kellopeli
Poissa
|
|
Vastaus #2200 : 09.05.2014 klo 20:22:41 |
|
"fakta on ettei kukaan voi kannattaa muuta kuin paikallista seuraa johon on side" Justiinsa. Tää on aina niin hienoa näitten Suomiliigan ylläpitäjien kanssa. Mitäs jos on kotoisin kylästä jonka joukkue pelaa 4 divaria,eikä koskaan ole nähnyt niitten pelejä ? Siinä se "side" syntyy.
Ite en ole mistään seurasta välittänyt niinkuin Barcelonasta. Pep Guardiolan aikaan rakastuin seuraan, tosin kyseinen herra vielä pelasi silloin kentällä.
Ja kait se on väärin,että muutin Barcelonaan juurikin sen takia pääosin,että rakastan seuraa. Nyt kun joka päivä luen forumia ja tätä "mieshuora" läppää jne. Olen kyllä helvetin tyytyväinen,että olen Suomesta poistunut
Itse olen myös muuttanut suomesta ulkomaille, mutta silti rakkaus klubia kohtaan joka alkoi junnuna joukkueessa pelatessa ei ole vähentynyt. Vaan olen katsonut jokaisen ottelun ja pyrin lomailemaan Helsingissä aina HJK:n kotipelien aikaan. Paikallisen joukkueen peliä olen käynyt myös katsomassa, mutta ei se sytytä edes hiukan alusta vaikka on junttien yleisen konseuksen mukaan valovuoden veikkausliiga edellä. Tähän väitteeseen muuten haistatan pitkät. Silti kaltaisesi mieshuorat aiheuttavat vain pahoinvointia, olet pelkkää roskaa tee sen kanssa sopimus.
|
|
|
|
Incrível
Poissa
Suosikkijoukkue: Los gurús del real de madrid
|
|
Vastaus #2201 : 09.05.2014 klo 20:24:37 |
|
Oksettaa teidän kaljamahaisten huorien näkeminen jalkapallopyhätössä kesällä feikki-messipaidat päällä. Fakta on ettei kukaan voi kannattaa muuta kuin paikallista seuraa johon on side. Teidän näin pelin telkkarista ja rakastuin mestaruuksiin ei ole side. Toivottavasti pienet myllyt olisi ennen matsia jossa nähtäisiin kun keski-ikäinen junttikin juoksee. Tämä on kyllä yksi hienoimmista harhakäsityksistä, mitä maa päällään kantaa. Miksen voi muodostaa läheistä suhdetta johonkin ulkomaiseen seuraan? Olen vapaa eurooppalainen, joten tässä ei pitäisi olla minkään valtakunnan mahdottomuutta. Boixos Finlandiaan liittyisin toki itsekin, joten León ei muuta kuin homma pyörimään. Allekirjoittanut sai nyt siis mukavasti mierdaa niskaan hieman kärjistetyistä kommenteista, mutta eipä tuo haittaa. Itse arvostan kannattajia, jotka pysyvät kelkassa paskoinakin hetkinä eikä näitä Pepin koutsausajasta lähtien joukkuetta enemmän tai vähemmän seuranneita voi oikein vielä minään pitää. Eri asia, jos alamäkienkin aikana pysytään mukana eikä vaihdeta esim. Bayernin bandwagoniin. Jonkun opportunisti-Valavuoren näkeminen Barcelonakuteet päällä Olympiastadikalla saisi myötähäpeän todellakin nousemaan pintaan. Jos siellä nyt sitten parhaat pelaavat niin ehkä täytyy harkita paikan päälle vaivautumista, vaikka höntsästatuksen peilaaminen hintaan edelleenkin häiritsee. Voisin laittaa vittuillakseni Boixos Noisin huivin kaulaan kaikkien riemuksi. Tietääpähän lupirunkkarit sitten kenen perään lähteä.
|
|
|
|
mikebluefin
Poissa
|
|
Vastaus #2202 : 09.05.2014 klo 20:30:44 |
|
Itse olen myös muuttanut suomesta ulkomaille, mutta silti rakkaus klubia kohtaan joka alkoi junnuna joukkueessa pelatessa ei ole vähentynyt. Vaan olen katsonut jokaisen ottelun ja pyrin lomailemaan Helsingissä aina HJK:n kotipelien aikaan. Paikallisen joukkueen peliä olen käynyt myös katsomassa, mutta ei se sytytä edes hiukan alusta vaikka on junttien yleisen konseuksen mukaan valovuoden veikkausliiga edellä. Tähän väitteeseen muuten haistatan pitkät.
Silti kaltaisesi mieshuorat aiheuttavat vain pahoinvointia, olet pelkkää roskaa tee sen kanssa sopimus.
Juu. tuo jälkimmäinen kommentti on aina yhtä hauska Kannattaa varmaan pysyä kirjoittelemassa HJK ja muiden Suomijengien ryhmässä niin ei tule pojalle paha olo. Hyvä,että olet itse löytänyt "siteesi" Klubiin. Itse vain en koskaan mitään tunnetta ole mihinkään Suomalaiseen jengiin tuntenut.. Maajoukkue nyt on aina erijuttu.
|
|
|
|
Peledinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat & modetiimi
|
|
Vastaus #2203 : 09.05.2014 klo 20:59:06 |
|
Oikeinkannattajat voisivat painua vaikka sinne mieshuoratopikkiin pilaamasta asialinjalla muuten pysyvää kausiotsikkoa. Väsyneintä ikinä nämä ainaiset kannatushuorausväännöt.
Ja mitä tulee Barcelonaan, olisi jo noloa olla ottamatta mestaruutta, kun jälleen uusi mahdollisuus annettiin. Mitenkään helppoa sen vieminen ei tietenkään ole kauden kovimman joukkueen käsistä.
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
|
Vastaus #2204 : 09.05.2014 klo 21:01:10 |
|
Painukaa kaikki vittuun ja pysykää siellä.
|
|
|
|
Wasshoi
Poissa
Suosikkijoukkue: Moc Moc Trio
|
|
Vastaus #2205 : 09.05.2014 klo 21:46:08 |
|
Kivat hulinat tullut tänne työpäivän aikana " " Vetää vertoja jopa tämän viikon viesteille The Special One -ketjussa. Kyllähän sitä pitää Barcelonaa mennä katsomaan kun kerta Suomeen tulevat. Hieno juttu myös seuralta ettei lähetä MM-kisoista palaavia suoraan Aasiaan tai muualle. Barcelonassa olen kerran käynyt katsomassa ottelua, Barca - Almeria liigamatsi reilu kolme vuotta sitten. Saa nähdä onko Stadikalla enemmän mökää kuin Camp Noulla tuolloin Sunnuntaina olisi pakkovoiton paikka Elchen vieraana, helposti ei tule kolmea pistettä herumaan sillä Elche on uskomattomassa kotivireessä. Viimeisin tappio kotona taitaa olla viime vuoden puolelta? Kyllähän nyt luulisi Messinkin ottavan useampia juoksuaskelia kun mestaruutta tarjotaan oikein hopealautasella. Anteeksi OT, mutta kai nuo David Luiz -huhut ovat täyttä potaskaa? Olisi taas yhtä järjen riemuvoittoa hankkia Luizin tapainen, alati omille vaarallinen toppari, joka ei (juuri?) edes pelaa enää topparina. Turskaa saisi paljon halvemmallakin...
Varmasti olen aikaisemmin forkalla kirjoittanut, joko tähän tai johonkin muuhun otsikkoon, että Luiz olisi juuri Barcaan sopiva toppari; parhaana päivänään maailman eliittiä, huonona päivänä paskinta paskaa. Luizille vihreää valoa allekirjoittaneelta. e. löytyihän se aikaisempi kirjoitus David Luizista, melkeimpä jopa sanasta sanaan Minä antaisin myös vihreää valoa David Luizille, vekkuli kikkarapää. On myös todella Barcan näköinen puolustaja, parhaana päivänä helvetin hyvä ja huonona päivänä helvetin huono. On myös hyökkäyssuuntaan pirtsakka, toisi aerial threatia erikoistilanteisiin ja voisi vetää ne kauempaa olevat vaparit.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.05.2014 klo 00:06:45 kirjoittanut Wasshoi »
|
|
|
|
|
Raaka-Juhani
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat
|
|
Vastaus #2206 : 09.05.2014 klo 21:56:06 |
|
Tämä on sitä jalkapallokulttuuria, jota Suomeen on kaivattu. Vihdoinkin näemme stadionin, joka on täynnä OIKEITA jalkapallofaneja. VISCA BARCA! OLEEEE!
|
|
|
|
Jorkka
Poissa
|
|
Vastaus #2207 : 09.05.2014 klo 22:34:20 |
|
Tämä on sitä jalkapallokulttuuria, jota Suomeen on kaivattu. Vihdoinkin näemme stadionin, joka on täynnä.
Todellakin mukavaa vaihtelua verrattuna Veikkausliigan peleihin, että katsomossa on enemmän katsojia, kuin tyhjiä penkkejä.
|
|
|
|
Rafidine
Poissa
Suosikkijoukkue: Mario Balotelli
|
|
Vastaus #2208 : 09.05.2014 klo 23:13:28 |
|
Itse olen myös muuttanut suomesta ulkomaille, mutta silti rakkaus klubia kohtaan joka alkoi junnuna joukkueessa pelatessa ei ole vähentynyt. Vaan olen katsonut jokaisen ottelun ja pyrin lomailemaan Helsingissä aina HJK:n kotipelien aikaan. Paikallisen joukkueen peliä olen käynyt myös katsomassa, mutta ei se sytytä edes hiukan alusta vaikka on junttien yleisen konseuksen mukaan valovuoden veikkausliiga edellä. Tähän väitteeseen muuten haistatan pitkät.
Silti kaltaisesi mieshuorat aiheuttavat vain pahoinvointia, olet pelkkää roskaa tee sen kanssa sopimus.
Onnittelut. Itse muutin junnuna Suomeen ja rupesin kannattamaan HJK:ta, joten olenko mieshuora? Mutta eikö se nyt ole aivan yksi ja sama haluaako joku tuon Klubin ja Barcan matsin mennä katsomaan. Luulisi muutenkin, että ainakin suurin osa tännekin kirjoittaneista on jo täysikäisiä, joten eikö nämä jonnemaiset oikeinkannattamisväittelyt voisi suosiolla jättää sinne junioreille? e. Tai vaikka oikeaan ketjuun, jota en itse huomannut.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.05.2014 klo 23:26:43 kirjoittanut Rafidine »
|
|
|
|
|
Meteli
Poissa
|
|
Vastaus #2209 : 09.05.2014 klo 23:32:41 |
|
Tämä on kyllä yksi hienoimmista harhakäsityksistä, mitä maa päällään kantaa. Miksen voi muodostaa läheistä suhdetta johonkin ulkomaiseen seuraan? Olen vapaa eurooppalainen, joten tässä ei pitäisi olla minkään valtakunnan mahdottomuutta. Kyllähän se vaan menee niin, että kun näet paikanpäällä kotikaupungin tai kylän seuran pelaavan, siihen muodostuu usein aivan erilainen side kuin siihen mestaruuksia kahmivaan miljoonäärien kerhoon jota katselet 42 tuuman LG:stä. Toki jos koet FC Barcelonan olevan sinulle se läheisin seura niin mikäs siinä. Poistun asiatopikista.
|
|
|
|
TarzaninTucca
Poissa
|
|
Vastaus #2210 : 09.05.2014 klo 23:35:41 |
|
Vittu, kesälomareissu Lappiin osuu juuri tuohon matsipäivälle Ja provoilijat painukaa jo helvettiin.
|
|
|
|
pablo arpa
Poissa
|
|
Vastaus #2211 : 09.05.2014 klo 23:49:26 |
|
Kyllähän se vaan menee niin, että kun näet paikanpäällä kotikaupungin tai kylän seuran pelaavan, siihen muodostuu usein aivan erilainen side kuin siihen mestaruuksia kahmivaan miljoonäärien kerhoon jota katselet 42 tuuman LG:stä.
Kuulostat kovin kristillisdemokraatilta, "niin se vaan on, että... 'tähänjokuahdasmielinenoksennus' ". Itselleen niin kovin absoluuttisen faktan* toteaminen, ja varsinkin sellaiselle jota ei kiinnosta, täysin perustelematta on puhdasta idiotismia. Se ei hyödytä ketään, ei varsinkaan itseäsi. Se ei kuitenkaan kuulu tänne, ei tähän otsikkoon, eikä siitä oikeastaan kannata edes keskustella. Mutta mieti nyt, pienessä päässäsi, että ennen kuin rupeat kekkuloimaan ahdasmielisten forkkauskottavuutta, fuppia, että miksi ja mitä siitä kostut. Palataan astialle, en ole seurannut tätä keskustelua aikoihin, joten kysytään: varmimmat, tai siis realistisimmat ja uusimmat topparihuhut?
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.05.2014 klo 23:54:49 kirjoittanut tumma ja tulinen »
|
|
|
|
|
mikebluefin
Poissa
|
|
Vastaus #2212 : 10.05.2014 klo 00:38:55 |
|
Palataan astialle, en ole seurannut tätä keskustelua aikoihin, joten kysytään: varmimmat, tai siis realistisimmat ja uusimmat topparihuhut? [/quote]
Kyllä toi Luiz nyt näyttäs olevan eniten mukana huhuissa... saas nähä. Itse henk koht odotan Alvesin Cuadradon korvaavan Alvesin(joka on jo hiipumassa) Jotenkin oon eniten mehuissani siitä,vaikkakin Toppari hankinta on se ykkösjuttu meille ens kaudeks.
|
|
|
|
Perill
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK/BJK
|
|
Vastaus #2213 : 10.05.2014 klo 00:49:42 |
|
Palataan astialle, en ole seurannut tätä keskustelua aikoihin, joten kysytään: varmimmat, tai siis realistisimmat ja uusimmat topparihuhut?
Kyllä toi Luiz nyt näyttäs olevan eniten mukana huhuissa... saas nähä. Itse henk koht odotan Alvesin Cuadradon korvaavan Alvesin(joka on jo hiipumassa) Jotenkin oon eniten mehuissani siitä,vaikkakin Toppari hankinta on se ykkösjuttu meille ens kaudeks.
Näin setämiehenä mielellään Luiz, Hummels ja ehkäpä Kellopeli laidalla.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.05.2014 klo 01:13:47 kirjoittanut Perill »
|
|
|
|
|
Incrível
Poissa
|
|
Vastaus #2214 : 10.05.2014 klo 10:00:31 |
|
Laporten kanssa oli myös personal termsit sovittu, mutta hinta taitaa olla aika suolainen...
|
|
|
|
kirjava
Poissa
|
|
Vastaus #2215 : 10.05.2014 klo 10:27:27 |
|
Laporten kanssa oli myös personal termsit sovittu, mutta hinta taitaa olla aika suolainen...
En tiedä koska on sanonut, mutta löytyi äsken twitteristä: Laporte (Athletic): "Barça rumour? No comment. I don't pay attention to rumours. I'm looking forward to play CL with Athletic next season."
|
|
|
|
Aapoa
Poissa
Suosikkijoukkue: MSN messenger
|
|
Vastaus #2216 : 11.05.2014 klo 20:45:59 |
|
Kun ei kelpaa... Jumalauta mikä on espanjaksi "käänny"?
|
|
|
|
Segador
Poissa
Suosikkijoukkue: Visca!
|
|
Vastaus #2217 : 11.05.2014 klo 20:49:58 |
|
Camp Noun kentänhoitajalle ja alakerran vessojen siivoojalle voinee antaa puhtaat paperit tästä kaudesta.
|
|
|
|
zipe
Poissa
|
|
Vastaus #2218 : 11.05.2014 klo 20:55:18 |
|
Kun ei kelpaa... Jumalauta mikä on espanjaksi "käänny"?
Noh, lopulta samapa tuo vaikka tasuriin päättyi - kun kerran Malagan johto ei Calderonilla kestänyt.
|
|
|
|
TarzaninTucca
Poissa
|
|
Vastaus #2219 : 11.05.2014 klo 21:04:45 |
|
Huikea finaali tulossa ensi sunnuntaina klo 20, Veikkaus-TV:n jumiutumista odotellessa " "
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.05.2014 klo 21:12:08 kirjoittanut TarzaninTucca »
|
|
|
|
|
Incrível
Poissa
|
|
Vastaus #2220 : 11.05.2014 klo 21:39:04 |
|
Camp Noun kentänhoitajalle ja alakerran vessojen siivoojalle voinee antaa puhtaat paperit tästä kaudesta.
Sekä Víctor Valdésille. Harmi, että meni loukkaantumaan.
|
|
|
|
Segador
Poissa
Suosikkijoukkue: Visca!
|
|
Vastaus #2221 : 11.05.2014 klo 21:48:01 |
|
Sekä Víctor Valdésille. Harmi, että meni loukkaantumaan.
Tämä kyllä totta, kauden tärkein pelaaja jonka loukkaantuminen hyvin todennäköisesti maksoi paljon. Eniten kuitenkin harmittaa että (peli)ura Barçassa loppui loukkaantumiseen, kuten Carlesillakin. Legendat olisivat ansainneet parempaa.
|
|
|
|
XTB
Poissa
Suosikkijoukkue: Saimaa
|
|
Vastaus #2222 : 11.05.2014 klo 23:08:46 |
|
Tata otti Fàbregasin sitten n. 80 minuuttia liian myöhään kentältä. Cesc voi olla tähtipelaajia Valioliigassa, mutta taso ja etenkään vauhti ei vain riitä La Ligaan. Toivottavasti joku ManU (tms.) ostaa hänet 30+ miljoonalla kesällä.
Ihme kyllä, Tello oli ns. satakertaa Pedroa vaarallisempi kärjessä - toki Elchenkin vauhti oli tuossa vaiheessa hiljalleen hiipunut -, joten tuo vaihto meni nappiin.
Erotuomari oli taattua La Liga -tasoa, vaikka ei sentään ratkaissut peliä.
Onnistujia: Dani Alves (MoM) ja Marc Bartra (EoM). Ok: Iniesta, Mascherano, Adriano ja kovasti töitä tehnyt, sekä paljon rikottu Alexis. Pinto yritti totuttuun tapaansa lahjoittaa maalia vastustajalle, mutta eipä Elchen pojille maistunut. Busi ei ole (ollut) enää (hetkeen, vaikka toki edelleen yksi joukkueen tärkeimmistä pelaajista onkin,) edellisten vuosien tasolla, valitettavasti. Ja Messi on edelleen mitä on, mutta onhan tuossa tekemisessä jo sentään vähän yritystä.
Onneksi Atlético nousi sentään omassaan tasoihin, niin Blaugranan tyytyminen tasapeliin ei muuttanut päätösottelun asetelmia suuntaan tai toiseen. Tuleepas pitkästä aikaa huikea grande finale, jonka muuten veikkaan ratkeavan maalivahtipeliin...
Ps. Olenko ainoa, jota suorastaan v*tuttaa nuo Martinon ainaiset eleet epäonnistuneen maalintekoyrityksen jälkeen: napakka rintamasuunnan käännös vaihtopenkin suuntaan ja käsien lämäytys lanteille?
|
|
|
|
outdraw
Poissa
Suosikkijoukkue: Sempre Xavi
|
|
Vastaus #2223 : 11.05.2014 klo 23:36:16 |
|
Onneksi Atlético nousi sentään omassaan tasoihin, niin Blaugranan tyytyminen tasapeliin ei muuttanut päätösottelun asetelmia suuntaan tai toiseen. Tuleepas pitkästä aikaa huikea grande finale, jonka muuten veikkaan ratkeavan maalivahtipeliin... Ei tuo olisi muuttanut mitään kuin siinä tapauksessa, että Barcelona olisi voittanut ja Atleti hävinnyt, ja silloinkin vain sen, että Barcelona on mestari voiton lisäksi 0-0-tasurilla (ei mikään suuri etu IMO... jos olisi ollut mestari edes 1-1:llä, niin sitten olisi ollutkin jo hyötyä). Niin ja toki jos Atleti olisi voittanut omansa, niin olisivat päässeet kentälle pasillossa. Ps. Olenko ainoa, jota suorastaan v*tuttaa nuo Martinon ainaiset eleet epäonnistuneen maalintekoyrityksen jälkeen: napakka rintamasuunnan käännös vaihtopenkin suuntaan ja käsien lämäytys lanteille? En ole katsonut niin paljoa että ehtisi vituttaa vielä, mutta ihmettelin, miksi jäbä näyttää vihaiselta noissa tilanteissa. Ei varmaan tee hirveän hyvää pelaajien itseluottamukselle, jos valmentajakin riehuu tyyliin "ettekö te nyt edes tosta saa sisään". Vaikka olen Tataa puolustellut, niin meno on sen verran epävarmaa, että eiköhän tämä ollu tässä. Toivottavasti sieltä nyt löytyy joku, jolla on rohkeutta ajaa jengiä eteenpäin.
|
|
|
|
TarzaninTucca
Poissa
|
|
Vastaus #2224 : 12.05.2014 klo 07:37:47 |
|
Barcelonan ottelukalenterin mukaan "finaali"peli siirretty lauantaille. Huomenna toki myös tuikitärkeä Katalonia Cupin ottelu Gironaa vastaan " "
|
|
|
|
|
|