FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.12.2024 klo 04:35:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Mitkä kaksi joukkuetta etenevät lohkosta jatkoon?  (Äänestys päättynyt: 12.06.2014 klo 15:57:00)
Uruguay - 307 (37.3%)
Costa Rica - 14 (1.7%)
Italia - 325 (39.4%)
Englanti - 178 (21.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 412

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 10

Kirjoittaja Aihe: Lohko D (Uruguay, Costa Rica, Italia ja Englanti)  (Luettu 36117 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Beth

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #150 : 19.06.2014 klo 23:31:57

Kutsukaa sitä vaikka miksi lukoksi haluatte, mutta fakta on se ettei pelaajiston taso riitä ja siitä tässä on kyse. Valioliigan parhaimmisto ei koostu lädeistä.

Costa Rican ukot täysin ylivertaisia Englannin pelaajamateriaaliin nähden? Osaatko luetella vaikka neljän Costa Rican pelaajan nimen ja seurajoukkueen. Itse en osaisi.
Spillo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maradona è Dio e Lavezzi il suo erede

Vastaus #151 : 19.06.2014 klo 23:35:33

Costa Rican ukot täysin ylivertaisia Englannin pelaajamateriaaliin nähden? Osaatko luetella vaikka neljän Costa Rican pelaajan nimen ja seurajoukkueen. Itse en osaisi.

Ethän osaisi mistään muustakaan kuin englannista. Miksi te aina keksitte itse noita muiden sanomia, en ole mistään ylivertaisesta edes puhunut mitään.
Beth

Poissa Poissa

Vastaus #152 : 19.06.2014 klo 23:38:48

Ethän osaisi mistään muustakaan kuin englannista. Miksi te aina keksitte itse noita muiden sanomia, en ole mistään ylivertaisesta edes puhunut mitään.

Englanti sillä nyt ainakin on hanskassa.

Itse kuitenkin keksit kuinka osaan nimetä muiden joukkueiden pelaajia.

Sananhelinää kaikki, ei betsejä, vain tyhjiä sanoja (=provoa). Tämä riittää.
Eki83

Poissa Poissa

Vastaus #153 : 19.06.2014 klo 23:43:32

Spillon kanssa kyllä sama tuosta, ettei tämä mikään varsinainen kuolemanlohko ainakaan sen puolesta ole, että joku selkeä välieräkandidaatti putoaisi heti. Etelä-Amerikan vitonen, keskitason maa Euroopasta ja joukkue Concacafista, missä taso on vähän sitä sun tätä. Italia toki on potentiaalinen top4-joukkue. Ihan peruslohko.
Spillo

Poissa Poissa

Vastaus #154 : 19.06.2014 klo 23:47:30

Itse kuitenkin keksit kuinka osaan nimetä muiden joukkueiden pelaajia.

Sananhelinää kaikki, ei betsejä, vain tyhjiä sanoja (=provoa). Tämä riittää.

Mitä helvetin betsejä mun pitäisi sun kanssa pelata? Johan sanoin teen niitä betsejä Costa Rican puolesta, tein niitä jo Uruguayta vastaan. Nyt tein niitä betsejä Kreikan puolesta, mutta se siitä koska ei tämä ole mikään betsifoorum eikä putsifoorum vaan futiskeskustelu. Mulla on Kreikka niukka suosikki Japania vastaan ja sen takia tein sitä betsiä kun se on asetettu altavastaajaksi ja olen siitä eri mieltä.
Fortitudo

Poissa Poissa

Vastaus #155 : 19.06.2014 klo 23:48:37

Olin ennen kisoja sitä mieltä, että tämä lohko on kisojen heikoin ja pysyn yhä varmemmin tässä kannassa.

Kun heittää tarpeeksi paskaa seinään, niin osa siitä pakostikin tarttuu.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #156 : 19.06.2014 klo 23:51:10

Spillon kanssa kyllä sama tuosta, ettei tämä mikään varsinainen kuolemanlohko ainakaan sen puolesta ole, että joku selkeä välieräkandidaatti putoaisi heti. Etelä-Amerikan vitonen, keskitason maa Euroopasta ja joukkue Concacafista, missä taso on vähän sitä sun tätä. Italia toki on potentiaalinen top4-joukkue. Ihan peruslohko.
No tuo nyt riippuu ihan siitä, miten asian haluaa esittää. Lohkossa pelaa kuitenkin kolme entistä maailmanmestaria, joista yksi on myös hallitseva Etelä-Amerikan mestari ja toinen viime EM-kisojen kakkonen. En toki itsekään pitänyt tätä kisojen kovimpana lohkona. Italia on jälleen kerran mitalikandidaatti ja Uruguay on kuitenkin jälleen ihan iskukykyinen ryhmä. Myös Englanti on ihan kelpo joukkue, vaikka sitä ei hyvällä tahdollakaan voinut pitää mitaliehdokkaana.
HUMU

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 19.06.2014 klo 23:51:41

>Olis kysynyt meiltä kuinka paska toi Hodari on valmentaan. Svenniksen kanssa laatuluokitus exstra soft...
Eki83

Poissa Poissa

Vastaus #158 : 19.06.2014 klo 23:57:46

No tuo nyt riippuu ihan siitä, miten asian haluaa esittää. Lohkossa pelaa kuitenkin kolme entistä maailmanmestaria, joista yksi on myös hallitseva Etelä-Amerikan mestari ja toinen viime EM-kisojen kakkonen. En toki itsekään pitänyt tätä kisojen kovimpana lohkona. Italia on jälleen kerran mitalikandidaatti ja Uruguay on kuitenkin jälleen ihan iskukykyinen ryhmä. Myös Englanti on ihan kelpo joukkue, vaikka sitä ei hyvällä tahdollakaan voinut pitää mitaliehdokkaana.

Englannin maailmanmestaruus on vuodelta 1966 ja Uruguayn vielä kauempaa esihistoriasta joten en kyllä käsitä miten liittyvät tämän hetken joukkueiden tasoon. En ole sun kanssa tosta lopusta varsinaisesti mistään eri mieltä, mutta käsitän termin kuolemanlohko kyllä vähän eri tavalla kuin mitä tämä lohko on. Kuten sanottua kelpo lohkohan tämä on varsinkin, kun Costa Rican muutamat laatupelaajat näyttivät olevan tikissä ja tolppien välissä oli yksi kisojen parhaista veskoista eikä samanlaista puulaamolaria kuin esim. Hondurasilla.
Spillo

Poissa Poissa

Vastaus #159 : 20.06.2014 klo 00:00:12

Olen osittain eri mieltä tästä ja aika omituista ettei se vaikuta olevan hyväksyttyä. Omissa papereissani tässä lohkossa ei ole yhtään kisoissa pärjäämään tulevaa joukkuetta, jos olen oikeassa niin todella moni vaikuttaa olevan väärässä. Sen kummallisemmasta asiasta ei ole kyse, aika vaikea ymmärtää miten jotkut voi olla niin fanaattisia jonkun toisen maan puolesta, ettei sitä kykene käsittämään vaan ottaa sen jonain vittuiluna.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #160 : 20.06.2014 klo 00:02:01

Lähinnä siis tarkoitin sitä, että kyllä tämän sai etukäteen mediassa aika luontevasti nimettyä "kuolemanlohkoksi". En siis henkilökohtaisesti pidä tätä mitenkään erityisenä lohkona, vaikka ei tämä missään tapauksessa se heikoinkaan ole. En siis varsinaisesti ole kanssanne eri mieltä, mutta pidän noita ennakkopuheita tavallaan ihan perusteltuina.

Ainoastaan Italian menestysmahdollisuuksista olen Spillon kanssa eri mieltä. Italia voi mennä pitkällekin.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2014 klo 00:05:57 kirjoittanut Vorssander »
Lumpini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA

Vastaus #161 : 20.06.2014 klo 00:02:08

Vaan eihän se vielä ole taputeltu...
Italia voittaa Costa Rican ja Uruguayn ja Englanti vikassa pelissään riittävän suurinumeroisesti Costa Rican, niin jalkapallon emomaa saa vielä yhden mahdollisuuden.

Eipä silti, että olisin odottanut Englannilta mitään suurta, kunhan taas toivon jotain...
« Viimeksi muokattu: 20.06.2014 klo 00:05:56 kirjoittanut Lumpini »
Fortitudo

Poissa Poissa

Vastaus #162 : 20.06.2014 klo 00:20:15

Omissa papereissani tässä lohkossa ei ole yhtään kisoissa pärjäämään tulevaa joukkuetta, jos olen oikeassa niin todella moni vaikuttaa olevan väärässä.

Käytännössä perustelit oman väitteesi omalla ennusteellasi. Lisäksi kisoissa on muitakin lohkoja, joissa ei ole sen realistisempia mestaruuskanditaatteja, joten se ei vielä tee D-lohkoa kisojen heikoimmaksi.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #163 : 20.06.2014 klo 00:29:00

Lähinnä siis tarkoitin sitä, että kyllä tämän sai etukäteen mediassa aika luontevasti nimettyä "kuolemanlohkoksi". En siis henkilökohtaisesti pidä tätä mitenkään erityisenä lohkona, vaikka ei tämä missään tapauksessa se heikoinkaan ole. En siis varsinaisesti ole kanssanne eri mieltä, mutta pidän noita ennakkopuheita tavallaan ihan perusteltuina.

Ainoastaan Italian menestysmahdollisuuksista olen Spillon kanssa eri mieltä. Italia voi mennä pitkällekin.

Tämä on nimetty kuolemanlohkoksi vain, koska Englantia pidetään jostain syystä kovana jenginä. Oikea kuolemanllhkovoli ae, mistä Espanja jäi lohkoon.
Spillo

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 20.06.2014 klo 00:35:04

Käytännössä perustelit oman väitteesi omalla ennusteellasi. Lisäksi kisoissa on muitakin lohkoja, joissa ei ole sen realistisempia mestaruuskanditaatteja, joten se ei vielä tee D-lohkoa kisojen heikoimmaksi.

Rankkasin lohkot ja lohkot C ja D ei sisältänyt mulla mestaruuskandidaatteja ja ne on heikoimmat mulla. Sehän tässä on, että kun ne nyt kohtaa sitten toisensa niin näiden 2 lohkon joukkueita menee pakosti 8 parhaan joukkoon 2 kpl.

edit. F-lohko unohtui. Ei sielläkään mulla mestaruuskandidaattia. Erot näiden 3 lohkon välillä hyvin pienet.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2014 klo 01:05:04 kirjoittanut Spillo »
Savon keisari

Poissa Poissa

Vastaus #165 : 20.06.2014 klo 00:38:13

Jos tämä ei ole kuolemanlohko siksi että Englanti on "huono", niin samalla perusteella Espanjan lohko on sitä vielä vähemmän.
Beth

Poissa Poissa

Vastaus #166 : 20.06.2014 klo 00:45:27

Tämä on nimetty kuolemanlohkoksi vain, koska Englantia pidetään jostain syystä kovana jenginä. Oikea kuolemanllhkovoli ae, mistä Espanja jäi lohkoon.

Englanti on kyllä pelannut parempaa palloa toistaiseksi kun Espanja.
Lumpini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA

Vastaus #167 : 20.06.2014 klo 00:53:09

Jos tämä ei ole kuolemanlohko siksi että Englanti on "huono", niin samalla perusteella Espanjan lohko on sitä vielä vähemmän.

Touche :)

Espanja petti kaikki, mutta toisaalta toisti historialliset odotukset. Edellisten kisojen voittaja jää lohkoon...
Olen kyllä yllättynyt ja pettynyt, mutta onneksi en lyönyt vetoja.
ptuutti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #168 : 20.06.2014 klo 00:57:42

En odottanut mitään englannilta ja silti olen pettynyt, mitä se kertoo?
Edmundo

Poissa Poissa

Vastaus #169 : 20.06.2014 klo 00:59:43

Englanti menee vielä välieriin. Näin on ennustettu.
Emil Zatopek
Vastaus #170 : 20.06.2014 klo 01:32:19

Lads, we have no future.
Lisbie

Poissa Poissa

Vastaus #171 : 20.06.2014 klo 01:49:14

Onhan tässä mahdollisuus kaikkien aikojen bailoutiin, kun Italia rullaa voittamattomana lattarien yli ja Englanti menee maalierolla jatkoon voittamalla Costa Rican  :D

Tämä. :D

Hodgson the Houdini Ylos
tursas

Poissa Poissa

Vastaus #172 : 20.06.2014 klo 02:35:19

Odotan huomisen 0-0 tasurin nostavan Costa Rican lohkokakkosena jatkoon. Italia menee myos jatkoon.
Jugurttibiti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #173 : 20.06.2014 klo 04:01:41

Kyllä kai Uruguay hakee tasurin Italialta ja Englannin toiveet menevät viimeistään siinä. Ellei jo huomenna Italian tuhriessa tasurin.

Uuden valmentajan opein kohti 2016 turnausta. Ehkä silloin taas kisoihin ja alkulohkostakin jatkoon.
Möllis

Poissa Poissa

Vastaus #174 : 20.06.2014 klo 07:53:43

Ymmärrän miksi Englannin kannattajat pitävät jatkoonmenoa kutakuinkin mahdottomana koska se on aika perus psykologiaa, mutta eihän tuo nyt mitään kovin ihmeellistä edes vaadi. Eiköhän Costa Rica ota kunnolla pataan sekä Italialta että Englannilta, jolloin se lädien kannalta olennaisin asia on että miten hyvin Uruguay saa väännettyä Italiaa vastaan.

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 10

Siirry: