FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 13:14:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 223 [224] 225 ... 464
 
Kirjoittaja Aihe: Liigan televisiointi (Ruutu & YLE)  (Luettu 1574962 kertaa)
5 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
PG

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa


Vastaus #5575 : 18.07.2017 klo 12:24:35

Hengitystäni pidätellen odotan, että koko saaga on sinun verkkopankin/kortin asetuksista kiinni ;)
Eisseleez

Poissa Poissa


Vastaus #5576 : 18.07.2017 klo 12:31:00

Hengitystäni pidätellen odotan, että koko saaga on sinun verkkopankin/kortin asetuksista kiinni ;)

LOL :D ainakin äsken asiakaspalvelija sano että asetukset pitäisi olla kunnossa, ja esim. netflixn toistuvien maksujen kanssa ei oo mitään ongelmia, ja viime vuona toistuvat suoritukset lähti ihan normaalisti.
Krannan Valderrama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Staffi


Vastaus #5577 : 18.07.2017 klo 13:02:18

Itsehän vaihdoin tuon tilauksen katkeamisen jälkeen paperilaskuun ja maksoin puoli vuotta kerralla. Nähtävästi hyvä, että vaihdoin.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #5578 : 18.07.2017 klo 15:08:03

Vihdoin vastaus KuPS - Klubi -ottelun pieniin ongelmiin.

Hei,

Kiitos viestistä.
Pahoittelen heti alkuun sähköpostivastauksen viivästymistä, sekä paihoitelen myös, että tallenteessa on virhe.

Olen laittanut tästä nyt korjauspyynnön. Hyvitin sinulle esimiehen luvalla tästä tapahtuneesta virheestä 1 päivän tilausjakson loppuun.

Ystävällisin terveisin

Sanoma asiakaspalvelu
Mia
asiakasneuvoja


Ihan sanattomaksi vetää.

:D
Eisseleez

Poissa Poissa


Vastaus #5579 : 18.07.2017 klo 15:45:13

Vihdoin vastaus KuPS - Klubi -ottelun pieniin ongelmiin.

Hei,

Kiitos viestistä.
Pahoittelen heti alkuun sähköpostivastauksen viivästymistä, sekä paihoitelen myös, että tallenteessa on virhe.

Olen laittanut tästä nyt korjauspyynnön. Hyvitin sinulle esimiehen luvalla tästä tapahtuneesta virheestä 1 päivän tilausjakson loppuun.

Ystävällisin terveisin

Sanoma asiakaspalvelu
Mia
asiakasneuvoja


Ihan sanattomaksi vetää.

:D


UUUUH nehän ollu reiluja.
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)


Vastaus #5580 : 18.07.2017 klo 16:13:45

Aika vitsikäs hyvitys. Viimeksi kun oli isompaa ongelmaa taisi tulla 2vk hyvitys. Vaikka ongelma taisi olla rovaniemeläisten kännykkäkulttuurissa.
Preku
Vastaus #5581 : 18.07.2017 klo 16:32:34

Katsokaa nyt helvetti kaikki nuo tilauksenne. Yksi vitsi koko palvelu.
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #5582 : 18.07.2017 klo 16:37:27

Yhden päivän hyvitykselle :D Ylos
Eisseleez

Poissa Poissa


Vastaus #5583 : 18.07.2017 klo 18:24:23

pup pupellus, Nordea  tutki tänään ton ongelman minkä takia veloitus ei ole onnistunut IS Extran osalta, vastasivat seuraavaa.

"Hei,

Korttisi asiaa on selvitetty, ja ilmeni että korttitapahtumassa osto tulee myyjän puolelta väärämuotoisena, joten täällä päässä emme voi sitä korjata. Korttipalvelu ehdotti että kyseessä voisi olla päivittämätön maksupääte myyjän puolella. Joka tapauksessa jokin aiheuttaa sen että myyjän lähettämässä sanomassa on muotovirhe, minkä johdosta emme voi käsitellä ostosta.

Voit kertoa tämän tiedon palveluntarjoajalle, ja jos se ei selviä, voisit kokeilla tehdä uuden tilauksen palvelulle kuten chatissa puhuimme. Kortissa on kutienkin kaikki kunnossa, kuten jo aiemmin katsoimme. "

« Viimeksi muokattu: 18.07.2017 klo 18:28:18 kirjoittanut Eisseleez »
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #5584 : 18.07.2017 klo 18:31:32

Aspan ehdottoma 3D-securen tai vastaavan poistaminen on suht iso riski pelkän IS Extran vuoksi ja sen mainitseminen heidän puoleltaan olisi enemmän kuin toivottavaa. Toki sen poistamisen ei pitäisi olla edes mikään vaihtoehto, vaan saisivat korjata itse oman palvelunsa >:(
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #5585 : 18.07.2017 klo 19:42:17

Voisko joku laittaa linkin tähän topicciin uudelle pj:lle Matti Apuselle, niin hänkin saadaan tietoiseksi millaisen höyryävän kasan kanssa tehtiin juuri jatkosopimus...
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #5586 : 18.07.2017 klo 19:45:42

Yhden päivän hyvitykselle :D Ylos

Jos Helsingin Sanomat jää yhtenä päivänä tulematta, ja siitä reklamoi, standardi hyvitys on yhden päivän lisääminen tilauksen loppuun. Eli menee ihan samalla tavalla tässäkin. Eivät varmaan osaa tai halua ajatella, että joku tilaisi palvelun noin kerran viikossa toistuvan ohjelman takia :)
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #5587 : 18.07.2017 klo 19:53:13

Tosiaan saan yhden lisäpäivän 25.12. päättyvään määräaikaiseen soppariin. Eipä sitä parempaa joululahjaa voisi toivoa Tuoppi

Tässä asiassa olisi riittänyt vaikka pahoittelu ja asian tutkiminen, kun nyt koko homma lähti käyntiin sillä, että aspa kiisti ottelun pätkimiset. Päätyivät sitten siihen, että tallenteessa on vikaa "Ylos" Niin ja tosiaan se otteluhan pelattiin kuukausi sitten ja nyt asia saatiin päätökseen :D
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #5588 : 19.07.2017 klo 00:41:03

Yhden päivän hyvitys. Esimiehen luvalla ??? -> :D -> :(

Kyllä huomaa ettei Sanomassa ole sataan vuoteen tarvinnut välittää paskaakaan jostain asiakaskokemuksesta. Tulee heille vielä kovat ajat tuon asenteen kanssa.
PG

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa


Vastaus #5589 : 19.07.2017 klo 08:24:34

Kyllä tuosta viestinnästä huomaa, etteivät työntekijät koe tarjoavansa laadukasta palvelua. Esimiehen taakse piiloutuminen, luvalla tai ilman, on aina merkki siitä että kokee tarjotun ratkaisun huonoksi tai vaikeaksi.

Pitäisiköhän Sanomallakin hieman tarkastella pyramidia ja etsiä ratkaisuja muualta kuin kabineteista?
jormakaariainen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Sexy football Esa Pekonen


Vastaus #5590 : 19.07.2017 klo 09:49:48

Minkä pankkien asiakkaita olette, joilla on ongelmia? Itsellä ei ole op+electron kombolla ollut mitään ongelmia koskaan ja onko tuo tilaus jo puolitoista vuotta ollut päällä.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #5591 : 19.07.2017 klo 09:54:55

Nordea.
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


Vastaus #5592 : 19.07.2017 klo 09:57:04

Mialle tsemppiä, joutuu selittelemään paskan palvelun ongelmia vittuuntuneille asiakkaille :(
pyry

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Start 09.08.1942


Vastaus #5593 : 19.07.2017 klo 10:10:43

Nordea.

Sama.
Sauron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Tsingis Khan


Vastaus #5594 : 19.07.2017 klo 10:15:56

Nordea.
Sama täällä.
Eisseleez

Poissa Poissa


Vastaus #5595 : 19.07.2017 klo 10:48:18

Sama täällä.

jep sama tääl
AutoBiography

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eagles, Suomi


Vastaus #5596 : 19.07.2017 klo 11:09:46

Verkkokauppa joka ehdottaa poistamaan Verfied by Visan käytöstä? Seems legit :D Ylos Seuraavassa mailissa olisi sitten varmaan pitänyt lähettää CVV-numero.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2017 klo 01:02:46 kirjoittanut AutoBiography »
Tölkkivaari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #5597 : 19.07.2017 klo 11:10:43

Nordea.
:mietaa: :kymmenentuokkosta:
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)


Vastaus #5598 : 19.07.2017 klo 11:18:38

:mietaa: :kymmenentuokkosta:
Eri pankeilla on maksupalveluissa ja etenkin laskuissa erinäisiä speksinvastaisuutta tai muutoin eivät täytä stanuja. Mutta tässä on silti mahdoton tietää onko ongelma asiakassovelluksessa vai pankin päässä. Mutta se on varmaa, että pankit eivät korjaa järjestelmiään vaan asiakkaiden pitää sopeutua. Voi hyvin olla että is:llä on kaikki kunnossa tai sitten ei. Jokatapauksessa is on se joka jotain tulee korjaamaan.
Eisseleez

Poissa Poissa


Vastaus #5599 : 19.07.2017 klo 12:23:05

Eri pankeilla on maksupalveluissa ja etenkin laskuissa erinäisiä speksinvastaisuutta tai muutoin eivät täytä stanuja. Mutta tässä on silti mahdoton tietää onko ongelma asiakassovelluksessa vai pankin päässä. Mutta se on varmaa, että pankit eivät korjaa järjestelmiään vaan asiakkaiden pitää sopeutua. Voi hyvin olla että is:llä on kaikki kunnossa tai sitten ei. Jokatapauksessa is on se joka jotain tulee korjaamaan.


jep, niinku esim tossa mun Nordean lähettämässä mailissa oli. jossa juurikin kehotetiin palveluntarjoajaan korjaamaan viestinmuoto jota se epätoivosena yrittää lähettää

 
Sivuja: 1 ... 223 [224] 225 ... 464
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa