FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 10:43:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Kirjoittaja Aihe: Veikkaus-jugendin propaganda ja molopoliasema hiuksista sinne!  (Luettu 3781 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Paletta

Poissa Poissa


Vastaus #75 : 05.03.2007 klo 15:10:55

Talvella samoista pelaajien rahoista on taistelemassa kymmenet ellei sadat jalkapallosarjat. Kesällä vain muutama pohjoismainen sarja on käynnissä ja vedonlyöjien kiinnostus lähes yksinomaan näissä sarjoissa.
[!HUOM!] Erittäin hyvä huomio. Ehdottomasti pienen Suomen valtteja. Tajuaisivatpa nekin tämän jotka vaativat että liiga pitäisi jo aloittaa. [/!HUOM!]
 Pallo
Paletta

Poissa Poissa


Vastaus #76 : 08.03.2007 klo 00:26:22

Urheilukanavalla joku kukkahattutäti kertoili suorassa lähetyksessä mitä hänet oli laitettu sanomaan.
Puhui aivan kuin olisi voittanut lotossa.. miljoonia miljoonia Suomen liikunnan jne. hyväksi....
FUTIKSELLE SE ON LIIAN VÄHÄN. VEIKKAUS ON TULPPANA KEHITYKSELLE!  >:(
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena


Vastaus #77 : 09.03.2007 klo 09:50:44

Urheilulehden mukaan Viasat oli halukas hankkimaan Veikkausliigan tv-oikeudet ja osallistua voimakkaammin koko Veikkausliiga-tuotteen kehittämiseen. Heillä oli mielessään useampivuotinen projekti sarjan kanssa. Veikkausliiga päätyi kuitenkin tekemään kaksivuotisen sopimuksen Urheilukanavan ja Ylen kanssa. Jutussa Viasatin Jaakko Nordlund myöntää neuvottelut ja kiinnostuksensa kaikkiin merkittäviin kansallisiin tv-oikeuksiin. Siihen, miten pitkällä neuvottelut olivat, Nordlund ei ota kantaa.

UL:n mukaan Viasatin ja Veikkausliigan neuvottelut kaatuivat pääsponsori Veikkauksen haluun pitää Veikkausliigan tv-oikeudet maksuttomilla kotimaisilla kanavilla. Lehden tietojen mukaan neuvotteluissa on ollut esillä muun muassa malli, jossa Veikkaus olisi vetäytynyt pääsponsorin paikalta ja tilalle olisi tullut Viasat. Seurat olisivat myös äänestäneet kummasta liigan pääsponsori ja valtaosa seuroista oli äänestyksessä Veikkauksen puolella. Viasatin puolesta oli liputtanut MIFK, jolla on hyvät suhteet PAF:in kanssa.

Walden ei kommentoi asiaa mitenkään. Hän ei näe kuitenkaan mitään estettä, että liiga ei voisi jatkossakin neuvotella maksukanavien kanssa, Kyse on hänen mukaan liigan osala tv-oikeuksien ja mainossopimusten yhteenlasketusta suuruudesta. Veikkausliigan näkyvyys vähenisi Waldenin mukaan, jos pelit näkyisivät vaan maksukanavilla ja samalla se vaikuttaisi negatiivisesti mainostuloihin. Hän spekuloi kuitenkin mallilla, jossa suorat ottelut menisivät maksukanaville. Siinä maksuttomien kanavien rooliksi jäisi tuottaa huippuluokan makasiiniohjelma, joka takaisi näkyvyyden suurelle yleisölle. Samalla turvattaisiin mainostulojen tyrehtyminen.

Waldenin mukaan jatkossa on käytävä periaatteellinen keskustelu maksukanavien asemasta, mutta sen aika ei ole vielä.

Ns. kainalojutussa Nordlund myöntää oikeuksien menettämisen Urheilukanavalle harmittavan häntä. Hänen mukaansa Veikkausliiga ei ole nykyisellään sellainen tuote, että se kiinnostaisi heitä, mutta Veikkausliigassa on huikea potentiaali. Hän maalailee Veikkausliigalle samanlaista asemaa kuin Tanskan SAS-liigalle ja Norjan Tippeliigalle. Hän uskoo Veikkausliigan kykyyn nousta johtavaksi palloilusarjaksi ohi SM-liigan. Norjassa ja Ruotsissa on myös talvi ja se ei ole tekosyy sarjan nousemiselle suosituksi. Kyse on Nordlundin mukaan kokonaisuudesta. Siitä, miten Veikkausliiga ja seurat brändätään, miten niitä markkinoidaan, mitä tapahtuu ottelutapahtumissa, millaisia pelaajia Suomessa pelaa ja miten suomalaista jalkapalloa kehitetään. Hän ottaa esimerkiksi brittiläisen maksutv-systeemin, jossa Sky maksoi suuren summan suorista tv-oikeuksista ja on ollut voimakkaasti mukana tuotteen kehittämisessä, markkinoinnissa ja brändäämisessä. Yksi esimerkki on tästä, että Sky on tehnyt useimmille liigaseuroille omat websivut. Lopuksi hän toteaa, ettei ole varma onko Viasat myös jatkossa kiinnostunut Veikkausliigan tv-oikeuksista.

Osa selkkää mainospuhetta, mutta onhan tuossa hyvääkin.
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass


Vastaus #78 : 09.03.2007 klo 10:00:38

Viasatilla tuntuu olevan rahaa ja lisäksi ainakan kanavan Mestareiden Liigan ohjelmat ovat helvetin hyvin tuotettuja. Positiivista on että vaikka kanava ei ihan heti oikeuksia saisikaan niin alalle syntyvä kilpailu terävöittää (ainakin toivottavasti) nykyistenkin oikeuksien haltijoita tuottamaan nykyistä laadukkaampaa Veikkausliiga-ohjelmaa.
romario#1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #79 : 09.03.2007 klo 10:10:51

Joskus riskejä pitää ottaa ja nyt olisi ollut saumat. Mutta ei kelvannut. Milloin jokin taho on osoittanut tuollaista kiinnostusta suomalaista futista kohtaan? Toisin kuin Yle, joka vain televisioi ottelut, ei mitään muuta. Alas
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa


Vastaus #80 : 09.03.2007 klo 11:56:04

-> http://futisforum2.org/index.php?topic=16229.0
Paletta

Poissa Poissa


Vastaus #81 : 09.03.2007 klo 15:59:52

Joskus riskejä pitää ottaa ja nyt olisi ollut saumat. Mutta ei kelvannut.
Erittäin sama. Viasat kuulostaa todella hyvältä vaihtoehdolta - Virkkusen kera.
Jopa liian hyvältä tähän paikkaan ollakseen totta, ja niinhän siinä kävi.
Veikkauksen kukkahattutädeille syvä  :D :keskari:
Aivopeskää, aivopeskää...  :keskari:
Bum tsi bum!

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: mutulla


Vastaus #82 : 22.03.2007 klo 15:29:30

Päivän metrolehdessä iso juttu aiheesta.
EU ei diggaa tosta monopoliasemasta ja Suomella tais olla 2kk aikaa selitellä asiaa.
Ladbrokesin tj. tais olla sitä mieltä että on vaan ajankysymys koska monopoli poistuu tai sitten Veikkaus pienentää radikaalisti voittojaan.
Udi

Poissa Poissa


Vastaus #83 : 22.03.2007 klo 16:08:19

Ja miten tulee käymään:
- vedönlyönnin mainostaminen kielletään kokonaan
- tällä hetkellä suomalaiset yhtiöt ovat sitoutuneet sosiaalisista syistä siihen, että alle 1% liikevaihdosta käytetään markkinointiin
- vedotaan samoihin syihin kuin tupakan ja alkoholin mainostamisen kieltämisesssä
- mainostaminen on se suurin ongelma "monopolin" jatkumiselle, joten siitä on helppo luopua
« Viimeksi muokattu: 22.03.2007 klo 16:10:48 kirjoittanut Udi »
Sutemi

Poissa Poissa


Vastaus #84 : 26.03.2007 klo 09:33:28

Eiköhän sen jo kaikki tiedä että Veikkaus on pelkkää sentimentaalisiin arvoihin perustuvaa huijausta koko paska

 
Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa