FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 04:13:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Oliks hyvä reissu?
Oli - 2 (28.6%)
Ei - 3 (42.9%)
Olisi ollut parempi, jos ei oltaisi saatu lippuja. - 2 (28.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 7

Sivuja: 1 ... 9 [10]
 
Kirjoittaja Aihe: Romania Away, 8.10.2015 - päästiinhän me lopulta sinne stadikalle  (Luettu 42778 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Käre #13

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pitkät bussimatkat


Vastaus #225 : 11.10.2015 klo 14:10:29

Kiitos reissusta kaikille mukava reissu oli. Tasuri on aina tasuri. Ainoo raskas osuus oli taksilla Bukarestistä-burgasin.
Monzan gorilla

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen nu-metal yhdistys


Vastaus #226 : 11.10.2015 klo 14:11:48

Ainoo raskas osuus oli taksilla Bukarestistä-burgasin.

Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa Ylos
ALPPIK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taylor Swift: You Belong With Me


Vastaus #227 : 12.10.2015 klo 19:07:36

Jälleen kerran. Olen pahoillani kaikkien teidän reissuun lähteneiden puolesta.
Miksi? Hauskaahan siellä oli, hyvää ruokaa ja juomaa, sattui ja tapahtui. Paljon juttuja kuuli, erityisesti eräästä tammisaarelaisseurasta. Mitään nähtävyyksiä en toki katsonut, koska olin kaupungissa käynyt jo kahdesti aikaisemmin. Stadion oli komea ja kaikki syömäni ruuat hyviä. Edes taksikuskit eivät kusettaneet silloin kun minä olin kyydissä.

Paluumatka vähän venähti, kun myöhästyin koneenvaihdossa Helsingin lennolta. Aeroflot kuitenkin piti omistaan huolta ja vei lentokenttähotelliin, missä kerroksesta ei saanut poistua ilman saattajaa. Liittyy siis viisumittomuuteen. Tunnelma oli kuitenkin kuin jostain kylmän sodan aikaisesta elokuvasta, kun virkailijat puhuivat venäjää, tiukat ohjeet annettiin, ulkona satoi lunta ja sekä Aeroflotin, hotellin että turvallisuusalan henkilökunnan pukeutuminen ei ole mahdottomasti muuttunut neuvostoajoista. Kerran vietiin alakertaan syömään kanaviilokkia ja aamusella tuotiin tarjottimellinen ruokaa huoneeseen.

Tosin Bukarestin lentokentällä alkoi kieltämättä tehdä mieli jatkaa reissua Taromin suoralla charter-lennolla Färsaarille. En kuitenkaan keksinyt, miten tämä olisi käytännössä onnistunut tai siis kenelle olisi pitänyt soittaa.

Niille, jotka eivät saaneet vielä Romaniasta kyllikseen, niin tänään Jimillä kello 21: http://www.telkku.com/ohjelmat/arman-ja-viimeinen-ristiretki/87734/jim/739967

Lainaus
Oletko lähdössä tänne?
Olen    - 72 (28.9%)
En    - 177 (71.1%
« Viimeksi muokattu: 12.10.2015 klo 19:15:26 kirjoittanut ALPPIK »
Lounasseuralainen

Poissa Poissa


Vastaus #228 : 13.10.2015 klo 01:38:32

rapoa matkailupuolella

 
Sivuja: 1 ... 9 [10]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa