FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 16:39:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 190 [191] 192 ... 470
 
Kirjoittaja Aihe: Liigan televisiointi (Ruutu & YLE)  (Luettu 1598479 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Jake La Motta

Poissa Poissa


Vastaus #4750 : 24.03.2017 klo 10:40:14

Sama edelliseen. Ainoa syy miksi maksan IS Extrasta on Veikkausliigan matsit eli käyttöni on tasan liigakauden mittainen.
Kausihan kestää sen 7kk joten normaalihinnalla kauden hinnaksi 69€.
"Veikkausliigan kausikortti" määräaikaisena 9kk tilauksena kokonaishintaan 71,10 €.

Kannattaahan tuo siinä tapauksessa että IS extraa käyttää johonkin muuhun koska "ylimääräiset" kuukaudet saa kahdella eurolla.
Itselle ei kyllä "kausikortti" maistu.
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #4751 : 24.03.2017 klo 11:17:16

Sama. En tosiaan tarvi muuta kuin liigan. Vielä joutuu kuitenkin varmaan arpomaan Ruutun ja ISTV:n välillä. ISTV on mulla toiminut kyllä ihan hyvin mutta striimin joutuu castaamaan aina läppäristä. Striimaus puhelimesta helpottaisi elämää hiukkasen mutta arveluttaa Ruudun luotettavuus.

Ja oliko jopa niin ettei Ruudusta tule edes jokaista ottelua? Jos näin on niin valinta on selvä. Toisaalta jos Ruudun kautta saisi kaikki ottelut suoraan IPTV:seen (vrt. Viasat näin talvella) niin se olisi vielä helpompaa mutta ei taida saada?
ilpo

Poissa Poissa


Vastaus #4752 : 24.03.2017 klo 11:25:41

Joku IS:n futistoimittajista voisi ottaa selkoa IS Extran chromecasthommista + IS Extran mobiilisovelluksista, ja kirjoittaa siitä ansiokkaan jutun, jota foorumistit lupaavat klikkailla niin perkeleesti.
pyry

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Start 09.08.1942


Vastaus #4753 : 24.03.2017 klo 12:18:39

Ja oliko jopa niin ettei Ruudusta tule edes jokaista ottelua?

Kyllä sieltä kaikki Veikkausliigan pelit tulevat, mutta muiden pelien osalta noissa on ollut vaihtelua. Nämä kevättalven cup-pelit ovat tainneet tulla molemmilta, mutta olikohan niin että viime kesänä niitä suomalaisjengien europelejä, jotka IS näytti, ei esitetty Ruudun puolella? En ole ihan varma tästä.
Sugbritt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IFK Mariehamn


Vastaus #4754 : 24.03.2017 klo 13:27:24

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/bl2WA/avslojar-540-miljoner-ar-till-svensk-fotboll
Sainoinkuvamaton

Poissa Poissa


Vastaus #4755 : 24.03.2017 klo 13:36:40

Suurin syy, miksi itse kallistun IS extran puolelle, on tallenteet. IS extraan tallenteet tulivat välittömästi pelin jälkeen (pystyi myös aloittamaan kätevästi kesken). Ruudun tallenteissa kesti muistaakseni aina vähintään seuraavaan päivään saakka. Ei kukaan jaksa seuraavaan päivään asti pysytellä uutispimennossa. On muuten vapauttavaa, kun ei tarvitse kytätä kellonaikaa, vaan katsoo silloin kun itselle sopii.
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #4756 : 24.03.2017 klo 13:44:25

IS extraan tallenteet tulivat välittömästi pelin jälkeen (pystyi myös aloittamaan kätevästi kesken).

No tämä on ilman muuta useampi lisäpistettä ISTV:lle. Eipä tullutkaan edes Mieleen että tässä(kin) voisi olla eroja kun on tottunut pistämään striimin auki sopivasti samalla hetkellä kun tölkki sanoo *raks* :D
Gesert

Poissa Poissa


Vastaus #4757 : 24.03.2017 klo 13:55:06

Suurin syy, miksi itse kallistun IS extran puolelle, on tallenteet. IS extraan tallenteet tulivat välittömästi pelin jälkeen (pystyi myös aloittamaan kätevästi kesken). Ruudun tallenteissa kesti muistaakseni aina vähintään seuraavaan päivään saakka. Ei kukaan jaksa seuraavaan päivään asti pysytellä uutispimennossa. On muuten vapauttavaa, kun ei tarvitse kytätä kellonaikaa, vaan katsoo silloin kun itselle sopii.
Tämähän ratkaisikin asian sitten, kun en ees ajatellut ettei Ruudussa pysty tuota tekemään. Yksi parhaita ominaisuuksia, niin ei tarvitse tosiaan kesäisin kiirehtiä aina tasan 18.30 tietokoneen äärelle.
TWQ15

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HUHUUUUUUUUU


Vastaus #4758 : 25.03.2017 klo 17:45:04

Onko kellään kokemusta veikkausliigan katsomisesta ps3 laitteella? Käytännössä ainut omistamani laite puhelimen lisäksi. Viimekaudella olin parin kuukauden ajan istv tilaaja, mutta lopetin tilaukseni kun puhelimella en saanut striimejä toimimaan.
AutoBiography

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eagles, Suomi


Vastaus #4759 : 25.03.2017 klo 19:17:33

Onko kellään kokemusta veikkausliigan katsomisesta ps3 laitteella?

Olen kokeillut, ei toimi.
Eisseleez

Poissa Poissa


Vastaus #4760 : 29.03.2017 klo 14:45:53

Olen kokeillut, ei toimi.

täksi kaudeks playeri on päivitetty, ilman laajenettua flashia turha kattoa.

mm viime kaudella näky LG:N älytv:n webselaimen kautta, mut nykyään ei onnistu koska vaatii flash laajennuksen jota tv ei tunne.
Nimimerkitön

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kontrollipallo. Kontrolloidut hankinnat.


Vastaus #4761 : 29.03.2017 klo 15:24:49

täksi kaudeks playeri on päivitetty, ilman laajenettua flashia turha kattoa.

mm viime kaudella näky LG:N älytv:n webselaimen kautta, mut nykyään ei onnistu koska vaatii flash laajennuksen jota tv ei tunne.

Kas kun eivät Silverlightia vaadi.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS


Vastaus #4762 : 29.03.2017 klo 16:21:30

Sama. En tosiaan tarvi muuta kuin liigan. Vielä joutuu kuitenkin varmaan arpomaan Ruutun ja ISTV:n välillä. ISTV on mulla toiminut kyllä ihan hyvin mutta striimin joutuu castaamaan aina läppäristä. Striimaus puhelimesta helpottaisi elämää hiukkasen mutta arveluttaa Ruudun luotettavuus.
Luotettavuutta ei ole. Minulla ei ole niinkään kokemusta Ruudusta, mutta kaverilla on ollut paljon ongelmia kendon playoffien aikana. Eli ISTV:n tulen itse taas aktivoimaan ensi viikolla.
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #4763 : 29.03.2017 klo 19:44:18

Suurin syy, miksi itse kallistun IS extran puolelle, on tallenteet. IS extraan tallenteet tulivat välittömästi pelin jälkeen (pystyi myös aloittamaan kätevästi kesken). Ruudun tallenteissa kesti muistaakseni aina vähintään seuraavaan päivään saakka.
Luotettavuutta ei ole. Minulla ei ole niinkään kokemusta Ruudusta, mutta kaverilla on ollut paljon ongelmia kendon playoffien aikana. Eli ISTV:n tulen itse taas aktivoimaan ensi viikolla.

Suuret kiitokset striimi-aisantuntioille! Ylos  Eli ISTV:llä mennään, se on parin viime kauden aikana kuitenkin (riittävän) hyväksi havaittu.
jormakaariainen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Sexy football Esa Pekonen


Vastaus #4764 : 29.03.2017 klo 20:54:29

Voisin maksaa pari euroa kuussa lisää, jos ISTV-sovellus kehitettäisiin niin että pelejä voisi katsella puhelimesta. Kai ne nyt ovat kehittämässä tuota? Ovathan?
QIVASTÖÖ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kurvin Vauhti


Vastaus #4765 : 29.03.2017 klo 20:58:24

Voisin maksaa pari euroa kuussa lisää, jos ISTV-sovellus kehitettäisiin niin että pelejä voisi katsella puhelimesta. Kai ne nyt ovat kehittämässä tuota? Ovathan?
Varmaan tässä topingissa jo miljoona kertaa, mutta ISTV toimii selaimen kautta ainakin itsellä ihan moitteetta. Olen katsellut bussissa, ULKOMAILLA ja kotona striimailen töllöön. Omat setit
Iphone + appletv.
Preku
Vastaus #4766 : 29.03.2017 klo 20:58:59

Voisin maksaa pari euroa kuussa lisää, jos ISTV-sovellus kehitettäisiin niin että pelejä voisi katsella puhelimesta. Kai ne nyt ovat kehittämässä tuota? Ovathan?

En tiedä mutta itse ainakin toissakaudella katsoin pelejä Androidin puhelimella. Viime kaudella en ISTV:tä omistanut niin en tiedä toimiko silloin.

E: Vai puhuttiinko tässä nimenomaan vain tuosta sovelluksesta..
jormakaariainen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Sexy football Esa Pekonen


Vastaus #4767 : 29.03.2017 klo 22:36:16

Olen yrittäny viime ja toissakaudella katsoa. Heittelee selaimesta sovellukseen ja sovelluksesta selaimeen eikä kummallakaan toimi. Androidpuhelin kyseessä.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #4768 : 29.03.2017 klo 23:25:05

Eikö tämän ketjun konsensus ole ollut se, että tuo lakkaa kunhan vain poistat sovelluksen puhelimestasi?
PG

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa


Vastaus #4769 : 30.03.2017 klo 09:04:09

Ei ole omassa puhelimessani toiminut koskaan, sovelluksella tai ilman (Android). Sen sijaan Android-tabilla toimii, sovelluksella ja ilman. Kerran toimi alkustudion ajan tabilla, kunnes yhtäkkiä ruutuun paukahti ilmoitus yhteensopimattomuudesta. Suhteellsen huikeaa.

Onko Pallokerho jatkumassa? Niitä kuunteli ja katseli oikein mielellään.
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san


Vastaus #4770 : 30.03.2017 klo 09:05:49

iPhonella toimii hyvin. Mitään Ilta-Sanomien sovellusta ei ole käynyt edes mielessä asentaa.
Koppipelaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kups


Vastaus #4771 : 30.03.2017 klo 09:36:42

Androidilla toimi(oneplus1). Mites, katson vain ja ainoastaan Veikkausliigaa ja haluan maksaa vain liigan keston ajan, paras tarjous vai kuukausitilaus halvin?
sonny burnett

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Raimon bisnekset


Vastaus #4772 : 30.03.2017 klo 09:45:52

iPdad/iPhone + Chromecast -comboa ei saa ilmeisesti edelleenkään mitenkään toimimaan?
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #4773 : 30.03.2017 klo 09:54:21

Ruutu + iPad + AppleTV on satavarma kombo, jos joku sellaista kaipaa. Ei muistaakseni yhtään huonoa kokemusta viime kaudelta (tähän ei sisälly itse pelin taso).
TWQ15

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HUHUUUUUUUUU


Vastaus #4774 : 30.03.2017 klo 10:55:02

Kun istv-ihmiset luette tätä kuitenkin niin tahtoisin vain ilmoittaa palavan haluni kuunnella/katsoa pallokerhon jaksoja! Muistaakseni viimekaudella tuli ainakin kuukausittain(?) se podcast. Tänä vuonna pari jaksoa vasta tullut, mutta kai liigan alettua päästetään knuutilat kumppaneineen irti?

 
Sivuja: 1 ... 190 [191] 192 ... 470
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa