FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.02.2025 klo 16:42:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Oliks hyvä reissu?
Paras ikinä! Täydellinen! - 5 (6.7%)
Muuten kaikki hyvin, mutta matsi oli perseestä. - 57 (76%)
Ihan OK, ei mitään riemunkiljahduksia. - 9 (12%)
Yhtä tuskaa koko ajan, edes palinka ei helpottanut. - 4 (5.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 74

Sivuja: 1 ... 78 [79] 80 ... 108

Kirjoittaja Aihe: Unkari Away, 14.11.2014 - Saikohan kaikki nyt niitä lippuja  (Luettu 282170 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #1950 : 06.11.2014 klo 13:22:27

Itse en syö näillä reissuilla yhtään hampurilaista tai roskaruokaa vaan lounastan vain viiden tähden Michelin kalaravintoloissa.

Michelinin maksimi on kolme tähteä...
konteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallokerho Keski-Uusimaa, TuPS

Vastaus #1951 : 06.11.2014 klo 13:37:57

Kaveri käski kysyä, että onko kellään tietoa kuinka tarkka on unkarilainen ruumiintarkastus stadikalle mentäessä verrattuna suomalaiseen kopelointiin?
disko

Poissa Poissa

Vastaus #1952 : 06.11.2014 klo 13:38:53

Sanopas, disko, muuten ruokaravintolavinkit Budapestiin?
Matkailuosiossa laitoin jotain paikkoja joskus..

Ruoat:
Bock Bisztro (viinintekijän bistro, mahtavia ruokia eläinten jämäosistakin)
Mák Bistro
Zeller Bistro
M Étterem (hauska, voimapaperilla tapetoitu ja niihin piirrettu tauluja, kukkia ja peilejä jne., pikkupikkumesta)
Két Szerecsen
Hungaricum Bisztro (rehellistä)
Iguana (pirun hyvä meksikolainen, nachot ja guagamole to die for)
Costes (fd)
Lisäksi VII. kaupunginosan kuhina Madách Imre Tériltä eteenpäin, Gozsdu Udvar (vähän kuin mummotunneli), siellä 400 Bar ja sen takana oleva tacopaikka mut en tiedä miten näitä on kylmällä auki...
DiVin Porcello (siistimpi, viinibaari/kahvila/salameja ja juustoja ja mahtava leipomo samassa yhteydessä kulman takana)

Juomat/baarit/klubit:
Központ
A38
Toldi
Corvin Tetö
Szimpla Kert
Fogas ház
Kertem
Ankert
...ja koko VII. kaupunginosa Deak Tériltä Oktogonille.

Kaupat:
Westend
Mammoth II
Vaci-katu (keltaisen metron eteläiseltä päättäriltä, Vörösmarty Tériltä)

Museot:
Kaunotaiteiden museo
Terror-museo

Paikat:
Sankartenaukio
Gellert Hill (Buda)
Linnanpiha (Buda)
Keltainen metrolinja (M2)
Tonavan ranta
Parlamenttitalo
Kauppahalli
sillat
basilika

Syö:
Marhapörkölt (lihakastike)
Cirkes paprika (paprikakana)
Tölttöt káposzta (kaali"kääryle")
túros palacinta (rahkalettu)
mákos/meggyes rétes (unikonsiemen-/hapankirsikkaleivonnainen, ehkä struudelia lähinnä)

Juo:
Villanyin punkut
Balatonin valkkarit
Pálinka (szilva=luumu, barack=aprikoosi)
Aranyi Ászok -olut
« Viimeksi muokattu: 06.11.2014 klo 13:56:43 kirjoittanut disko »
BoyWonder

Poissa Poissa

Vastaus #1953 : 06.11.2014 klo 14:37:44

Matkailuosiossa laitoin jotain paikkoja joskus..

Ruoat:
Bock Bisztro (viinintekijän bistro, mahtavia ruokia eläinten jämäosistakin)

Hyvä kuulla, että käyty. Tätä tosiaan unkarilainen työkaverikin suositteli ja varasin!
Muuttanut nimensä ja nyt "Vendéglő a KisBíróhoz"
www.bockbisztro.hu ->
http://vendegloakisbirohoz.hu

Tai niitä taitaa olla 3 eri paikkaa, mutta tuota ainakin työkaveri kehui.
disko

Poissa Poissa

Vastaus #1954 : 06.11.2014 klo 14:47:52

Niin, tuo oli ennen Bock Buda. Bock Pest on edelleen Bock Pest ja siellä olen nyt illallistanut ainakin viidesti. Joka kerta olen lähtenyt hymyillen.
tiklak

Poissa Poissa

Vastaus #1955 : 06.11.2014 klo 15:12:06

Tuo aiemmin mainittu Bistro Hungaricum ja sen unkarilainen menyy tuli alkuvuodesta testattua ja hyväksi havaittua. Palinkaakin tarjottiin jälkkäriksi. Sijaintikin vieläpä tuolla Szimplan nurkilla.

Nälkäisille ja ennen kaikkea janoisille vinkkinä myös Trofea-buffettiketju, jolla on parikin syöttölää ympärs kaupunkia. Hinta vaihtelee päivän ja kellonajan mukaan, mutta sisältää jäätävän määrän eri safkoja sekä ennen kaikkea kaikki juomat, siis oluet ja viinit myös.

Ja oluesta vielä; Dreher on myös vähintäänkin kelpo kamaa, sen sijaan Borsodia kannattaa välttää loppuun saakka!
euroflex

Poissa Poissa

Vastaus #1956 : 06.11.2014 klo 15:23:10

Oli muuten viimeksi ainakin hintalaatusuhteeltaan hyvät kebut. Nimimerkkien lamomba_80 ja euroflex kanssa taisimme jokusen kerran siinä käydä.
Tänä vuonna pyydän myös mukaan forumisti Baslerin ja Straiterin.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.

Vastaus #1957 : 06.11.2014 klo 15:25:35

Minä en katso koskaan täydellä mahalla jalkapalloa.
euroflex

Poissa Poissa

Vastaus #1958 : 06.11.2014 klo 15:37:07

Kun mitään virallista etko-jatkon paikkaa ei ole valittu,niin lienee parasta tällä lähtijämäärällä,että sellaista ei edes virallisesti valita.

Koska lippujen jako tapahtuu tuolla Szimpla kertin tiloissa,niin eiköhän sinne löydä valtosa kannattajista muutenkin. Jos ei tuohon samaan ravintolaan halua asettua,niin siinä on vieressä lukuisia muita baareja baareja.   Myös irkkubaareja.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.

Vastaus #1959 : 06.11.2014 klo 15:40:46

Kun mitään virallista etko-jatkon paikkaa ei ole valittu,niin lienee parasta tällä lähtijämäärällä,että sellaista ei edes virallisesti valita.

Tämmösen infonhan on liitto laittanut. Tämä siis Unkarin päästä kehoitus/ehdotus

Uutinen
POSSIBLE MEETING POINT FOR VISITING SUPPORTERS: Budapest, Vörösmarty Square.

Vörösmarty Square (= tér) is in CITY CENTER, surrounded by nice restaurants, situated close to the Danube River. By a short walk, the Váci Street shopping area is available here. The proposed meeting point is close to Deák Square where Metro line 3 (Blue line) stops.
fcf spede

Poissa Poissa

Vastaus #1960 : 06.11.2014 klo 16:05:39

jos jollain on tarvetta, niin nyt ois tarjolla ilmainen yöpaikka aamupalalla, to - la. http://www.parlament-hotel.hu/
pyörätuolikamaa

Poissa Poissa

Vastaus #1961 : 06.11.2014 klo 16:46:33

Mites allasbileet? Lähinnä mietityttää juomien hintataso ja mahdolliset kusetukset, koska maksuvälineenä toimii ymmärrettävästi mestan oma kortti. Lisäksi näkeekö siellä TISSEJÄ?
euroflex

Poissa Poissa

Vastaus #1962 : 06.11.2014 klo 16:55:09

Jokiristeilyn viimeinen ostopäivä on 6.11.2014 !! 

Silloin pitää risteilyn järjestäjälle lopullinen lähtijämäärä.
Saatiin lisäaikaa huomiseen iltaan eli vielä ehtii ostamaan matkaa tälle porauslautalle.
BoyWonder

Poissa Poissa

Vastaus #1963 : 06.11.2014 klo 17:02:36

Niin, tuo oli ennen Bock Buda. Bock Pest on edelleen Bock Pest ja siellä olen nyt illallistanut ainakin viidesti. Joka kerta olen lähtenyt hymyillen.

Putosin kärryiltä. Oletko käynyt myös tuolla Bock Budassa vai kokemusta juuri pelkästään Pestistä?

Minä en katso koskaan täydellä mahalla jalkapalloa.
Joo..heh heh
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #1964 : 06.11.2014 klo 17:13:42

Itse en syö näillä reissuilla yhtään hampurilaista tai roskaruokaa vaan lounastan vain viiden tähden Michelin kalaravintoloissa.
Itse olen käynyt elämäni ensimmäisen ja todennäköisesti myös viimeisen kerran Burger Kingissä  juuri Budapestissa. Saavuin hotellille todella myöhään ja siinä lähistöllä ei ollut enää mikään muu ruokapaikka auki...

Äänestysvaihtoehdoista ei löydy itselleni sopivaa vaihtoehtoa, joten taidan jäädä kotiin nysväämään. Tai sitten jätän vain äänestämättä. Noista Keski-Euroopan kierros olisi lähimpänä, mutta ei sitten kuitenkaan.
« Viimeksi muokattu: 06.11.2014 klo 17:31:56 kirjoittanut Vorssander »
Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland

Vastaus #1965 : 06.11.2014 klo 19:00:05

Tänä vuonna pyydän myös mukaan forumisti Baslerin ja Straiterin.

Näin siinä kävi, että taso ei riittänyt tänäkään vuonna mukaan, vaikka majoitun mitä ilmeisemmin naapurihuoneessa. :(
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #1966 : 06.11.2014 klo 19:01:16

Näin siinä kävi, että taso ei riittänyt tänäkään vuonna mukaan, vaikka majoitun mitä ilmeisemmin naapurihuoneessa. :(

Voit napata mun paikan, itse ajattelin keskittyä pääasiassa juomiseen :unicum:
Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland

Vastaus #1967 : 06.11.2014 klo 19:02:25

Voit napata mun paikan, itse ajattelin keskittyä pääasiassa juomiseen :unicum:

Oletko nähnyt minun syövän joskus jotain?  :lonkerosmile:
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #1968 : 06.11.2014 klo 19:27:58

Unkarin päässä on tosiaankin arvottu lippuihin uudet syntymäajat. Nuorenin kertaheitolla reilut 20 vuotta. Irikseltä pöllöliitosta sellaiset terveiset, ettei vaikuta sisäänpääsyyn tuo virheellinen syntymäaika. Mikähän mahtaa seuraavaksi mennä pieleen ennen ottelupäivää?

Kävin kurkkimassa pohjoisirlantilaisten matkakokemuksia ja eihän niistä lipuista sitten tietenkään ollut stadionilla mitään tarkastettu. Lippu vain sisään automaattiseen lukulaitteeseen, portti auki ja sisään. Eli nuo väärät syntymäajat, toisten nimissä olevat liput jne. eivät oikeasti liene mikään ongelma. Mutta pitäkää toki silti joku henkkari tai sen valokopio mukana stadikalla siltä varalta, että joku nyt katsoisi niitä.
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #1969 : 06.11.2014 klo 19:56:44

Iriksen mukaan Unkarissa tiedetään tämä ja sieltä on vakuutettu, ettei portilla tule asian tiimoilta ongelmia.
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit

Vastaus #1970 : 06.11.2014 klo 20:31:16

:tiedotusministeri:
disko

Poissa Poissa

Vastaus #1971 : 07.11.2014 klo 00:45:37

Putosin kärryiltä. Oletko käynyt myös tuolla Bock Budassa vai kokemusta juuri pelkästään Pestistä?
Joo..heh heh
Pestissä. Mutta veikkaan että ihan yhtä hyvä on tuo Budan jointtikin jos sinne asti haluaa matkustaa...
Jari-ja-Minä
Vastaus #1972 : 07.11.2014 klo 12:58:13

Liput kädessä! Voja Voja!
Timppa Lammas

Poissa Poissa

Vastaus #1973 : 07.11.2014 klo 13:04:10

Pelipäivän sääksi luvataan päivällä +15, yöllä +8, ja puolipilvistä.
kluru

Poissa Poissa

Vastaus #1974 : 07.11.2014 klo 13:07:45

Odotan näkeväni Boris Pugon varustuksella lyhythihainen + shortsit. Viikko enää..

Sivuja: 1 ... 78 [79] 80 ... 108

Siirry: