FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.11.2024 klo 13:05:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Mitkä kaksi joukkuetta etenevät lohkosta jatkoon?  (Äänestys päättynyt: 12.06.2014 klo 15:56:18)
Kolumbia - 263 (35.3%)
Kreikka - 90 (12.1%)
Norsunluurannikko - 253 (34%)
Japani - 138 (18.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 375

Sivuja: 1 ... 5 [6]

Kirjoittaja Aihe: Lohko C (Kolumbia, Kreikka, Norsunluurannikko ja Japani)  (Luettu 18556 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ponsse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, jokerit

Vastaus #125 : 25.06.2014 klo 12:16:24

Mun mielestä Norsut ei ole huono joukkue lainkaan. Kreikka vain on niin v-mäinen vastustaja että sitä vastaan ei ihan millä taktiikalla tahansa lähdetä pelaamaan. Norsut epäonistuivat tällä kertaa taktisesti. Mä olen aika varma että Kolumbian 3-0 voitto Kreikasta oli suurelta osin hyvnä valmistautumisen ansiota. Olihan kyseessä avausottelu ja siten se kaikkein tärkein. Jos Kreikka olisi ollut Kolumbian viimeinen vastustaja, Kreikka olisi saattanut turhauttaa heidätkin. Ehkä Norsut lähtivät alitajuisesti varmistelemaan tasuria ja se kostautui. Vähän niin kuin Italia. Mun mielestä Norsut oli tämän lohkon toiseksi paras joukkue.

Japani-ottelua en nähnyt ja Kolumbiaa vastaan nirsut pelasivat mielestäni hyvin. Eilinen potkiskelu oli kuitenkin joukkueelta täysi vitsi. Kreikan puolustus ei mitään yltiötiivistä ollut, se on jokaisen pakko myöntää. Lisäksi Kreikan piti ottelu voittaa, ei norsujen joten turhauttamisaspektikin olisi ollut norsujen puolella. Norsuilla oli todennäköisesti lohkon toiseksi parhaat pelaajat, mutta toiseksi paras joukkue he eivät olleet.
coelb

Poissa Poissa

Vastaus #126 : 25.06.2014 klo 12:19:28

Hyvä pelaaja, hieno mies Ylos

http://yle.fi/urheilu/video_kreikan_sankarilta_hieno_ele_hurjan_loppuratkaisun_jalkeen/7318902

Nyt on viimeistään aika hypätä Kreikan wagoniin.

Sivuja: 1 ... 5 [6]

Siirry: