FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 13:19:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 13
 
Kirjoittaja Aihe: Täällä keskustellaan kisalipuista ja matkustamisesta  (Luettu 40419 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
FC Reginan Vanki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lopuksi paras tai Saksa voittaa ...


Vastaus #250 : 04.06.2014 klo 20:20:22

1 kpl ylimääräinen lippu otteluun #2  MEX-CMR (pe 13.6. Natal) annetaan omakustannehintaan sitä tarvitsevalle ...
Mikaeli

Poissa Poissa


Vastaus #251 : 07.06.2014 klo 00:49:46

Nyt olisi kaikki 7 lippua kasassa, ei tullut halvaksi, mutta osa menee onneksi firman piikkiin.. Amexilla tuntuu olevan vielä hyvin lippuja myös loppuunmyytyihin peleihin, jos jollakin on vielä tarvetta.
jankker

Poissa Poissa


Vastaus #252 : 07.06.2014 klo 14:10:43

En tiedä onko jo yleistä tietoa, mutta kerrotaan kumminkin. Forexista ei ainakaan enää Brassirahaa saa. Olin sitä varannut, mut ilmottivat että toimittajilta lopussa. Väittivät, että on loppu lähes koko euroopasta. No, Tavexista kyllä sitten sai, ainakin vielä.

Ei tosin mitään hajua, mikä on paikallinen vaihtokurssi. Joku viisaampi haistoi heti palaneen käryä, ettei vaan haluta pitää valuutta omassa maassa ja tällästä turistille eteen murhaava vaihtokurssi. Tiedä häntä. On kai sitä kisoihin lähtijät läjäpäin jo Euroopassa vaihtaneet. Ehkä siinä syy.

Torstaina kohti Resifeä. Kiimaa!
Matadori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kolarin Kontio, AC Oulu, Seleção


Vastaus #253 : 07.06.2014 klo 16:21:42

Nyt olisi kaikki 7 lippua kasassa, ei tullut halvaksi, mutta osa menee onneksi firman piikkiin.. Amexilla tuntuu olevan vielä hyvin lippuja myös loppuunmyytyihin peleihin, jos jollakin on vielä tarvetta.

Kaverilla on Amex, mutta miten sieltä niitä lippuja olisi saatavilla?
Zabala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turun Palloseura


Vastaus #254 : 07.06.2014 klo 16:24:22

En tiedä onko jo yleistä tietoa, mutta kerrotaan kumminkin. Forexista ei ainakaan enää Brassirahaa saa. Olin sitä varannut, mut ilmottivat että toimittajilta lopussa. Väittivät, että on loppu lähes koko euroopasta. No, Tavexista kyllä sitten sai, ainakin vielä.

Ei tosin mitään hajua, mikä on paikallinen vaihtokurssi. Joku viisaampi haistoi heti palaneen käryä, ettei vaan haluta pitää valuutta omassa maassa ja tällästä turistille eteen murhaava vaihtokurssi. Tiedä häntä. On kai sitä kisoihin lähtijät läjäpäin jo Euroopassa vaihtaneet. Ehkä siinä syy.

Torstaina kohti Resifeä. Kiimaa!

Itse kävin toissapäivänä Forexissa varaamassa realeja maanantaille, toivottavasti niitä nyt sitten saa. Ei se nyt tosin mikään maailmanloppu ole jos ei etukäteen saa nostettua.
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #255 : 07.06.2014 klo 16:52:20

Eiks brasseissa ole pankkiautomaatteja ???
WhiteHart

Poissa Poissa


Vastaus #256 : 07.06.2014 klo 17:08:03

Eiks brasseissa ole pankkiautomaatteja ???

Eipä sekään halpaa ole. Itse kuitenkin aion nostaa käteiseni vasta perillä.
massi83

Poissa Poissa


Vastaus #257 : 07.06.2014 klo 22:06:57

Yllättävää kyllä kaikki brassikirjoittajat toisella foorumilla sanoivat, että lentokenttä on viimeisimpiä paikkoja nostaa rahaa, jos ei halua että kortti kopioidaan. Kuulemma vain pankkien sisältä kannattaa nostaa. Itse ajattelin ottaa sen verran rahaa että saa taksin maksettua, ja sitten mennä lähimpään pankkiin nostamaan. Saa sen taksinkin toki kortilla maksettua. Erityisen pahamaineisena pitivät GIGtä.
roberto carlos

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Brasilia, Suomi, Ilves, Mäntän Valo


Vastaus #258 : 08.06.2014 klo 00:08:44

Yllättävää kyllä kaikki brassikirjoittajat toisella foorumilla sanoivat, että lentokenttä on viimeisimpiä paikkoja nostaa rahaa, jos ei halua että kortti kopioidaan. Kuulemma vain pankkien sisältä kannattaa nostaa. Itse ajattelin ottaa sen verran rahaa että saa taksin maksettua, ja sitten mennä lähimpään pankkiin nostamaan. Saa sen taksinkin toki kortilla maksettua. Erityisen pahamaineisena pitivät GIGtä.

Brasiliassa ei kyllä taksia saa kortilla maksettua. Minä en ainakaan vielä lukuisilla reissuillani sellaista vaihtoehtoa ole tavannut.
massi83

Poissa Poissa


Vastaus #259 : 08.06.2014 klo 00:40:26

Brasiliassa ei kyllä taksia saa kortilla maksettua. Minä en ainakaan vielä lukuisilla reissuillani sellaista vaihtoehtoa ole tavannut.
Tänks. Sitä suuremmalla syyllä kannattaa vähän vaihtaa jo täällä.
tursas

Poissa Poissa


Vastaus #260 : 08.06.2014 klo 02:09:36

Yllättävää kyllä kaikki brassikirjoittajat toisella foorumilla sanoivat, että lentokenttä on viimeisimpiä paikkoja nostaa rahaa, jos ei halua että kortti kopioidaan. Kuulemma vain pankkien sisältä kannattaa nostaa. Itse ajattelin ottaa sen verran rahaa että saa taksin maksettua, ja sitten mennä lähimpään pankkiin nostamaan. Saa sen taksinkin toki kortilla maksettua. Erityisen pahamaineisena pitivät GIGtä.

Jos on vaikeeta, niin kokeile Banco do Brasil -automaattia. Muista myos maksiminostorajat, tyyliin jotain 700 realia kerralla. Illalla vahemman ja yolla kenties ei mitaan.
tursas

Poissa Poissa


Vastaus #261 : 08.06.2014 klo 02:10:33

Brasiliassa ei kyllä taksia saa kortilla maksettua. Minä en ainakaan vielä lukuisilla reissuillani sellaista vaihtoehtoa ole tavannut.

Joo ei taksissa enaa. Lentokentilta voit ostaa kortilla voucherin virallisilta myyntitiskeilta ja maksaa kortilla. Busseja ei voi maksaa ees etukateen ostaessa kortilla.
Mikaeli

Poissa Poissa


Vastaus #262 : 08.06.2014 klo 02:13:45

Kaverilla on Amex, mutta miten sieltä niitä lippuja olisi saatavilla?

Amex Concierge, taitaa vaatia vähintään platinakortin.
Mikaeli

Poissa Poissa


Vastaus #263 : 08.06.2014 klo 10:27:05

Jos on vaikeeta, niin kokeile Banco do Brasil -automaattia. Muista myos maksiminostorajat, tyyliin jotain 700 realia kerralla. Illalla vahemman ja yolla kenties ei mitaan.

Tämä on hyvä vinkki eli mahdollisuuksien mukaan kannattaa käyttää Banco do Brasilin automaatteja. Ne ovat halvempia ja turvallisempia. Galeãolla riippuu kopiointiherkkyys myös terminaalista, käsittääkseni ykkösessä on selkeästi vähemmän kopionticaseja kuin kakkosessa.

Oma mielipiteeni on, että käteistä kannattaa nostaa, kantaa ja käyttää mahdollisimman vähän. Ennakkoon 50 euroa, jolla pääsee nätisti kentältä hotellille ja paikanpäällä kerralla maksimimäärä (1000 realia) BdB:n automaatista ja tuolla kyllä pärjää kisat helposti, jos ei käy Falconissa tai sen sisarpaikoissa. Varkaat eivät yleensä ole hirveän kiinnostuneita korteista, sillä yöaikaan maksiminosto on 300 realia ja rangaistus paljon kovempi kuin käteisvarkaudessa. Käteistä tarvii siis takseihin, tippeihin, kioskeihin ja mahdollisesti stadioneille, jos siellä ei ole krediitit käytössä sekä luonnollisesti käteistalouden palveluihin ja tuotteisiin.
kosh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège


Vastaus #264 : 08.06.2014 klo 15:37:51

Itse ainakin hain eilen Forexista realeja. Varauksen olin tehnyt jo aiemmin. Mikä on muuten brasseissa tippikulttuuri?
tursas

Poissa Poissa


Vastaus #265 : 08.06.2014 klo 16:05:34

Itse ainakin hain eilen Forexista realeja. Varauksen olin tehnyt jo aiemmin. Mikä on muuten brasseissa tippikulttuuri?

10% tippia ravintoloissa. Jos ruoka on huonoa, niin laheta takas keittioon suureen aaneen asiaa ihmetellen. Jos palvelu oli paskaa, niin tippia ei tarvii maksaa. Joskus yrittavat merkita 20% tipin, eli tarkistetaan ne laskut aina. Lisaksi kannattaa muistaa tarjoilijan tyon olevan maailman vaikein: ikina ei mee oikein...
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #266 : 08.06.2014 klo 16:39:24

Jaa. Täällä olisi nyt mahdollisesti vapautumassa yksi tai jopa kaksi lippua otteluun numero 64. Lippukategoria 2.
Kiinnostuneet yhteyttä privalla, kiitos.
Solame

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Barcelona


Vastaus #267 : 08.06.2014 klo 21:54:01

mikä tunnelma Fortalezassa ken paikalla jo on? Oma lento lähtee keskiviikkona, jänskättää!
Mikaeli

Poissa Poissa


Vastaus #268 : 08.06.2014 klo 23:59:58

10% tippia ravintoloissa. Jos ruoka on huonoa, niin laheta takas keittioon suureen aaneen asiaa ihmetellen. Jos palvelu oli paskaa, niin tippia ei tarvii maksaa. Joskus yrittavat merkita 20% tipin, eli tarkistetaan ne laskut aina. Lisaksi kannattaa muistaa tarjoilijan tyon olevan maailman vaikein: ikina ei mee oikein...

Riossa suurimmassa osassa paikoissa on pakollinen 10 % tippi, mutta sitä ei pidetä varsinaisena tippinä. Sen lisäksi voi jättää varsinaisena tippinä tarjoilijalle käteisenä 2 - 10 % riippuen laskun loppusummasta, palvelusta ja ravintolan tasosta. Kulmakuppilassa 10 % tippi on aivan riittävä.
tursas

Poissa Poissa


Vastaus #269 : 09.06.2014 klo 04:12:35

Joo, taa maa on kooltaan Euroopan luokkaa, joten vinkit forumistilta ei valttamatta pade ihan joka kolkkaa myoten. Mun kommentit on São Paulon osavaltiosta, tosin perus paulistana kayttaydyn niiden mukaan koko maassa. Landet ja muut pikkukaupunkilaiset sopeutukoot.
jankker

Poissa Poissa


Vastaus #270 : 09.06.2014 klo 18:06:32

Josko joku on menossa nyt perjantaina aamutuimaan Recifestä Nataliin Meksiko-Kamerun matsiin, niin kolmelle tilaa autossa. Startataan Paulistasta(n. 20 km Recifestä pohjoseen). Voidaan tietenkin hypätä matkan varrelta kyytiinkin, jos menijöitä on.
Matadori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kolarin Kontio, AC Oulu, Seleção


Vastaus #271 : 09.06.2014 klo 19:50:11

SOLAME: Mikäs on teidän reittinne Fortalezaan? Meillä menee näin: Oulu-Helsinki-Frankfurt-São Paulo-Fortaleza = kohtuu monta nousua ja laskua :(
« Viimeksi muokattu: 09.06.2014 klo 21:18:20 kirjoittanut Matadori »
Belvedere

Poissa Poissa


Vastaus #272 : 10.06.2014 klo 10:24:46

Tänään otettu viime hetkillä keltakuumerokote. Ensi maanantaina matkaan - ei malttaisi odottaa!

Jos joku on vielä lippuja vailla ja meikäläisen kanssa samaan aikaan samassa paikassa, niin otteluihin Argentiina-Iran (21.6. Belo Horizonte, 3 kpl) ja Ecuador-Ranska (25.6. Rio, 1 kpl) on tikettejä tarjolla. Yksityisviestiä kehiin, jos kiinnostaa.

Olen Belo Horizontessa yksin reissussa, joten kaljaseura kelpaa myöskin, mikäli foorumisteja on siellä samoihin aikoihin mestoilla. Tuon Argentiina-Iranin lisäksi matkaohjelmassa Belo Horizontessa on Costa Rica-Englanti (24.6.).
Solame

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Barcelona


Vastaus #273 : 10.06.2014 klo 13:36:13

SOLAME: Mikäs on teidän reittinne Fortalezaan? Meillä menee näin: Oulu-Helsinki-Frankfurt-São Paulo-Fortaleza = kohtuu monta nousua ja laskua :(


Me lähtään huomenna siis ja reitti on,  HKI-Pariisi-Brasil-Fortaleza. Kyl siinä voi olla puhki kun koneessa ei nukkua osaa, perillä joskus puolen yön aikoihin, jes!
sierra

Poissa Poissa


Vastaus #274 : 10.06.2014 klo 14:51:00

Myydään 2 lippua otteluun GHA-USA 17.6. Natal ja 2 lippua otteluun JPN-GRE 20.6. Natal. Omakustannehintaan ja halvin kategoria, eli n. 70 €/lippu.

 
Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 13
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa