FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.01.2025 klo 21:49:24 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 137 [138] 139 ... 158

Kirjoittaja Aihe: KuPS 2014 - Kausi ohi, kohti uusia seikkailuja  (Luettu 591870 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kulkukoira

Poissa Poissa

Vastaus #3425 : 11.08.2014 klo 08:59:20

On vaikea uskoa Kujalan nousevan tämän kauden aikana mitenkään merkittävään rooliin enää, niin pitkä loukkaantuminen (eikä todellakaan ensimmäinen laatuaan) takana. Tämä siis tietämättä mitään miehen tämänhetkisestä kunnosta, liekö toipumassa tämän kauden aikana?

Colley pitäisi kyllä pyrkiä pitämään kauden loppuun Kuopiossa, siinä määrin merkittävä palanen koko puolustuspelin kannalta mies on. Ainoa skenaario, jossa itse suostuisin edes ajattelemaan Omarin päästämistä eläintarhaan jo nyt, olisi sellainen, jossa siirtokorvaus on europalkintorahojen luokkaa ja tasokas korvaaja on jo katsottuna loppukaudeksi. Muuten koko hommassa ei ole mielestäni mitään järkeä.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä

Vastaus #3426 : 11.08.2014 klo 09:11:51

Miikka Ilon Twitter-kyselytunti tänään 14.00 täällä. Kyssärit tulemaan #kupslive tägillä Twitterissä.
Tähtiportteri

Poissa Poissa

Vastaus #3427 : 11.08.2014 klo 09:34:42

Nyt se Milo tuolta vittuun, ihan oikeesti. Ei ole saanut mitään aikaseks käytännössä missään pelissä eli penkille vaan. Ihmettelen suuresti jos saa vielä jatkosopimuksen...

Viimeisten kolmen pelin perusteella tuolla on aika monta jätkää, jotka voisi heittää ns. vittuun. Mutta tosiasiassa siellä ei ole kukaan päässyt loistamaan, pl. Ats ja Rannankari, kun peli on kauttaaltaan ollut heikkoa. Milolla on kuitenkin Atsin jälkeen ja yhdessä Catovicin kanssa eniten tehoja KuPSissa tällä kaudella.

Toivottavasti Hakola pelaa jo Mypaa vastaan ja nostaa samalla joukkueen peli-ilmettä. Ei tuota eilistä voittoakaan jaksanut hirveästi juhlia, kun peli oli mitä oli. Tuntuu, että joukkueelle tulee hirveä määrä pallon menetyksiä sekä omalla alueella, että hyökkäyksessä. Siinä missä aiemmin pallo saatiin paineenkin alla pelattua nopeilla lyhyillä syötöillä omille, tuntuu pallo nykyään polttelevan jaloissa aivan liikaa. Mistä tämä johtuu?
Speedo Gonzales

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Чухна!

Vastaus #3428 : 11.08.2014 klo 13:13:55

Miikka Ilon Twitter-kyselytunti tänään 14.00 täällä. Kyssärit tulemaan #kupslive tägillä Twitterissä.
Kello näyttää 14:00 ja ruudussa starting soon, what you think next happen now?
Käykkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #3429 : 11.08.2014 klo 13:14:37

Itse ainakin saan henkilökohtaisesti parhaat kiksit tuommosista eilisen keltaisista taisteluvoitoista. Helvetin hyvää taistelua jätkiltä!
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura

Vastaus #3430 : 11.08.2014 klo 13:15:13

Kello näyttää 14:00 ja ruudussa starting soon, what you think next happen now?

Haastis siirtyi vartilla, eli alkanee kohta.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #3431 : 11.08.2014 klo 13:22:35

Tuli Sihvolan "kausi ohi"-uutisesta mieleen, että onko kukaan pitänyt lukua kuinka monta vastustajan pelaajaa on loukkaantunut pahasti KuPS:n peleissä tänä vuonna? Eihän me edes ihan mitään hirveää sikaa pelata - esim. RoPS:n loukkaantumiset tulivat joko puhtaista pelitilanteista tai sitten kokonaan pelitapahtumien ulkopuolella.
Kiima-Aho

Poissa Poissa

Vastaus #3432 : 11.08.2014 klo 13:31:28

Kyselytunnin oleellisin taisi tulla jo alussa, Miikka Ilo haluaisi ehdottomasti jatkaa KuPSissa.

2008-2014. Pitäähän tuohon jatkoa saada.
Käykkis

Poissa Poissa

Vastaus #3433 : 11.08.2014 klo 15:02:28

Kyllä Miikka jo pelkällä kokemuksellaan  ja johtajuudellaan kuuluu tähän jengiin.
Speedo Gonzales

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Чухна!

Vastaus #3434 : 11.08.2014 klo 15:14:31

Kyselytunnin oleellisin taisi tulla jo alussa, Miikka Ilo haluaisi ehdottomasti jatkaa KuPSissa.

2008-2014. Pitäähän tuohon jatkoa saada.
Varsin asiallinen videohaastattelu, vaikka kaksi turkulaista mulkkua siellä keskenään juttelivatkin. No varmaan parempi näin kuin kaksi savolaista mulkkua. Ja nyt vaan sitä penkkipunnerrushaastetta Milo vs. Tepi toteuttamaan Monskan selostuksella luonnollisesti Ylos
Elba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat

Vastaus #3435 : 11.08.2014 klo 15:18:30

Tuli Sihvolan "kausi ohi"-uutisesta mieleen, että onko kukaan pitänyt lukua kuinka monta vastustajan pelaajaa on loukkaantunut pahasti KuPS:n peleissä tänä vuonna? Eihän me edes ihan mitään hirveää sikaa pelata - esim. RoPS:n loukkaantumiset tulivat joko puhtaista pelitilanteista tai sitten kokonaan pelitapahtumien ulkopuolella.

Sihvolan poskiluun murtanut toppari pelasi kyllä sikaa. Nappulat edellä suoraan naamaan, se luun murtuminen kuului katsomoon asti. Ihan satavarma en ole, mutta taisi olla sama kaveri joka eilen Lahdenmäen kanssa törmäili?
Micky Fitz

Poissa Poissa

Vastaus #3436 : 11.08.2014 klo 17:09:30

Sihvolan poskiluun murtanut toppari pelasi kyllä sikaa. Nappulat edellä suoraan naamaan, se luun murtuminen kuului katsomoon asti. Ihan satavarma en ole, mutta taisi olla sama kaveri joka eilen Lahdenmäen kanssa törmäili?

Jos joku vierittää Lahdenmäen loukkaantumisen Markicin niskoille, niin ei hyvää päivää. Vai mikä sun pointti oli tossa? Yritin etsiä koostetta MYPA-KuPS:sta, jossa Sihvola ottaa damagea, mutta en löytänyt. Muistelisin vain, että hiirellä oli pää varsin matalalla kyseisessä tilanteessa. Tähän päälle vielä tilannekovuus ja herrojen pituusero, niin eipä ihme, että tälläsiä tapahtuu futiksessa aina silloin tällöin. En mä Markicin otteissa ole havainnut mitään erikoista sikailumeininkiä, mutta joku korjatkoon, jos oon väärässä.

Ehdottomasti jatkoon nuo Monskan duunaamat haastattelut. Mielenkiintoista kuunneltavaa.

Milolle vielä iso Tuoppi - hieno mies!
Elba

Poissa Poissa

Vastaus #3437 : 11.08.2014 klo 17:31:00

Jos joku vierittää Lahdenmäen loukkaantumisen Markicin niskoille, niin ei hyvää päivää. Vai mikä sun pointti oli tossa? Yritin etsiä koostetta MYPA-KuPS:sta, jossa Sihvola ottaa damagea, mutta en löytänyt. Muistelisin vain, että hiirellä oli pää varsin matalalla kyseisessä tilanteessa. Tähän päälle vielä tilannekovuus ja herrojen pituusero, niin eipä ihme, että tälläsiä tapahtuu futiksessa aina silloin tällöin. En mä Markicin otteissa ole havainnut mitään erikoista sikailumeininkiä, mutta joku korjatkoon, jos oon väärässä.

Ehdottomasti jatkoon nuo Monskan duunaamat haastattelut. Mielenkiintoista kuunneltavaa.

Milolle vielä iso Tuoppi - hieno mies!

Huoh. Missä kohtaa mä olen vierittänyt sitä Lahdenmäen tilannetta kenenkään niskoille? Kunhan vain totesin että sama mies taisi olla kyseessä. Olen nähnyt tilanteen vain videolta eikä siitä sen perusteella voi ketään syyttää. Sen sijaan Sihvolan poskiluun murtaneen tilanteen näin muutaman metrin päästä livenä, ja pysyn edelleen kannassani. Sinä et kaikesta päätellen ole nähnyt tilannetta mistään, joten nuo oletukset Sihvolan pään korkeudesta tilanteessa yms on ihan yhtä huono vitsi kuin sisälukutaitosi. Jos tulee vastustajaa nappulat edellä naamaan niin ei sitä mun mielestä voi puolustella millään. En mäkään lähtis puolustelemaan esim. Deman törkyilyä samassa matsissa. Kyllä ne oman joukkueen pelaajatkin tekee virheitä.
guerrilla

Poissa Poissa

Vastaus #3438 : 11.08.2014 klo 17:55:16

Mitenkä minä olen antanut itseni ymmärtää, että siltä liimatukalta meni polvi eikä poski? Toki onhan ne noin niinku kirjoitusasultaan aika lähellä toisiaan. Sillä, että jos siinä oli Elballa erehdys.
Elba

Poissa Poissa

Vastaus #3439 : 11.08.2014 klo 18:01:56

Mitenkä minä olen antanut itseni ymmärtää, että siltä liimatukalta meni polvi eikä poski? Toki onhan ne noin niinku kirjoitusasultaan aika lähellä toisiaan. Sillä, että jos siinä oli Elballa erehdys.

Molemmat siltä meni siinä samassa matsissa. Poski leikattiin heti seuraavalla viikolla ja sen puolesta olisi pystynyt pelaamaan vielä tällä kaudella.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #3440 : 11.08.2014 klo 18:01:59

Molemmat meni. Teki silti yhen.
Micky Fitz

Poissa Poissa

Vastaus #3441 : 11.08.2014 klo 18:08:32

Huoh. Missä kohtaa mä olen vierittänyt sitä Lahdenmäen tilannetta kenenkään niskoille? Kunhan vain totesin että sama mies taisi olla kyseessä. Olen nähnyt tilanteen vain videolta eikä siitä sen perusteella voi ketään syyttää. Sen sijaan Sihvolan poskiluun murtaneen tilanteen näin muutaman metrin päästä livenä, ja pysyn edelleen kannassani. Sinä et kaikesta päätellen ole nähnyt tilannetta mistään, joten nuo oletukset Sihvolan pään korkeudesta tilanteessa yms on ihan yhtä huono vitsi kuin sisälukutaitosi. Jos tulee vastustajaa nappulat edellä naamaan niin ei sitä mun mielestä voi puolustella millään. En mäkään lähtis puolustelemaan esim. Deman törkyilyä samassa matsissa. Kyllä ne oman joukkueen pelaajatkin tekee virheitä.

Huoh. Ihmettelin minkä takia piti mainita vielä lopuksi, että "taisipa kyseinen kaveri olla eilenkin törmäilemässä". Nyt vasta tsekkasin koosteen eiliseltä ja täytyy todeta, että onneksi ei Tonille sattunut pahemmin tossa tilanteessa. Aika helvetin kovaa tulee tämä RoPS:n kaveri suoraan pää edellä Markicia takaraivoon.

Ja tiedoksi, että kyllä minä kyseisen MYPA-ottelun katsoin. Edelleen muistelen, että Sihvolan pää oli varsin alhaalla kyseisessä tilanteessa, joten siksi yritin etsiä varmistusta muistikuvalleni tutkimalla ottelukoostetta. En mä ole väittänyt, etteikö kyseinen potku olisi ollut törkeä, mutta jokainen, joka on futista joskus pelannut tai katsonut, tietää, että riski saada monosta päähän kasvaa aikalailla, kun sä pidät päätä "potkaisukorkeudella". Tosin Elban mukaan Sihvolan loukkaantuminen taisi mennä niin, että Markic teki 170cm korkean potkun, jonka tarkoituksena oli vain ja ainoastaan osua Sihvolaa päähän.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2014 klo 18:16:02 kirjoittanut Micky Fitz »
Härison

Poissa Poissa

Vastaus #3442 : 11.08.2014 klo 18:10:38

Edelleen muistelen, että Sihvolan pää oli varsin alhaalla kyseisessä tilanteessa

Näin itsekin muistelen, katsoin matsin Kepit.TV:n kautta.
guerrilla

Poissa Poissa

Vastaus #3443 : 11.08.2014 klo 18:17:38

Molemmat meni. Teki silti yhen.

Kyrpä. Leikkimielisesti letkautettuna.
guerrilla

Poissa Poissa

Vastaus #3444 : 11.08.2014 klo 18:18:45

Molemmat siltä meni siinä samassa matsissa. Poski leikattiin heti seuraavalla viikolla ja sen puolesta olisi pystynyt pelaamaan vielä tällä kaudella.

No mitä yhestä poskesta, tuo polvi varmaan vituttaa enemmän. Kai se Markic senkin jotenkin telo.
Hevi

Poissa Poissa

Vastaus #3445 : 11.08.2014 klo 18:24:10

Tosin Elban mukaan Sihvolan loukkaantuminen taisi mennä niin, että Markic teki 170cm korkean potkun, jonka tarkoituksena oli vain ja ainoastaan osua Sihvolaa päähän.

Markic yritti tosiaan potkaista palloa Sihvolan selkäpuolelta mutta toinen ehti saada pään väliin ikävin seurauksin. Ihan puhdas vahinkohan se tilanne ohi mutta toki tuomarin olisi pitänyt keltainen siitä tilanteesta nostaa mikä jäi tekemättä.  
Elba

Poissa Poissa

Vastaus #3446 : 11.08.2014 klo 18:34:18

Huoh. Ihmettelin minkä takia piti mainita vielä lopuksi, että "taisipa kyseinen kaveri olla eilenkin törmäilemässä". Nyt vasta tsekkasin koosteen eiliseltä ja täytyy todeta, että onneksi ei Tonille sattunut pahemmin tossa tilanteessa. Aika helvetin kovaa tulee tämä RoPS:n kaveri suoraan pää edellä Markicia takaraivoon.

Ja tiedoksi, että kyllä minä kyseisen MYPA-ottelun katsoin. Edelleen muistelen, että Sihvolan pää oli varsin alhaalla kyseisessä tilanteessa, joten siksi yritin etsiä varmistusta muistikuvalleni tutkimalla ottelukoostetta. En mä ole väittänyt, etteikö kyseinen potku olisi ollut törkeä, mutta jokainen, joka on futista joskus pelannut tai katsonut, tietää, että riski saada monosta päähän kasvaa aikalailla, kun sä pidät päätä "potkaisukorkeudella". Tosin Elban mukaan Sihvolan loukkaantuminen taisi mennä niin, että Markic teki 170cm korkean potkun, jonka tarkoituksena oli vain ja ainoastaan osua Sihvolaa päähän.

No just näinhän mä sanoin :D "Ylos" Jos teillä siellä Kuopiossa järjestetään jotain kansanopiston sisälukutaidon kursseja niin suosittelen osallistumaan.

Markic yritti tosiaan potkaista palloa Sihvolan selkäpuolelta mutta toinen ehti saada pään väliin ikävin seurauksin. Ihan puhdas vahinkohan se tilanne ohi mutta toki tuomarin olisi pitänyt keltainen siitä tilanteesta nostaa mikä jäi tekemättä.  

Boldattuun sama. Osaahan täällä joku keskustella vielä järkevästikin Ylos

« Viimeksi muokattu: 11.08.2014 klo 18:39:00 kirjoittanut Elba »
Micky Fitz

Poissa Poissa

Vastaus #3447 : 11.08.2014 klo 19:01:47

Minustakin Markic tosiaan koitti selkäpuolelta potkaista palloa pois ja Sihvolalla sattui olemaan pää varsin alhaalla - suht normaali pallontavoittelutilanne, joka päättyi valitettavasti. Vai tuliko Markic tosiaan nappulat edellä suoraan naamaan, kuten Elba tuossa ylempänä sanoo? :D

En edelleenkään ymmärrä miksi tämä piti tuoda esille "muuten vain":

Lainaus käyttäjältä: Elba
Ihan satavarma en ole, mutta taisi olla sama kaveri joka eilen Lahdenmäen kanssa törmäili?

edit. Ja tosiaan, kyllähän tosta varoitus tulisi antaa, sitä en kiellä. Mutta kyllähän tuota nyt voi herranjumala "puolustella", kun sä ensinäkin väität Markicin tulleen suoraan nappulat edellä naamaan, vaikka kyseinen tilanne ei oikeasti tainnut ihan niin mennä.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2014 klo 19:12:52 kirjoittanut Micky Fitz »
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #3448 : 11.08.2014 klo 19:12:13

Leikkimielisesti letkautettuna.

Olipas hyvä disclaimeri. Joku olis saattanut pitää sinua muuten esim. mulkkuna. :)
guerrilla

Poissa Poissa

Vastaus #3449 : 11.08.2014 klo 19:26:59

Olipas hyvä disclaimeri. Joku olis saattanut pitää sinua muuten esim. mulkkuna. :)

Itsehän olen nostanut profiiliani huomattavasti, olen jättänyt turhan jauhamisen muille. Elba kantaa kolttua nyt ansiokkaasti. Provoilumielessä keskinkertainen, muuten aika epäonnistunut yritys. Markic vetää maegerillä hiirtä päähän, jonka polvi sanoo poks ja rollon junnu höperehtii ihtesä Kyssiin. Vittu mikä kela.

Sivuja: 1 ... 137 [138] 139 ... 158

Siirry: