FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.01.2025 klo 07:07:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14

Kirjoittaja Aihe: Ranska-Suomi away 2013-10-15 - je t'aime  (Luettu 41082 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #300 : 16.10.2013 klo 00:15:24

Muistitko käydä Place de Stalingradilla tai samannimisellä metroasemalla laskemassa seppeleen?

check
Kapteeni_Alkio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: http://www.youtube.com/watch?v=jg41dmc-dhE

Vastaus #301 : 16.10.2013 klo 02:00:10

check

Toivon sinun mainitsevan tästä blogissasi.
timmylenox

Poissa Poissa

Vastaus #302 : 16.10.2013 klo 14:44:05

Miksi ketään muita ei ollut eilen pelin jälkeen smäikkä baarissa? Varma saanti missattu.
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu

Vastaus #303 : 16.10.2013 klo 15:55:33

Jotain hyvää eilisessäkin oli:

-risteily, olipahan kaljaa kittaamattomalle HH:llekin mieluista ohjelmaa
-joukkoliikenteen toimivuus, ihan hyvä saavutus olla vieraspelireissulla 1h15min loppuvihellyksen jälkeen omassa hotellihuoneessa
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #304 : 16.10.2013 klo 16:01:27

Miksi ketään muita ei ollut eilen pelin jälkeen smäikkä baarissa? Varma saanti missattu.
On muuten varsin huono "irkku"baari. Maantaina sentään oli hyvä meno Ylos
Lounasseuralainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Zangãos pretos de Gonçalo Pereira

Vastaus #305 : 16.10.2013 klo 16:46:03

Teknoa 100dB:n voimakkuudella. Setämiehet ei pysty olemaan.
DE3

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #306 : 16.10.2013 klo 19:02:38

Kotona viimeinkin. Oli taas reittisuunnittelu mennyt nappiin kun pienessä sievässä lentoja varailin ja yhdeksän aikaan ei tosiaan ole mukavaa matsipäivän jälkeen lähteä lentämään. Paluumatkaan sisältyi myös reilun neljän tunnin stoppi Berliinissä, mikä kostautui lopulta oikeastaan mukavaksi, kun kentältä pääsi bussilla muutamaksi tunniksi syömään halvalla ja juomaan halpaa saksalaista kaljaa.

Mukava reissu oli tämä ensimmäinen maajoukkueen matkassa suoritettu. Maanantaina oli irkkubaarissakin tosiaan kova meno, mutta ehkä tuo ei tyyliltään ollut ihan paras aloittelupaikka ennen peliä eikä muutenkaan kovin tyypillinen irlantilaisbaari. Kuuden euron drinkkilistaa tuli juotua aika huolella läpi ja humala oli kyllä kiitettävä ennen matsia. Pelit aina tuppaavat pilaamaan hyvän juopotteluillan ja porukkakin pääsi ikävästi hajoamaan stadionilta poistuttaessa. Matsissa oli kyllä aika heikkoa menoa koko suomalaissektiolta.

Paljon mukavia forumisteja tuli kuitenkin tavattua ja naksutteluja vaihdettua! Hienoja miehiä ja naisia Ylos Tuoppi
Tuhoaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH

Vastaus #307 : 16.10.2013 klo 20:46:42

:roskistifo: kämmenet ja polvi verillä. Eiköhän joku näistä vielä tulehdu "Ylos" Nyt olutta lentokoneessa ja jatkot kalliossa...
Ensi karsinnoissa on kyllä pakko vetää useampi reissu vieraissa...
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #308 : 16.10.2013 klo 21:30:02

Ylos sille sankarille, joka oli ilmeisesti saanut 100kg ruhonsa lyönnin taakse pudottaessaan puhelin/lompakkoryöstöä yrittäneen paikallisen.

Melkoisen paljon forumisteja noin tunnin päästä laskeutuvalla Norwegianin lennolla Helsinkiin. Tuhoaja taisi olla se handut ruvella Orlyssä lentolippua takanani jonottanut?
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu

Vastaus #309 : 16.10.2013 klo 21:46:05

Ai niin, olin ilmeisesti se pahin terroristi kun jouduin ennen peliä kahdesti turvatarkastukseenkin: ensin nuuskapurkin kanssa ja sen takavarikoinnin jälkeen ilman. Ilmeistä päätellen paikalliset makkarapalkkalaiset eivät pitäneen Eucalyptus Catchin tuoksusta.
neliö

Poissa Poissa

Vastaus #310 : 17.10.2013 klo 02:23:15

Olinpa ollut mukamas ovela, kun olin kerrankin varannut paluulennot vasta myöhemmälle iltaan. Siististi coolin aikataulut yllätti taas Mietaan, Vantaalla tuli sitten parin tunnin pakkostoppi. Kämpille sitten joskus kuuden aikoihin, uuh.
Kapteeni_Alkio

Poissa Poissa

Vastaus #311 : 17.10.2013 klo 02:34:49

Ylos sille sankarille, joka oli ilmeisesti saanut 100kg ruhonsa lyönnin taakse pudottaessaan puhelin/lompakkoryöstöä yrittäneen paikallisen.

Hakkapeliitta-aikoihin oltaisiin otettu päänahka vyölle.
Tuhoaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH

Vastaus #312 : 17.10.2013 klo 03:59:32

Tuhoaja taisi olla se handut ruvella Orlyssä lentolippua takanani jonottanut?
Jep jep. Yritän kertoa tarinaa, jossa kuusi ranskalaista hyökkäsi kimppuuni, mutta todellisuudessa kohtasin roskiksen...
Lounasseuralainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Zangãos pretos de Gonçalo Pereira

Vastaus #313 : 17.10.2013 klo 09:23:06

Matsissa oli kyllä aika heikkoa menoa koko suomalaissektiolta.

SdF:n akustiiikat oli ihan merde. Oltiin kymmenen metriä capon(?) yläpuolella ja ei kuultu juuri mitään. Ihan kuin olisi stadionin toiselta reunalta häilyviä ääniä yrittänyt kuulostella. Omatkin huudot ja läpytykset hävisivät ilmaan kuin olisi tyynyyn huutanut.

Ranskalaisilta sinänsä näppärää ketkuilua vieraskannattajien hengen nujertamiseksi: ylimitoitettu poliisisaattue koko ajan iholla ja sijoituspaikkana äärimmäinen yläkulma jossa äänet hukkuu.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV

Vastaus #314 : 17.10.2013 klo 09:29:07

jonkun verran on tultu matkustettua maailmalla mutta nyt jouduin de gaullella tarkastukseen.poimittiin heti kassin läpivalaisun jälkeen huoneeseen ja päälli vaatteet pois ja huume pyyhkäisy testit kaikkiin sekä myös laukkuun.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #315 : 17.10.2013 klo 09:48:46

jonkun verran on tultu matkustettua maailmalla mutta nyt jouduin de gaullella tarkastukseen.poimittiin heti kassin läpivalaisun jälkeen huoneeseen ja päälli vaatteet pois ja huume pyyhkäisy testit kaikkiin sekä myös laukkuun.

Mistä kaikista huumeista löytyi merkkejä?
White City

Poissa Poissa

Vastaus #316 : 17.10.2013 klo 12:11:53

Toivottavasti Ranskan Guyanan vankiloissa ei liittymät toimi. Bon voyage.
hamitu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #317 : 17.10.2013 klo 21:00:12

Viime yönä hotellille tullessa paikallinen ilolintu nosti hameensa ylös ja näytti meille karvakolmiota. Matsiyönä taas möreä-ääninen tummahipiäinen isohkonpuoleinen prostituoitu puristi erästä seurueemme edustajaa perseestä. Onneksi ei nostanut hametta kun sieltä olisi voinut paljastua yhtä sun toista.

Laskettaneen saamiseksi.

Kiitokset kaikille matkaajille, hauskaahan siellä taas oli.
Oliver HuliKahn

Poissa Poissa

Vastaus #318 : 19.10.2013 klo 11:15:07

:roskistifo: kämmenet ja polvi verillä. Eiköhän joku näistä vielä tulehdu "Ylos" Nyt olutta lentokoneessa ja jatkot kalliossa...
Ensi karsinnoissa on kyllä pakko vetää useampi reissu vieraissa...

Ei hirvittävästi arvostanut hotellimme yörespa roskistiftoa, koko loppureissulla ei vaihtanut sanaakaan meidän kanssa.

Plussaa catanialaisille, kurdiraflalle, kympin kulmakuppiloille.

Miinusta puhelinvarkaalle.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.

Vastaus #319 : 19.10.2013 klo 12:21:40

Rehmukaaret Ylos
Seinejoen mailajussit Ylos
10. kaupunginosan brandytyöryhmä Ylos

Iso kiitos kaikille, jotka olivat jollain tapaa läsnä.

Merci motherfuckers.
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #320 : 19.10.2013 klo 21:39:21

http://huippufutistaboriksenmitalla.blogspot.fi/2013/10/boris-runqvist-tv-pariisissa-osat-2-ja-3.html
ALPPIK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: R.I.P Prinsessa Birgitta (1937-2024)

Vastaus #321 : 19.10.2013 klo 21:57:13

Iso kiitos kaikille, jotka olivat jollain tapaa läsnä.
Voisitko vielä erikseen kiittää sinulle tarjoamastani metrolipusta ???

Ja jos se jokiristeilyn lähtö vaikutti sekavalta, niin se oli huonosti organisoitu. Mä olin siis se jätkä, joka meni tiskille ostamaan ne 76 ryhmälippua. Olin kuvitellut, että paikalla olisi noin 20-30 henkilöä. Lisäksi kuvittelin etukäteen, että suunnilleen kaikki olsivat meikäläisen vanhoja naamatuttuja. Eihän se nyt ihan niin mennyt :D Nyt siellä oli minä ja kuusysi organisoimassa, lippuhässäkästä myöhästyneet mukaanlukien taisi olla noin 90 suomifania risteilemässä. Jos suosio olisi ollut etukäteen tiedossa, niin meitä olisi ollut useampi keräämässä rahoja ja nimiä sekä nimilistat vielä tarkistettu lippuja jaettaessa. Parempi toki näin, että SMJK:n puuhastelu kiinnostaa ja näistä opitaan tulevia jokiristeilyitä silmällä pitäen. Toivottavasti kaikki nauttivat risteilystä, mä ainakin diggasin täysillä.
« Viimeksi muokattu: 19.10.2013 klo 22:01:07 kirjoittanut ALPPIK »
Tresor

Poissa Poissa

Vastaus #322 : 20.10.2013 klo 00:15:13

Ja jos se jokiristeilyn lähtö vaikutti sekavalta, niin se oli huonosti organisoitu. Mä olin siis se jätkä, joka meni tiskille ostamaan ne 76 ryhmälippua. Olin kuvitellut, että paikalla olisi noin 20-30 henkilöä. Lisäksi kuvittelin etukäteen, että suunnilleen kaikki olsivat meikäläisen vanhoja naamatuttuja. Eihän se nyt ihan niin mennyt :D Nyt siellä oli minä ja kuusysi organisoimassa, lippuhässäkästä myöhästyneet mukaanlukien taisi olla noin 90 suomifania risteilemässä. Jos suosio olisi ollut etukäteen tiedossa, niin meitä olisi ollut useampi keräämässä rahoja ja nimiä sekä nimilistat vielä tarkistettu lippuja jaettaessa. Parempi toki näin, että SMJK:n puuhastelu kiinnostaa ja näistä opitaan tulevia jokiristeilyitä silmällä pitäen. Toivottavasti kaikki nauttivat risteilystä, mä ainakin diggasin täysillä.

Musta se meni yllättävänkin tyylikkäästi olosuhteisiin nähden. Kaikki maksaneet pääsivät sisään (vaikka sinä ja kyykkä taisitte maksaa kahdesta lipusta). Eiköhän se ole AM. Toki parempi, että järkkääjä ei jää tappiolle vaan saa omansa pois.

Reissun plussat:
- ottelu, kokonaisuutena,
- Pariisi,
- baariseura,
- risteily,
- RER-matka matsin jälkeen keskustaan viimeisessä junassa Jullen turvaisassa seurassa,
- Ranskan poliisin leppoisa asenne (Julle, kun kuitenkin luet tätä, jatka viestiä Pasilaan),
- PSG-Tyresö-pelin järkkäri, joka kysyi, mitä pussissani oli, ja kun vastasin, että suklaata ja sanomalehti, ei viitsinyt edes vilkaista sekä
- baarissa hampaaton musta ukkeli, joka sönkötti myöhään matsi-iltana pitkän epäselvän litanian, että Suomella oli hyvä joukkue, mutta kohentui sitten artikuloimaan selkeästi ja painokkaasti, että "te tarvitsette vain hyvän keskushyökkääjän". Niinpä.

Miinukset:
- Suomen viimeistely.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2013 klo 00:19:30 kirjoittanut Tresor »
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.

Vastaus #323 : 20.10.2013 klo 15:33:44

Kiitos eli merci.
Kapteeni_Alkio

Poissa Poissa

Vastaus #324 : 20.10.2013 klo 15:42:12

Onko tämä kaikkien aikojen ennätys suomalaisten jalkapallofanien ahtautumisessa samaan liikennevälineeseen maamme rajojen ulkopuolella?

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14

Siirry: