FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 16:56:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 100 [101] 102 ... 130
 
Kirjoittaja Aihe: beIN sport, PLP ym. ulkomaiset striimipalvelut via VPN/SmartDNS jne.  (Luettu 385272 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ormu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliiga anthem


Vastaus #2500 : 31.03.2017 klo 15:16:36

Corsten tekee kyllä hienoa työtä Tuoppi


Olisiko kellään tiedossa sivustoa, jolla näkyisi kanavien matsiohjelmat? Mieluiten niin, että näyttäisi joukkuekohtaisesti mikä kanava näyttää. On hieman vaikea välillä löytää tietoa miltä kanavalta joku tietty matsi mahdollisesti tulee. Siihen kun lisää sen että matsia ei välttämättä edes tule miltään kanavalta niin...

Olisi kiva etukäteen nähdä mitä kanavaa katsoa. Ei millään viitsisi joka ikinen kerta menna joka kanavan omille sivuille metsästämään infoa, ne kun tuppaavat olemaan syvältä. Olisi kiva katsella Englannin alempia sarjatasoja mutta kanavalle osuu yleensä ihan sattumalta.

En nyt ole ihan varma onko tämä nyt ihan sitä mitä haetaan, mutta tältä sivustolta olen usein metsästänyt, että mikä kanava näyttää ja sitten etsinyt streamin siihen kanavaan: http://www.livesoccertv.com/
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #2501 : 31.03.2017 klo 16:46:24

En nyt ole ihan varma onko tämä nyt ihan sitä mitä haetaan, mutta tältä sivustolta olen usein metsästänyt, että mikä kanava näyttää ja sitten etsinyt streamin siihen kanavaan: http://www.livesoccertv.com/
Joo tuolta näkyy hienosti. Mä testaan tuota EPG:tä viikonloppuna, sen etu on siinä että pystyy EPG:stä siirtyy suoraan matsiin. Mutta esim täältä http://www.livesoccertv.com/match/1993141/derby-county-vs-queens-park-rangers/ illan chämppäri matsista, niin IPTV:n puolella noista kanavita näkyy varmuudella ainakin Bein Sportsin (arabia) kanavat, SportKlub 6, DIGI Sport 1, Eleven Singapore, Sky Sports (UK), Bein Sports US
Filosofi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Urjalan Palloseura


Vastaus #2502 : 01.04.2017 klo 12:57:15

Tuo Live Soccer näyttäisi ensi hätään ainakin auttavan, kiitokset tietäjille!

On-Tapp.tv vaikuttaisi aika hyvältä periaatteessa, ja jos eivät aivan kuseta niin maksavat rojalteja siitä että voivat näyttää noita matseja EPG:ssään.

Jos tästä sitten saisi vähän helpommin alettua seuraamaan, ainoa isompi este näiden käyttämiselle on tuo oikeiden matsien löytämisen vaikeus! Etenkin kun tosiaan katson mielelläni vähän pienempien joukkueiden taaperrusta.
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #2503 : 05.04.2017 klo 16:43:04

https://twitter.com/enigma2tv iskee kyllä nyt kovilla: https://twitter.com/enigma2tv/status/849568696347615232 . Tämän viikon on tarjous, 4 yhteyttä / 140 puntaa (163e) / vuosi ja toimivat siis eri IP-osoitteista yhtäaikaa. Eli 4 käyttäjää voi käyttää samaa tunnusta. Jeesailin yhden ff2:sen käyttäjän Kodi:n ihmeelliseen maailmaan ja voin olla avuksi muillekin. Saan varmastikin lisäkäyttäjistä itselleni ilmaisia IPTV kuukausia. Kyseinen foorumisti otti juuri tuon 4 yhteyden tarjouksen huomattuaan, että kahden yhteyden tunnus toimi hyvin. Tolla hinnalla käyttäjälle tulee maksua vuositasolla 40 euroa. Siinä mielessä riski on aika pieni, vaikka palvelu menisi yllättäen nurin. Jos oon oikein ymmärtänyt, on olemassa joku "main guy", joka noita kanavia pyörittää ja ylläpitää kotonaa järjettömän satelliitti/digiboksi arsenaalin kanssa, ja nää Nemzzyt ja RootIPTV:t on vain yksittäisen henkilöiden ylläpitämiä "välityspalveluita", jotka on tässä omalla riskillä. Nemzzy tais jättää pelin sen takia, kun hölmöili oman nimensä kanssa ja puhui omalla nimellä face-ryhmässä ja sähköpostilla. Illalla tosiaan saadan käyttökokemuksia 4 yhteyden käytöstä samassa tilassa. Tää on tarjous, jota ei kyllä kannata ohittaa. Vaikeeksi tänä toki tekee, että homma toimii VAIN twitterin välityksellä. Eli mä voin olla välittäjänä tunnusten saamisessa, jopa maksamisessa jos laitatte mulle vaikka mobilepayllä rahat niin mä hoida ne skrillin kautta eteenpäin ja välitän teille tunnarit. Yhteydenotot yksityisviestinä ja jatkot sähköpostilla, niin luottamus säilyy kun omilla nimillä ollaan yhteyksissä. Mutta ei tuo kovin vaikea rasti ole jokaisen itsekään hoitaa, muistakaa laittaa vaan skrillin viestikenttään oman twitter tilin  nimen lisäksi "ff2 finland" niin tietävät tiedon tulleen täältä.
Preku
Vastaus #2504 : 06.04.2017 klo 09:18:58

Hep täällä yksi kiinnostunut.

Vähän alusta jne, mutta mitkä sarjat noilta kanavilta näkyy? Onko 50fps striimejä?
Ja saako nuo toimimaan niin perus pc:llä kuin Android puhelimella?
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #2505 : 06.04.2017 klo 10:13:08

Hep täällä yksi kiinnostunut.

Vähän alusta jne, mutta mitkä sarjat noilta kanavilta näkyy? Onko 50fps striimejä?
Ja saako nuo toimimaan niin perus pc:llä kuin Android puhelimella?
Kaikki liigat näkyy, mut jos on joku spessu liiga, niin pitää vähän etsiä. Jeesaan kyllä. 50/60fps on ajoittain, mutta vaihtelee. Joku päivä sky Sports 1 oli 60FPS mut seuraavana päivänä 30fps. Toi 30fps riittää mulle, koska näen kaikki valjun ja chämppärin pelit suorina. Yks vaihtoehto on ottaa nyt kuukauden testi 10 puntaa ja sit sunnuntaina se koko vuoden setti monella yhteydellä kavereiden kaa. Ihan pc:lle asetetaan kodi, tai androidille play storesta. Tosi helppoa. Mäc koneelle saa myös yhtä helposti. Ja saattaa kodin saada Android pohjaiseen telkkariinkin...
Preku
Vastaus #2506 : 06.04.2017 klo 20:23:50

Ok. Mikäli tuohon löytyy tarpeeksi porukkaa niin voin ottaa suoraan tuon vuoden paketin 40€:lla.
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #2507 : 06.04.2017 klo 20:31:26

Aika hyvin on yhteensopivia laitteita, mm ipadillakin onnistuu tuolla selain-osoitteella
« Viimeksi muokattu: 23.07.2018 klo 21:27:08 kirjoittanut Corsten »
Vesanius

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United


Vastaus #2508 : 07.04.2017 klo 11:14:19

Harmi kun on tällä hetkellä täysin PA, niin ei oo kyllä varaa edes tuohon 40 euroon, joka olis kyllä todella hyvä diili. Siinä ei kuukaudelle montaa euroa jää hintaa, jos pysyy vaan pystyssä. Tosin edelleen tuo 30 FPS vähän sylettää, mutta tuohon rahaan sen kyllä kestäisi, kun samaan hintaan ei saa kuin reilun kuukauden viaplayta.
KDB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 93:20


Vastaus #2509 : 07.04.2017 klo 11:16:25

Kaipa sitä täytyy osallistua, vaikka vituttaakin tuo paskaboxi. Tietty tosta menee aika paljon "hukkaan" kun kausikin loppuu jo piakkoin.
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #2510 : 07.04.2017 klo 16:53:28

Mikäs de Bryenen boksissa vikana?  Teitä on nyt kaksi kimpassa. Pari tartteis vielä, ellei joku teistä anna Vesaniukselle luottoa vähän aikaa, sit tartteis yhden vaan.
Ormu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliiga anthem


Vastaus #2511 : 07.04.2017 klo 18:08:52

Vähän kutkuttelisi kyllä. Onko tuosta jotain järkevää kanavalistausta olemassa?
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #2512 : 07.04.2017 klo 18:14:21

Ei mikään järkevä listaus, mutta listattu kuitenkin: http://pastebin.com/1RtSJvpM, eli noin 1050 kanavaa. Voin toki tehdä järkevämmän listauksen tässä illemmalla tärkeimmistä ja toimivimmista kanavista sekä pienen esittelyvideon kanavien laadusta, kunhan vaan muistatte laittaa tilaukseen "ff2 Finland" tekstin.

edit. Tolta näyttää iltakierroksen matseja Android boksilla katottuna:
« Viimeksi muokattu: 23.07.2018 klo 21:27:27 kirjoittanut Corsten »
Ormu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliiga anthem


Vastaus #2513 : 07.04.2017 klo 18:19:36

Ei mikään järkevä listaus, mutta listattu kuitenkin: http://pastebin.com/1RtSJvpM, eli noin 1050 kanavaa. Voin toki tehdä järkevämmän listauksen tässä illemmalla tärkeimmistä ja toimivimmista kanavista sekä pienen esittelyvideon kanavien laadusta, kunhan vaan muistatte laittaa tilaukseen "ff2 Finland" tekstin.

Ylos

Voisi kai sitä tuollaiseen kimppatilaukseen lähteä, jos se vain saadaan jotenkin järkevästi hoidettua.
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #2514 : 07.04.2017 klo 18:53:42

Ylos

Voisi kai sitä tuollaiseen kimppatilaukseen lähteä, jos se vain saadaan jotenkin järkevästi hoidettua.

Mä voin sen teille hoitaa, jos saatte yhden vielä mukaan. Laitatte mulle mobilepay:lla 41e/nenä (laitan puh.num mihin rahat laitetaan henkilökohtaisella viestillä ja siihen kaikkien tilauksen ottajien nick:it, tai vastaavasti onnistuu myös tilille laittaa, jos laittaa jotenkin mulle kuvana screenshotin maksusta). 140 puntaa on 163,48e, eli 41e/nenä. Laitan tunnuksen mukana sitten myös videon, miten RootIPTV asennetaan Kodiin jne.
Vesanius

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United


Vastaus #2515 : 07.04.2017 klo 19:07:48

Kaipa mä tuon 41€ saan laitettua, kun maksan äipän velat viikon myöhässä :D Voisin siis lähtä mukaan tuohon kimppaan. Nordeasta voisin maksaa ihan tilille ja laittaa tarvittaessa shotin maksusta, jos sen niin voi tehdä.
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #2516 : 07.04.2017 klo 19:22:00

Kaipa mä tuon 41€ saan laitettua, kun maksan äipän velat viikon myöhässä :D Voisin siis lähtä mukaan tuohon kimppaan. Nordeasta voisin maksaa ihan tilille ja laittaa tarvittaessa shotin maksusta, jos sen niin voi tehdä.
No nyt on 4 kasassa. Mä voin ton teille hoitaa Vesanius, Preku, de Bruyne sekä Ormu. Pistän teille yksityisviestinä mun puhelinnumeron ja tilinumeron, niin voitte laittaa joko mobilepaylla tai tilisiirrolla 41e/nenä.
KDB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 93:20


Vastaus #2517 : 08.04.2017 klo 19:31:23

Joko sitä vuoden foorumistia saa äänestää?
Preku
Vastaus #2518 : 08.04.2017 klo 19:34:06

Sama.

Asennettu Androidille, myöhemmin kun kotiin pääsen niin myös PC:lle, mutta hyvin näyttäisi toimivan myös puhelimella Ylos

Hirveän kattavaa testiä en vielä ole ehtiny tekemään, mutta alkuvaikutelma hyvä. Saakohan tuota millään kikkailulla toimivaan Chromecastin kanssa?

Jos Corsten on tuota enemmän käyttänyt niin osaatko suositella kanavia La ligan, Serie A:n ja MLS-liigan seuraamiseen?

E: No tuo livesoccertv näyttää aika hyvältä sivustolta noiden pelien löytämiseen Ylos

E2: Toimiihan se Chromecast kun vaan googlettaa http://www.alphr.com/google/google-chromecast/1002065/chromecast-with-kodi-how-to-install-kodi-on-a-google-chromecast-in
Ai että Ylos
« Viimeksi muokattu: 08.04.2017 klo 23:21:55 kirjoittanut Preku »
Ormu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliiga anthem


Vastaus #2519 : 09.04.2017 klo 15:26:29

Hyvin pelittää ja Allsvenskanitkin löytyi 8) Ylos

Suuret kiitokset Corstenille!
Vesanius

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United


Vastaus #2520 : 09.04.2017 klo 15:56:15

Iso käsi Corestinille tosiaan, kun jaksaa vaivaa nähdä. Toki varmaan itsekkin hyödyt vaivannäöstä, mutta enpä olisi jaksanut itse lähtä twitterin kautta kikkailemaan, joten iso kiitos. Manun peli tuntuu pyörivän varsin kivasti, eikä ole alun pienen puskuroinnin jälkeen pätkinyt kertaakaan. Occultumin EPG:tä on kyllä ikävä, mutta tällä hinnalla ei sovi valittaa. Toivotaan vielä, että niitä 60 FPS lähetyksiä rupeaa tulemaan enemmän ja että palvelu pysyy pystyssä vielä ensi kaudenkin. Positiivisena tuolta löytyy myös MUTV Full HD:na jne. Kanavavalikoima tuntuisi olevan hyvinkin kattava ja löytyy paljon muutakin, kuin urheilua.
KDB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 93:20


Vastaus #2521 : 09.04.2017 klo 17:33:32

Mikäs de Bryenen boksissa vikana? 

Striimit katkeilee, bufferoi ja muuta kivaa. Voipi olla että siirryn itsekin koittamaan pelittääkö Castin kanssa paremmin.
Vesanius

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United


Vastaus #2522 : 09.04.2017 klo 20:42:46

Pitäis itekkin tilata varmaan uus boksi jossain kohti, kun tuo Nexus Player on vähän kehno. Toisaalta siinä on samassa Chromecast, että pitäis sekin varmaan sit samalla hankkia erikseen. Olis investoitavaa... Vähän onneton vehje aina välillä.
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #2523 : 10.04.2017 klo 06:28:52

Striimit katkeilee, bufferoi ja muuta kivaa. Voipi olla että siirryn itsekin koittamaan pelittääkö Castin kanssa paremmin.
Mikä iptv palvelu käytössä? Ja sisässä LibreElec?
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #2524 : 11.04.2017 klo 09:02:26

Nyt jysähti. Homman pitäisi toimia myös PVR:nä (sain just ohjeet), jolloin EPG tulee messiin. Kaiken järjen mukaan noi kansiot tosin vaan poistuu. Luulisin, että video addonin (rootIPTV) ja PVR clientin samanaikainen käyttö onnistuu myös. Katotaan miten toimii.

 
Sivuja: 1 ... 100 [101] 102 ... 130
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa