Ezsi
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #650 : 14.10.2007 klo 11:24:06 |
|
Innanen valitteli koko ajan kun suomalaiset eivät kannustaneet Huuhkajia.
|
|
|
|
|
valdanito
Poissa
Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU
|
|
Vastaus #652 : 14.10.2007 klo 13:02:00 |
|
Toivottavasti joltain löytyy kuva-/videomateriaalia.. Löytyy, puretaan sitten kotona. Mm. hyvää videomatskua metron haltuun ottamisesta.
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #653 : 14.10.2007 klo 14:44:12 |
|
Iso täältä kaikille niille jotka eilen olivat paikanpäällä, telkkarissa kuuluin hienosti suomen kannatushuudot kun taas belgipuppelit soittelivat vaan niitä vitun torvia :keskari:
|
|
|
|
Hevi
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
|
Vastaus #654 : 14.10.2007 klo 18:44:31 |
|
Ihme kitinää tosiaan Innaselta, nyt kun uusintaa Canalilta katsoin. "Ja taas on yllättävän hiljaa suomalaiset...". : :keskari: Ihan hyvin ääntä kuului ja ei tuossa loppupuolella mitään lauluja pidäkään viritellä kun maalia metsästetään epätoivoisesti.
|
|
|
|
zoz
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK Helsingfors
|
|
Vastaus #655 : 14.10.2007 klo 19:27:07 |
|
Kuvia?
|
|
|
|
Vesku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United & Suomi
|
|
Vastaus #656 : 14.10.2007 klo 23:35:20 |
|
Ja kotona. Vallan mainio reissu kyllä, jos nyt unohtaa pääosin tapahtumat matsin ajalta. Erityisesti old oakin ja metron menolle ennen matsia . Katsomossa homma nyt oli kohtuu odotettua, laulut eivät yllättäen kovin laajalle katsomoon levinneet, ja muutenkin hieno katsella kun siitä parista tuhannesta suomalaisesta se 3/4 istuu. Mutta mitäpä näistä, odotettuahan tuo ja meno ennen matsia paikkaa tilannetta. Erityispeukku vielä sille valdaniton porukan jannulle joka toimi nohevana palovaroittimena old oakin laulusessioissa
|
|
|
|
Testaburger
Poissa
|
|
Vastaus #657 : 14.10.2007 klo 23:44:19 |
|
Kuvia?
Kalevan sivuilta: Alimmasta kuvasta voi bongata entisen futisammattilaisen, joka päätti viime kaudella uransa. Hieno mies kaikin puolin.
|
|
|
|
Heerkens
Poissa
|
|
Vastaus #658 : 15.10.2007 klo 00:32:38 |
|
Kotona ollaan. Kyllä oli hieno reissu, vaikka tasapeli hieman latistikin tunnelmia. Nyt vaan suunnittelemaan Portugalin matkaa
|
|
|
|
Hadji
Poissa
|
|
Vastaus #659 : 15.10.2007 klo 01:48:00 |
|
Alimmasta kuvasta voi bongata entisen futisammattilaisen, joka päätti viime kaudella uransa. Hieno mies kaikin puolin. Mike Peltola?
|
|
|
|
Edmundo
Paikalla
|
|
Vastaus #660 : 15.10.2007 klo 02:26:49 |
|
Kotona Hyvä reissu, vaikka olisi se maali kyllä saanut tulla. Tunnelma katsomossa ihan hyvä, vaikka megafonia ei sisään saatukaan. Ja oli siellä kyllä ne tuhat tuppisuuta tuulipukua, mutta on heidän oikeutensa olla stadionilla ja monille heistä kyseessä oli mukava koko perheen matka, mikä on sekin omanlaistaan kulttuuria Joten ei valittamista siitäkään. Mauttomalle ja myötähäpeää aiheuttaneelle 'Pillu ja kivet' -laululle tosin
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
|
Vastaus #661 : 15.10.2007 klo 05:53:53 |
|
Kotona ja muutaman tunnin unien jälkeen taas töissä. Mukava reissu, ottelun tulosta lukuunottamatta. Menolle metrossa ja Old Oakissa vahva Muutama hauska bongaus myös. Nöyrin anteeksipyyntöni myös niille toisella jaksolla edessäni seisoneelle kahdelle kauniille naiselle...ei ollut tarkoitus latistaa tunnelmaa kertomalla stadionin oluen olevan vain pilsneriä/ykköstä. edit: Niin joo, ja niille perkeleen sumutorville vahva :keskari :
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.10.2007 klo 08:56:22 kirjoittanut Yourworstnightmare »
|
|
|
|
|
athos
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, FC Honka
|
|
Vastaus #662 : 15.10.2007 klo 08:54:28 |
|
Hieno reissu, mutta se maali.. Kompataan nyt kaikkia. Old Oakissa meno alkoi olla jo hyvää ja metrolla siirtyminen lähenteli jo kiimaa. Stadionilla meni kohtuullisesti. Takaisku oli tosiaan megafonin menetys portilla. Reilu viikko sitten Julle lupasi meille eriksee, että megafoni saadaan katsomoon viedä, mutta ei riittänyt Jullen auktoriteetti, kun järkkäri sen portilla kielsi Yllättävän moni kokeili ekan maalin kohdalla onko ne piikit siinä aidassa oikeasti teräviä. :
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
|
Vastaus #663 : 15.10.2007 klo 09:26:25 |
|
Jaahans...reissusta eilen iltana kotiuduttu ja olihan aika hino viikonloppu kokonaisuudessaan. ainut,että yhtä maalai jäi uupumaan. Moni tässä todennutkin ja jatkan samalla toitotuksella,että meno Old Oakissa kasvoi kellon käydessä ja oluen laskiessa. Ruoka mitä oli tilattu oli hyvää,sitä riitti ja siitä kiitti kyllä kaikki. ja Itse metromatka oli aika ikimuistettava kun laulu raikasi ja hyppimällä saatiin metrovaunu jos pari pomppimaan kivasti. Itse ikkunapaikalla olleena oli kiva katsella muilla pysäkeillä olleitten Belgialaisten ilmeitä,nauruja,hämmästyksiä ja jopa peukunnostoja. Pelistä ei sen kummempia paitsi sivullekirjoittanut päätti oleskella tällä reissulla "eliittikannattajien" eturivissä ( oli toki lippukin riville 4) ja haistella sitä tunnelmaa ja menoa. Positiivista oli laulun raikuminen niin,että ääni petti jo ensimmäisen puoliajan aikana... Mutta helvetin oudosti käyttäytyviä ja toimivia janareita joille oikeasti itse pelitapahtuma tuntui olevan sivuseikka. yleisimmät huudot olivat pedofiilit,Marc Dutroux, haista vittu yms linjalla. Joten minun paikka ei ole eturivissä vaan jossain missä peliä seurataan ja pelin mukana eletään. Mutta kiitos niille uusille kannattajille keitä tuli tavattua ja juteltua vkl aikana, etenkin Antwerpenissa majoittunut porukka ja Old Oakin ruokailijat. Niin ja "toiselta puolelta Brysseliä" Baariin ilmestynyt Kinky : Nyt jatketaan arjen kiemuroita työn merkeissä ja olo tänään on,että ei uskalla yskästä,ei nauraa...muuten on paskat housuissa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.10.2007 klo 09:27:28 kirjoittanut euroflex »
|
|
|
|
|
athos
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, FC Honka
|
|
Vastaus #664 : 15.10.2007 klo 09:44:26 |
|
Mutta helvetin oudosti käyttäytyviä ja toimivia janareita joille oikeasti itse pelitapahtuma tuntui olevan sivuseikka. yleisimmät huudot olivat pedofiilit,Marc Dutroux, haista vittu yms linjalla. Joten minun paikka ei ole eturivissä vaan jossain missä peliä seurataan ja pelin mukana eletään.
Duoda duoda, näköjään tämä nousee joka pelin jälkeen esille. Itsehän olin kanssa alariveillä ja taisin olla jopa muutaman metrin päässä sinusta. Minulle ei kuitenkaan jäänyt oikeastaan yhtään mieleen mitkään asiattomat huudot (ja selvennykseksi sen verran etten niitä itsekään huutele ) joten ei kai tilanne nyt TAASKAAN ollut niin paha? Itselleni jäi siis kyllä se kuva että alariveilläkin keskityttiin kannattamiseen sekä pelin seuraamiseen. Niin ja kiitti vielä ruokailun järjestämisestä..
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
|
Vastaus #665 : 15.10.2007 klo 09:52:19 |
|
Duoda duoda, näköjään tämä nousee joka pelin jälkeen esille.
Ei mitenkään tarkoituksella esille. Kuten alustin juttuani,että itsellä ensimmäinen kerta että tulen "ylhäältä alas" ja sellainen olo jäi. Mutta se siitä...jokainen tekee niinko haluaa kansajuhlassa ja minä palaan yläriveille tutkimaan pelin hyökkäyskuvioita ja menemistä sieltä käsin.
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
|
Vastaus #666 : 15.10.2007 klo 10:02:49 |
|
Jos oikein muistan, niin itse taisin tosiaan myös osallistua pedofiili-huuteluun. En kyllä ymmärrä mitä epäasiallista tuollaisessa huutelussa on. Kännisille Suomen kannattajille kuitenkin ehdoton :keskari:
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
|
Vastaus #667 : 15.10.2007 klo 10:18:18 |
|
Jos oikein muistan, niin itse taisin tosiaan myös osallistua pedofiili-huuteluun. En kyllä ymmärrä mitä epäasiallista tuollaisessa huutelussa on. Kännisille Suomen kannattajille kuitenkin ehdoton :keskari:
Mitäs Kinky itse poltteli katsomoss : Parhaasta kannustuksesta haluan antaa palkinnon Kinkylle. Kinky tsemppas alusta loppuun huutamalla mm.hu hu huuhkajat huutoa moneen kertaan. Kinkylle
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
|
Vastaus #668 : 15.10.2007 klo 10:29:58 |
|
:keskari:
|
|
|
|
Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.
|
|
Vastaus #669 : 15.10.2007 klo 10:30:55 |
|
Antwerpen alkaa hiljalleen tyhjentyä Suomen kannattajista. Autolla Belgiaan matkannut seurue lähti juuri ajelemaan takaisin kotimaata kohti. Itse odottelen vielä hetkisen junan lähtöä Amsterdamiin, lento Helsinki-Vantaalle lähtee illansuussa. Ottelun lopputulosta lukuun ottamatta on kyllä ollut ihan antoisa reissu. Varsinkin Antwerpenin porukalle giganttinen Perjantai-iltana otettiin paikka hyvin haltuun. Pitempää rapoa myöhemmin...
|
|
|
|
arte et labore
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
|
Vastaus #670 : 15.10.2007 klo 10:42:56 |
|
kävikö kukaan celticassa ryypyllä ?
|
|
|
|
Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.
|
|
Vastaus #671 : 15.10.2007 klo 10:46:32 |
|
Yllättävän moni kokeili ekan maalin kohdalla onko ne piikit siinä aidassa oikeasti teräviä. : Itse kuuluin tähän ryhmään, valitettavasti. Järkkäri ohjaili paikattavaksi, vaikka haava oli säälittävän pieni. Ensiapupisteellä lääkäri oli sitä mieltä, että minun on ehdottomasti lähdettävä sairaalaan, "infection danger". Kerroin, että en lähde mihinkään, koska haluan nähdä ottelun kokonaan. Siinä sitten väiteltiin hetkinen, kunnes porukalle tuli hälytys jonnekin muualle. Paikkailtavana oli myös toinen jantteri, jolla oli todella ikävän näköinen vekki kädessä. Jannu ehti kuitenkin takaisin seuraamaan ottelua, Valdaniton seurueesta joku oli bongannut tyypin vielä toisella puoliajalla kipsi kädessä katsomosta.
|
|
|
|
Karl Wanker
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU, Liverpool, Chelsea, ManC, Real Madrid, Barca
|
|
Vastaus #672 : 15.10.2007 klo 11:03:31 |
|
kävikö kukaan celticassa ryypyllä ? Kyllähän sitä celticassa istuttiin hetki. Joskus neljän maissa taidettiin sinne tulla ja viiden aikaan kisakunto petti ja oli pakko poistua kämpille. Oli vähen turhan ahas ja tunkkanen mesta.
|
|
|
|
Vesku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United & Suomi
|
|
Vastaus #673 : 15.10.2007 klo 11:43:03 |
|
Paikkailtavana oli myös toinen jantteri, jolla oli todella ikävän näköinen vekki kädessä. Jannu ehti kuitenkin takaisin seuraamaan ottelua, Valdaniton seurueesta joku oli bongannut tyypin vielä toisella puoliajalla kipsi kädessä katsomosta.
Väliaikasiteellä seuraili matsin loppuun, matsin jälkeen tikattavaksi kuulemma. Asenne ainakin kohdillaan kun ei ihan pikku naarmusta ollut kyse
|
|
|
|
Petos
Poissa
|
|
Vastaus #674 : 15.10.2007 klo 11:58:43 |
|
Yllättävän moni kokeili ekan maalin kohdalla onko ne piikit siinä aidassa oikeasti teräviä. : Itsehän puseilin sen verran etten ottanut suoraan piikistä kiinni. Sormen telominen Manneken Pisin huivittamisessa riitti Nyt niitä kuvia forumille metron haltuunottamisesta!
|
|
|
|
|
|