FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 19:45:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 19
 
Kirjoittaja Aihe: Erfan Zeneli - Haters gonna hate!  (Luettu 111207 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nimimerkitön

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kontrollipallo. Kontrolloidut hankinnat.


Vastaus #400 : 09.08.2018 klo 13:23:32

Efu näyttää kohta taas vihaajille :) Ylos

Huhujen mukaan on pitänyt itsensä hyvässä kondiksessa ja Rollossa on valmennus kunnossa sekä tiedetään millainen pelaaja on palkattu. Todennäköisesti pelaa hyvän loppukauden.
Doblass
Vastaus #401 : 09.08.2018 klo 13:27:13

Ei olisi. Ei olisi. Ägälle Ylos

On huomattavasti esim. Alhoa parempi pelaaja kaikilla mittareilla. Jos ei aivan ykkösavaukseen olisi mennyt, niin hyvin lähelle kuitenkin ja isoja minuutteja olisi tullut.

Muutenkaan Klubissa ei ole ihan liikaa tasoltaan riittäviä laitureita tällä hetkellä.

Efu näyttää kohta taas vihaajille :) Ylos

hoc, koko syksy tulee.

Nimimerkitön

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kontrollipallo. Kontrolloidut hankinnat.


Vastaus #402 : 09.08.2018 klo 14:24:20

https://twitter.com/krisilmasti/status/1027458975250489344

:D
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #403 : 09.08.2018 klo 14:30:40

Efu näyttää kohta taas vihaajille :) Ylos

Vaihdatko samalla logon kun asti möngit?
donner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, ManU


Vastaus #404 : 10.08.2018 klo 10:25:53


Ylos it's funny because true
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #405 : 15.09.2018 klo 00:56:26

Tänään komea maali. Kuntokin kestää. Meidän onni, että mies oli näin pitkään vapaana.

Efulle Tuoppi
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #406 : 15.09.2018 klo 08:06:18

Olikohan Efun palkkapyyntö (ainakin alkukaudesta) esteenä, ettei mitään liigajengiä kiinnostanut? Muuten nyt varmaan useampi seura miettii, että miksi rahdattiin kontillinen ulkomaanarpoja, eikä kiinnitetty näinkin hyvää ja hyvässä kunnossa olevaa pelaajaa ihan kotimaasta jo aikoja sitten. Tuskin on Efulla vaikeuksia ensi kaudelle saada sopparia.
Saa suorittaa

Poissa Poissa


Vastaus #407 : 15.09.2018 klo 08:19:09

Olikohan Efun palkkapyyntö (ainakin alkukaudesta) esteenä, ettei mitään liigajengiä kiinnostanut? Muuten nyt varmaan useampi seura miettii, että miksi rahdattiin kontillinen ulkomaanarpoja, eikä kiinnitetty näinkin hyvää ja hyvässä kunnossa olevaa pelaajaa ihan kotimaasta jo aikoja sitten. Tuskin on Efulla vaikeuksia ensi kaudelle saada sopparia.
Kunhan ei ylihinnoittele itseään ja korkeintaan vuoden soppareilla.

Jos Efulle iskee liikaa hyvänolontunnetta niin tekemisen taso putoaa herkästi.
Umbron hiekkahousut

Poissa Poissa


Vastaus #408 : 15.09.2018 klo 09:47:09

Olikohan Efun palkkapyyntö (ainakin alkukaudesta) esteenä, ettei mitään liigajengiä kiinnostanut?
Seinäjoella ainakin taisi olla syynä se, että vaikka sinänsä peliesitykset olivat välillä ihan hyviä, niin päällimmäisenä miehestä jäi sellainen erittäin löysä kuva. Kausi meni huonosti ja sen voi antaa anteeksi jos pelaajat antavat kaikkensa, mutta paljon oli löntystelyä kentällä ja Efu oli yksi pahimmista.

Hieno mies toki Tuoppi
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #409 : 15.09.2018 klo 09:56:28

Kausi meni huonosti ja sen voi antaa anteeksi jos pelaajat antavat kaikkensa, mutta paljon oli löntystelyä kentällä ja Efu oli yksi pahimmista.

Eiköhän tää kausi oo todistanu, että SJK:n romahdus sarjakärjestä pohjasakkaan on ollu kiinni vähän isommista ongelmista kuin Efujen ja kumppanien löntystelystä.
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #410 : 15.09.2018 klo 10:26:46

Eiköhän tää kausi oo todistanu, että SJK:n romahdus sarjakärjestä pohjasakkaan on ollu kiinni vähän isommista ongelmista kuin Efujen ja kumppanien löntystelystä.

Eiköhän tämä ole koko ajan ollut kaikille muille päivänselvää, paitsi Kloppien pahimmille kuolasuille.
sonny burnett

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Raimon bisnekset


Vastaus #411 : 15.09.2018 klo 12:54:39

Samaa löysyyttä oli kyllä nähtävissä jo Klubi- ja  Inter-aikoina, vai muistanko ihan väärin?
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #412 : 15.09.2018 klo 12:59:26

Efu tuntuu tarvitsevan peliin panosta ja onnistumisia, ja jos ne puuttuu niin omakin tekeminen kärsii.
sonny burnett

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Raimon bisnekset


Vastaus #413 : 15.09.2018 klo 13:05:33

Hyvä tai erittäin hyvä pelaajaa Liigaan silloin kun pääsee pelaamaan vahvuuksillaan, mutta myös todella yksipuolinen yhden suunnan takoja ja mielialasta riippuvainen. Muistuttaa näiltä osin enemmän kuin vähän Petteri Forsellia.
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #414 : 15.09.2018 klo 13:07:21

Samaa löysyyttä oli kyllä nähtävissä jo Klubi- ja  Inter-aikoina, vai muistanko ihan väärin?

no kyllä oli


Efu tuntuu tarvitsevan peliin panosta ja onnistumisia, ja jos ne puuttuu niin omakin tekeminen kärsii.


No ainakaan polvi ei noussut Interin sarjapaikan vuoksi..

Toki hienoa, jos nyt maistuu taas.
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #415 : 15.09.2018 klo 16:05:55

No ainakaan polvi ei noussut Interin sarjapaikan vuoksi..

Ehkä puuttui ne onnistumiset. Tai sitten se polvi oli paskana, mene ja tiedä. Hyvä että nyt kulkee.
Umbron hiekkahousut

Poissa Poissa


Vastaus #416 : 15.09.2018 klo 16:37:51

Eiköhän tää kausi oo todistanu, että SJK:n romahdus sarjakärjestä pohjasakkaan on ollu kiinni vähän isommista ongelmista kuin Efujen ja kumppanien löntystelystä.
Väitinkö mä tollasta? Luetun ymmärtäminen jne.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #417 : 15.09.2018 klo 16:46:32

Ehkä puuttui ne onnistumiset. Tai sitten se polvi oli paskana, mene ja tiedä. Hyvä että nyt kulkee.

Inter-aikoina paska pelaaminen johtui lähinnä silloisen valmentajan kaverilleen tarjoamasta suojatyöpaikasta jonka johdosta tulosvastuu oli pyöreä 0.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #418 : 15.09.2018 klo 17:56:10

Väitinkö mä tollasta? Luetun ymmärtäminen jne.

Oikeastaan tarkoitin sanoa, että ne seuran isommat ongelmat oli varmaankin juurisyy siihen, että pelaajat ei ollu aina ihan täydellä asenteella kentällä mukana. Ja on varmaan edelleen. Ayarnasta ja muista liigahuipuistakin tuli SJK:ssa normaalitasoaan huonompia.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #419 : 14.04.2019 klo 16:54:41

Vieläkö pelihommat kiinnostavat?

Ainakin Kuopiossa olisi tilausta hyvälle laiturille.
värtöbär

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #420 : 14.04.2019 klo 18:49:47

Vieläkö pelihommat kiinnostavat?

Ainakin Kuopiossa olisi tilausta hyvälle laiturille.

Väärässä topicissa ollaan.
Sabah Al Khair

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Allahu Snackbar


Vastaus #421 : 20.04.2019 klo 13:54:30

Vieläkö pelihommat kiinnostavat?
"Tähtilaituri Erfan Zeneli on vielä ilman sopimusta: ”Minulla olisi annettavaa vielä aika monelle joukkueelle”"
https://www.suomifutis.com/2019/04/tahtilaituri-erfan-zeneli-on-viela-ilman-sopimusta-minulla-olisi-annettavaa-viela-aika-monelle-joukkueelle/
Zlatanic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.


Vastaus #422 : 21.04.2019 klo 15:02:21

Interiin kesään asti sopparilla paikkaamaan laiturivajetta?
Taktiikkapalaveri

Poissa Poissa


Vastaus #423 : 21.04.2019 klo 15:45:24

"Tähtilaituri Erfan Zeneli on vielä ilman sopimusta: ”Minulla olisi annettavaa vielä aika monelle joukkueelle”"
https://www.suomifutis.com/2019/04/tahtilaituri-erfan-zeneli-on-viela-ilman-sopimusta-minulla-olisi-annettavaa-viela-aika-monelle-joukkueelle/

Mutta kuinka paljon joukkueilla tai tarkemmin seuroilla on annettavaa Efulle? Mies pyytää varmaan ihan huomattavaa palkkaa, ja sitä ei ole monikaan seura valmis maksamaan. Veikkaan silti sopimusta Kuopioon, varsinkin jos koko KuPS:in mestaruus-/mitalijuna uhkaa suistua raiteiltaan. Mutta tämä ei tule tapahtumaan ennen kesäkuuta, joten yksin on Efun vedettävä Talissa treenejä.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #424 : 21.04.2019 klo 16:02:11

"Tähtilaituri Erfan Zeneli on vielä ilman sopimusta: ”Minulla olisi annettavaa vielä aika monelle joukkueelle”"
https://www.suomifutis.com/2019/04/tahtilaituri-erfan-zeneli-on-viela-ilman-sopimusta-minulla-olisi-annettavaa-viela-aika-monelle-joukkueelle/

Uutinen
Tällä hetkellä taiturimaisella laitapelaajalla ei ole konkreettisia sopimustarjouksia pöydällä. Hän odottaa, että seurat ottaisivat yhteyttä oma-aloitteisesti.

– Mitä mä olen pelejä nähnyt, niin mielestäni minulla olisi annettavaa aika monelle joukkueelle, Zeneli toteaa vaatimattomalla äänensävyllä.

Huuhkajissakin esiintynyt Zeneli harjoittelee nyt omatoimisesti päivittäin Talissa. Hän kertoo olevansa valmis liigakentille kuntonsa puolesta vaikka heti.

– Huomenna olisin valmis, jos kysyttäisiin.


Jotenkin on sellainen kutina, että Efun kannattaisi olla nyt itse oma-aloitteinen, kaivella Honsun numero ja soitella Kuopion suuntaan.

 
Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 19
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa