FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.11.2024 klo 02:17:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 24

Kirjoittaja Aihe: Urheilulehti: "Viasat tarjosi ennätyssummaa Veikkausliigasta"  (Luettu 28562 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 09.03.2007 klo 14:53:21

Hyvähän Nordlundin on nyt puhua kun neuvottelut ovat ohitse.
Muutenkin tarjolla on tosiaan toisen osapuolen näkemys, johon toki tartutaan innokkaasti ja pidetään selvyytenä, että Walden sekä muut ovat idiootteja  ::) Mitä siitä että ovat istuneet siellä pöydässä, tietävät kaiken sopimuksesta Veikkauksen kanssa ja muutenkin ovat keskivertoforumistia paremmin informoituja.
Mikaeli

Poissa Poissa

Vastaus #51 : 09.03.2007 klo 14:56:30

Koskahan "Tippeliganista" aletaan puhua sen oikealla nimellä (Eliteserien)? Oliskohan tässä nimen muutoksessa sama tilanne ku tämän topikin keskustelussa? ???
Masiina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oranssinen, timanttinen, nuori mutta ikuinen!

Vastaus #52 : 09.03.2007 klo 15:05:49

:keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: Olis tullu niin vitusti enemmän matseja, massia ois tullu , muut pohjoismaat olis voinut alkaa kiinnostua Suomen palloilusta, varsinkin pelaajat :keskari:
Jii

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 09.03.2007 klo 15:23:06

Forumin takki kääntynyt? Kun maajoukkuepelit meni canalille alkoi hirveä parku. Nyt kun veikkausliiga ei mene viasatille alkaa parku.

Näissä on jo lähtökohtaisesti eroja:

- Maajoukkue on maajoukkue ja sen ottelut tavallaan "kuuluvat" kaikkien saataville.
- Maajoukkueen tapauksessa esitettävien otteluiden määrä ei juurikaan muuttunut (kaikki), Veikkausliigan tapauksessa määrä kasvaisi radikaalisti.
Futispummi

Poissa Poissa

Vastaus #54 : 09.03.2007 klo 15:34:24

Jos Veikkaus kerran on liigan kehittymisen jarru numero yksi, niin silloinhan kannattaisi suorastaan maksaa että päästään siitä eroon.  ??? Hyvä siis tietää tämäkin että jos saadaan vaikka ostettua Veikkaus pois sponsorin paikalta niin kaikki fäärit aukeaa ja kohta Allsvenskan kalpenee Viasat-liigan rinnalla.

Veikkauksella on liian suuri sananvalta. Kukaan ei ole sanonut, että liiga menee Allsvenskanin ohi. Ole hyvä ja lue tämä ketju niin tajuat paremmin. http://futisforum2.org/index.php?topic=15195.0
Futispummi

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 09.03.2007 klo 15:39:30

Jos Veikkaus kerran on liigan kehittymisen jarru numero yksi, niin silloinhan kannattaisi suorastaan maksaa että päästään siitä eroon.  ??? Hyvä siis tietää tämäkin että jos saadaan vaikka ostettua Veikkaus pois sponsorin paikalta niin kaikki fäärit aukeaa ja kohta Allsvenskan kalpenee Viasat-liigan rinnalla.

Oletko muuten tietoinen, että Aasiasta löytyy halukkuutta ostaa Veikkausliigan TV-otteluja, mutta Veikkaus estää sen?
Mané

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 09.03.2007 klo 15:43:54

Tästä vielä Kristian Sundqvistin ajatuksia asiasta.
http://blogit.hs.fi/pressikatsomo/?p=413
Jälkipelin Mestari

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 09.03.2007 klo 15:44:54

Oletko muuten tietoinen, että Aasiasta löytyy halukkuutta ostaa Veikkausliigan TV-otteluja, mutta Veikkaus estää sen?

Tukija onkin vihollinen numero yksi ja Walden ym. kumppanit SM-liigan palkaamia kaksoisagentteja joiden pääasiallinen tehtävä on jarruttaa jalkapallon kehitystä ::) :D... Joo, sen kyllä uskon että Aasiasta löytyy halukkuutta ostaa vaikka mitä.
Vittu tätä palstaa.. Vielä kun tosiaan saisi tähän viikonlopun sääkartat niin perjantai olisi lähes täydellinen...
Futispummi

Poissa Poissa

Vastaus #58 : 09.03.2007 klo 15:51:51

Hyvähän Nordlundin on nyt puhua kun neuvottelut ovat ohitse.
Muutenkin tarjolla on tosiaan toisen osapuolen näkemys, johon toki tartutaan innokkaasti ja pidetään selvyytenä, että Walden sekä muut ovat idiootteja  ::) Mitä siitä että ovat istuneet siellä pöydässä, tietävät kaiken sopimuksesta Veikkauksen kanssa ja muutenkin ovat keskivertoforumistia paremmin informoituja.

Kukaan ei ole pitänyt Waldenia idioottina. Suosittelen tutustumaan esim. tapaukseen, jossa Paf tarjosi huomattavasti suurempaa summaa MIFK:lle, mutta Veikkaus esti sen. Toki niin olisi tehnyt mikä tahansa muu peliyhtiö, joka olisi liigan pääsponsori.Jokatapauksessa Veikkausta on turha pitää jonain suomalaisen pääsarjapalloilun pelastajana.

Jos haluat toisen osapuolen lausunnon suosittelen tutustumaan Sisäasiainministeriön hallintoneuvos Jouni Laihon lausuntoihin. Mies ei edusta suoraan Veikkausta, mutta vastaa pelimonopoliin liittyvistä asioista eli toisin sanoen taistelee Veikkauksen puolesta.

« Viimeksi muokattu: 09.03.2007 klo 15:59:12 kirjoittanut Futispummi »
Futispummi

Poissa Poissa

Vastaus #59 : 09.03.2007 klo 15:52:44

Tukija onkin vihollinen numero yksi ja Walden ym. kumppanit SM-liigan palkaamia kaksoisagentteja joiden pääasiallinen tehtävä on jarruttaa jalkapallon kehitystä ::) :D... Joo, sen kyllä uskon että Aasiasta löytyy halukkuutta ostaa vaikka mitä.
Vittu tätä palstaa.. Vielä kun tosiaan saisi tähän viikonlopun sääkartat niin perjantai olisi lähes täydellinen...

http://futisforum2.org/index.php?topic=5788.0
Futispummi

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 09.03.2007 klo 15:56:03

Tästä vielä Kristian Sundqvistin ajatuksia asiasta.
http://blogit.hs.fi/pressikatsomo/?p=413

Lainaus jutusta:

Lainaus
Muistelen, kun Jaron tj:nä toimiessani osallistuin pariin Veikkauksen, liigan toimistoväen ja seurapomojen hengennostatuskokoukseen. Veikkauksen edustaja puhui, päälle syötiin herkullinen lounas ja kotiin lähdettiin Veikkauksen mukava liikelahja kainalossa. En muista että mitään strategista keskustelua liigan kehittämissuunnista olisi seurajohtajien kesken ikinä käyty.

Nyt Veikkaus käyttää suomalaisessa pääsarjajalkapalloilussa kovin suurta valtaa. Se voi usein olla liigan etu, mutta on samalla tärkeää muistaa että Veikkaukselle liikeyrityksenä on tärkeää vain sen oma etu. Seurat pitävät samalla päätään siiven alla, kun suomifutiksen suurista kysymyksistä puhutaan.

Siinä on turvallinen olo, mutta pää siiven alla on vaikea lentää.

Futispummi

Poissa Poissa

Vastaus #61 : 09.03.2007 klo 15:57:49

Kivaa liiottelua, mutta kannattaa oikeasti tutustua näihin asioihin ennen kuin tekee itsestään täydellisen pellen.
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF

Vastaus #62 : 09.03.2007 klo 16:03:06

Kivaa liiottelua, mutta kannattaa oikeasti tutustua näihin asioihin ennen kuin tekee itsestään täydellisen pellen.

Niinpä niin...sitä samaa sinullekin  Ylos
Futispummi

Poissa Poissa

Vastaus #63 : 09.03.2007 klo 16:04:27

Niinpä niin...sitä samaa sinullekin  Ylos

Itse olen ainakin esittänyt perusteluita. Enkä ole laukonut sokkona jotain paskaa.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #64 : 09.03.2007 klo 16:10:04

Itse olen ainakin esittänyt perusteluita. Enkä ole laukonut sokkona jotain paskaa.

Konekivääritaktiikalta tuo vaikuttaa yhdistettynä tsiljoonaan otsikkoon.
Vähemmän meuhkaamisella arvon Futisspammin juttuihin voisi suhtautua vähän vakavammin, mutta kun tikusta pitää tehdä valtavasti asiaa useisiin eri otsikoihin niin kummasti sitä vain kyllästyy.

Mielipide yhden kerran tunnissa hyvin perustellen on mukavampaa kuin sama mielipide minuutin välein viittauksin aiempiin samanlaisiin kannanottoihin.

Silloin siihen asiaankin voisi pureutua eikä vain valitella, että miten toi jaksaa tukkia keskustelun.
Futispummi

Poissa Poissa

Vastaus #65 : 09.03.2007 klo 16:16:16

Konekivääritaktiikalta tuo vaikuttaa yhdistettynä tsiljoonaan otsikkoon.
Vähemmän meuhkaamisella arvon Futisspammin juttuihin voisi suhtautua vähän vakavammin, mutta kun tikusta pitää tehdä valtavasti asiaa useisiin eri otsikoihin niin kummasti sitä vain kyllästyy.

Mielipide yhden kerran tunnissa hyvin perustellen on mukavampaa kuin sama mielipide minuutin välein viittauksin aiempiin samanlaisiin kannanottoihin.

Silloin siihen asiaankin voisi pureutua eikä vain valitella, että miten toi jaksaa tukkia keskustelun.

Olen esittänyt faktoja tässä topiikissa kuten yleensä esitän myös muissa topikeissa.
luckyiam

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jan Walden.

Vastaus #66 : 09.03.2007 klo 16:36:19

Täytyy kyllä yhtyä Rikkiviisaaseen. Harmi, että kaikki keskustelu Veikkausliigasta pitää saada hiljaiseksi. Futispummi makran leivissä?
Futispummi

Poissa Poissa

Vastaus #67 : 09.03.2007 klo 16:40:42

Täytyy kyllä yhtyä Rikkiviisaaseen. Harmi, että kaikki keskustelu Veikkausliigasta pitää saada hiljaiseksi. Futispummi makran leivissä?

Itse olen kyllä yrittänyt saada sitä keskustelua aikaan. Mutta ymmärän että ne jotka eivät ole samaa mieltä kanssani vihaavat minua. Mitäs jos te valittajat aloitaisitte jotain topikkeja niin tulisi keskustelua siis, Olisi mielenkiitoista keskustella muustakin kuin kausitopikeissa olevista seurauutisista.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2007 klo 16:52:26 kirjoittanut Futispummi »
Paletta

Poissa Poissa

Vastaus #68 : 09.03.2007 klo 16:49:59

Näin on näppylät Tuoppi
Pong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, Suomi

Vastaus #69 : 09.03.2007 klo 17:11:49

Olisi kuitenkin kiva tietää, mitä tämä sopimus ja Viasatin halu kehittää koko liigaa olisivat pitäneet sisällään. Voisihan kaupan ehtona olla jokin radikaalikin muutos, minkä takia seurat sitä vastustavat. Kuinka moni esimerkiksi haluaisi play offeja liigaan vaikka saataisiinkin rahaa? Tuskin nyt näin, mutta turha hirveän montaa keskisormea on näyttää tietämättä taustoja.

Toinen asia on sitten Veikkauksen päätösvalta liigan asioissa ja halu vaikuttaa liigaan omia intressejään silmällä pitäen. Sille on kuitenkin omat topiccinsa.
muurisen paniikkinappula

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin

Vastaus #70 : 09.03.2007 klo 17:19:12

Forumin takki kääntynyt? Kun maajoukkuepelit meni canalille alkoi hirveä parku. Nyt kun veikkausliiga ei mene viasatille alkaa parku.

Nyt taitaa kyseessä olla HIUKAN eri asia kuin taannoin, joten en ainakaan itse koe kääntäneeni takkia tässä asiassa.

Eli mitä mieltä siis olen..? Nyt mielestäni lipui ohi huippuluokan tilaisuus, joka ei välttämättä enää toistu.
luckyiam

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jan Walden.

Vastaus #71 : 09.03.2007 klo 17:24:51

Itse olen kyllä yrittänyt saada sitä keskustelua aikaan. Mutta ymmärän että ne jotka eivät ole samaa mieltä kanssani vihaavat minua. Mitäs jos te valittajat aloitaisitte jotain topikkeja niin tulisi keskustelua siis, Olisi mielenkiitoista keskustella muustakin kuin kausitopikeissa olevista seurauutisista.

Voit vaikka lukea viestini edelliseltä sivulta. Keskittyisit itsekin vain asiaan. Enemmänkin voi kirjoittaa kuin yhden lauseen.
Futispummi

Poissa Poissa

Vastaus #72 : 09.03.2007 klo 17:28:52

Olisi kuitenkin kiva tietää, mitä tämä sopimus ja Viasatin halu kehittää koko liigaa olisivat pitäneet sisällään. Voisihan kaupan ehtona olla jokin radikaalikin muutos, minkä takia seurat sitä vastustavat. Kuinka moni esimerkiksi haluaisi play offeja liigaan vaikka saataisiinkin rahaa? Tuskin nyt näin, mutta turha hirveän montaa keskisormea on näyttää tietämättä taustoja.

Kysyppäs playoffseista. Luultavasti vastaa, vaikka ei tietenkään koko sopimusta lähde kertomaan.

jarkko.nordlund@viasat.fi
Maakuntasatraappi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sääntöjen rajamaat

Vastaus #73 : 09.03.2007 klo 17:33:09

Itse olen kyllä yrittänyt saada sitä keskustelua aikaan. Mutta ymmärän että ne jotka eivät ole samaa mieltä kanssani vihaavat minua.

Nicolas Fränti reborn  ???
Futispummi

Poissa Poissa

Vastaus #74 : 09.03.2007 klo 17:34:18

Voit vaikka lukea viestini edelliseltä sivulta. Keskittyisit itsekin vain asiaan. Enemmänkin voi kirjoittaa kuin yhden lauseen.

Tuntuu aika loukkaukselta. Ole hyvä ja lue koko viestihistoriani. Olen lähes pelkästään kirjoittanut asiaa. Mielipiteeni ovat vahvoja, eivätkä ne miellytä monia. Se ei silti muuta sitä, että kirjoitan pääasiassa faktoihin nojautuen.

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 24

Siirry: