FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
05.12.2024 klo 05:26:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 8

Kirjoittaja Aihe: Oussou Konan - liian huono Klubiin?  (Luettu 39407 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #50 : 30.04.2014 klo 20:59:54

Oli tänään muutenkin melko hyvä, toki vastus oli mitä oli Ylos Pelasi mallikkaasti sen ensimmäiseen maaliin johtaneen tilanteen. Toivottavasti saa liigassakin mahdollisuuden avauksessa, kun Miklu on ollut niin sysipaska.

Pari vastaavaa peliä ja otsikon voi muuttaa. :)
Marquinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi

Vastaus #51 : 01.05.2014 klo 04:43:57

Pari vastaavaa peliä ja otsikon voi muuttaa. :)

Katsotaan sitten, kun on lähemmäs 10 peliä pelannut avauksessa.
superDISA

Poissa Poissa

Vastaus #52 : 08.05.2014 klo 19:57:31

Täysin varma en ole, valehteleeko silmäni tai muistini, mutta Virhearvio taisi syöttää tänään laidalta läpi Lodin, joka keskitti Kandjin maalin. Virhearvio taisi myös syöttää Baahin läpi, josta Baah teki maalin.

Melkoinen virhearvio.

Missä vaiheessa tuo sanomani "virhearvio" voidaan vahvistaa oikeaksi? Tänäänkin täysi turhake. HJK tarvitsee hyökkääjän. Hitto, että harmittaa toi talven siirtosekoilu.
4-5-2

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 08.05.2014 klo 20:03:13

Missä vaiheessa tuo sanomani "virhearvio" voidaan vahvistaa oikeaksi? Tänäänkin täysi turhake. HJK tarvitsee hyökkääjän. Hitto, että harmittaa toi talven siirtosekoilu.

Petasi pari paikkaa muille tänään ja muutenkin pelasi mallikkaasti. Sen sijaan maalintekijää ei Konanista valitettavasti taida saada.
superDISA

Poissa Poissa

Vastaus #54 : 08.05.2014 klo 20:06:08

Ok. Taitaa olla vaatimustasossa vaan ero. :) Mun mielestä hyökkääjän pitäisi pystyä tekemään myös maaleja ja saada syötöt omille sen lisäksi, että pelaa ihan pirteästi.
4-5-2

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 08.05.2014 klo 20:09:08

Ok. Taitaa olla vaatimustasossa vaan ero. :) Mun mielestä hyökkääjän pitäisi pystyä tekemään myös maaleja ja saada syötöt omille sen lisäksi, että pelaa ihan pirteästi.

Katsottiinkohan eri matsia, koska mun nähdäkseni Konan nimenomaan pisti syötöt omille kohtuullisen hyvällä prosentilla. Vaatimustasossa ei varmastikaan ole eroa, mutta itse katson pelaajan suorituksessa muutakin kuin mitä pöytäkirjaan jää. Konan pelasi tänään ihan hyvin, mutta kyllähän kärkipelaajalle suoritus on aina jollain lailla vajaa, jos ei maaleja tule - varsinkin, kun siihen tänään(kin) oli pari oikein hyvää mestaa.
ihimine

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 08.05.2014 klo 20:16:30

... ja jos ratkaisut maalipaikoissa eivät oikein edes näytä maalintekijän ratkaisuilta.
dusselinpoika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF:n nazihomomodet ottakaa vähe parrua peppuun

Vastaus #57 : 08.05.2014 klo 20:19:17

Ei huolta, kyllä niitä maaleja alkaa tulla, kunhan kelit paranevat. Konan ei vain ole tottunut kylmässä viimassa pelailuun, eikä täten sihti ole vielä kunnossa. Lämpimiä kesäiltoja odotellessa :peukku:
Bacchus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomo Saarnio Loyals

Vastaus #58 : 08.05.2014 klo 20:25:02

Pelasihan Konan Lodin läpi ja ainoastaan Lodin paska viimeistely esti maalin. Ihan hyvä matsi ja ei missään nimessä jengin huonoimpia. Onhan Konanilla hieman puutteita viimeistelyssä, mutta onneksi sitä on aika helppo parantaa verrattuna vaikka maalipaikoille pääsemiseen. Lisäksi täytyy muistaa, että jos Konan olisi joku goalscoring machine niin tuskin skulaisi Klubissa.
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots

Vastaus #59 : 08.05.2014 klo 21:37:52

Pitää muuten toivoa ettei Konan loukkaantunut pahasti. Jäi ikävännäköisesti paikattavaksi keskiympyrään ottelun päätyttyä. En jaksanut jäädä hirveämmin tätä näytelmää seuraamaan, niin osaako joku sanoa selvisikö omin jaloin ulos kentältä ja kuinka vahvasti teipattuna?
ihimine

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 08.05.2014 klo 22:13:31

HJK-topicista:
Tulee tekemään 10+ tänä vuonna!

Jalluveto liigamaaleista?
Axl Rose

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: salkkari-topic sallittava

Vastaus #61 : 09.05.2014 klo 06:07:42

Pitää muuten toivoa ettei Konan loukkaantunut pahasti. Jäi ikävännäköisesti paikattavaksi keskiympyrään ottelun päätyttyä. En jaksanut jäädä hirveämmin tätä näytelmää seuraamaan, niin osaako joku sanoa selvisikö omin jaloin ulos kentältä ja kuinka vahvasti teipattuna?
Käveli muun joukkeen kanssa kiittämään katsojia ja jalkaan oli teipattu jääpussi. Puujalka?
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa

Vastaus #62 : 09.05.2014 klo 10:55:00

HJK-topicista:
Jalluveto liigamaaleista?

Maali per 120 peliminuuttia ja silti helposti saavutettavissa ;) Eilisen pelin toisen puoliajan ensimmäiset 30min näyttivät, että on vain ajan kysymys ennenkuin ne normi 5,6,7 - 0,1 raiskajaiset taas alkavat.
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat

Vastaus #63 : 09.05.2014 klo 22:21:45

Kyllä Konan on maalintekijä. Uusi ympäristö voi viedä aikansa, koska sopeutuminen ei välttämättä ole niin helppoa, jota jotkut saattavat kuvitella.
Gynekologi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Naisten kymppi & Likkojen Lenkki!

Vastaus #64 : 10.05.2014 klo 09:41:34

Mä en vaa pysty käsittämään Konanin mollaamista. Ei mun puolesta tarvii tehdä yhtään maalia, jos syöttää Lodille samanlaisia paikkoja joka pelissä kuin MILFFIÄ vastaan.
tuuletin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubit. Antti M. & Doblas

Vastaus #65 : 10.05.2014 klo 10:21:33

Mä en vaa pysty käsittämään Konanin mollaamista. Ei mun puolesta tarvii tehdä yhtään maalia, jos syöttää Lodille samanlaisia paikkoja joka pelissä kuin MILFFIÄ vastaan.
Samat sanat, mutta eri äänellä.    ..ja kyllä niitä maalejakin alkaa vielä kertymään jahka..
oezil

Poissa Poissa

Vastaus #66 : 10.05.2014 klo 22:02:01

Miklun 50 euron irtomässyostokset pahoittanut jengin mielen niin pahasti, että Konanin kohdalla hyvät passit ja rakentelut riittää, mutta Forcen kohdalla ei? :(
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #67 : 10.05.2014 klo 22:16:07

Miklulta ei oo näkynyt tällä kaudella kyllä hyviä passeja tai rakenteluitakaan.
Lisbie

Poissa Poissa

Vastaus #68 : 11.05.2014 klo 02:06:34

Maaleja kuitenkin on tullut edelleen klubilaisista eniten.

Konan vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta hyökkäykseen, vaatii hieman aikaa vielä. Mutta kyllähän tämä vähän hölmöä on, että Miklusta on ilmeisesti tullut hyökkääjäksi liian vanha tai jotain, ja sitten ihan vitun kuka tahansa vertailukohteeksi saatu on paljon parempi, oli näytöt mitä tahansa.
Jerome

Poissa Poissa

Vastaus #69 : 11.05.2014 klo 12:07:59

Barbaariin löytyy vielä uskoa (/toivoa), toivottavasti löytää pian maalivireen Pallo
4-5-2

Poissa Poissa

Vastaus #70 : 11.05.2014 klo 12:09:10

Barbaariin löytyy vielä uskoa (/toivoa), toivottavasti löytää pian maalivireen Pallo

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Itse myös uskon, että Konanin taidoilla maalihanat vielä aukeavat.
oezil

Poissa Poissa

Vastaus #71 : 11.05.2014 klo 14:39:44

Oon kai nähnyt sit eri Klubin matseja. Sonskilla ne kyllä pelattiin.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #72 : 12.05.2014 klo 09:14:19

Oon kai nähnyt sit eri Klubin matseja. Sonskilla ne kyllä pelattiin.

Se oli sitten varmaan HIFKin peli.
Jones

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCL

Vastaus #73 : 12.05.2014 klo 09:22:49

Viime keskiviikon Yle Puheen jalkapallokierroksella Antti Pohja dumasi tämän janarin täysin. Pohjan mukaan maalintekijä olisi tehnyt Konanin ekan puoliajan paikoista paria maalia.
karppa27

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hjk, suomen maajoukkue, liverpool

Vastaus #74 : 14.05.2014 klo 13:37:19

Viime keskiviikon Yle Puheen jalkapallokierroksella Antti Pohja dumasi tämän janarin täysin. Pohjan mukaan maalintekijä olisi tehnyt Konanin ekan puoliajan paikoista paria maalia.
Konanin kohdalla plussaksi voidaan katsoa se, että mieshän pääsee joka peleissä maalipaikoille. Se kertoo, että mies liikkuu oikein ja hakee paikkoja. Miklun kohdalla näin ei voi sanoa. Miklu kyllä hakee paikkoja, mutta liike ei riitä, konanilla se riittää.

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 8

Siirry: