marcelo vieira da silva
Poissa
Suosikkijoukkue: Morbo
|
|
Vastaus #250 : 18.11.2013 klo 01:26:07 |
|
Kaksi vuotta vaan haistellu seuran meininkiä ja heti oppinut puhaltelemaan omiin muniin ja pesemään kaverin selkää.
|
|
|
|
otsalamppu
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi since 2011, TPS 1996-2011
|
|
Vastaus #251 : 18.11.2013 klo 08:41:14 |
|
Kaksi vuotta vaan haistellu seuran meininkiä ja heti oppinut puhaltelemaan omiin muniin ja pesemään kaverin selkää.
Oikein!!!!!!
|
|
|
|
Norppa
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
|
Vastaus #252 : 18.11.2013 klo 09:40:38 |
|
Niin siis kenelle se taannoin mainittu glögitilaisuus oikein oli ja milloin se on? Ei mulle ainakaan mitään sähköpostia ole tullut vaikka kausari onkin tai sitten olen vahingossa klikannut sen bittiavaruuteen vai olenko mä jollain mustalla listalla väärien mielipiteitten takia?
e: jaa tää on tietty joku muodikas FEISPUUK juttu :keskari:
|
|
|
|
kurosawa
Poissa
|
|
Vastaus #253 : 18.11.2013 klo 09:43:17 |
|
Kausikorttilaisten tilaisuus(ko?) se oli. Joskus joulukuun puolella Veritaksen ravintolassa. Älä hättäile, eiköhän sieltä tule vielä muistutusta tilaisuudesta. edit: Tervetuloa kausikorttilaisten glögihetkeen 9.12!
TPS järjestää glögihetken kausikorttilaisille joulun alla maanantaina 9.12. klo 18.00 Veritas Stadionin lehdistötilassa.
Tilaisuus alkaa TPS:n toimitusjohtaja Juha Reinin tervehdyksellä. Paikalla on myös pelaajia. Glögi on kuumana aina klo 19.00 asti.
Ilmoittautuminen tilaisuuteen Lyyti-palvelun kautta 4.12. klo 16.00 mennessä, tästä linkistä.
Tervetuloa!
Ystävällisin terveisin FC TPS Turku
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.11.2013 klo 09:46:53 kirjoittanut kurosawa »
|
|
|
|
|
Willer
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
|
Vastaus #254 : 18.11.2013 klo 10:38:37 |
|
Niin siis kenelle se taannoin mainittu glögitilaisuus oikein oli ja milloin se on? Ei mulle ainakaan mitään sähköpostia ole tullut vaikka kausari onkin tai sitten olen vahingossa klikannut sen bittiavaruuteen vai olenko mä jollain mustalla listalla väärien mielipiteitten takia?
e: jaa tää on tietty joku muodikas FEISPUUK juttu :keskari:
Jos käytät gmailia, niin ainakin mulle TPS:n ja muutaman muukin yhteisön viestit tulee nykyään jostain syystä gmailin tarjoukset-osioon. E: Tumperolta komia video: http://vimeo.com/79612798
|
|
|
|
Rafter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS, Patrick
|
|
Vastaus #255 : 18.11.2013 klo 10:50:37 |
|
Tämä pienin haastateltava vaikuttaa todella hienolta pikkumieheltä Parin kauden päästä avaukseen!
|
|
|
|
Norppa
Poissa
|
|
Vastaus #256 : 18.11.2013 klo 10:56:08 |
|
Jos käytät gmailia, niin ainakin mulle TPS:n ja muutaman muukin yhteisön viestit tulee nykyään jostain syystä gmailin tarjoukset-osioon.
Kappas, siellä se tosiaan olikin. Kiitoksia Tuosta on tullut vähän sellainen kaatopaikka-osio, jonne tulevia viestejä ei niin tarkasti tule seurattua.
|
|
|
|
Kosmoksen Härkä
Poissa
Suosikkijoukkue: Ennakollinen näkemys ja alustava tieto
|
|
Vastaus #257 : 18.11.2013 klo 13:46:56 |
|
|
|
|
|
Willer
Poissa
|
|
Vastaus #258 : 18.11.2013 klo 13:49:30 |
|
Odd BK taitaa olla nykyään seuran nimi. Odotettu liike ja hyvä siirto Hurmeelle.
|
|
|
|
abracadabra
Poissa
Suosikkijoukkue: Chubby Boys
|
|
Vastaus #259 : 18.11.2013 klo 13:55:23 |
|
Tervemenoa höyrypää. Ikävä ei todellakaan jäänyt.
|
|
|
|
Keijot
Poissa
Suosikkijoukkue: Intohimosta ylikriittinen, Keijoille kettuilu
|
|
Vastaus #260 : 18.11.2013 klo 14:01:13 |
|
Laitapakkihurmetta jäi ikävä.
|
|
|
|
Silencie
Poissa
|
|
Vastaus #261 : 18.11.2013 klo 14:05:37 |
|
Tämä on ilon päivä!
|
|
|
|
Norppa
Poissa
|
|
Vastaus #262 : 18.11.2013 klo 14:14:54 |
|
Mä jään vähän kaipaamaan; sekä pelillisesti että persoonana jonkalaisia juuri kentille kaivataan.
|
|
|
|
Statisti
Paikalla
|
|
Vastaus #263 : 18.11.2013 klo 14:20:34 |
|
Ei tule ikävä. Parhaimmillaan toki oikein hyvä liigapelaaja, mutta tällä kaudella ei ollut oikein lähelläkään sitä. Ei ollut ikävä edes loppukaudesta, kun Hurme oli loukkaantunut. Saman pelillisen annin saa joltain muultakin ilman niitä idioottimaisia kilahtamisia.
|
|
|
|
Willer
Poissa
|
|
Vastaus #264 : 18.11.2013 klo 14:25:38 |
|
Jees...
Joka tapauksessa komeasti mennyt puolustus täysin uusiksi. Saas nähdä mistä saadaan ainakin se yksi johtava toppari mahdollisimman pian(lue seuraavan kahden kuukauden kuluessa). Nuorista tuskin siihen tai olisi äärimmäisen typerä liike niin joukkueelle kuin junnuille syöstä heidät suoraan ns. susien armoille.
|
|
|
|
Leppiniemi
Poissa
|
|
Vastaus #265 : 18.11.2013 klo 14:29:16 |
|
Jään kaipaamaan. Hieno ja hyvä pelaaja. Taistelu näkyi ylipelaamisena, mutta ainakin taisteli. Absurdia, että jengi ilakoi täällä, kun maajoukkuetason pelaaja lähtee ilmaiseksi. Tulevaisuus on nyt sitten ihan yhtä juhlaa, kun Jakesta päästiin?
Anyway, kiitos Jakke!
|
|
|
|
SenderosinTaitokynä
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Arsenal, Maskun palloseura, kaunis futis
|
|
Vastaus #266 : 18.11.2013 klo 14:33:21 |
|
Jään kaipaamaan. Hieno ja hyvä pelaaja. Taistelu näkyi ylipelaamisena, mutta ainakin taisteli. Absurdia, että jengi ilakoi täällä, kun maajoukkuetason pelaaja lähtee ilmaiseksi. Tulevaisuus on nyt sitten ihan yhtä juhlaa, kun Jakesta päästiin?
Anyway, kiitos Jakke!
100% sama. Helvetin kova pelaaja, joka ilman typeriä kilahtamisiaan olisi ollut vielläkin arvokkaampi. Jään kaipaamaan, sanoi muut mitä tahansa. Yksi niistä TPS-pelaajista, joilla oli/on edes tarvittavia ominaisuuksia (nopeus/agressiivisuus) pelata paljon korkeammallakin tasolla.
|
|
|
|
Statisti
Paikalla
|
|
Vastaus #267 : 18.11.2013 klo 14:46:34 |
|
Anyway, kiitos Jakke!
Rehellisesti sanottuna olen ihmetellyt niitä maajoukkue-edustuksia. Erittäin hyvä liigapelaaja kun pää pysyy mukana, mutta tästä kaudesta mieleen jäi lähinnä helvetillinen höntyily, tyhmät rikkeet, itsensä jatkuva myyminen ja ne pari jokavuotista pimenemistä. Taisteluasenteesta en anna hirveästi lisäpisteitä, se on perkele peruskivi jalkapallossa, kuten Pasi Rautiainen asian ilmaisi.
|
|
|
|
rummenigga
Poissa
Suosikkijoukkue: Vuosimallin 1976 Agnetha Fältskog
|
|
Vastaus #268 : 18.11.2013 klo 15:17:39 |
|
Rehellisesti sanottuna olen ihmetellyt niitä maajoukkue-edustuksia. Erittäin hyvä liigapelaaja kun pää pysyy mukana, mutta tästä kaudesta mieleen jäi lähinnä helvetillinen höntyily, tyhmät rikkeet, itsensä jatkuva myyminen ja ne pari jokavuotista pimenemistä. Hurme, Pennanen, Lehtovaara ja Brown olivat viime kauden joukkueen johtavat pelaajat. Vain yksi heistä onnistui. Jos Hurme olisi lähtenyt viime syksynä, olisi tullut kovakin ikävä. Mutta hienoa, että pääsi vielä ulkomaille, eikä tyytynyt €-RoPSiin.
|
|
|
|
Leppiniemi
Poissa
|
|
Vastaus #269 : 18.11.2013 klo 15:47:20 |
|
Rehellisesti sanottuna olen ihmetellyt niitä maajoukkue-edustuksia. Erittäin hyvä liigapelaaja kun pää pysyy mukana, mutta tästä kaudesta mieleen jäi lähinnä helvetillinen höntyily, tyhmät rikkeet, itsensä jatkuva myyminen ja ne pari jokavuotista pimenemistä. Taisteluasenteesta en anna hirveästi lisäpisteitä, se on perkele peruskivi jalkapallossa, kuten Pasi Rautiainen asian ilmaisi.
Kyllähän koko joukkueen peli oli viime kaudella hirveää kuraa. Mielestäni tämä tuska oli yksi syy Hurmeen sekoiluun. Yritti usein yksin tehdä kaiken ja kävi kierroksilla, kun homma ei toiminut. Mikä taisi olla virhe, oli Hurmeen nimittäminen kapteeniksi, koska kapteenilta vaaditaan taistelutahdon lisäksi jonkinlaista levollisuutta ja rauhallisuutta. Kuitenkin mielestäni esimerkiksi taistelutahdosta voi kiittää, koska sitä ei todellakaan kaikilta pelaajilta aina esim. viime kaudella löytynyt. Ja mistä Lähdettäkin aina kiitellään? Uskomattomasta tekniikasta? Mielestäni Jakke myös ansaitsee suuren kiitoksen viime vuosista. Voin minä yksinkin kiitellä, ei siinä mitään...
|
|
|
|
WhiteHart
Poissa
|
|
Vastaus #270 : 18.11.2013 klo 15:52:28 |
|
Olihan Jakke parhaimmillaan todella hyvä ja myöskin tärkeä pelaaja Tepsille. Olen monen kanssa samaa mieltä, että pään pitäisi kestää paremmin, mutta ei Hurme itse itseään kapteeniksi nimittänyt. Viime kausi meni vihkoon ja niin meni enemmistöllä muustakin joukkueesta. En ole Hurme-fani varsinaisesti ja monesti kritisoinutkin miestä, mutta kiitoksen sanan voin silti miehelle antaa palveluksistaan Palloseuralle. Oli mukana niin hyvässä kuin pahassakin.
|
|
|
|
Kim Suomisen ponnari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit
|
|
Vastaus #271 : 18.11.2013 klo 16:12:14 |
|
Paras asiahan tässä koko siirrossa (Kris Brightin kanssa toki samaa mieltä) on se että nyt moni foorumisti varmaan pystyy jatkossa puoltamaan Hurmeen maajoukkuekutsut "kun se pelaa ulkomailla eikä missään vitun Veikkausliigan vitun ei-mestarijoukkueessa".
|
|
|
|
kurki
Poissa
|
|
Vastaus #272 : 18.11.2013 klo 16:39:07 |
|
Mielestäni Jakke myös ansaitsee suuren kiitoksen viime vuosista. Voin minä yksinkin kiitellä, ei siinä mitään...
Et oo yksin, kyllä mäkin kiittelen Hurmetta TPS-vuosista! Onnea Norjaan.
|
|
|
|
Willer
Poissa
|
|
Vastaus #273 : 18.11.2013 klo 17:48:41 |
|
Hurme, Pennanen, Lehtovaara ja Brown olivat viime kauden joukkueen johtavat pelaajat. Vain yksi heistä onnistui. Jos Hurme olisi lähtenyt viime syksynä, olisi tullut kovakin ikävä. Mutta hienoa, että pääsi vielä ulkomaille, eikä tyytynyt €-RoPSiin.Ei tuossa tainnut olla kyllä mitään perää muuten kuin Malisen suunnitelmissa, mutta hienoa tosiaan pääsi vielä ulkomaille. BTW: FC TPS:n toimitusjohtaja Juha Reini puhuu useiden kymppitonnien tappioista.
- Kyse on merkittävästä summasta, Reini toteaa, mutta ei halua arvioida lopullista tappiosummaa tämän tarkemmin.
Hänen mielestään tappio johtuu muun muassa talouden yleisestä huonosta tilanteesta.
- Tällöin seurat ovat usein ensimmäisiä leikattavia kohteita. Suomessa huippu-urheilu onkin pennien kanssa pelleilyä suoraan sanottuna. http://yle.fi/urheilu/jattitappiot_uhkaavat_veikkausliigassa__suomessa_huippu-urheilu_on_pennien_kanssa_pelleilya/6940464
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.11.2013 klo 17:54:49 kirjoittanut Willer »
|
|
|
|
|
kosh
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège
|
|
Vastaus #274 : 18.11.2013 klo 22:39:50 |
|
100% sama. Helvetin kova pelaaja, joka ilman typeriä kilahtamisiaan olisi ollut vielläkin arvokkaampi. Jään kaipaamaan, sanoi muut mitä tahansa. Yksi niistä TPS-pelaajista, joilla oli/on edes tarvittavia ominaisuuksia (nopeus/agressiivisuus) pelata paljon korkeammallakin tasolla.
Tämä
|
|
|
|
|
|