FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 05:57:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9
 
Kirjoittaja Aihe: FF2 Jalkapalloturnaus VII 6.7.2013 (Kauppi 1, Tampere) - OTTELUOHJELMA ON VALMIS  (Luettu 31870 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #175 : 07.07.2013 klo 07:14:31

Nappaskohan joku meikäläisen sinisen, haglöfs-merkkisen repun siitä terassilta mukaan? Oli ainakin hävinnyt...

Vai täytyykö alkaa soittelemaan perään.
mawerick41

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo


Vastaus #176 : 07.07.2013 klo 12:08:04

Olin paikalla!!!
Isot kiitokset Kieranilla mun paikalle tuomisesta ja todella kiva oli tavata ihmisiä ja yhtä maailman luokan tyttöä Elbaa :)
Sporden mikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet, Kerava & Lappeenranta


Vastaus #177 : 07.07.2013 klo 13:08:05

Kiitokset vaan järjestäjille ja osallistuneille, oli mukava tapahtuma. Tämänhetkinen olotila ei tosin ole ihan niin mukava.
BEAT!!

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #178 : 07.07.2013 klo 13:31:12

Nappaskohan joku meikäläisen sinisen, haglöfs-merkkisen repun siitä terassilta mukaan? Oli ainakin hävinnyt...

Vai täytyykö alkaa soittelemaan perään.
Otti. Huomasin sen sieltä kun oltiin vaihtamassa mestaa ja sen otti joku joka tiesi sen olevan sinun..? Varmaan jo omaisuus myyty..
Kooname

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ponnistus


Vastaus #179 : 07.07.2013 klo 14:21:21

Pelit meni miten meni. Melko kova lohko oli, mutta 5-2 tappioasemasta tasuriin nouseminen lämmitti mieltä, vaikka pelin jälkeen luulin että voitettiin.. coulijoe on kova mies pelaamaan biljardia humalaspäissään.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #180 : 07.07.2013 klo 15:48:05

Reppu kuitattu, kiitoksia talteenottajille, vaikka harmaita hiuksia hieman aiheutuikin.

Mukava päivä,hienoja ihmisiä. Tuoppi
Elba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat


Vastaus #181 : 07.07.2013 klo 16:12:06

Olin paikalla!!!
Isot kiitokset Kieranilla mun paikalle tuomisesta ja todella kiva oli tavata ihmisiä ja yhtä maailman luokan tyttöä Elbaa :)
:) Punavalkoinen sopi sulle oikein hyvin Ylos

Mukava päivä,hienoja ihmisiä. : tuoppi:
Yhdyn tähän.
Sepsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC, PuiU


Vastaus #182 : 07.07.2013 klo 21:22:13

Kiitos turnauksen järjestäjätaholle.
Mukava reissu Tampereelle hassuttelujalkapallon parissa :)
Kivaa oli vaikka nilkka hajosikin toisessa pelissä ja loput pelit menivät
teipatulla ja hajonneella nilkalla.
Kiima oli valtava kunnes finaalipelin rankkareilla oma pelaajamme veti huonoimman rankkarin miesmuistiin.
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis


Vastaus #183 : 08.07.2013 klo 00:26:16

Aachi ilmeisesti eksyi vain vähän ja todellakin päätyi tammisaareen tampereen sijasta.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #184 : 08.07.2013 klo 06:44:14

Aachi ilmeisesti eksyi vain vähän ja todellakin päätyi tammisaareen tampereen sijasta.

En tiedä onko eksymisestä kyse, jos pitkin viikkoa arpoi, meneekö derbyyn vai höntsäilemään.
batong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KoiPS, West Ham United


Vastaus #185 : 08.07.2013 klo 11:21:29

Vantaan PKK kiittää ja kuittaa. Jatkoimme dokaamista eilenkin. Kolmen päivän turnaukset vaativat kestävyyttä.
lavida

Poissa Poissa


Vastaus #186 : 08.07.2013 klo 12:02:12

Olo on kuin panssarivaunun alle jääneellä. Kiitos ja anteeksi.
mawerick41

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo


Vastaus #187 : 08.07.2013 klo 12:05:55

Olo on kuin panssarivaunun alle jääneellä. Kiitos ja anteeksi.
:D
Samppuli47

Poissa Poissa


Vastaus #188 : 08.07.2013 klo 12:09:23

huhhuh, olipas tuoreelle forumistille huikea tapahtuma, vaikka vain brenkku kädessä katsojan roolissa toiminkin! (B) ehkä ensi vuonna sitten kentän puolelle, jos joku tällaisen vanhan harraste-/puulaakitopparin haluaa riveihinsä... Olis kiva nähdä jonkinnäköistä sarjataulukkoa tai loppujärjestystä häntäpäänkin osalta nähdä, ja miksei jotain tähdistökentällistäkin! :)
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis


Vastaus #189 : 08.07.2013 klo 13:19:20

FC Selviöstä tähdistöön maalivahti(nikki kehiin mjötääh) jolta tuli tukku huikeita koppeja läpi turnauksen eikä päästänyt yhtäkään maalia, sekä juusol huumorivaihtoehtona.
Mateush

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sgt. Siler


Vastaus #190 : 08.07.2013 klo 13:24:37

Selviön ja Sixikon maalivahdit turnauksen parhaita.
Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #191 : 08.07.2013 klo 13:31:32

Lutuurin riveistä ei taida kukaan tähdistöön yltää, mutta Salhojankadun pubissa laskeskeltiin, että turnauksen kolmesta naisesta kaksi pelasi meillä. Ylos
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #192 : 08.07.2013 klo 13:37:57

Lutuurin riveistä ei taida kukaan tähdistöön yltää, mutta Salhojankadun pubissa laskeskeltiin, että turnauksen kolmesta naisesta kaksi pelasi meillä. Ylos

Siellä on ollut melkonen aivoriihi käynnissä kun on laskettu 2/3.

Tasa- ja yhdenvertaisuus Lutuurille Ylos
Juusol

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Wolves, ManU, Eupa, Steven Fletcher, K. Doyle


Vastaus #193 : 08.07.2013 klo 13:44:59

FC Selviöstä tähdistöön maalivahti(nikki kehiin mjötääh) jolta tuli tukku huikeita koppeja läpi turnauksen eikä päästänyt yhtäkään maalia, sekä juusol huumorivaihtoehtona.

Ilmeisesti mun pitää ehdottaa tähdistöön itseni lisäksi myöskin Siperiaa joka vei ainakin 18 puikot turnauksen aikana. Ja tietysti ampui ratkaisevan rankkarin!

FC Selviö kiittää ja kumartaa. Loistava tapahtuma tänäkin vuonna. Iso kiitos referee3000 ja kaikille muillekin Ylos

Ps. Coulijoe Ylos
« Viimeksi muokattu: 08.07.2013 klo 13:48:47 kirjoittanut Juusol »
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #194 : 08.07.2013 klo 13:50:19

FC Selviöstä tähdistöön maalivahti(nikki kehiin mjötääh) jolta tuli tukku huikeita koppeja läpi turnauksen eikä päästänyt yhtäkään maalia

Tähän sama.
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis


Vastaus #195 : 08.07.2013 klo 20:30:18

Ilmeisesti mun pitää ehdottaa tähdistöön itseni lisäksi myöskin Siperiaa joka vei ainakin 18 puikot turnauksen aikana. Ja tietysti ampui ratkaisevan rankkarin!

FC Selviö kiittää ja kumartaa. Loistava tapahtuma tänäkin vuonna. Iso kiitos referee3000 ja kaikille muillekin Ylos

Ps. Coulijoe Ylos
Sama kaikkeen kolmeen. Tähdistöön myös Vuoden Markku ja vaaleensinisten nro.10. Jos dam10:n nosto olisi mennyt maaliin, olisi hänkin tähdistökentällisessä. Valmentajaksi Mawe!

Myös asuntovaunupoppoolle Vantaalta erikseen Ylos , huikeita äijjiä!
Nomina

Poissa Poissa


Vastaus #196 : 09.07.2013 klo 22:08:42

Ei kukaan sattunut ottamaan talteen mun palloa? Siinä on mun nimi ja parin jengin nimet, lieko puhelinnumerokin vielä. Tajusin vasta tänään, että jäi matkasta.
mawerick41

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo


Vastaus #197 : 09.07.2013 klo 23:25:35

Ei kukaan sattunut ottamaan talteen mun palloa? Siinä on mun nimi ja parin jengin nimet, lieko puhelinnumerokin vielä. Tajusin vasta tänään, että jäi matkasta.
En minä ainakaan ottanut palloa :(
batong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KoiPS, West Ham United


Vastaus #198 : 09.07.2013 klo 23:33:52

Ei kukaan sattunut ottamaan talteen mun palloa? Siinä on mun nimi ja parin jengin nimet, lieko puhelinnumerokin vielä. Tajusin vasta tänään, että jäi matkasta.
Jos sun nimesi alkaa I:llä, niin jäi sinne, tai meni tsadilaisten kyytiin.
dam10

Poissa Poissa


Vastaus #199 : 12.07.2013 klo 22:52:41

Nyt kun olo on virkeä kuin peipposella kehtaa tännekkin jo kirjotella. Peleissä oli monia loistavia pelimanneja ja kaikilla tuntui olevan hauskaa, eikä pelit menneet turhan vakaviksi. Tälläsiä tapahtumia pitäisi olla lisää tai sitten pitäisi liittyä smjk:n jäseneksi ja lähteä reissuihin mukaan :) Huomasi että monella futis merkkaa aika hemmetisti ja et joskus voitais olla merkittävä futismaa. Kiitoksia kaikille hauskoista jatkoista. dam10 pyytelee anteeksi omaa sekavaa käytöstä.

Kukaan muu Doriksessa jatkoilla? Murtunut käsi (nainen kaatui päälle, koon voi jokainen päätellä tästä), hukkuneet avaimet, 2vs1 melkein pääsy, mutta normaalisti ei toista sit haluttanutkaan oven edessä enään ja vain numero kännykkään jeejee. Siitä peruspelastukset kun koiranilme kasvoilla mansen räpylän pelaajilta :D ja vielä peliäkin käytiin kattomassa sunnuntaina, siinä lajissa naiset on kyl kauniita. love, peace and more bears T: diego

 
Sivuja: 1 ... 7 [8] 9
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa