jobo
Poissa
|
|
Vastaus #2200 : 19.10.2014 klo 02:07:53 |
|
VMP. Joku ottaa suihin toiset taas ei ikinä ja mähän kuulun tohon toiseen katetriin.Jessen ei kuulu olla kentällä.voi vittu mitä kuraa! EI OO KU JOKU 5 pelaajaa jotka pitäs saada mahdollisuuden ennen yhtä pallonpelkääjää.
|
|
|
|
jobo
Poissa
|
|
Vastaus #2201 : 19.10.2014 klo 02:36:22 |
|
Joo vielä Jessehän nimenomaan hommaa rankkuja ku ei pysy pystyssä! Tack adjöö!
|
|
|
|
10 puukkoa
Poissa
Suosikkijoukkue: Jani Honkavaara
|
|
Vastaus #2202 : 19.10.2014 klo 03:05:00 |
|
Kiristäjä-Raipelle massiivinen
|
|
|
|
mageesimo
Poissa
|
|
Vastaus #2203 : 19.10.2014 klo 08:51:36 |
|
Tähän en kyllä usko pätkääkään.
Ei kannata olla aina niin sinisilmäinen, täyttä faktaa, olen kuullut tämän itse nykyäänkin Kerhon valmennusryhmään kuuluvalta henkilöltä.
|
|
|
|
maakatsomo
Poissa
|
|
Vastaus #2204 : 19.10.2014 klo 10:15:19 |
|
Hienoa kun nuoret pelaa, jos niiden nyt pitää pelata, mutta miksi Sarajärvi? Vastatkaapa uskolliset nuoleskelijat sekä SJK uhoajat tuohon kysymykseen, niin tulen myös viimeiseen matsiin. Jotkut huutelee Lähdesmäen debyytin perän? No joo mutta paikka pitää ansaita ja sitten kentälle oli kyseessä kuka vaan. Se on kuitenkin satavarma että J.S. ei ole paikkaansa ansainnut peliesityksillään. Kun pelataan mitallin väristä niin voisi kuvitella että parhaat pelaa. Voitto tuli ja se on hienoa mutta tapa jolla voitto irtosi huonosta liigajoukkeesta jättää paskan maun suuhun. Media ryhmä voisi haastatella Simoa ja Chrisiä ensiviikolla ja kysyä peluuttamisfilosofiasta. Katsotaan löytyykö mediaosastolta munaa kysyä tuota asiaa vai onko mediaosasto samaa nuoleskeluryhmää kuin valmennusjohto. Tais olla meikäläisen kausi tässä. Paskan maku jäi suuhun enkä näköjään ole ainoa.
|
|
|
|
mageesimo
Poissa
|
|
Vastaus #2205 : 19.10.2014 klo 10:17:46 |
|
Hienoa kun nuoret pelaa, jos niiden nyt pitää pelata, mutta miksi Sarajärvi? Vastatkaapa uskolliset nuoleskelijat sekä SJK uhoajat tuohon kysymykseen, niin tulen myös viimeiseen matsiin. Jotkut huutelee Lähdesmäen debyytin perän? No joo mutta paikka pitää ansaita ja sitten kentälle oli kyseessä kuka vaan. Se on kuitenkin satavarma että J.S. ei ole paikkaansa ansainnut peliesityksillään. Kun pelataan mitallin väristä niin voisi kuvitella että parhaat pelaa. Voitto tuli ja se on hienoa mutta tapa jolla voitto irtosi huonosta liigajoukkeesta jättää paskan maun suuhun. Media ryhmä voisi haastatella Simoa ja Chrisiä ensiviikolla ja kysyä peluuttamisfilosofiasta. Katsotaan löytyykö mediaosastolta munaa kysyä tuota asiaa vai onko mediaosasto samaa nuoleskeluryhmää kuin valmennusjohto. Tais olla meikäläisen kausi tässä. Paskan maku jäi suuhun enkä näköjään ole ainoa.
Sama.
|
|
|
|
Multinik
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK, Die Mannschaft
|
|
Vastaus #2206 : 19.10.2014 klo 10:41:07 |
|
Ei millään haluaisi vääntää rautalangasta ja vielä omille, mutta teidän kitinänne määrä on hämmästyttävä. Simon taktinen liike Rovaniemen peliin oli osoitus aivan loistavasta pelisilmästä. Ensiksikin voitto tuli ja hyvä niin. Kaupanpäällisinä ja ehkä vielä tärkeämpänä asiana tuli tuo onnistunut, hienostunut kuitti kaikille Rovaniemen puskistahuutelijoille. Rovaniemellä aikanaan näytön paikkoja vaille jäänyt Raipe sai sai siinä kuin ohimennen Simolta hienon kiitoksen, kun poikansa oli osallisena kotijoukkueen kaatamisessa ja isä sai katsomossa myhäillä. Kyllä Tuppu ja Ellukin vielä kyntensä saavat näyttää, uskokaa pois. Tätä saumaa vain ei voinut olla käyttämättä, luulen minä. Älkää olko niin sinisilmäisiä Siis: Voitto + Kiitos = Tyylikäs kuitti ja helapääpuukon kääntäminen rollolaisten kyljessä.
|
|
|
|
tallywagon
Paikalla
|
|
Vastaus #2207 : 19.10.2014 klo 10:51:31 |
|
edit. Tai antaa olla. Pakkoko tätä ketjua on edes lukea.
|
|
|
|
A.I.Virtanen
Poissa
|
|
Vastaus #2208 : 19.10.2014 klo 11:46:22 |
|
Jos tälläkin palstalla on näin loistavia keskusteluja SJK:sta, niin olisi kiva nähdä mitä junttien suljetussa ryhmässä jutellaan. Vai onko Raipe kiristänyt siellä foorumistit hiljaisiksi?
|
|
|
|
jobo
Poissa
|
|
Vastaus #2209 : 19.10.2014 klo 12:05:30 |
|
Mun turpaa ei kukaan paa kiinni! Mulle kaikki ihmiset on tasa-arvoisia!
|
|
|
|
seinäjoki
Poissa
|
|
Vastaus #2210 : 19.10.2014 klo 12:06:41 |
|
Itse oikeasti luulin että ei löydy yhtään jalkapalloa seuraavaa ihmistä, jonka mielestä Jesse Sarajärvi oli kentällä lahjojensa puolesta. Kaveri joka kesällä on lähinnä naurunhörähdyksiä aiheuttanut katsomossa, mutta eihän siinä. Voitto tuli ja kaikki on edelleen omissa käsissä hopean suhteen.
|
|
|
|
Multinik
Poissa
|
|
Vastaus #2211 : 19.10.2014 klo 12:10:40 |
|
Mun turpaa ei kukaan paa kiinni! Mulle kaikki ihmiset on tasa-arvoisia!
Avaa silmät ja kasva aikuiseksi. Maailma ei ole oikeasti tasa-arvoinen paikka. Tämä on pientä ison urheilumaailman mittakaavassa
|
|
|
|
nououlu
Poissa
|
|
Vastaus #2212 : 19.10.2014 klo 12:19:05 |
|
Jesseltä hyvä peli eilen. Täällä jauhavat paskaa lähinnä epäonnistuneet pelaajat ja postilaiset Seinäjoelta. Toivottavasti muutkin nuoret saavat mahdollisuuksia ja täällä niitä sitten tuomitsevat nämä ns. asiantuntijat kuten tekivät Pennin kohdalla aikaisemmin kesällä. Jos joku teistä jää pois katsomoista niin kuka teitä kaipaa ?
|
|
|
|
jobo
Poissa
|
|
Vastaus #2213 : 19.10.2014 klo 12:23:56 |
|
Mä en kasva! Mutta joku järki asioissa pitää olla, eli jesse lopettaa kaikki ohi vai?
|
|
|
|
jobo
Poissa
|
|
Vastaus #2214 : 19.10.2014 klo 12:25:19 |
|
Monesko nikki sullakin hönö
|
|
|
|
kapten
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu
|
|
Vastaus #2215 : 19.10.2014 klo 12:40:18 |
|
Olipas vahvoja reaktioita täällä tuohon Sarajärven peluutukseen. :O Onko tämä vain jonkun yksittäisen henkilön / parin henkilön henkilökohtaista antipatiaa vai onko SJK:n kotipesässä maton alle lakaistuna paskaa isommaltikin? Mitään en kaverin tasosta tiedä enkä tiedä oliko ansainnut paikkaa avariin vai ei, mutta totean silti että vastaavanlainen toiminta on ihan arkipäivää jokaisessa jalkapalloseurassa. Ei Sergei Eremenkokaan ole paras Jaron junnu ja JBK:stakin löytyy lukuisia parempia pelaajia mutta silti saanut jo peliaikaa liigassa. Kyllä näitä esimerkkejä riittää. Ja tulee riittämään niitä isiä jotka luulee tekevänsä palveluksen kun saadaan se oma Jani-Petteri kentälle keinoja kaihtamatta. Pitkässä juoksussa kuitenkin omat taidot ratkaisee, ei mikään muu.
|
|
|
|
Kaarlo Ulkosyrjä
Poissa
Suosikkijoukkue: Laivastonsiniset, Taivaansiniset
|
|
Vastaus #2216 : 19.10.2014 klo 12:46:36 |
|
Atlantiksen ja TamUn jäljillä...10 vuoden päästä teitä ei ole edes olemassa enää.
|
|
|
|
Vasen Väli
Poissa
|
|
Vastaus #2217 : 19.10.2014 klo 12:50:26 |
|
Atlantiksen ja TamUn jäljillä...10 vuoden päästä teitä ei ole edes olemassa enää.
Aah! Jälleen yksi virkistävä kateuden siivittämä tuomiopäivän ennustus. Arvaa mitä? Et ollut ensimmäinen. Tälle genrelle voisi perustaa ihan oman topicin.
|
|
|
|
Multinik
Poissa
|
|
Vastaus #2218 : 19.10.2014 klo 12:56:06 |
|
Mä en kasva! Mutta joku järki asioissa pitää olla, eli jesse lopettaa kaikki ohi vai?
No toivottavasti kehityt edes sen verran, että hoksaat, että maailma ei ole ihan noin mustavalkoinen ja selkeä. Hopeaa tulossa ja isot (tai kommenteista päätellen varsin nuoret ja elämää kokemattomat) sankarit nostattavat myrskyn vesilasiin siitä, että seuramogulin poikakin sai peliaikaa. Peliaikaa, jota junnuille on koko kausi täälläkin kiihkeästi penätty.
|
|
|
|
Paki
Poissa
|
|
Vastaus #2219 : 19.10.2014 klo 13:08:01 |
|
Jessen eiliseen suoritukseen kommentoidakseni pelasi mielestäni ihan ok pelin. Välillä oli pitkiä jaksoja vaeltelemassa pelin ulkopuolella, mutta on tällä kaudella heikompiakin esityksiä SJK:n laitureilta nähty.
Kivinen on pojalla tie, kun huutoja saa todennäköisesti kuulla vastustajien lisäksi myös omilta kannattajilta lopun ikäänsä. Sepsipapat tuskin tulevat jättämään koskaan rauhaan.
|
|
|
|
maakatsomo
Poissa
|
|
Vastaus #2220 : 19.10.2014 klo 13:59:25 |
|
Multinikille muistutan että Raimo Sarajärvi oli kakkosen keskitason keskinkertainen sepsin peluri. On luonnollista ettei ropsissa peliaiakaa huonohkolle kakkosen pelaajalle aikoinaan löytynyt kuten ei seinäjoellakaan löydy paitsi jos isi määrää liigan valmennusjohtoa että nyt mun poika kehiin vaikkei sen taso liigaa olekkaan. Joten se siitä kalavelkojen maksusta. Ja mitä Eremenkon pojan pelaamiseen tulee jarossa niin onhan siinä pojassa nyt ainesta tulla oikeasti jalkapalloilijaksi. Jere kantaa vastuun jarosta ja sen peluuttamisesta omalla panoksellaan. Seinäjoella valmentajilla ei omaa mieltä ole vaan kokonpanot tulee ylempää. Tämä koskee myös nollaseiskan kokonpanoa. Tähän tulokseen olen tullut. Jos voittaisin lotossa paljon rahaa niin mun poikakin olis avauksessa SJK:n paidassa. Mutta kun en taida voittaa. Rahalla saa ostaa kaupasta mitä vaan ja näköjään sillä hallitaan myös kokoonpanoja.
|
|
|
|
SJK messi
Poissa
|
|
Vastaus #2221 : 19.10.2014 klo 14:50:34 |
|
Maakatsomo on Raipelle ikuisesti katkeroitunut ja sen on nyt nähnyt kaikista kaverin viesteistä. Sen poika ei pelaa SJK:ssa , kun ei taso riitä. Jesse on omat mahdollisuutensa ansainnut omalla työllään ja sen kaikki Sjk:ssa oikeasti mukana olevat tietävät. Eilinen peli näytti pojan olevan kehittynyt edelleen.
Olihan se Raimo aikoinaan nostamassa tp:tä ykköseen ja pelasi ykköstäkin kauden. Lopettaessaan oli sepsin kapteeni. Raimo on siis kyllä ollut aika monessa asiassa viemässä Seinäjoen futista eteenpäin, mutta eipä ole viime vuosina pitänyt näitä Seinäjoen Eskejä ja muita muka futismiehiä enään karavaanissaan. Tämän näkee kyllä tuloksista.
|
|
|
|
Vasen Väli
Poissa
|
|
Vastaus #2222 : 19.10.2014 klo 15:10:43 |
|
Multinikille muistutan että Raimo Sarajärvi oli kakkosen keskitason keskinkertainen sepsin peluri. On luonnollista ettei ropsissa peliaiakaa huonohkolle kakkosen pelaajalle aikoinaan löytynyt kuten ei seinäjoellakaan löydy paitsi jos isi määrää liigan valmennusjohtoa että nyt mun poika kehiin vaikkei sen taso liigaa olekkaan. Joten se siitä kalavelkojen maksusta. Ja mitä Eremenkon pojan pelaamiseen tulee jarossa niin onhan siinä pojassa nyt ainesta tulla oikeasti jalkapalloilijaksi. Jere kantaa vastuun jarosta ja sen peluuttamisesta omalla panoksellaan. Seinäjoella valmentajilla ei omaa mieltä ole vaan kokonpanot tulee ylempää. Tämä koskee myös nollaseiskan kokonpanoa. Tähän tulokseen olen tullut. Jos voittaisin lotossa paljon rahaa niin mun poikakin olis avauksessa SJK:n paidassa. Mutta kun en taida voittaa. Rahalla saa ostaa kaupasta mitä vaan ja näköjään sillä hallitaan myös kokoonpanoja.
Tämänkaltainen peluutusjuttu on suuressa maailmassa kuin kärpäsen pieru saharassa. Urheilumaailma on raadollinen ja kilpailu kovaa. Se kilpailu ei ole läheskään aina edes lähellekään reilua, mutta sellaista elämä vaan on. Joten miksi itkette keskustelupalstalla itsestään selvyyksiä? Soittakaa Simolle tai Raimolle ja kysykää asioista, jotka mieltänne vaivaavat. Numerot löytyvät SJK:n sivuilta.
|
|
|
|
Rokkitähti
Poissa
|
|
Vastaus #2223 : 20.10.2014 klo 10:46:21 |
|
Tais olla meikäläisen kausi tässä. Paskan maku jäi suuhun enkä näköjään ole ainoa.
Sama.
Kiitos Saatana! Toivottavasti pysytte poissa myös ensi kaudella. Ei kannata olla aina niin sinisilmäinen, täyttä faktaa, olen kuullut tämän itse nykyäänkin Kerhon valmennusryhmään kuuluvalta henkilöltä.
Painu nyt mehiläinen vittuun jälleen kerran. Olisit nyt jatkanut sitä hiljaisuuttasi Pennin kurkipotkujen jälkeen. Mieti nyt miltä Pennistä tuntuu kun hän luottamuksella kertoo sinulle juttuja, joita sinä täällä suu vaahdossa kerrot kaikille. Vituttaako?! NAMINAMI. Asiaahan tuossa jotkin aikasemmin kirjotteli. Perustuulareille homma näyttää ulospäin paremmalta mitä todellisuudessa on. Sekin on fakta että rahan voimalla pääsee pelaamaan, ihan normaalia isossa maailmassa. Oksettavaa on toimintakin kun sattuu sisäpiirissä tietämään aika paljon.
Terveisin mageesimo, perustuulari. Eipä näitä edes täällä sontafoorumilla viitsi alkaa päästämään ilmoille.
Täysin oikea paikka sulle.
|
|
|
|
mageesimo
Poissa
|
|
Vastaus #2224 : 20.10.2014 klo 12:55:36 |
|
Kiitos Saatana! Toivottavasti pysytte poissa myös ensi kaudella.Painu nyt mehiläinen vittuun jälleen kerran. Olisit nyt jatkanut sitä hiljaisuuttasi Pennin kurkipotkujen jälkeen. Mieti nyt miltä Pennistä tuntuu kun hän luottamuksella kertoo sinulle juttuja, joita sinä täällä suu vaahdossa kerrot kaikille.Vituttaako?! NAMINAMI.Terveisin mageesimo, perustuulari.Täysin oikea paikka sulle.
Sekopää mikä sekopää. Perusta nyt vielä yksi nimimerkki lisää.
|
|
|
|
|
|