FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 08:11:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 13
 
Kirjoittaja Aihe: Täällä keskustellaan kisalipuista ja matkustamisesta  (Luettu 40458 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Matadori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kolarin Kontio, AC Oulu, Seleção


: 23.10.2013 klo 20:14:18

Vielä ei tiedä ketkä kaikki pelaa kisoissa ja missä lohkossa ja onko oikeudenmukaisesti seedattu, mutta siitä huolimatta kysyn: Ketkä arvon forumisteistä on lähdössä kisoihin ja millä suunnitelmilla?
« Viimeksi muokattu: 14.11.2013 klo 13:19:04 kirjoittanut budha »
kosh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège


Vastaus #1 : 25.10.2013 klo 20:01:02

Ketkä arvon forumisteistä on lähdössä kisoihin ja millä suunnitelmilla?

Itse laitoin anomuksen neljään, joista kaksi Rioon-> en tule saamaan ja kaksi Salvadoriin. Pitääs sitten seuraavissa vaiheissa taas katsella mahdollisia lisälippuja.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2013 klo 13:18:17 kirjoittanut budha »
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 25.10.2013 klo 20:05:44

Ketkä arvon forumisteistä on lähdössä kisoihin ja millä suunnitelmilla?
Tarkoituksena olisi 3 kaverin porukalla lähteä, kun neljäs janari päätti sitten pistää HH:nsa paksuksi ja laskettu aika on juuri ~1kk ennen kisojen avauspotkua. >:(

Saa nähdä kyllä että onnistuuko reissu, kun lentojen hinnat ovat nousseet niin paljon muualle kuin Rioon.
Urzáiz

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 29.10.2013 klo 16:28:48

Viivästysten takia lippuarvonta pääseekin alkamaan vasta tänään ja tuloksia ei välttämättä saadakaan 4.11. mennessä. Samalla seuraava vaihe siirtyy viikolla eteenpäin.

http://www.fifa.com/worldcup/organisation/ticketing/news/newsid=2208369/
massi83

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 30.10.2013 klo 09:03:13

FIFA on käynyt luottokortilla, näyttäisi 1/7 neljän lipun hakemus menneen läpi, luultavasti BH:een.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 30.10.2013 klo 09:07:50

FIFA on käynyt luottokortilla, näyttäisi 1/7 neljän lipun hakemus menneen läpi, luultavasti BH:een.
Sama täällä! Ylos

589€ on täällä veloitettu eli 3 lippua kolmeen matsiin on ilmeisesti napsahtanut! Ylos Veikkaan että Fortalezan peleihin on napsunut.
tigerx

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, HJK


Vastaus #6 : 30.10.2013 klo 11:33:19

Sama täällä! Ylos

589€ on täällä veloitettu eli 3 lippua kolmeen matsiin on ilmeisesti napsahtanut! Ylos Veikkaan että Fortalezan peleihin on napsunut.


Pientä juhlaa myös täällä :)

Veloitetun summan perusteella neljä lippua peleihin 29 ja 38 Fortalezaan.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 30.10.2013 klo 13:20:23


Veloitetun summan perusteella neljä lippua peleihin 29 ja 38 Fortalezaan.
Itselläni oli haussa tuohon päälle vielä matsi nro 7.

Toki Rion matseihinkin liput kelpaisivat, mutta sinne oli niin paljon hakijoita etten usko sinne osuvan arvan.
tigerx

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, HJK


Vastaus #8 : 30.10.2013 klo 13:53:38

Itselläni oli haussa tuohon päälle vielä matsi nro 7.

Toki Rion matseihinkin liput kelpaisivat, mutta sinne oli niin paljon hakijoita etten usko sinne osuvan arvan.

Minulla on myös haku kahteen Rion matsiin. Veloitettu summaa täsmää noihin Fortalezan peleihin. Ilmeisesti tämä tarkoittaa sitä, että Rion voi unohtaa? Taktisesti hain noita Fortalezan lippuja, koska Rion lippuihin tarvitaan hyvää onnea. Kun on kerran finaaliin saanut liput (EM Portugali), niin tuskinpa toista kertaa käy niin hyvä tuuri.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 30.10.2013 klo 14:04:30

Minulla on myös haku kahteen Rion matsiin. Veloitettu summaa täsmää noihin Fortalezan peleihin. Ilmeisesti tämä tarkoittaa sitä, että Rion voi unohtaa? Taktisesti hain noita Fortalezan lippuja, koska Rion lippuihin tarvitaan hyvää onnea. Kun on kerran finaaliin saanut liput (EM Portugali), niin tuskinpa toista kertaa käy niin hyvä tuuri.
Samat hinnathan alkulohkon peleissä oli joka paikassa, lukuun ottamatta avausmatsia, joten eihän sitä voi tietää mitkä liput on napsuneet.
bret

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 30.10.2013 klo 16:18:26

Lukeeko tyypeillä fifan sivuilla mitään infoa kun menee siellä omien sivujen kautta lippuihin. Itsellä vielä kaikissa pending eikä muutenkaan mitään infoa miten käynyt. Kupongit arvontaan laitettiin minun sivujen kautta mutta kaverin visalla koska luottorajat. Kaveria ei saa kiinni viikkoon ja kiima tietoon olisi valtava,eikä malttas oottaa ensi viikkoon..
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #11 : 30.10.2013 klo 16:20:12

Lukeeko tyypeillä fifan sivuilla mitään infoa kun menee siellä omien sivujen kautta lippuihin. Itsellä vielä kaikissa pending eikä muutenkaan mitään infoa miten käynyt. Kupongit arvontaan laitettiin minun sivujen kautta mutta kaverin visalla koska luottorajat. Kaveria ei saa kiinni viikkoon ja kiima tietoon olisi valtava,eikä malttas oottaa ensi viikkoon..
Pending mullakin oli tuolla sivuilla vielä, mutta tosiaan luottokortille olis ilmestynyt aika iso veloitus.
tigerx

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, HJK


Vastaus #12 : 30.10.2013 klo 22:37:55

Samat hinnathan alkulohkon peleissä oli joka paikassa, lukuun ottamatta avausmatsia, joten eihän sitä voi tietää mitkä liput on napsuneet.

Mun Rion liput eivät olleet alkulohkoon ja minulla oli eri kategorioita, joten oli helppo tunnistaa summasta mitä olen saanut. Hain kahteen peliin Fortalezassa ja kahteen Riossa.
tigerx

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, HJK


Vastaus #13 : 30.10.2013 klo 22:41:41

Pending mullakin oli tuolla sivuilla vielä, mutta tosiaan luottokortille olis ilmestynyt aika iso veloitus.

Samaten Fifan sivuilla edelleen 'Pending' status
WhiteHart

Poissa Poissa


Vastaus #14 : 31.10.2013 klo 11:34:36

Täälläkin lähtenyt luotolta veloitus Ylos Kesäkuussa siis Recifeen Tuoppi Mieletöntä!
kosh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège


Vastaus #15 : 31.10.2013 klo 15:54:04

Itse laitoin anomuksen neljään, joista kaksi Rioon-> en tule saamaan ja kaksi Salvadoriin. Pitääs sitten seuraavissa vaiheissa taas katsella mahdollisia lisälippuja.

Kaksi lippua veloitettu täältäkin eli varmasti nuo Salvadorin pelit. Statuksen FIFA:n sivuilla vielä pending.
WhiteHart

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 31.10.2013 klo 15:58:33

Forumistit tehneet fiksuja valintoja, kun hakeneet pienemmille paikkakunnille Rio-keulimisen sijaan. Moni näyttää saaneen liput. Itse meinasin lennot ottaa kuitenkin Rioon ja aistia muutaman päivän siellä tunnelmaa ennen kuin siirryn Recifeen. Jotkut kokoontumisajotkin vois tulla kyseeseen, mikäli aikataulut natsaa.
Ecce

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 31.10.2013 klo 23:51:31

Itselläni oli hakemukset viiteen alkulohkojen otteluun, 2 lippua/ottelu. Näistä kaksi oli kolmoskategoriaan à 180 $ ja kolme kakkoskategoriaan à 270 $. Kun luottokortiltani on veloitettu 540, ainoa johtopäätös on, että liput ovat kahteen otteluun kakkoskategoriassa. Seuraavista kolmesta kaksi siis osui: ottelut 15 ja 27 Belo Horizontessa ja ottelu 19 Rio de Janeirossa.

Matadori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kolarin Kontio, AC Oulu, Seleção


Vastaus #18 : 01.11.2013 klo 18:12:15

Kaveri soitti ja sanoi, että nyt on luottokortilta lähtenyt rahaa. Hän ei muistanut tarkkaa summaa, mutta sen "noin" arvion  perusteella yritin lyhyellä matikalla laskea mihin matseihin olemme liput saaneet. Näyttää siltä, että saimme liput otteluihin numero 7, 17 ja 38. Lopullista varmistusta odotellessa.
Ecce

Poissa Poissa


Vastaus #19 : 01.11.2013 klo 23:16:11

Kun seuraavat MM-kisat järjestetään Etelä-Amerikassa, mieleen on tullut, että paikan päälle saavuttuaan voisi samalla reissulla tutustua mantereen muuhunkin tarjontaan, esim. Perun inkakulttuuriin.
Tähän aatokseen näyttäisi kuitenkin tuottavan oman ongelmansa mm. lentoyhtiöiden hinnoittelupolitiikka. Näyttäisi nimittäin siltä, että yhdensuuntainen lento on pääsääntöisesti kalliimpi kuin meno-paluu.

Esimerkki 1: Matkustan ensin Peruun ja sieltä Brasilian kautta kotiin aikavälillä 8.-23.6.
Vaihtoehto 1: Meno-paluu Hki-Lima 8.-23.6.
Meno-paluu Lima-Sao Paulo 15.-22.6.
Kustannukset n. 2500

Vaihtoehto 2: Meno Hki-Lima 8.6.
Meno Lima-Sao Paulo 15.6.
Meno Sao Paulo-Hki 23.6.
Kustannukset n. 3600

Esimerkki 2: Käyn ensin edestakaisin Perussa ja samantien edestakaisin Brasiliassa.
Meno-paluu Hki-Lima 8.-14.6.
Meno-paluu Hki-Sao Paulo 15.-23.6.
Kustannukset n. 2470

Tietenkin on sitten se vaihtoehto, että jätän Perun käymättä, jolloin lentokustannukset ovat n. 1300-1400

Löytyykö forumisteilta hyviä vinkkejä?
kaksväärääjalkaa

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ukraina


Vastaus #20 : 02.11.2013 klo 13:52:28

Eikös monesti löydy edukkaita "paluu toisesta kaupungista" tai "useampi reitti" ja muita vastaavia? Siis yhdensuuntaisten tilalle (jotka tosiaan yleensä on kalliita).

Finskilla esim olen lentänyt niin että meno oli dusseldorfiin, paluu barcelonasta ja hinta halvempi kuin meno-paluu kumpaakaan noista, kahdesta yhdensuuntaisesta nyt puhumattakaan. Samoin Aasiaan olen lentänyt esim meno Bangkokiin ja paluu SIngaporesta ja hinta sama kuin meno-paluu jompaan kumpaan. Ja jenkkilässä tuollainen useamman lennon vaihtoehto, jossa siis samalla lipulla useita yhdensuuntaisia pätkiä eikä ollut pahanhintainen sekään.

Finskihän ei tuonne lennä mutta sama toiminee muillakin lentoyhtiöillä?
kaksväärääjalkaa

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ukraina


Vastaus #21 : 02.11.2013 klo 13:54:12

Sori kun oon laiska mutta täältä se paras tieto löytyy kuitenkin: Eli mihin aikaan about nää matsit tulee Suomen aikaa alkamaan? Myöhään illalla tai vasta yöllä ilmeisesti?
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #22 : 02.11.2013 klo 16:06:45

Sori kun oon laiska mutta täältä se paras tieto löytyy kuitenkin: Eli mihin aikaan about nää matsit tulee Suomen aikaa alkamaan? Myöhään illalla tai vasta yöllä ilmeisesti?

http://www.fifa.com/worldcup/matches/index.html
kaksväärääjalkaa

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ukraina


Vastaus #23 : 02.11.2013 klo 16:34:30


Kiitos paljon! Tuohan on todella näppärä kun saa tosiaan yhdellä klikkauksella kulloiseenkin omaan time zoneensa nuo tuolta.
Sinettäj kaakkoissyvänne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Durden klo 01.15.45


Vastaus #24 : 03.11.2013 klo 01:56:05

Eikö vanha temppu ole se, että ostaa kahdensuuntaisen lipun ja käyttää siitä vain ensimmäisen suunnan? Eikö ole niin, että henkilö, joka ei tule edes rekisteröintitiskille paikalle lentokentällä, ei aiheuta edes mitään viivästyksiä koneelle? Tämä siis vastakohtana sille, että rekisteröityy lennolle, mutta jättää sitten ilmaantumatta portille. Se aiheuttaa kyllä monenlaita vitutusta yhtiölle ja muille matkustajille.

Ja tosiaan matkatoimistojen kautta ainakin pitäisi saada kolmen kaupungin ympyrälentoja ja vastaavia; ne ovat taas eri asia kuin monta erikseen hankittua yhdensuuntaista.

 
Sivuja: [1] 2 ... 13
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa