FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 05:11:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 469
 
Kirjoittaja Aihe: Liigan televisiointi (Ruutu & YLE)  (Luettu 1593896 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #50 : 01.04.2014 klo 16:09:59

Fullscreen ottelut ehdottomasti sallittava muussa tapauksessa syljen päällesi saastainen veikkaustv

Vitun rento baarissa istua tulitikkuruutua katsomossa... pelkkä ajatuskin... ei saatana!
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #51 : 01.04.2014 klo 16:10:49

Kai jotkut striimit on tyhjää parempia mutta aina niissä on jotain häikkää...ei tää nyt oikein sytytä. Enemmänhän sitä katsomossa pyörii joka tapauksessa mutta olishan noita välillä kiva kattoa töllöstäkin. Netistä tuskin jaksaa alkaa pelaamaan varsinkin jos tarvii jotain ihme tilejä availla. Pakkorako tää nyt oli varmaan kun urho pani pillit pussiin.

Kiinnostavuus on heikko ja sen eteen pitäisi liiton ja liigan tehä hommia ja tarjota seuroille resursseja, eikä keskittyä kitisemään milloin mistäkin.
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #52 : 01.04.2014 klo 16:13:49

Olikos Veikkauksella niin, että pelitilillä piti jokunen euro olla, jotta näitä striimejä pääsi seuraamaan?

Sama kysymys. Ei ole ainakaan kymmeneen vuoteen ollut rahaa tuolla, eikä kyllä tunnuksistakaan mitään hajua.

Ja siis mitä hemmettiä, näkyy nyt vain Applen vehkeillä?!? TOM, mut tämän kanssa kai sitten elettävä.
vehmanni

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 01.04.2014 klo 16:17:08

Monet nähtävästi valittavat täällä, mutta itselleni tämä käy aivan mainiosti, olen itse asiassa hyvinkin innoissani tästä mahdollisuudesta. Kaksinkertainen ikkunakoko on aina parempi kuin se normistriimikoko. Full screen sitten ensi vuonna.

Uutiselle Ylos
mustajoki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #54 : 01.04.2014 klo 16:17:43

Nyt kun pelejä ei tule tv:stä, kenelläkään ei pitäisi olla tekosyitä miksi ei ole katsomossa itse. Veikkausliigan kannalta yhteistyö on nerokas veto. Hieman tuntemattomammalla jakelukanavalla pyritään varmasti saamaan tuulareita katsomoon. Lisäksi, koska pelit tulevat Veikkaus-TV:n kautta veikkaus saa mainosta. Joten ehkä seurat saavat sitä kautta enemmän rahaa, tai kuten todennäköisesti tapahtuu, rahat menevät Alajalle.
mustajoki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #55 : 01.04.2014 klo 16:19:18

Veikkauksen tilillä pitää olla min. 5 senttiä ja kyllä nuo lähetykset ainakin samsungilla on näkynyt.
hoppis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi & suomalaiset


Vastaus #56 : 01.04.2014 klo 16:19:34

Nyt kun pelejä ei tule tv:stä, kenelläkään ei pitäisi olla tekosyitä miksi ei ole katsomossa itse. Veikkausliigan kannalta yhteistyö on nerokas veto. Hieman tuntemattomammalla jakelukanavalla pyritään varmasti saamaan tuulareita katsomoon. Lisäksi, koska pelit tulevat Veikkaus-TV:n kautta veikkaus saa mainosta. Joten ehkä seurat saavat sitä kautta enemmän rahaa, tai kuten todennäköisesti tapahtuu, rahat menevät Alajalle.

Eikö? Lainaan itseäni:

On tämä kyllä jäätävää puuhastelua monella taholla, jos ei kesällä näe Veikkausliigaa telkkarista jotain Kutosen yksittäisiä matseja lukuunottamatta, onkos tosin niitäkään tulossa? Näin Veikkausliigan etäkatsojana vituttaa ankarasti, lähimmille liigapaikkakunnillekin kun on sen parisataa kilometriä.
Alan Knill

Poissa Poissa


Vastaus #57 : 01.04.2014 klo 16:20:03

Sama kysymys. Ei ole ainakaan kymmeneen vuoteen ollut rahaa tuolla, eikä kyllä tunnuksistakaan mitään hajua.

Ja siis mitä hemmettiä, näkyy nyt vain Applen vehkeillä?!? TOM, mut tämän kanssa kai sitten elettävä.

Kyllä pitää. Toisaalta kymmenen senttiäkin riittää, eikä ole mikään pakko betsata jotta lähetyksen saa näkyviin. Jos Apple-kysymyksellä tarkoitit mobiililaitteita, niin Veikkauksen mukaan tavoitteena on saada striimit näkyviin Android- ja WP-laitteilla kesäkuun alkuun mennessä.

Mutta miksi vitussa ei ole mahdollista saada fullscreeniä, vaikka Veikkaus itse tuottaa lähetykset ja omistaa kaikki oikeudet? Ja mitä järkeä on hassata rahaa selostuksellisen monikameralähetyksen tuottamiseen, jos striimi näkyy vain Gifu-rasian kokoisesta ikkunasta? Ctrl-zoomailu jatkukoon puuhastelun ohella.
vappapotku

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 01.04.2014 klo 16:34:01

Me olemme ainakin valmiita... jos pyyntö tulee.. meidän kautta nettiin HD tasoiset lähetykset LIVEnä monikameratuotannolla http://www.greatplay.fi/
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #59 : 01.04.2014 klo 16:45:02

Kyllä pitää. Toisaalta kymmenen senttiäkin riittää, eikä ole mikään pakko betsata jotta lähetyksen saa näkyviin. Jos Apple-kysymyksellä tarkoitit mobiililaitteita, niin Veikkauksen mukaan tavoitteena on saada striimit näkyviin Android- ja WP-laitteilla kesäkuun alkuun mennessä.
Mutta miksi vitussa ei ole mahdollista saada fullscreeniä, vaikka Veikkaus itse tuottaa lähetykset ja omistaa kaikki oikeudet? Ja mitä järkeä on hassata rahaa selostuksellisen monikameralähetyksen tuottamiseen, jos striimi näkyy vain Gifu-rasian kokoisesta ikkunasta? Ctrl-zoomailu jatkukoon puuhastelun ohella.

Tarkoitin ihan tavallista Windows -läppäriä. Siis minkä kokoiselta ruudulta tuolta VeikkausTV:ltä on pelejä oikein kateltu...?
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #60 : 01.04.2014 klo 16:47:15

Nyt kun pelejä ei tule tv:stä, kenelläkään ei pitäisi olla tekosyitä miksi ei ole katsomossa itse.

No ei jaksa täältä Turusta ihan joka ainoaan RoPS:in, KuPS:in tai SJK:n kotimatsiin lähteä, mutta silti ehkä kiinnostaisi nähdä. Jotkut kun katsovat muitakin kuin oman joukkueensa matseja.

Basler

Poissa Poissa


Vastaus #61 : 01.04.2014 klo 16:50:41

Nyt kun pelejä ei tule tv:stä, kenelläkään ei pitäisi olla tekosyitä miksi ei ole katsomossa itse. Veikkausliigan kannalta yhteistyö on nerokas veto. Hieman tuntemattomammalla jakelukanavalla pyritään varmasti saamaan tuulareita katsomoon. Lisäksi, koska pelit tulevat Veikkaus-TV:n kautta veikkaus saa mainosta. Joten ehkä seurat saavat sitä kautta enemmän rahaa, tai kuten todennäköisesti tapahtuu, rahat menevät Alajalle.

tuularit eivät tiedä, mikä on Veikkaus TV. Ongelma on se, että sitä lajia on vaikea tehdä tunnetuksi ja tutuksi tavalliselle kansalle, jos se ei näy telkkarissa. Kohta joku Kaisa Mäkäräinen kiinnostaa enemmän tuulareita kuin mikään futisseura, kun ampumahiihtoa tulee telkkarista, futista ei.
lattis2

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 01.04.2014 klo 16:54:00

Veikkauksen tilillä pitää olla min. 5 senttiä ja kyllä nuo lähetykset ainakin samsungilla on näkynyt.
Veikkauksen sivulta kopsattuna:
"VeikkausTV:n lähetyksiä katsoaksesi pelitililläsi on oltava rahaa, mutta pelaamista ei vaadita."
Mielestäni nostivat tuon rahamäärän, mikä pelitililla pitää olla, 10 euroon joskus ehkä vuosi sitten. Perustelivat sitä lisääntyneellä ohjelmistolla jne. Näin muistelisin.
KIPEE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #meilläonunelma


Vastaus #63 : 01.04.2014 klo 16:59:24

Veikkauksen sivulta kopsattuna:
"VeikkausTV:n lähetyksiä katsoaksesi pelitililläsi on oltava rahaa, mutta pelaamista ei vaadita."
Mielestäni nostivat tuon rahamäärän, mikä pelitililla pitää olla, 10 euroon joskus ehkä vuosi sitten. Perustelivat sitä lisääntyneellä ohjelmistolla jne. Näin muistelisin.

Itselläni ollut euro useamman vuoden eikä ongelmaa.

Veikkaukselle Ylos positiivisen varovaisesti odotellen mitä tuleman pitää.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #64 : 01.04.2014 klo 16:59:32

Mulla on pelitilillä 30 senttiä. Ihan hyvin pelittää. Kymppi on sen sijaan se minimitalletus, eli tästä voi päätellä sen minkä itse olen tiennyt jo vuosia – minä olen ihan saatanan huono lyömään vetoa.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #65 : 01.04.2014 klo 17:02:03

Veikkauksen sivulta kopsattuna:
"VeikkausTV:n lähetyksiä katsoaksesi pelitililläsi on oltava rahaa, mutta pelaamista ei vaadita."
Mielestäni nostivat tuon rahamäärän, mikä pelitililla pitää olla, 10 euroon joskus ehkä vuosi sitten. Perustelivat sitä lisääntyneellä ohjelmistolla jne. Näin muistelisin.
Ei tarvitse olla kuin kymmenen senttiä. Sen verta mulla on pelitillä ja viimeksi viikonloppuna katsoin tuolta ohjelmaa.

VeikkausTV:n plussat
+ reilusti matseja
+ helposti saatavilla
+ monikameratuotanto

miinukset
- K18, eli vaikka kannattaa kannustaa kersoja katsomaan, niin samalla kannustaa niitä kiertämään Veikkauksen sääntöjä
- ei fullscreen ominaisuutta (ainakaan vielä)

Nuo kaksi miinusta kun hoitavat kuntoon fiksusti, eli esimerkiksi kirjautumatta voi katsoa Veikkausliigaa, niin tyytyväisyys lisääntyy.
qlizz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Piensohon pakaralihasaktiviteetti


Vastaus #66 : 01.04.2014 klo 17:02:09

Toi fullscreen -kielto on kyllä aivan naurettavaa byrokratiaa ja saivartelua. Myös tuo järjetön apple -keskeisyys vituttaa suuresti, kuinka suurella osalla kansasta edes on ko. laitteita? Kaiken tämän negatiivisuuden jälkeen on todettava, että hyvä että näkyy ja koska otteluita on tarjolla varsin reilusti, jäädään plussan puolelle Ylos Omat kokemukset veikkaus -tv:stä ovat kyllä tällä hetkellä nykivät ja haparoivat, toivottavasti korjaantuu.
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #67 : 01.04.2014 klo 17:22:12

Ihan positiivinen juttu. Parempi 50 peliä Veikkaus-TV:stä kuin ei yhtään peliä yhtään mistään. Ja kai noi striimit androidillakin toimii selaimen kautta? Olettaisin, että Androidille ja WP:lle myöhemmin tulossa oikein omat apsitkin.

Mutta miksi vitussa ei ole mahdollista saada fullscreeniä, vaikka Veikkaus itse tuottaa lähetykset ja omistaa kaikki oikeudet?

Villi Veikkaus vain, mutta livevedon kohteet halutaan ruudulle koko ajan pelattaviksi minkä vuoksi full screen-mahdollisuutta ei tarjota. Liikevaihdon maksimointi tässä siis on takana, kuten vastuullisen uhkapelimonopolin agendaan sopiikin Alas

tai kuten todennäköisesti tapahtuu, rahat menevät Alajalle.

Mitkä ihmeen rahat ???
tre guru

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Metsäkansan Kanto, Nakhon Sawan FC


Vastaus #68 : 01.04.2014 klo 17:27:03

miinus
-Ei toimi ULKOMAILLA
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #69 : 01.04.2014 klo 17:35:07

Veikkauksen sivulta kopsattuna:
"VeikkausTV:n lähetyksiä katsoaksesi pelitililläsi on oltava rahaa, mutta pelaamista ei vaadita."
Mielestäni nostivat tuon rahamäärän, mikä pelitililla pitää olla, 10 euroon joskus ehkä vuosi sitten. Perustelivat sitä lisääntyneellä ohjelmistolla jne. Näin muistelisin.

Minimitalletus on ollut 10 euroa siitä lähtien kun Veikkauksen nettipalvelu on ollut olemassa. VeikkausTV:n katseluun riittää, että pelitilillä on 0,01 euroa. Tuon saa aikaan pelaamattakin siten, että siirtää ensin pelitilille minimitalletuksen 10,00 euroa ja sen jälkeen siirtää pelitililtä takaisin omalle pankkitilille 9,99 euroa (rahansiirroissa pelitililtä omalle pankkitilille ei ole mitään minimirajaa). Turha Veikkauksen pelitilillä ylimääräistä rahaa on säilöä, jos pelitilin ainoa käyttötarkoitus on katsoa VeikkausTV:tä.
Benediktus

Poissa Poissa


Vastaus #70 : 01.04.2014 klo 17:41:06

En minä kyllä keksi mistä nuo Veikkauksen striimit saa näkymään iPhonessa ??? Livevetosivun ja kohteet löydän. Selaimellakin toimii.
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


Vastaus #71 : 01.04.2014 klo 17:41:44

Olikos noita matseja missään mainittu, tuleeko muuta kuin homohomoa?
Metpet
Vastaus #72 : 01.04.2014 klo 17:45:08

Virossa lähetetään eri jakeluteiden kautta puolet enemmän otteluja (n. 100) kuin Suomessa. Tähän on tultu.

http://jalgpall.ee/premium/mangude-kalender.php?all=1#jump


e. Ja vielä piti muistuttaa siitä, että Suomi on Euroopan ainoa maa, jossa pääsarjafutista ei nähdä televisiosta lainkaan. Eihän tämä nyt aivan mennyt niin kuin piti..
« Viimeksi muokattu: 01.04.2014 klo 17:55:45 kirjoittanut Metpet »
Capoeira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomifutis


Vastaus #73 : 01.04.2014 klo 17:57:57

Olikos noita matseja missään mainittu, tuleeko muuta kuin homohomoa?

Tuskin. Mitä sitä nyt turhaan lähteä nenäänsä pidemmälle.
Basler

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 01.04.2014 klo 18:08:17

Tuskin. Mitä sitä nyt turhaan lähteä nenäänsä pidemmälle.

no kyllä jos tuulareita ajatellaan niin kupsia tulee. Savolaisia on joka paikassa.

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 469
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa