FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 08:39:25 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 13
 
Kirjoittaja Aihe: Täällä keskustellaan kisalipuista ja matkustamisesta  (Luettu 40470 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
WhiteHart

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 05.11.2013 klo 10:33:34

Joko jengi on varaillut lentoja Brasseihin vai kannattaako odotella vielä? Ainakin tällä hetkellä hinnat tuntuvat olevan nousemaan päin. Mahtavatko laskea  jossain kohtaa vai pitääkö nyt äkkiä napata jotkut, kun vielä perse kestäisi?
PrimusMotor

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 05.11.2013 klo 18:20:53

Morjesta!

Kuinka hyvällä prosentilla jengi sai hakemansa liput ensimmäisestä vaiheesta? Jäikö monet ilman lippua? Hakiko joku TST-lippuja?
Itsellä tarkoitus varata joulukuun alussa juurikin TST-lippuja. Olisi kiva tietää, että kuinka toiveikkaana uskaltaa olla.
Kiitoksia!
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 05.11.2013 klo 18:29:04

Joko jengi on varaillut lentoja Brasseihin vai kannattaako odotella vielä? Ainakin tällä hetkellä hinnat tuntuvat olevan nousemaan päin. Mahtavatko laskea  jossain kohtaa vai pitääkö nyt äkkiä napata jotkut, kun vielä perse kestäisi?
Olen etsiskellyt tietoa netistä liittyen juuri tuohon ja lähes poikkeuksetta suositellaan ostamaan lennot mahdollisimman aikaisin, sillä hinnat tuppaavat aina ennen isoja arvokisoja pelkästään nousemaan, eikä mitään normaalia laskua tule siinä 5-6kk ennen lentoa.

Morjesta!

Kuinka hyvällä prosentilla jengi sai hakemansa liput ensimmäisestä vaiheesta? Jäikö monet ilman lippua? Hakiko joku TST-lippuja?
Itsellä tarkoitus varata joulukuun alussa juurikin TST-lippuja. Olisi kiva tietää, että kuinka toiveikkaana uskaltaa olla.
Kiitoksia!
Ei kai tässä ihan 100% varma voi vielä olla, kun ei ole mitään virallista tietoa tullut. Ainoastaan FIFAn veloitus luottokortilta.

Mikä on TST-lippu?
WhiteHart

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 05.11.2013 klo 18:34:02

Olen etsiskellyt tietoa netistä liittyen juuri tuohon ja lähes poikkeuksetta suositellaan ostamaan lennot mahdollisimman aikaisin, sillä hinnat tuppaavat aina ennen isoja arvokisoja pelkästään nousemaan, eikä mitään normaalia laskua tule siinä 5-6kk ennen lentoa.

Näin vähän arvelinkin. Eli siis lentoja varailemaan vaan. Itse pidän ainakin tuota FIFA World Cup ticket katevarausta melko varmana hommana. Ei kai ne rahoja peri turhaankaan. Mikä sotku siitä tulisi.
PrimusMotor

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 05.11.2013 klo 18:42:57

TST-lippu eli Team Specific Ticket. Eli siis oman suosikkijoukkueen peleihin. Esim. alkulohkopelit + ensimmäinen mahdollinen jatkopeli.
FC Reginan Vanki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lopuksi paras tai Saksa voittaa ...


Vastaus #30 : 05.11.2013 klo 23:00:26

Tuntuu siltä, että juuri nyt alkaa olla nk yhdestoista hetki alkaa varailemaan reissuja ... !

Itse varasin viime sunnuntaina lennot, majoituksen Resife'stä sekä auton alle ajalle 14.-27.6.2014.
Normaalisti olen käyttänyt useilla matkoillani Etelä-Amerikkaan British Airways'ia, mutta tällä hetkellä (siis viime sunnuntaina) meno-paluun hinnat olivat kisojen ajaksi luokkaa alkaen € 2.850, kun ne "normaalisti" ovat jossain 950 ... 1150 haarukassa ... !!!
Sain kuin sainkin mielestäni kohtuulliset lennot Finski & TAP -kombinaatiolla eBookersin kautta (HEL-AMS-LIS-REC ja takas samaa reittiä) himpun alle 1.400 egee.

Myös Resifen hotellit olivat jo suurimmaksi osaksi jo loppuunmyytyjä, mutta onnistuin saamaan kohtuullisen läheltä keskustaa Olindasta vaatimattoman majoituksen kohtuuhintaan RS 1.950 (n. € 650,-/13 yöltä).

Rion ja São Paolon tienoolle saattaapi olla reilusti tunkua ja hintatasotkin pikkuhiljaa MM-luokkaa ... ?

Muuten alkaa olla reissu kokolailla paketissa, ainoastaan mazilipuista ei ole vielä minkäänlaista havaintoa .... ;(   
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 05.11.2013 klo 23:08:09

Onkos muuten jollain vinkkejä hyville sivustoille, joista noita kämppiä voisi katsella vuokralle? Airbnb:ssä ihan ok valikoima, mutta voisi kai sitä muualtakin katsella.
LaCas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit, Fenerbahce


Vastaus #32 : 05.11.2013 klo 23:23:52

Onkos muuten jollain vinkkejä hyville sivustoille, joista noita kämppiä voisi katsella vuokralle? Airbnb:ssä ihan ok valikoima, mutta voisi kai sitä muualtakin katsella.

Airbnb:n hinnat haun mukaan liian alhaiset ja oikea hinta selviää vain kyselemällä...Itse löysin Riosta www.gohouse.com.br kautta.
Matadori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kolarin Kontio, AC Oulu, Seleção


Vastaus #33 : 06.11.2013 klo 12:09:15

Whitehart ja muut

Hieman olen nyt jälkiviisastelija, mutta kyllähän se näyttää siltä että olisi lennot kannattanut varata jo. Me varattiin jo elokuussa ja vaikka yli-innokkuudesta täälläkin minua moitittiin, niin edelleen olen tyytyväinen innokkuuteni tuloksiin. Eli Hki-Fortaleza-Hki = 1085 €.

Airbnb:tä on haukuttu aika lailla noilla ulkomaalaisilla forumeilla. Siellä nimittäin majoitusten omistajat ovat peruutelleet ihmisten varauksia. Ilmeisesti ovat saaneet rahakkaamman majoittujan. Airbnbllä ei ilmeisesti ole mitään sanktiosysteemia tuollaisille ahneille omistajille.  Tosin en usko brasilialaisen omistajan välittävän paskaakaan vaikka sanktiota tulisikin,  jos vain saavat järkyttävän ylihinnan omasta lukaalistaan.

Me saatiin neljästä haetusta pelistä kolmeen otteluliput.

Velmulle: Homeaway, HolidayLettings ja Tripadvisorin kautta itse tuli aikoinaan katseltua majoitusta.

Ps. Aika paljon toistin itseäni nyt, sillä olen nämä samat kirjoittanut FF2:lle jo aiemminkin. Sori siitä.

« Viimeksi muokattu: 06.11.2013 klo 12:18:07 kirjoittanut Matadori »
WhiteHart

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 06.11.2013 klo 12:38:14

No, itse en viitsinyt varata ennen kuin tiedän, saanko lippuja. Että se jälkiviisastelusta. 1100-1200e näyttäis nyt saavan lentoja Brasseihin, joten tässä nyt kovin suurta tappiota ole tehty. Meillä on vielä sen verran hyvä tuuri, että asuu kavereita Recifessä, joten majoitumme ilmaiseksi.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #35 : 06.11.2013 klo 15:10:59

Hieman olen nyt jälkiviisastelija, mutta kyllähän se näyttää siltä että olisi lennot kannattanut varata jo. Me varattiin jo elokuussa ja vaikka yli-innokkuudesta täälläkin minua moitittiin, niin edelleen olen tyytyväinen innokkuuteni tuloksiin. Eli Hki-Fortaleza-Hki = 1085 €.


Velmulle: Homeaway, HolidayLettings ja Tripadvisorin kautta itse tuli aikoinaan katseltua majoitusta.
Toki olisi kannattanut, mutta kun lippujen saatavuudesta ei ollut hajua, niin aika riskaabelia mielestäni, jos ei halua paikan päälle lähteä vaikka ilman lippuja.

~300€ per naama tosiaan säästitte tuolla, koska nyt 1400 pintaan joutunee maksamaan tuollaisista lennoista.

Täytyy tsekata läpi noita sivustoja. Ja jokuhan vinkkasia aikaisemmin, että tuota majoitusta voi jopa kannattaa venyttää todella pitkälle, koska lopussa voi halvalla saada, kun kaikki eivät saakaan kiskurihinnoilla vuokrattua kämppäänsä.
Matadori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kolarin Kontio, AC Oulu, Seleção


Vastaus #36 : 06.11.2013 klo 16:29:32

Toki olisi kannattanut, mutta kun lippujen saatavuudesta ei ollut hajua, niin aika riskaabelia mielestäni, jos ei halua paikan päälle lähteä vaikka ilman lippuja.

~300€ per naama tosiaan säästitte tuolla, koska nyt 1400 pintaan joutunee maksamaan tuollaisista lennoista.

Täytyy tsekata läpi noita sivustoja. Ja jokuhan vinkkasia aikaisemmin, että tuota majoitusta voi jopa kannattaa venyttää todella pitkälle, koska lopussa voi halvalla saada, kun kaikki eivät saakaan kiskurihinnoilla vuokrattua kämppäänsä.

Ainakin bigsoccerin forumistien ja myöskin Tripadvisorin forumistien mielestä majoitusten hinnat tulee tippumaan juuri tuon takia, että kovat hinnat karkottavat asiakkaita. Myös Fifan alainen/liittolainen MATCH, joka on varannut lukemani mukaan tuhansia hotellihuoneita ympäri Brasiliaa, tullee vapauttamaan niitä huoneita lähempämä kisoja ja tod näk ne saa sitren edulllisemmalla hinnalla, mitä nyt Match niistä perii.

Mutta kestääkö hermot odotella sinne kisojen kynnykselle.
Matadori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kolarin Kontio, AC Oulu, Seleção


Vastaus #37 : 06.11.2013 klo 16:33:08

No, itse en viitsinyt varata ennen kuin tiedän, saanko lippuja. Että se jälkiviisastelusta. 1100-1200e näyttäis nyt saavan lentoja Brasseihin, joten tässä nyt kovin suurta tappiota ole tehty. Meillä on vielä sen verran hyvä tuuri, että asuu kavereita Recifessä, joten majoitumme ilmaiseksi.

Majoittumisessa säästättekin aika monta euroa + teillä taitaa olla paikallinen opaskin nyt sitten kaupan päälle. Onneksi olkoon! Meinaatteko yrittää hommata muihinkin Recifen peleihin lippuja?

Edit. Jostakin olin saanut päähän, että olitte saaneet kahteen Recifen peliin liput. My bad. Moneenko peliin siis teillä on liput?
« Viimeksi muokattu: 06.11.2013 klo 16:38:16 kirjoittanut Matadori »
WhiteHart

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 06.11.2013 klo 18:47:57

Juu, kahteen Recifen peliin nimenomaan saatiin. Eiköhän se meille riitä. Lopun aikaa tutustutaan sitten Brasiliaan muuten. Ehkä käväistään muissakin kaupungeissa. Jää nähtäväksi, mitä meidän varalle on keksitty. Riokin houkuttelis, mutta kaikkee ei ehdi pariin viikkoon.
tigerx

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, HJK


Vastaus #39 : 06.11.2013 klo 20:42:36


Pientä juhlaa myös täällä :)

Veloitetun summan perusteella neljä lippua peleihin 29 ja 38 Fortalezaan.

No nyt näytti FIFAn sivuilla olevan varmistus asiasta.
kosh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège


Vastaus #40 : 06.11.2013 klo 21:02:49

No nyt näytti FIFAn sivuilla olevan varmistus asiasta.
sama Ylos
Nyt vaan odottelemaan maanantaina alkavaa seuraavaa lipunmyyntivaihetta, jos vaikka vielä kolmannen lipun saisi.
Sitten voikin alkaa katselemaan lentoja ja majoituksia.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 06.11.2013 klo 21:04:19

No nyt näytti FIFAn sivuilla olevan varmistus asiasta.
Juu, siellähän oli varmistus asiasta eli kolmeen matsiin Fortalezaan liput napsui. Ylos

Ecce

Poissa Poissa


Vastaus #42 : 06.11.2013 klo 22:42:18

Tulihan se varmistus ja kuten vähän odottelinkin, eli liput Belo Horizontessa otteluihin 15 ja 27.
Majoituskin tuli jo varattua.
Mpele

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 08.11.2013 klo 15:07:31

Kuinka hyvällä prosentilla jengi sai hakemansa liput ensimmäisestä vaiheesta? Jäikö monet ilman lippua? Hakiko joku TST-lippuja?
Itsellä tarkoitus varata joulukuun alussa juurikin TST-lippuja. Olisi kiva tietää, että kuinka toiveikkaana uskaltaa olla.
Kiitoksia!

Miksi odottaisit joulukuuhun saakka TST-lippujen kanssa, kun voit ostaa niitä First Come First Served -vaiheen aikana 11.11. alkaen? En ole ainakaan mistään nähnyt, etteivätkö alibuukatut TST-liput tulisi nyt myyntiin samoin kuten alibuukatut yksittäiset matsit. Toki jos haluat tietää tarkemmin, että missä valitsemasi joukkue pelaa ja keitä on alkulohkossa vastassa, niin sitten kannattaa osallistua seuraavaan arvontaan alkulohkojen selvittyä - mutta sitten on aika monta muutakin haluamassa niitä lippuja. Nyt päättyneen ekan arvontavaiheen aikana melkein kaikki TST-liput olivat alibuukattuja, ja niiden kautta olisi helposti saanut lipun finaaliin ja kaikille muillekin kierroksille. Ainoastaan parin maan kanssa olisi joutunut arvontaan, kuten Brasilia, ja muistaakseni Argentiina, Meksiko, Saksa. Samoin olettaisin nyt 11.11. alkaen, että jos on nopea, niin saa saman tien melkein minkä tahansa haluamansa TST-lipun.

Itse harkitsin pitkään TST-lippuja, mutta en hakenut, koska alkoi kuulostaa liikaa siltä, että Brasilia on pahimmasta päästä maita rahastuksen suhteen, mitä tulee tällaisten isojen kisojen hyödyntämiseen. Esimerkiksi lentolippu Riosta Sao Pauloon avausottelun aamuna maksaa kuulemma saman verran nyt kuin lento New Yorkiin. Kisojen aikana TST-lipun perässä ravaaminen olisi ollut logistisesti ja rahallisesti aika karmeaa... kaikki peräkkäiset pelithän ovat eri paikkakunnilla TST-lipussa. Kisaohjelmaa tehtäessä ei ole kyllä joukkuetta seuraavia faneja huomioitu mitenkään.

Harkitsin kyllä sitäkin, että olisin ostanut TST-7 lipun kategoriaan 3 ja heittänyt 3-4 ekaa lippua roskikseen. Sitten saapuisin paikalle katsomaan puolivälierän, välierän ja finaalin, lippujen hinta olisi ollut noin 1000 euroa yhteensä. Ei mahdoton summa, kun ajattelee, mihin peleihin sillä olisi päässyt..
massi83

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 08.11.2013 klo 23:09:35

Kävi vähän kylmät arvonnassa, ja yhteen peliin osu kaikilla hakijoilla, ja muihin ei kellään.

Eli tarjolla Belo Horizonteen otteluun 40 lippuja. Sekä 1 että 2 kategorian.
WhiteHart

Poissa Poissa


Vastaus #45 : 09.11.2013 klo 14:16:17

Nyt tuli sitten lennotkin varattua, 1300e HKI - Recife - HKI. Hiukan halvemmalla olis voinu saada, mikäli olis ottanut enemmän pysähdyksiä, mutta mieluummin maksaa hiukan enemmän, että selviää sillä yhdellä välilaskulla. Pari viikkoa paikan päällä ja pari matsia, nyt toivotaan vaan, että osuis hyvät pelitkin vielä.
kosh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège


Vastaus #46 : 11.11.2013 klo 14:13:06

Melkein kaikkiin alkusarjan peleihin on taas lippuja myynnissä, myös Rioon. Jatkopelejä en katsellut.
Itse ostin vielä kolmanteen matsiin Salvadoriin.
Nacho

Poissa Poissa


Vastaus #47 : 11.11.2013 klo 14:22:14

Pääsin jonosta läpi ja jääty siihen. Päivitin sivun ja takaisin jonoon Ylos
kosh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège


Vastaus #48 : 11.11.2013 klo 15:47:04

Pääsin jonosta läpi ja jääty siihen. Päivitin sivun ja takaisin jonoon Ylos
Heti yhdeltä lipunmyynnin avauduttua ei ollut minkäänlaisia jonoja Ylos
Nacho

Poissa Poissa


Vastaus #49 : 11.11.2013 klo 18:56:01

Noniin. Saatiin neljään Manauksen ja kahteen Cuiaban peliin liput kahdelle.  Cuiaban lipuista hankkiudutaan eroon ettei mene kauheaksi säätämiseksi.

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 13
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa