FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.01.2025 klo 07:13:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Tuumaisin notta
Mukaan molemmille reissuille - 9 (19.1%)
Mukaan vain Valko-Venäjä bussiin - 1 (2.1%)
Mukaan vain Espanja bussiin - 7 (14.9%)
En oo tulossa, mutta joskus olen kyydissä ollut - 2 (4.3%)
En oo tulossa, enkä koskaan ole kyydissä ollutkaan - 28 (59.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 45

Sivuja: 1 ... 3 [4]

Kirjoittaja Aihe: SMJK Keski-Suomi: Linja-autokuljetus 6.9.2013 Espanja, myynnissä!  (Luettu 9860 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jool the Fool

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #75 : 04.09.2013 klo 20:19:44

Mites tämä ruokailupuoli? Ilmeisesti vaikeaa, mutta onko mahdotonta pysähtyä ostamaan evästä esim. paluumatkalla? Aika jämäkkä tauko kuitenkin ns. "kunnon ruoasta" tulee JKL:stä liikkuville.
Cafffkaff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Temesta IF

Vastaus #76 : 04.09.2013 klo 21:06:07

Mites tämä ruokailupuoli? Ilmeisesti vaikeaa, mutta onko mahdotonta pysähtyä ostamaan evästä esim. paluumatkalla? Aika jämäkkä tauko kuitenkin ns. "kunnon ruoasta" tulee JKL:stä liikkuville.

Ranska-matsista palatessa tehtiin muistaakseni yösydännä "ylimääräinen" pysähdys Pirkanhovissa. Voisi olla paikallaan tälläkin kertaa.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #77 : 04.09.2013 klo 21:13:18

Ennakkosuunnitelmissa ei mitään ruokataukoa, mutta katsoo sitten, fiiliksen, kuskin ajatusten sun muiden mukaan. Kaik on mahdollista. Tärkeintä on saada kaikki peliin, puolitärkeää saada ihmiset myös koteihinsa, muuten voidaan soveltaa.

Toki kuski sen taukonsa tarvitsee palatessakin, joskus se on pidetty ennen Tamperetta, joskus Orituvalla.
« Viimeksi muokattu: 04.09.2013 klo 21:17:24 kirjoittanut Elmo »
Elmo

Poissa Poissa

Vastaus #78 : 06.09.2013 klo 11:44:12

Jos jollain on DVD:llä Espanja-Suomi, tai edes kooste siitä pelistä, niin saa ottaa bussiin mukaan.

Olen yrittänyt tuota koostetta polttaa DVD:lle, mutta ei vaan onnistu, jotain aina menee pieleen polton loppuvaiheissa :(
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy

Vastaus #79 : 06.09.2013 klo 15:06:07

Jos jollain on DVD:llä Espanja-Suomi, tai edes kooste siitä pelistä, niin saa ottaa bussiin mukaan.

Olen yrittänyt tuota koostetta polttaa DVD:lle, mutta ei vaan onnistu, jotain aina menee pieleen polton loppuvaiheissa :(

Kymmentuntinen Pukin maali -ripiitti kelpaisi myös.
bupa dukta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan.

Vastaus #80 : 07.09.2013 klo 11:16:44

Kiva bussimatka oli, kiitokset siitä. Ainoa asia mikä ihmetyttää on se, että miksi menomatkalla pysähdytään tuossa kahvila Roosassa? Siellä on kohtuu heikko ruoka/juoma tarjonta. Eikö olis parempi tehä se 15min pysähys jossain sellasessa paikassa josta saa vähän purtavaa napattua mukaan ja mahollisesti täydennettyä juomavarastoa?
Ilmeisesti se on vaan tarkotettu nopeaan kusi/spaddutaukoon.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2013 klo 11:21:35 kirjoittanut bupa dukta »
Elmo

Poissa Poissa

Vastaus #81 : 07.09.2013 klo 15:16:51

Ilmeisesti se on vaan tarkotettu nopeaan kusi/spaddutaukoon.
Bingo.

Kiva bussimatka oli, kiitokset siitä. Ainoa asia mikä ihmetyttää on se, että miksi menomatkalla pysähdytään tuossa kahvila Roosassa? Siellä on kohtuu heikko ruoka/juoma tarjonta. Eikö olis parempi tehä se 15min pysähys jossain sellasessa paikassa josta saa vähän purtavaa napattua mukaan ja mahollisesti täydennettyä juomavarastoa?
Ensinnäkin kahvila Roosa on sijainniltaan aika ideaalipaikka tuolle viimeiselle kusitauolle, taitaa olla jopa viimeisiä/viimeinen mahdollinen paikka sivistyneelle tauolle. Siellä kun oloaan helpottaa niin selviää mukavasti stadionille saakka.

Aikataulullisesti on, minulle, tärkeää, että menomatkan osalta pysytään tolkussa. Ehditään ajoissa peliin, kun on minulle se ykkösprioriteetti.

Jos menomatkalla pysähdytään johonkin ruoka+juomatäydennyspaikkaan niin samantien saa varata lisäaikaa menomatkaan vähintään sen 45 minuuttia. Lähtöajan kanssa, kun jo nykyisellään vähän joudutaan tekemään kompromissiä, kun pelit pelataan viikolla, jolloin osa käy töissä/koulussa, joten lähtöaika esim. Jyväskylästä on oleellinen asia.

Näen myös, että elämänhallinnallisesti on mahdollista ottaa juomat mukaan bussiin noustessaan eikä reissua menomatkalla ole vielä niin paljon takana, etteikö ennen lähtöä ruokailulla pärjäisi.
Elmo

Poissa Poissa

Vastaus #82 : 07.09.2013 klo 16:15:44

Ja kiitoksia kaikille bussissa olleille, sehän oli taas vallan mukavaa (mennessä), palatessa jo aika väsynyttä, tosin ei ihmekään.

:) Ylos Tuoppi
Jool the Fool

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #83 : 07.09.2013 klo 20:48:46

Kiitokset järjestäjälle!
Bussifirmaan sen verran voisi varmaan laittaa terveisiä, että WC:n toimintakyvyn pitäisi ainakin minun mielestäni kestää edes Stadikalle saakka.

Sivuja: 1 ... 3 [4]

Siirry: