FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 03:19:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 17
 
Kirjoittaja Aihe: Vaasan Vitonen 2007  (Luettu 18052 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
firehood

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: motala


: 06.03.2007 klo 11:19:24

Uusi kausi on tulon päällä ja sarjaan osallistuvat joukkueet jo tiedossa.

VITONEN (12)
FC Korsholm/2, FC Kuffen/2, Jurva-70, Karhu/2, KJV, KuRy, Luja , Norrvalla FF/2, Sepsi-78/2, Sisu, Sporting/2, Virkiä/2.

Kaksinkertainen sarja. Nousijoita niin monta, että v. 2008 Nelosessa pelaa 12 joukkuetta. Kaksi viimeistä putoaa VI divisioonaan.

Mielipiteitä, ennakkoja, ennakkosuosikkeja yms. postailemaan. Odotellaan mielenkiinnolla.

« Viimeksi muokattu: 10.04.2007 klo 17:05:49 kirjoittanut firehood »
Tilanteen Herra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seinäjoen Sisu, Ilves ja Manchester United


Vastaus #1 : 06.03.2007 klo 13:52:25

Seinäjoen Sisu ainakin tulee olemaan kovaa valuuttaa tämän vuoden sarjassa. Vitosen joukkueet voivat kenties huokaista vielä helpotuksesta, sillä sisu voi nousta vielä sarjaporrasta korkeammalle, riippuen ponnistuksen kohtalosta.

Sisun joukkue sai kovanluokan vahvistuksen, kun seuraan liittyi talven aikana Pasi "Paade" Oksanen. Paade tuo tullessaan kokemusta aina veikkausliigasta asti, sekä rauhallisuutta kentälle. Alkava kausi näyttää siis erittäin hyvältä.

Muutenkin rinki on ihan hyvällä mallilla, joten kautta odottellaan jo mielenkiinnolla. Vai mitä Hood?
firehood

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: motala


Vastaus #2 : 06.03.2007 klo 14:12:47

Seinäjoen Sisu ainakin tulee olemaan kovaa valuuttaa tämän vuoden sarjassa. Vitosen joukkueet voivat kenties huokaista vielä helpotuksesta, sillä sisu voi nousta vielä sarjaporrasta korkeammalle, riippuen ponnistuksen kohtalosta.

Sisun joukkue sai kovanluokan vahvistuksen, kun seuraan liittyi talven aikana Pasi "Paade" Oksanen. Paade tuo tullessaan kokemusta aina veikkausliigasta asti, sekä rauhallisuutta kentälle. Alkava kausi näyttää siis erittäin hyvältä.

Tulevan kauden vastaustajilla on puolustuksessa ja keskikentällä kova pala nieltävänä kun Paade asettuu vastaan Sisun kenttäpuoliskolle. Perusvarmalla ja rautaisella kokemuksella varustettu Oksanen

Muutenkin rinki on ihan hyvällä mallilla, joten kautta odottellaan jo mielenkiinnolla. Vai mitä Hood?

Neloseenhan Sisu kuuluisi, mutta Kaskisten IK tuli pilaamaan suorat nousujuhlat viime kaudella tiputtamalla edustusjoukkueensa farmijoukkueensa tilalle vitoseen, jolle Sisu ei koko kauden aikana mitään voinut.

Mikäli nousu ei toteudu niin väittäisin Sisun kuuluvan ehdottomasti tämän kauden ennakkosuosikkeihin viime kauden perusteella. Vahvoihin  haastajiin tulevalla kaudella lukeutuu ainakin Laihian Luja, KJV ja jonkinlaista yllättäjän viittaa voisi sovitella viime kaudella Kutosesta nousseen Sepsin harteille mikäli porukka jaksaa reenata ja pysyy ehyenä.

Tulevan kauden vastaustajilla on puolustuksessa ja keskikentällä kova pala nieltävänä kun Paade asettuu vastaan Sisun kenttäpuoliskolle. Perusvarmalla ja rautaisella kokemuksella varustettu Oksanen on paha pideltävä ja kovan työn takana lienee myös miehen ohittaminen.
« Viimeksi muokattu: 06.03.2007 klo 14:13:53 kirjoittanut firehood »
Tilanteen Herra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seinäjoen Sisu, Ilves ja Manchester United


Vastaus #3 : 06.03.2007 klo 18:18:53

Toivottavasti tähän keskusteluun löytyy muitakin osallistujia, ettei mene pelkäksi Sisusta jauhamiseks.. Sitten pitää miettiä jo otsikon uudelleen nimeämistä...


Itselle kuitenkin sen verran vieras on tämä Vaasan piiri, että olisi mukava saada muutakin mielipidettä ilmoille, ja keskustelua asian tiimoilta.

Seinäjoen Sisuhan pelaa jälleen tällä viikolla kaksi harjoitusottelua, toisen huomenna keskiviikkona Seinäjoki Areenassa ja perjantaina Kuplassa. Tulkaahan viihtymään futiksen parissa. Keskiviikon ottelu alkaa klo 20.00. Perjantain ottelun  alkamisaika selvinnee lähipäivinä.

Tästä jatkuu
« Viimeksi muokattu: 06.03.2007 klo 18:22:24 kirjoittanut Tilanteen Herra »
Kinuski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Olen tuuliviiri ja takinkääntäjä


Vastaus #4 : 06.03.2007 klo 18:27:00

Olen antanut kertoa itselleni, että Laihian Lujalla on kohtuullisen kova joukkue kasassa. Ilmeisen nuoria kavereita kuitenkin kaikki, joten saas nähdä miten pojat pärjäävät miesten sarjassa.
Tilanteen Herra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seinäjoen Sisu, Ilves ja Manchester United


Vastaus #5 : 06.03.2007 klo 19:32:07

Pelaatko itse Lujassa?
Kinuski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Olen tuuliviiri ja takinkääntäjä


Vastaus #6 : 06.03.2007 klo 19:33:36

Pelaatko itse Lujassa?
En, enkä edes nykyään asu lähellä Vaasaa. Tällaista huhua kuulin tuossa syksyllä, kun olin kuukauden töissä Vaasassa.
Splash

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 06.03.2007 klo 19:42:23

...riippuen ponnistuksen kohtalosta.

Onko Lapuan Ponnistuksen osallistuminen sarjaan epävarmaa?
Tilanteen Herra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seinäjoen Sisu, Ilves ja Manchester United


Vastaus #8 : 06.03.2007 klo 20:12:06

Eikös niillä oo jotain ongelmia saada porukkaa kasaan.. Sisun kanssa ootellaan, mikä on tuomio. Ilmeisesti kuitenkin Ponnistus pelaa nelosessa, ja me vitosessa
Splash

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 06.03.2007 klo 20:58:21

Ovat ainakin ilmoittautuneet Neloseen, joten eivät vielä ole luopuneet paikastaan. Seuran omilta sivuilta tietoa tilanteesta on turha etsiä, kun tuoreimmasta päivityksestä tulee ensi viikolla kuluneeksi vuosi.  ???
Tilanteen Herra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seinäjoen Sisu, Ilves ja Manchester United


Vastaus #10 : 06.03.2007 klo 21:00:31

Joo.. Ja Sisu ilmoittanut, että pelataan vitosessa, mutta ollaan valmiita ottaan paikka nelosesta riippuen Ponnistuksen touhuista. Firehood, kun kattelee, ni varmaan löytyy parempaa tietoo.. mutta me Sisussa valmistaudutaan vitoseen


Tai näin mää oon asian kuuleman perusteella ymmärtäny
firehood

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: motala


Vastaus #11 : 06.03.2007 klo 21:31:51

En, enkä edes nykyään asu lähellä Vaasaa. Tällaista huhua kuulin tuossa syksyllä, kun olin kuukauden töissä Vaasassa.

Onko sulla tietoa onko porukassa ollut kova vaihtuvuus, vai paljonko Lujan joukkue nojaa vanhoihin runkopelaajiin?
Kinuski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Olen tuuliviiri ja takinkääntäjä


Vastaus #12 : 06.03.2007 klo 21:34:46

Onko sulla tietoa onko porukassa ollut kova vaihtuvuus, vai paljonko Lujan joukkue nojaa vanhoihin runkopelaajiin?
No kuulemani mukaan nuoria lahjakkaita junnuja olisi joukkueeseen tyrkyllä paljon. Muuta en tiedä, kun ei Lujaa ole aikaisempina vuosina tullut kauheasti seurattua.
firehood

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: motala


Vastaus #13 : 06.03.2007 klo 23:41:10

Joo.. Ja Sisu ilmoittanut, että pelataan vitosessa, mutta ollaan valmiita ottaan paikka nelosesta riippuen Ponnistuksen touhuista. Firehood, kun kattelee, ni varmaan löytyy parempaa tietoo.. mutta me Sisussa valmistaudutaan vitoseen


Tai näin mää oon asian kuuleman perusteella ymmärtäny



Jollakulla foorumistilla asiasta parempaa tietoa? Kun ei puskaradio tahdo kertoa mitään Ponnistuksen tilanteesta. Kutkuttavaksi menee kun ei tietoa heru.
Tilanteen Herra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seinäjoen Sisu, Ilves ja Manchester United


Vastaus #14 : 07.03.2007 klo 00:21:02

joo... olis se touhua hypätä yks kaks tampereen kutosesta vaasan piirin neloseen... nyt ponnistuksen suunnalla ratkaisuja  Keltainen  Keltapuna
header

Poissa Poissa


Vastaus #15 : 07.03.2007 klo 12:15:46

Sehän on selvää että jos tässä vaiheessa joku joukkue luopuu, niin sarja pelataan vajaalla. Koska tässä vaiheessa on jo alustavat sarja-ohjelmat piirissä tehty !
firehood

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: motala


Vastaus #16 : 07.03.2007 klo 12:24:09

Sehän on selvää että jos tässä vaiheessa joku joukkue luopuu, niin sarja pelataan vajaalla. Koska tässä vaiheessa on jo alustavat sarja-ohjelmat piirissä tehty !

Jahas.. No näillä mennään ei mikään muutu. Henkisesti Sisussa on taidettu valmistautua siihen Vitosen pelaamiseen jo pidemmän aikaa kun tilanne on ollut ns. hullunkurinen koko ajan. Mutta Ponnistukselle iso plussa näinkin vittumaisesta tempauksesta jos se ei todella lähde sarjaan. Joukkueen huonosta pelaajatilanteesta on kuitenkin huhuttu jo viime vuoden puolelta alkaen.
Spank-The Monkey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vimpelin koristytöt


Vastaus #17 : 07.03.2007 klo 12:33:04

Luja saamassa todella kovan vahvistuksen niin pelikentille kuin sauna-iltoihinkin Kari Winterin liittyessä joukkueeseen  Ylos Ennustankin Lujan nousua Neloseen sekä Laihialla ennennäkemätöntä hysteriaa teinityttöjen keskuudessa notkealanteisen taiturin hurmatessa sekä yleisön,vastustajat että kanssapelaajat  :)
firehood

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: motala


Vastaus #18 : 07.03.2007 klo 12:37:09

Luja saamassa todella kovan vahvistuksen niin pelikentille kuin sauna-iltoihinkin Kari Winterin liittyessä joukkueeseen  Ylos Ennustankin Lujan nousua Neloseen sekä Laihialla ennennäkemätöntä hysteriaa teinityttöjen keskuudessa notkealanteisen taiturin hurmatessa sekä yleisön,vastustajat että kanssapelaajat  :)

Nyt puhutaan ilmeisesti lipevästä keskikenttämiehestä. Kuvaus ainakin olisi kohdillaan.
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #19 : 07.03.2007 klo 12:37:47

Jahas.. No näillä mennään ei mikään muutu. Henkisesti Sisussa on taidettu valmistautua siihen Vitosen pelaamiseen jo pidemmän aikaa kun tilanne on ollut ns. hullunkurinen koko ajan. Mutta Ponnistukselle iso plussa näinkin vittumaisesta tempauksesta jos se ei todella lähde sarjaan. Joukkueen huonosta pelaajatilanteesta on kuitenkin huhuttu jo viime vuoden puolelta alkaen.

???

Itse olen kuullut huhuja että naapuriseura on ahkerasti houkutellut Ponnistuksen pelaajia riveihinsä. Mutta ei kai tässä vaiheessa monella Nelosen tai edes kolmosen porukoilla ole vielä täyttä varmuutta pelaajista. Enkä ole kyllä kuullut mitään sen suuntaista että Ponnistus ei neloseen lähtisi.

Saa nähdä millainen sota tästä seurojen "yhteistyöstä" taas syntyy.
« Viimeksi muokattu: 07.03.2007 klo 12:40:31 kirjoittanut MacGyver »
firehood

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: motala


Vastaus #20 : 07.03.2007 klo 12:52:49

???

Itse olen kuullut huhuja että naapuriseura on ahkerasti houkutellut Ponnistuksen pelaajia riveihinsä. Mutta ei kai tässä vaiheessa monella Nelosen tai edes kolmosen porukoilla ole vielä täyttä varmuutta pelaajista. Enkä ole kyllä kuullut mitään sen suuntaista että Ponnistus ei neloseen lähtisi.

Saa nähdä millainen sota tästä seurojen "yhteistyöstä" taas syntyy.

Minun korviin on kantautunut sellaista huhua, että Ponnistus ja Virkiä reenaavat yhdessä, koska Ponnistus ei ole saanut raavittua kasaan tarpeeksi omia miehiään. Mutta onko asia kuitenkaan niin vai onko Ponnistuksen pelaajat vain vaihtaneet leiriä ja joku taho on lukenut sen niin, että kaksi joukkuetta reenaa yhdessä? 
firehood

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: motala


Vastaus #21 : 07.03.2007 klo 13:48:29

Lisäilkää tänne harjoituspelien tuloksia mikäli tietoonne tulee..

Sisu ja Laihian Luja ovat jo kertaalleen tällä harjoituskaudella ottaneet mittaa toisistaan Seinäjoki Areenassa, jolloin Sisu otti voiton varmalla peruspelillä 3-1 Wilgrenin Jonin viimeistellessä jokaisen Sisun maalin.

Tänään Sisu kohtaa KJV:n harjoituspelissä Areenassa klo 20 kuten TH ylempänä jo totesi.
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #22 : 07.03.2007 klo 14:30:38

Minun korviin on kantautunut sellaista huhua, että Ponnistus ja Virkiä reenaavat yhdessä, koska Ponnistus ei ole saanut raavittua kasaan tarpeeksi omia miehiään. Mutta onko asia kuitenkaan niin vai onko Ponnistuksen pelaajat vain vaihtaneet leiriä ja joku taho on lukenut sen niin, että kaksi joukkuetta reenaa yhdessä? 

Minä olen käsittänyt että joukkueet vain treenaavat yhdessä koska kummallakaan ei liikaa niitä miehiä ole. Mutta saa nähdä kummassa joukkueessa pelaajat kesällä pelaavat ja tuleeko tämä yllätyksenä kummankaan joukkueen johdolle.
I against I

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle United


Vastaus #23 : 07.03.2007 klo 15:07:19

APV:n tilanne myös avoin. Neloseen on turha lähteä nykyisellä joukkueella. Pelaaja-valmentajakin ehdotti, että oltaisiin menossa suoraan kutoseen jolloin suurin nykyisestä ykkösjoukkueesta(mukaanlukien allekirjoittanut) tulee vaihtamaan kokonaan seuraa.
firehood

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: motala


Vastaus #24 : 07.03.2007 klo 16:16:11

APV:n tilanne myös avoin. Neloseen on turha lähteä nykyisellä joukkueella. Pelaaja-valmentajakin ehdotti, että oltaisiin menossa suoraan kutoseen jolloin suurin nykyisestä ykkösjoukkueesta(mukaanlukien allekirjoittanut) tulee vaihtamaan kokonaan seuraa.

Jahas.. Kuinka suuri osa APV:n materiaalista pelasi männä kaudella futsalia APV:n porukoissa?

 
Sivuja: [1] 2 ... 17
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa