Toldo
Poissa
|
|
Vastaus #2525 : 25.11.2014 klo 01:32:30 |
|
Kyllähän HJK:n euro-taival heräsi ihan uudella tavalla eloon tuon Torino-voiton jälkeen. Vaikka jatkopaikka ei ole vieläkään todennäköinen, niin pelkkä voitto Kööpenhaminasta kotimuovilla tietäisi todennäköisesti huikeaa panosta päätösotteluun. Ihan vaan sen päätösottelun jännityksen ja parin viikon kiimaisen odotuksen ja fiilistelyn takia olisi mahtavaa jos HJK onnistuisi venyttämään ratkaisun sinne asti.
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Ukraina
|
|
Vastaus #2526 : 25.11.2014 klo 09:34:54 |
|
Köpiksessä en tainnut nähdä stadionin liepeillä ainuttakaan poliisia. Turvamiehiäkään ei montaa ollut, käytännössä se Sonskilta tuttu käkkäräpäämuija hoiti yksinään Klubi-kannattajien katsomonosan. Ei järjestyshäiriöitä.
Siis oikeestiko se "käkkäräpäämuija" (jonka kohta lasken jo klubilegendaksi) oli roudattu Köpikseen? En tiedä miksi mutta tämä sai kyllä naurahtamaan ääneen.
|
|
|
|
Raaka-Juhani
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat
|
|
Vastaus #2527 : 25.11.2014 klo 09:36:16 |
|
Kyllähän HJK:n euro-taival heräsi ihan uudella tavalla eloon tuon Torino-voiton jälkeen. Vaikka jatkopaikka ei ole vieläkään todennäköinen, niin pelkkä voitto Kööpenhaminasta kotimuovilla tietäisi todennäköisesti huikeaa panosta päätösotteluun. Ihan vaan sen päätösottelun jännityksen ja parin viikon kiimaisen odotuksen ja fiilistelyn takia olisi mahtavaa jos HJK onnistuisi venyttämään ratkaisun sinne asti.
Tämä. Tärkeää on myös, että Torino voittaa Bruggen. Olisihan se huikeaa, kun päätöspelissä Klubilla olisi 6p ja Bruggella 8p.
|
|
|
|
JDredd
Poissa
Suosikkijoukkue: TF 141
|
|
Vastaus #2528 : 25.11.2014 klo 09:53:42 |
|
Siis oikeestiko se "käkkäräpäämuija" (jonka kohta lasken jo klubilegendaksi) oli roudattu Köpikseen? En tiedä miksi mutta tämä sai kyllä naurahtamaan ääneen.
Ei kai se nyt mitään uutta ole, että eurooppalaisten suurseurojen järjestyksenvalvojat ovat mukana myös vieraspeleissä?
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
|
|
Vastaus #2529 : 25.11.2014 klo 09:58:26 |
|
Ei kai se nyt mitään uutta ole, että eurooppalaisten suurseurojen järjestyksenvalvojat ovat mukana myös vieraspeleissä?
Minulle se on uutta kun olen ollut näissä karkeloissa vain klubin vieraspeleissä. Suurseurojen en.
|
|
|
|
uh
Poissa
|
|
Vastaus #2530 : 25.11.2014 klo 10:44:23 |
|
Eikö kukaan saa köpis peliin keskustelua alulle
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
|
Vastaus #2531 : 25.11.2014 klo 11:03:55 |
|
Tämä. Tärkeää on myös, että Torino voittaa Bruggen. Olisihan se huikeaa, kun päätöspelissä Klubilla olisi 6p ja Bruggella 8p.
Vielä huikeampaa, jos Belgiasta tulisi persepompulla 0-1 -voitto ja helmikuussa pelattaisiin Sonskilla 25:n asteen pakkasessa hallitsevaa Valioliigan mestaria Manchester Cityä vastaan...
|
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
|
Vastaus #2533 : 25.11.2014 klo 12:53:04 |
|
Ei herätä kyllä mitään haikeita tunteita. Palkkasoturi ja armoton joukkuehenkeä myrkyttävä kitivittu ei ansaitse mitään ekstrahuomiota. En millään ymmärrä miksi tuollaiselle asennevammailijalle annettiin kapteeninnauha
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.11.2014 klo 12:58:49 kirjoittanut Turvatarkastus »
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
|
Vastaus #2534 : 25.11.2014 klo 12:55:23 |
|
Minulle se on uutta kun olen ollut näissä karkeloissa vain klubin vieraspeleissä. Suurseurojen en.
Taitaa olla ihan Uefan toivekin, että jos vieraskannattajia saapuu paikalle enemmän kuin kourallinen niin seura lähettäisi paikalle myös omaa järkkäriporukkaa.
|
|
|
|
rojadirecta
Poissa
|
|
Vastaus #2535 : 25.11.2014 klo 13:01:01 |
|
Ei herätä kyllä mitään haikeita tunteita. Palkkasoturi ja armoton joukkuehenkeä myrkyttävä kitivittu ei ansaitse mitään ekstrahuomiota.
Ilmaiseksiko pitäisi pelata? Kai se nyt oli kaikille jo Tainiota hankittaessa oli tiedossa että mies tulee maksimissaan pariksi kaudeksi pelaamaan rahallista korvausta vastaan. Sitoutuminen seuraan olisi ajoittain voinut olla parempaa, mutta monissa tosipeleissä Tainio on ollut mies paikallaan. Asiaankuuluva kiitos näistä kausista ja tsemppiä jatkoon.
|
|
|
|
Kilppari
Poissa
|
|
Vastaus #2536 : 25.11.2014 klo 13:04:57 |
|
Köpis-peliin topikkia?
|
|
|
|
Marquinho
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Suomi
|
|
Vastaus #2537 : 25.11.2014 klo 13:25:53 |
|
Klubin päässä selvästi uskotaan jatkopaikkaan, kun tämän lasketaan jäävän viimeiseksi kotipeliksi tällä kaudella
|
|
|
|
Marquinho
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Suomi
|
|
Vastaus #2538 : 25.11.2014 klo 13:26:58 |
|
Ei herätä kyllä mitään haikeita tunteita. Palkkasoturi ja armoton joukkuehenkeä myrkyttävä kitivittu ei ansaitse mitään ekstrahuomiota. En millään ymmärrä miksi tuollaiselle asennevammailijalle annettiin kapteeninnauha Tiedät varmasti Klubin joukkuehengestä ns. vitusti Mä voin yhtä hyvillä perusteluilla väittää, että Tainion kitinän ansiosta joukkue kääntyi Sikua vastaan ja saatiin Bana!
|
|
|
|
Kigara
Poissa
|
|
Vastaus #2539 : 25.11.2014 klo 13:57:13 |
|
Tainiota on mahdotonta korvata ensi kaudeksi. (pl. Halsti)
Veikkausliigassa Tainiolla ei tee mitään, mutta oli kuitenkin mies paikallaan europeleissä. (varsinkin karsintapeleissä)
|
|
|
|
Raaka-Juhani
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat
|
|
Vastaus #2540 : 25.11.2014 klo 14:15:00 |
|
Ei herätä kyllä mitään haikeita tunteita. Palkkasoturi ja armoton joukkuehenkeä myrkyttävä kitivittu ei ansaitse mitään ekstrahuomiota. En millään ymmärrä miksi tuollaiselle asennevammailijalle annettiin kapteeninnauha Tämä. Ei tule todellakaan ikävä.
|
|
|
|
futiskingi36
Poissa
|
|
Vastaus #2541 : 25.11.2014 klo 14:19:06 |
|
Klubin päässä selvästi uskotaan jatkopaikkaan, kun tämän lasketaan jäävän viimeiseksi kotipeliksi tällä kaudella jos hjk pääsee pudotuspeleihin niin ne ovat kauden 2015 pelejä
|
|
|
|
Mazaa
Poissa
|
|
Vastaus #2542 : 25.11.2014 klo 14:22:20 |
|
Tainiota on mahdotonta korvata ensi kaudeksi. (pl. Halsti)
Veikkausliigassa Tainiolla ei tee mitään, mutta oli kuitenkin mies paikallaan europeleissä. (varsinkin karsintapeleissä)
Kotivoitot Rapid Wieniä ja Torinoa vastaan saavutettiin ilman Tainiota.
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
|
|
Vastaus #2543 : 25.11.2014 klo 16:05:04 |
|
Onko väärin kannatettu, jos tulee tainiota ikävä?
No ei, aivan sama onko vai ei mutta mulla tulee ikävä kuitenkin.
|
|
|
|
Teuber
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #2544 : 25.11.2014 klo 17:31:27 |
|
Ei herätä kyllä mitään haikeita tunteita. Palkkasoturi ja armoton joukkuehenkeä myrkyttävä kitivittu ei ansaitse mitään ekstrahuomiota. En millään ymmärrä miksi tuollaiselle asennevammailijalle annettiin kapteeninnauha Ok. Tiesitkö, että pelaajat äänestivät Tainion kapteeniksi?
|
|
|
|
Avain
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubben
|
|
Vastaus #2545 : 25.11.2014 klo 17:50:52 |
|
Ok. Tiesitkö, että pelaajat äänestivät Tainion kapteeniksi?
Kuulin huhua, että pelaajia uhkailtiin äänestämään Tainio kapteeniksi.
|
|
|
|
Vitalinea
Poissa
Suosikkijoukkue: Tuomo Saarnio, Motherwell FC
|
|
Vastaus #2546 : 25.11.2014 klo 18:24:15 |
|
Itse kuulin myös samat huhut. Uhattiin potkuilla.
|
|
|
|
Rehellinen mustalainen
Poissa
Suosikkijoukkue: M.O.P.E.
|
|
Vastaus #2547 : 25.11.2014 klo 18:34:42 |
|
Minä ymmärsin, että Jopoista tyhjennetään kumit ja nappisten nauhat laitetaan umpisolmuun, jos äänestää väärin.
|
|
|
|
S.K.
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #2548 : 25.11.2014 klo 19:52:00 |
|
Kikkaratukkadaifu on ollut Klubin matkassa aiemminkin. Oli myös mm. Ruotsi - Suomi pelissä Råsundalla. Varmasti muissakin maajoukkueen peleissä.
|
|
|
|
Rehellinen mustalainen
Poissa
Suosikkijoukkue: M.O.P.E.
|
|
Vastaus #2549 : 25.11.2014 klo 19:54:57 |
|
Cupin finaalissakin oli konsultoimassa palloliiton hessuja.
|
|
|
|
|
|