FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.12.2024 klo 22:46:05 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8

Kirjoittaja Aihe: Oussou Konan - liian huono Klubiin?  (Luettu 39403 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
copa de kybä

Poissa Poissa

Vastaus #150 : 19.07.2014 klo 21:31:20

Hieno keskitys muuten myös Demballe, josta tämän huippupaikka riplailun jälkeen. Niin ja lopussa ainoita, joka sai hetken pidettyä palloa. Kakkoskärjen asema Klubissa alkaa olla selvä.
Silvennoinen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK & LPS

Vastaus #151 : 19.07.2014 klo 23:17:22

Asema Lodin varamiehenä Klubissa alkaa olla selvä.
Korjasin.
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #152 : 19.07.2014 klo 23:35:40

Korjasin.

Kyllähän copa de kybä ihan asian ytimessä on. Tämänpäiväisen kaltaisilla esityksillä Röbän avauspaikka on erittäin uhattuna.

Otsikko vaihtoon.
Millionthnck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #153 : 20.07.2014 klo 00:00:20

Lod lienee yksi niistä harvoista pelaajista, jotka tosta nykyisestä jengistä voi lyhyehköllä tähtäimellä myydä jollain järkevällä summalla. Eli ei ole menettämässä avauspaikkaa tostakaan syystä. Konanilta tänään hyvä esitys: maali ja myös muita järkeviä ratkaisuja. Lehkosuon hymy Konanin tullessa paiskaamaan kättä maalin jälkeen oli aika kultaa.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2014 klo 00:05:32 kirjoittanut Millionthnck »
copa de kybä

Poissa Poissa

Vastaus #154 : 20.07.2014 klo 08:35:55

En mä toki oo väittämässä, että Konan Lodin ohi menisi, ellei ihmeitä tapahdu. Tämä vaikka Lod ei viime aikoina ihan parastaan ole näyttänyt. Hyvä homma luonnollisesti, jos pystyy välillä stunttaamaan, kun Lod on pelannut niin paljon. Sen sijaan Miklun ohi hierarkiassa Konan on mennyt jo suht selvästi.
tuuletin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubit. Antti M. & Doblas

Vastaus #155 : 20.07.2014 klo 08:52:22

Tosiaan hieno peli eilen symppis-Konanilta tuossa roolissaan, ja ylipäätään koska onnistumisilla on taipumusta ruokkia myös tulevia onnistumisia,
niin tosiaankin tämän ketjun otsikko (ja otsikoija) nyt vihdoinkin vaihtoon..
Marquinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi

Vastaus #156 : 20.07.2014 klo 10:07:56

Tosiaan hieno peli eilen symppis-Konanilta tuossa roolissaan, ja ylipäätään koska onnistumisilla on taipumusta ruokkia myös tulevia onnistumisia,
niin tosiaankin tämän ketjun otsikko (ja otsikoija) nyt vihdoinkin vaihtoon..

Odotetaan, että pelais useammankin kuin yhden hyvän ottelun :) Mielelläni vaihdan otsikon, jos/kun osoittautuu laadukkaaksi. Sympaattisuus ei valitettavasti vielä yksinään riitä todisteeksi tasosta.
4-5-2

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 20.07.2014 klo 10:28:25

Odotetaan, että pelais useammankin kuin yhden hyvän ottelun :) Mielelläni vaihdan otsikon, jos/kun osoittautuu laadukkaaksi. Sympaattisuus ei valitettavasti vielä yksinään riitä todisteeksi tasosta.

Ei muuten ollut eka hyvä matsi Konanilta, mutta toistaiseksi paras. Joskus aikaisemminkin vetosit siihen, ettei yksi peli riitä. Kuinka monta peliä pitää pelata ok/hyvällä tasolla, ettei enää ole "vitsi, joka ei naurata"?

Ja sä et näe laatua Konanin pelaamisessa? Sokea reettakin näkee Konanin olevan laadukas suurinpiirtein kaikessa muussa kuin laukauksissa/viimeistelyssä. Tämän vuoksi pelipaikkaa onkin tiputettu alemmaksi ja näyttäisi siltä, että homma toimii helvetisti paremmin kärjen alapuolella.

Muutenkin mulla on periaatteesta sitä vastaan, että omista puhutaan halventavasti ja varsinkin, jos tekevät paljon duunia kentällä.
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #158 : 20.07.2014 klo 20:14:23

Oli muuten aivan piipussa matsin jälkeen. Mut hieno maali, sympaattinen pelaaja! Ylos

Eikös se pidä matsin jälkeen ollakin piipussa?
Marquinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi

Vastaus #159 : 20.07.2014 klo 21:20:18

Ei muuten ollut eka hyvä matsi Konanilta, mutta toistaiseksi paras. Joskus aikaisemminkin vetosit siihen, ettei yksi peli riitä. Kuinka monta peliä pitää pelata ok/hyvällä tasolla, ettei enää ole "vitsi, joka ei naurata"?

Ja sä et näe laatua Konanin pelaamisessa? Sokea reettakin näkee Konanin olevan laadukas suurinpiirtein kaikessa muussa kuin laukauksissa/viimeistelyssä. Tämän vuoksi pelipaikkaa onkin tiputettu alemmaksi ja näyttäisi siltä, että homma toimii helvetisti paremmin kärjen alapuolella.

Muutenkin mulla on periaatteesta sitä vastaan, että omista puhutaan halventavasti ja varsinkin, jos tekevät paljon duunia kentällä.

Okei, me nähdään Konanin pelaaminen selvästi eri silmin. En ole nähnyt Konanin pelaavan hyviä otteluita. Eilistä ottelua en nähnyt ollenkaan, mutta olen valmis luottamaan muiden sanaan tämän kerran. Joka tapauksessa eilistä ennen en ollut hyvää ottelua häneltä nähnyt. Ehkä me kiinnitämme huomiota eri asioihin tai sitten kriteerit on erilaiset.

Ja sokean Riitankin kanssa olen eri mieltä. Näen paljon muitakin suuria heikkouksia Konanin pelaamisessa potkutekniikan lisäksi. Olen niistä aiemmin maininnutkin. Jokunen matsi sitten kotikentällä Konan hassas yksinläpi-tilanteen ottamalla karmean kosketuksen palloon. Noita louhikkokosketuksia kun tulee paljon (Konanille tullut helvetisti), niin vaikea mun on ainakin itselleni uskotella perustekniikan olevan kunnossa.

Ja jos toi otsikko nyt oikeasti ottaa koville, niin voin mä sen vaihtaa. Ei tää futisforum nyt kuitenkaan NIIN vakavaa ole.
Bossu

Poissa Poissa

Vastaus #160 : 20.07.2014 klo 21:26:49

Konanin tuuletus eilen oli ainakin tunnetta täynnä :)
ihimine

Poissa Poissa

Vastaus #161 : 20.07.2014 klo 21:58:34

Vaihtaakapa mielessäni tilanne toisin päin eli niin, että Konan olisikin suomalainen hyökkääjä jossain ulkomaisessa seurassa. Maitojuna- ja kaikkia "väärin tunteita näytetty maalin jälkeen" -puheita olisi 30 sivua jo foorumilla.
4-5-2

Poissa Poissa

Vastaus #162 : 20.07.2014 klo 22:01:50

Ja sokean Riitankin kanssa olen eri mieltä. Näen paljon muitakin suuria heikkouksia Konanin pelaamisessa potkutekniikan lisäksi. Olen niistä aiemmin maininnutkin. Jokunen matsi sitten kotikentällä Konan hassas yksinläpi-tilanteen ottamalla karmean kosketuksen palloon. Noita louhikkokosketuksia kun tulee paljon (Konanille tullut helvetisti), niin vaikea mun on ainakin itselleni uskotella perustekniikan olevan kunnossa.

Tää on kummallinen homma. Muutaman huonon ekan tatsin olen itsekin Konanilta nähnyt (mukaanlukien tuo läpiajotilanne), mutta pääasiassa ekat tatsit on hyviä. Kannattaa ensi kerralla kiinnittää erityisesti huomiota tähän. Konan pelaa tällä hetkellä vastustajan linjojen välissä, eikä paskalla pallotatsilla tuosta olisi eilenkään tullut mitään.
Wagner

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Gnistan, HJK

Vastaus #163 : 20.07.2014 klo 22:19:48

Konanin tuuletus eilen oli ainakin tunnetta täynnä :)

Kaikesta kyllä näkee, että Konan sydämensä pohjasta haluaa tehdä maaleja ja olla hyödyllinen joukkueelle. Pelaaja, jolle on helppo toivoa onnistumisia. Taso ei (harmi kyllä) siltikään riitä.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov

Vastaus #164 : 20.07.2014 klo 23:17:32

Nyt kun pari kertaa olen nähnyt tuon Konanin lauantaisen maalin, niin onhan tuo Aksalulta täysin luokattomasti pelattu. Konanilta tulee louhikkokosketus juuri ratkaisevalla hetkellä, mutta virolainen jää viivahiireksi. Junnuveskakin olisi käynyt nappaamassa tuon pallon Konanin jalasta.

Mielestäni Konan kuitenkin tekee kentällä oikeita asioita, ja ei suinkaan ole niin huono pelaaja kuin muutama kirjoittaja antaa täällä ymmärtää.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #165 : 20.07.2014 klo 23:20:12

Mielestäni Konan kuitenkin tekee kentällä oikeita asioita, ja ei suinkaan ole niin huono pelaaja kuin muutama kirjoittaja antaa täällä ymmärtää.
Myös Konaniin varmaan pätee jonkinlainen voorumin nyrkkisääntö. Pelaaja ei ole ikinä niin huono kuin voorumilla haukutaan, eikä ikinä niin hyvä kuin voorumilla hehkutetaan.
Pyrkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sadik, Carroll & Vertainen

Vastaus #166 : 20.07.2014 klo 23:35:59

Nyt kun pari kertaa olen nähnyt tuon Konanin lauantaisen maalin, niin onhan tuo Aksalulta täysin luokattomasti pelattu. Konanilta tulee louhikkokosketus juuri ratkaisevalla hetkellä, mutta virolainen jää viivahiireksi. Junnuveskakin olisi käynyt nappaamassa tuon pallon Konanin jalasta.

Täh? Konan ottaa koko tilanteessa kaksi kosketusta, joista toinen on viimeistely, joten mielestäsi tuo pusku itselle eteen on ilmeisesti louhikkokosketus? Siinäkin pallo on kokoajan Konanin lähellä, vaikka puolustaja hidastaakin hetkeksi vauhtia repimällä. Ei Aksalu tuohon olisi ehtinyt ikinä ennen Konania.
lattis2

Poissa Poissa

Vastaus #167 : 29.07.2014 klo 16:10:23

Miksi otsikon pitää olla noin alentava?
Ja otsikosta saa myös sen käsityksen, että pelaajan etunimi olisi Oussou.
http://nr.soccerway.com/players/-ouso/168593/
Ehkä selkeämpi kirjoitustapa sukunimelle olisi väliviivalla eli
Oussou-Konan
Gunvald Larsson

Poissa Poissa

Vastaus #168 : 29.07.2014 klo 16:57:16

Mennään nyt Oussou (etunimi) Konanilla (sukunimi), kun on kerran aloitettu :D Ylos
voseli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski

Vastaus #169 : 29.07.2014 klo 20:25:20

Kyllä se Oussou on etunimi, eikä sukunimi. ::)
Röytän Karhu

Poissa Poissa

Vastaus #170 : 29.07.2014 klo 20:30:04

Anicet jnejnejnejnejne Oussou-Konan se taitaa olla, eli sukunimi.
voseli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski

Vastaus #171 : 29.07.2014 klo 20:30:31

Ei ole.

Oussou, Anicet, Harian ja Maxmalon ovat etunimet, Konan sukunimi.
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #172 : 14.08.2014 klo 08:54:28

ei siis mahdu enää edes penkille?
MJ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jugadores del Käpylän Pallo, €uro-Klubi, Jam Tarts

Vastaus #173 : 14.08.2014 klo 09:01:24

ei siis mahdu enää edes penkille?

Taitaa olla Konanilla loppukaudeksi vakiopaikka Banan koirankopissa, ilman loukkaantumisia näyttäisi peliminuutit jäävän aika vähäisiksi. Vaikea sanoa mitä mieltä tästä nyt olisi, kaverilla on periaatteessa potentiaalia (paino kuitenkin sanalla periaatteessa).
Z-mies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suo(mi)potkupallo

Vastaus #174 : 14.08.2014 klo 09:09:30

Jos kyseessä olisi alle kaksikymppinen suomalaisjunnu olisi peliaikaa tarjottu isolla kädellä, mutta 25-vuotiaaksi ulkomaanarvaksi Konan on auttamatta, jos ei väärässä liigassa, niin ainakin väärässä joukkueessa. Itse kyllä uskoisin, että jos Lehkosuolla olisi halua, saisi Konanista hyvän pelaajan klubillekin. Kunnon mahdollisuutta ei ole kuitenkaan syystä tai toisesta annettu. Kenties on vaan niin huono treeneissä.

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8

Siirry: