FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 13:59:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 67
 
Kirjoittaja Aihe: PäätyTV 2019 - kolmatta tähteä ja ekaa hyvää haastattelijaa hakemassa...  (Luettu 228856 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


: 15.03.2013 klo 17:27:11

Laitetaan nyt tosiaan uusi ketju pystyyn, kun sille tilausta näyttää olevan ja pysyy ehkäpä siistimpänä toi toinen ketju.

Tänne siis yleiset homostelut, ehdotukset, risut, ruusut, cokikset ja tuopit Ylos

Aloitetaan nyt tuolla Mursu-pätkällä:

http://www.youtube.com/watch?v=fTqeKoq_EB8


Pelaajat:

Sebastian Sorsa (17.12.2012)

Erfan Zeneli (3.1.2013)

Rasmus Schüller (16.1.2013)

Mathias Lindström (30.1.2013)

Mikko Sumusalo (11.2.2013)

Saku-Pekka Sahlgren (22.2.2013)

Joel Perovuo (1.3.2013)

Mikael Forssell (8.3.2013)

Teemu Tainio (5.4.2013)

Tapio Heikkilä (11.4.2013)

Mika Väyrynen (8.5.2013)

Ville Wallén (22.5.2013)

Tuomas Kansikas (17.6.2013)

Sakari Mattila (2.7.2013)

Joel Pohjanpalo (29.7.2013)

Robin Lod (6.8.2013)

Timi Lahti (9.8.2013)

-> Seuraavana Demba Savage


Muut:

Sari Mikkonen-Mannila (6.2.2013)

Antti Muurinen (14.3.2013)

Atik Ismail (11.7.2013)


Klubipääty 2013 - Puolest' Klubin, Puolest' Helsingin...

PäätyTV: Kuutamohommia

PäätyTV Tallinnassa



EDIT1: Linkit

EDIT2: Päivämäärät
« Viimeksi muokattu: 27.01.2019 klo 04:18:43 kirjoittanut Lama-Larsson »
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #1 : 15.03.2013 klo 17:29:56

Et jaksais pistää avausviestiin linkkejä kaikkiin videoihin? Videot kannattaisi myös laittaa aikajärjestyksessä, koska niissä on pelaajan seuraavalle esittämien kysymysten vuoksi jonkinlainen jatkumo.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #2 : 15.03.2013 klo 17:41:22

Et jaksais pistää avausviestiin linkkejä kaikkiin videoihin? Videot kannattaisi myös laittaa aikajärjestyksessä, koska niissä on pelaajan seuraavalle esittämien kysymysten vuoksi jonkinlainen jatkumo.


Jaksoin kuin jaksoinkin :D
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #3 : 15.03.2013 klo 17:44:19

Markku Peltoniemen haastattelua odotellessa...
#T#

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #4 : 15.03.2013 klo 18:21:50

Todella hienoa meininkiä ja laadukasta tekemistä ollut PäätyTV:llä Ylos

Tällaista lisää!
Rantasipi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eurokiimassa


Vastaus #5 : 15.03.2013 klo 18:32:48

Lutuuria Ylos Muurisen haastattelu selvästi sieltä parhaasta päästä :)
zup

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 15.03.2013 klo 18:52:03

Avausviestiin vielä videoiden päivämäärät odottamaan toista kierrosta? Tällä tahdillahan haastateltavat on pian käyty kertaalleen läpi.

Näitä on mukava kilpailevankin seuran kannattajan katsella. Hienoa työtä.
vlainen

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 15.03.2013 klo 19:26:28

Loistavaa! Toivottavasti esimerkkinne innostaa muissa seuroissa samankaltaisen toiminnan aloittamista, koska tämä jos mikä on sitä lutuuria!
scorpion kick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #8 : 15.03.2013 klo 19:51:02

Taso sen kun paranee. Mursun haastattelussa tekniikka pelasi jo hyvin ja sisältö oli erittäin mielenkiintoista. EOM! Ylos
PuluZu

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 15.03.2013 klo 20:07:12

Hyvä Mursun haastis! Samalla topicci seurantaan.

Jos jotain risuja voisi antaa, niin vaikka tollanen vapaamuotonen systeemi onkin aivan täysin jees, niin voisi varmaan sen verran varautua, että kirjottaisi kysymykset pääpiirteissään paperille ylös, ettei tulisi noita "mitäköhän mun piti kysyy, onks kameramiehellä vielä jotain" settejä ihan niin paljoa :D
katkarapukatsomo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #10 : 15.03.2013 klo 20:54:08



Kirjoitin tuohon toiseenkin topiikkiin (Klubi-ketjuun siis), että jos PäätyTV-merchandisea on tulossa, niin täältä tulee ainakin massia Ylos
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #11 : 15.03.2013 klo 20:55:45

Philo voi myydä käytetyt bokserinsa
Hutu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #12 : 15.03.2013 klo 21:01:29

Kiitos täältäkin! Upeeta duunia!
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa


Vastaus #13 : 15.03.2013 klo 21:03:16

Tuoppi

Aina yhtä huikeaa.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #14 : 15.03.2013 klo 22:15:20

http://youtu.be/k3-vHu5dr50
Ylasoutaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.


Vastaus #15 : 15.03.2013 klo 22:17:55

Kiitos Mursun haastattelusta, aivan mahtava pläjäys Ylos
#10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #16 : 15.03.2013 klo 22:19:39

Jee uus lupitopikki!!
SirL

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 15.03.2013 klo 22:27:05

PäätyTV on kyllä todella arvostettavaa ja hienoa toimintaa, aikalailla parasta mitä suomalaisesta kannattajakulttuurista on viime aikoina kuulunut. Voisi muut ihan nöyrästi ottaa mallia ja Luppenkannattajat jättää kopioimisesta vittuilut sen jälkeen vähemmälle ja olla vaan ylpeä siitä, että olivat itse edelläkävijöitä asiassa.

En tiedä olenko ainoa, mutta mun mielestä tuo Mursun haastattelu oli aika vaisu. Kysymykset liian nuoleskelevaa lässynläätä ja vastauksena perusjargonia, mitkä on kuultu jo moneen kertaan aiemminkin. Mitään suolausta ei tietysti olisi tarvinnutkaan tehdä, mutta yrittää saada vähän yllättävämpiä tulokulmia asioihin – kuten monesti hienosti aiemmissakin haastatteluissa.
scorpion kick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #18 : 15.03.2013 klo 22:59:43

En tiedä olenko ainoa, mutta mun mielestä tuo Mursun haastattelu oli aika vaisu. Kysymykset liian nuoleskelevaa lässynläätä ja vastauksena perusjargonia, mitkä on kuultu jo moneen kertaan aiemminkin. Mitään suolausta ei tietysti olisi tarvinnutkaan tehdä, mutta yrittää saada vähän yllättävämpiä tulokulmia asioihin – kuten monesti hienosti aiemmissakin haastatteluissa.

Itse taas mietin toisin päin että ekaa kertaa kysyttiin vähän tiukempaakin kysymystä ja Mursu vastailikin ihan avoimesti. Ainakaan itse koskaan noin avoimesti nähnyt puhuvan. Okei varmaan olisi voinut grillata vielä lisäkysymyksillä mutta kun vertaa ekoihin päädyn haastatteluihin niin todellakin rohkeutta ja sisältöä tullut lisää. Oma toivomus että haastiksia vaikka vähän harvemmin mutta kysymykset paremmin valmisteltuna ja vastauksiin tiukkoja lisäkysymyksiä.

Aivan toinen asia, onko päädystä tarkoitusta tehdä jotain yhdistystä joskus? Mielummin heittäisi rahnut jonnekin yhdistyksen tilille kuin lamiksen perjantaibissetilille ;) Ja toki tällaiseen touhuun voisi muutenkin osallistua. Ja vielä klubipäädyn krääsämyynnille ääni täältäkin Ylos
Perusveijo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #19 : 15.03.2013 klo 23:48:29

On toi Muurinen kyllä käsittämättömän hieno mies :cokis:
Hyvä haastattelu jälleen kerran Ylos
Julkea bulbul

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #20 : 16.03.2013 klo 00:16:50

Mursulle todella suuri Tuoppi ja Ylos. Pahlmanin poismenosta tuli Mieleen, että onko ollut suunnitelmissa hakea haastatteluihin, nykyisten työsuhteessa HJK:hon olevan lisäksi, vanhoja seuralegendoja?
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #21 : 16.03.2013 klo 00:33:45

En tiedä olenko ainoa, mutta mun mielestä tuo Mursun haastattelu oli aika vaisu. Kysymykset liian nuoleskelevaa lässynläätä ja vastauksena perusjargonia, mitkä on kuultu jo moneen kertaan aiemminkin. Mitään suolausta ei tietysti olisi tarvinnutkaan tehdä, mutta yrittää saada vähän yllättävämpiä tulokulmia asioihin – kuten monesti hienosti aiemmissakin haastatteluissa.

Itseasiassa luulin että olisi tullut enemmän palautetta miksi en kuumottanut enempää. Kaveri on voittanut 4 mestaruutta putkeen ja seuralegenda -> Mennään varmaan vittuilemaan :D

Plus oon ihan pro-Mursu vaikka olinkin sitä mieltä, että tällä kaudella oli hyvä siirtyä eteenpäin ::)
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset


Vastaus #22 : 16.03.2013 klo 00:39:21

Ja vaikka kyseessä ei olekaan Klubin mainosspotteja suoltava tuubi, niin vahvasti kuitenkin Klubiin sidoksissa ja kannattajien tekemä. Jos haastattelu olisi kärkevämpi tai kriittisempi niin ihmettelisin vahvasti, että miksi vitussa? Haastattelu oli loistava ja Muurinen oli maaginen.
PuluZu

Poissa Poissa


Vastaus #23 : 16.03.2013 klo 00:39:40

Yksi arka aihe, josta olisin toivonut Mursulta kysyttävän, on jatkuvasti esiin pompahtava "Litti ei tykkää Mursusta eikä Mursu Litistä" vääntö. Ei Antti tietenkään olisi mitään myöntänyt, mutta jos suoraan olisi kysytty niin kehonkielestä olisi jo jotain voinut päätellä ::) Itse olen aina olettanut koko jutun olevan jostain marginaalisesta erimielisyydestä lähtenyttä legendaa.

Jee uus lupitopikki!!

Hyvä, että otit kumminkin seurantaan, tällä tuikitärkeällä panoksella ketjuun, jos ei kiinnosta.
SirL

Poissa Poissa


Vastaus #24 : 16.03.2013 klo 00:45:41

Itseasiassa luulin että olisi tullut enemmän palautetta miksi en kuumottanut enempää. Kaveri on voittanut 4 mestaruutta putkeen ja seuralegenda -> Mennään varmaan vittuilemaan :D

Plus oon ihan pro-Mursu vaikka olinkin sitä mieltä, että tällä kaudella oli hyvä siirtyä eteenpäin ::)

Juurihan sanoin, etten nyt mistään suolauksesta ja vittuilusta puhunutkaan, vaan vähän jotain uutta näkökulmaa. Mutta eipä tuosta mitään uutta asiaa mulle ainakaan tainnut irrota, samat "kritiikki on tuntunut tosi pahalta"-jutut kun aina aiemminkin.

Mursu on kuitenkin Suomen meritoitunein valmentaja, niin mua nyt olisi esimerkiksi kiinnostanut jotkin yksityiskohtiin pureutuvat kysymykset, miten se hommia hoitaa, peilaten vaikka taktista ym. valmistautumista johonkin europeleihin. Valmennuksen vastuujaot? Kuinka Antti kokee kehittyneensä valmentajana milläkin osa-alueella vuosien saatossa, uran pahimmat virheet, Litmasen ja muiden pelaajien roolit valmennuksen apuna jne.

Cokis-jutut, kuvaus + muut puitteet (Antin omassa toimistossa?) haastattelun ympärillä oli toki hoidettu upeasti.

 
Sivuja: [1] 2 ... 67
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa