FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 07:14:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 48 [49] 50 ... 652
 
Kirjoittaja Aihe: Qatar 2022 -Fifa World Cup  (Luettu 940685 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
J.Lambga

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Olarin Tarmo


Vastaus #1200 : 15.10.2022 klo 21:22:06

Nyt tarvittaisiin tyttöystävä-terapeutin neuvoja. Haluiaisin tietää, mikä tekee ihmisestä niin väliinpitämättömän ja kylmän. Miksi tämän annetaan sallia?

Yksi halusi ainakin ritariksi muille riittänee raha.
Razr

Poissa Poissa


Vastaus #1201 : 15.10.2022 klo 21:51:17

ropehellinen tipahti lattialle, notta median toimintaa rajoitetaan kisojen aikaan: https://www.theguardian.com/football/2022/oct/15/qatar-world-cup-tv-reports-restrictions
Kratos

Paikalla Paikalla


Vastaus #1202 : 15.10.2022 klo 22:34:46

Valistukselle Ylos parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Edit. Itsehän luultavasti katson, koska en välitä mistään.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2022 klo 08:59:43 kirjoittanut Kratos »
kylmäkärkkäri

Poissa Poissa


Vastaus #1203 : 16.10.2022 klo 01:02:35

Häiritsee monikin asia, mutta silti kiinnostaa huippujalkapallo. En minä ole Qataria päättänyt kisaisännäksi, enkä olisi sitä valinnut. Aivan naurettavaa, että jalkapallon ykkösforumilla ehdotetaan bänniä ihmisille jotka haluavat keskustella jalkapallomaailman ykköstapahtumasta ja sen pelitapahtumista, kun MM-kisoilla on miljardeja katsojia. Tämä boikottijuttu on maailmalla äärimmäisen pienen piirin hommia. Minun boikottini ei myöskään nostaisi kenenkään Qatarin ulkomaalaisen työläisen palkkaa moninkertaiseksi, kuten ei yleisurheilun Dohan MM-kisoissakaan nostanut, joita katsoin hyvin vähän.

Nämä sinällään ihan pointin omaavat boikottijankutukset voisi kyllä jättää kisojen aikaan tuohon boikottiketjuun, kun ottelutapahtumien kanssa näillä ei ole kyllä mitään tekemistä.

Boldattu yhtä hyvä argumentti kuin että ei Venäjän kansa äänestänyt Putinia johtaksi. Juuri sinun kaltaiset itsekkäät ihmiset ovat syypää siihen, että Fifat ja muut kattojärjestöt ottavat rahaa vastaan ja myöntävät kisoja Qatarin kaltaisille persereijille, jotka vain valkopesevät omaa asiaansa urheilun avulla. Jos kaikki boikotoisivat kisoja niin näitä ei myönnettäisi maihin missä ihmisiä kuolee jotta saadaan stadion pystyyn aavikolle.

Mä häpeän.
Ben

Poissa Poissa


Vastaus #1204 : 16.10.2022 klo 01:49:49

Jos kaikki boikotoisivat kisoja niin näitä ei myönnettäisi maihin missä ihmisiä kuolee jotta saadaan stadion pystyyn aavikolle.

Ei kuitenkaan muuta sitä, että jossittelun sijaan nyt kun niitä kuitenkin boikotoi vain se 1000 resupekkaa, joista kukaan ei ole pelaaja, valmentaja tai jalkapallomaajoukkue, niin mikään ei muuttuisi, vaikka minä olisin se 1001. resupekka joka ei kisoja katso aikaisemmista kisoista poiketen, kun yllättyneenä huomasin, että maailma onkin julma paikka ja monet päättäjät ovatkin kiinnostuneita rahasta ja suurimmassa osassa maailmaa työntekijän oikeudet eivät ole länsimaisella tasolla.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2022 klo 01:53:20 kirjoittanut Ben »
Anorok

Poissa Poissa


Vastaus #1205 : 16.10.2022 klo 03:55:36

Jos ihan välttämättä on pakko olla perillä paskakisojen tapahtumista. niin kannattaa katsoa tulokset teksti teeveestä, tai Flashscoresta yms....... Olishan se nättiä jos Finnpanelin katsojamittarissa paskakisojen paskaottelut ei mahtuisikaan esim. Top kymppiin, ei Ylellä, eikä Maikkarilla. Onnistunut boikotti edes kotimaan tasolla olisi varsin tervetullut juttu
kylmäkärkkäri

Poissa Poissa


Vastaus #1206 : 16.10.2022 klo 07:58:29

Ei kuitenkaan muuta sitä, että jossittelun sijaan nyt kun niitä kuitenkin boikotoi vain se 1000 resupekkaa, joista kukaan ei ole pelaaja, valmentaja tai jalkapallomaajoukkue, niin mikään ei muuttuisi, vaikka minä olisin se 1001. resupekka joka ei kisoja katso aikaisemmista kisoista poiketen, kun yllättyneenä huomasin, että maailma onkin julma paikka ja monet päättäjät ovatkin kiinnostuneita rahasta ja suurimmassa osassa maailmaa työntekijän oikeudet eivät ole länsimaisella tasolla.

Jos tämä järjenjuoksusi antaa sinulle rauhan katsoa kisoja hymyssä suin niin onnittelut Ylos

Ei kai kenellekkään enää tule yllätyksenä, että maailma on julma paikka ja täynnä vääryyttää, mutta kuluttamalla näitä kisoja on jokainen meistä suoraan mukana tukemassa näitä mainitsemiasia päättäjiä ja myös hyväksyy sen, että näitä kisoja varten on kuollut tuhansia ihmisiä. Ja jos ei niillä orjien hengillä ole arvoa niin voidaan mm. puhua kisojen ilmastovaikutuksesta, joka nyt ainkain suoraan vaikuttaa meihin jokaiseen.
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #1207 : 16.10.2022 klo 08:03:30

Kyllä itse näitä kisoja meinasin seurata, kun verorahoistani Yle tv-lähetysoikeudet on joka tapauksessa maksanut. Olen toki enemmistön kanssa täysin samaa mieltä siitä, että kisoja ei olisi tuonne pitänyt myöntää, monistakin eri syistä.
Tuollainen nyt valtanäkemyksenä täällä esiintyvä kaksinaismoralistinen jeesustelu ja jopa kisaotteluiden televisiosta katsojien syyllistäminen on kuitenkin lähinnä myötähäpeäosastolle menevää toimintaa, kun esim. vielä viime kesänä täällä oli yleisenä mielipiteenä, että ilomielin oltiin matkustamassa Venäjälle EM-kisoja ihan paikan päälle katsomaan jne.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #1208 : 16.10.2022 klo 09:46:18

Kyllä itse näitä kisoja meinasin seurata, kun verorahoistani Yle tv-lähetysoikeudet on joka tapauksessa maksanut. Olen toki enemmistön kanssa täysin samaa mieltä siitä, että kisoja ei olisi tuonne pitänyt myöntää, monistakin eri syistä.
Tuollainen nyt valtanäkemyksenä täällä esiintyvä kaksinaismoralistinen jeesustelu ja jopa kisaotteluiden televisiosta katsojien syyllistäminen on kuitenkin lähinnä myötähäpeäosastolle menevää toimintaa, kun esim. vielä viime kesänä täällä oli yleisenä mielipiteenä, että ilomielin oltiin matkustamassa Venäjälle EM-kisoja ihan paikan päälle katsomaan jne.

Tämä "kekseliäs" näsäviisastelu onkin esitetty vasta noin tuhat kertaa.

Täysin järjetön perustelu boikotin vastustamiselle. "Ei voi boikotoida ja kritisoida yhtä asiaa, jos ei samalla boikotoi ja kritisoi kaikkia muitakin maailman epäkohtia."

---

Itseäni toki ei henkilökohtaisesti kiinnosta mitä kukakin forumisti katsoo tai ei katso televisiostaan. Eiköhän täällä jokaisella ole vaadittavat taustatiedot kisoista, joten pystyvät varmaan aikuisina ihmisinä tekemään omat ratkaisunsa. Tuntuu nyt kuitenkin siltä, että juuri nämä Ben ja kumppanit kaipaavat kiihkeästi foorumin hyväksyntää ratkaisulleen. Futisforum kun ei tietääkseni hallinnoi sitä mitä kenenkin televisiosta tulee, joten mikään ei ko. nimimerkkejä estä katsomasta kisoja.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2022 klo 09:54:12 kirjoittanut kokistuoppi »
Jugurttibiti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #1209 : 16.10.2022 klo 11:23:56

Kendoa voisin harkita, mutta eikös silloin pidä tilata C more? Ja eikös nämä syöpäkisat tule juuri tule tuolta? Vaikeeta on se kun mikään muu ei oiken kiinnosta, kuin jalkapallo. Jotain Suomen vanhoja karsintamatseja katsoisin mielellään, jos joku luturisti niitä on esim. tubeen ladannut.

YLE ja maikkari näyttävät jalkapallon MM-kisat puoliksi. Esimerkiksi YLE näyttää suorana 42 ottelua.
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #1210 : 16.10.2022 klo 11:29:10

YLE ja maikkari näyttävät jalkapallon MM-kisat puoliksi. Esimerkiksi YLE näyttää suorana 42 ottelua.
C moren tilaamalla tuen maikkaria.
qCc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat


Vastaus #1211 : 16.10.2022 klo 11:29:37

YLE ja maikkari näyttävät jalkapallon MM-kisat puoliksi. Esimerkiksi YLE näyttää suorana 42 ottelua.

Vissiin idea tuossa on että vähän huono juttu boikotoida Qatarin MM-kisoja ostamalla Cmoren urheilupaketti :D

Ähh hidas.
Lazz

Poissa Poissa


Vastaus #1212 : 16.10.2022 klo 11:31:56

Turnauksen sponssejahan tässä varmaan täytyisi enimmäkseen boikotoida porukalla, jotta jotain vaikutusta sillä boikotoinnilla olisi. Forkalla sotimisessa ei taida kukaan voittaa mitään. Ymmärrän silti, jos joku allekirjoittanutta haluaa täällä kisojen katsomisesta kritisoida.

En kyllä ymmärrä tätä logiikkaa kun sanot että sponsoreita pitäisi boikotoida mutta samaan aikaan ylläpidät kisojen loukkaantumisketjua. Näkisin sen yhtälailla kisojen markkinoimiseksi
Incrível

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pablo Páez Gavira


Vastaus #1213 : 16.10.2022 klo 11:53:12

En kyllä ymmärrä tätä logiikkaa kun sanot että sponsoreita pitäisi boikotoida mutta samaan aikaan ylläpidät kisojen loukkaantumisketjua. Näkisin sen yhtälailla kisojen markkinoimiseksi

En minä tätä turnausta ole boikotoimassa. Puhuin yleisellä tasolla.
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #1214 : 16.10.2022 klo 11:54:01

En minä tätä turnausta ole boikotoimassa. Puhuin yleisellä tasolla.
Miksi et boikotoi?
Incrível

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pablo Páez Gavira


Vastaus #1215 : 16.10.2022 klo 11:55:17

Miksi et boikotoi?

Minä aion myös turnausta seurata. Sen verran jalkapalloaddikti olen ja MM-kisat ovat aina olleet se juttu, joten en kykene kisoja sillä tavalla boikotoimaan. Ei tietenkään poista sitä, että turnaukseen liittyy valitettavan paljon epäkohtia, jotka häiritsevät ennen kisoja sekä sen aikana.
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #1216 : 16.10.2022 klo 12:02:07


Olen minäkin jalkapalloaddikti, mutta joku raja on vedettävä.
Kuhnuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #1217 : 16.10.2022 klo 12:33:18

Olen minäkin jalkapalloaddikti, mutta joku raja on vedettävä.

Tämä. Joskus täytyy asettaa muita tekijöitä oman mukavuudenhalun tai kiinnostuksen edelle.
Jinete

Poissa Poissa


Vastaus #1218 : 16.10.2022 klo 12:52:52

Tämä. Joskus täytyy asettaa muita tekijöitä oman mukavuudenhalun tai kiinnostuksen edelle.

Qatar Sports Investment, Qatar Foundation, Qatar Airways kuitenkin ihan ok?
Zazar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dreams can't be buy


Vastaus #1219 : 16.10.2022 klo 13:25:57

Minä väitän että näistä kisoista tulee useimmissa länsimaissa, etenkin Suomessa, merkittävästi vähemmän suositut kuin edellisistä. Eivät tuularit elä missään umpiossa vaan niidenkin kisakiinnostuksen taso riippuu kisoja ympäröivästä fiiliksestä.

Siihen kisafiilikseen helposti vaikuttaa, mitä asoita meidän toimittajat kisoista lehdissä kirjoittavat (paikan päälle vissiin lähtemässä tosi harva suomalainen?), onko ylen studioissa keskiössä Messi vai ultimaattisen paskat kisajärjestelyt, ja sattuuko se työpaikan kahvihuoneen yksi futiksesta kiinnostunut kaveri olemaan Ben vai Raaka-Juhani.

Forumilla ei pidä väheksyä yksittäisten boikottien vaikutusta vaan boikottimieliala säteilee aina ympäriinsä. Jos me suomalaiset futisihmiset luodaan kisojen ympärille ihan helvetin negatiivinen ja ankea fiilis, kyllä se lopulta tuntuu ihan sponsorien lompakoissa asti ja saa FIFA:n miettimään sitä saudien tarjousta 2030 kisoista uudelta kantilta.
Jinete

Poissa Poissa


Vastaus #1220 : 16.10.2022 klo 13:30:10

Minä väitän että näistä kisoista tulee useimmissa länsimaissa, etenkin Suomessa, merkittävästi vähemmän suositut kuin edellisistä. Eivät tuularit elä missään umpiossa vaan niidenkin kisakiinnostuksen taso riippuu kisoja ympäröivästä fiiliksestä.

Siihen kisafiilikseen helposti vaikuttaa, mitä asoita meidän toimittajat kisoista lehdissä kirjoittavat (paikan päälle vissiin lähtemässä tosi harva suomalainen?), onko ylen studioissa keskiössä Messi vai ultimaattisen paskat kisajärjestelyt, ja sattuuko se työpaikan kahvihuoneen yksi futiksesta kiinnostunut kaveri olemaan Ben vai Raaka-Juhani.

Forumilla ei pidä väheksyä yksittäisten boikottien vaikutusta vaan boikottimieliala säteilee aina ympäriinsä. Jos me suomalaiset futisihmiset luodaan kisojen ympärille ihan helvetin negatiivinen ja ankea fiilis, kyllä se lopulta tuntuu ihan sponsorien lompakoissa asti ja saa FIFA:n miettimään sitä saudien tarjousta 2030 kisoista uudelta kantilta.

Minä taas väitän ettei tule, ellei joku vastaa tähän kysymykseen kohtalaisen kattavalla listalla:

Tietääkö kukaan maailmalta yhtään median, uhkapelialan tai vastaavan toimijaa, joka kisoja boikotoisi? Tai minkään muunkaan alan?

Lievennetään sen verran, että myös kisoihin totaalisen kriittisesti suhtautuvat, mutta niistä silti raportoivat mediat käyvät.
Pumba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Therese Johaug


Vastaus #1221 : 16.10.2022 klo 13:31:40

Kaikista surullisintahan tässä on se, että pääosan näyttelijät eli pelaajat olisivat helposti voineet estää nämä paskakisat. Messi ja Ronaldo olisivat ilmoittaneet, etteivät nämä hassuttelut vastaa heidän arvojaan ja pelit olisi siirretty viikossa Englantiin.
ariaga

Poissa Poissa


Vastaus #1222 : 16.10.2022 klo 16:40:31

Kaikista surullisintahan tässä on se, että pääosan näyttelijät eli pelaajat olisivat helposti voineet estää nämä paskakisat. Messi ja Ronaldo olisivat ilmoittaneet, etteivät nämä hassuttelut vastaa heidän arvojaan ja pelit olisi siirretty viikossa Englantiin.

Cruyff jätti väliin oman aikansa hirmukisat, ja ketään ei kiinnostanut pätkääkään.
Bjarne Stroustrup

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bjarne Riis


Vastaus #1223 : 16.10.2022 klo 19:40:24

Minä väitän että näistä kisoista tulee useimmissa länsimaissa, etenkin Suomessa, merkittävästi vähemmän suositut kuin edellisistä. Eivät tuularit elä missään umpiossa vaan niidenkin kisakiinnostuksen taso riippuu kisoja ympäröivästä fiiliksestä.

Forumin boikotti näkynee lähinnä siinä että käyttäjäkunta harmaantuu entisestään, koska arvokisat eivät tällä kertaa vedä uusia spämmääjiä sisään. Yleisurheilukisoista on jo opittu että kansan syviä rivejä ei mitkään boikotit kiinnosta. Ihan turha kuvitella että kyseisen tapahtuman näyttämöä rakentaessa olisi kuollut vähemmän orjia kuin tämän vuoden palatsien pystytysprosessissa.
QuincyOsei

Poissa Poissa


Vastaus #1224 : 16.10.2022 klo 21:34:00

Boikotoijille kysymys: Boikotoitteko myös Valioliigaa, jossa seuroilla on hyvin kyseenalaisia omistajia?

Ja mites Mestarien liiga?

 
Sivuja: 1 ... 48 [49] 50 ... 652
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa