FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.02.2025 klo 10:34:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Mitkä kaksi joukkuetta etenevät lohkosta jatkoon?  (Äänestys päättynyt: 12.06.2014 klo 15:57:11)
Belgia - 332 (48.3%)
Algeria - 28 (4.1%)
Venäjä - 252 (36.7%)
Etelä-Korea - 75 (10.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 344

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5

Kirjoittaja Aihe: Lohko H (Belgia, Algeria, Venäjä ja Etelä-Korea)  (Luettu 17479 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
De Caje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eendracht, Anderlecht, Chelsea

Vastaus #75 : 17.06.2014 klo 09:06:39

Luulen että Belgian avauskokoonpano tulee olemaan tämä:

Lukaku         

Mertens      Hazard      De Bruyne   

Fellaini      
                                        Witsel      

Vertonghen      Kompany        Van Buyten      Alderweireld

Courtois      

Belgia johtaa tokalla puoliajalla 2/3-0, vaihdot:
joku keskikentältä -> Januzaj
Lukaku (hattutempun jälkeen) -> Origi (tai Mirallas)
Van Buyen -> Lombaerts (vasemmalle, Kompany siirtyy oikealle)   

« Viimeksi muokattu: 17.06.2014 klo 09:14:31 kirjoittanut De Caje »
hardluckpool

Poissa Poissa

Vastaus #76 : 17.06.2014 klo 09:14:00

Belgia johtaa tokalla puoliajalla 2/3-0, vaihdot:
joku keskikentältä -> Januzaj
Lukaku -> Origi (Mirallas)
Van Buyen -> Lombaerts

Itse taas luulen, että ottelussa mennään niin pitkään 0-0 tilanteessa, ettei päästä moista (että turvallisen johtoaseman vuoksi otetaan jotain tiettyjä vaihtoja) edes pohtimaan ;)
Haksis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Beşiktaş,Huuhkajat, MilliTakim

Vastaus #77 : 17.06.2014 klo 10:50:35

Itse taas luulen, että ottelussa mennään niin pitkään 0-0 tilanteessa, ettei päästä moista (että turvallisen johtoaseman vuoksi otetaan jotain tiettyjä vaihtoja) edes pohtimaan ;)

Tähän sama, mutta eiköhän Belgia 1,2-0 voiton nappaa.
Dick Fuckens

Poissa Poissa

Vastaus #78 : 17.06.2014 klo 11:03:55

Algeria on mainettaan parempi jalkapallojoukkue. Uumoilen yllätystä tästä matsista. Joko vähämaalinen tai maaliton tasuri, tai jopa Algerian shokkivoitto.

Toivotaan kuitenkin Belgialle menestystä. Paineet vaan saattavat olla liikaa.
De Caje

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 17.06.2014 klo 11:28:13

Tähän sama, mutta eiköhän Belgia 1,2-0 voiton nappaa.
Varmaan niin se meneekin, itse olen vaan odottanut tätä ottelua jo viimeiset puol vuotta joten tässä on terveellinen annos optimismia mukana. 
Ganja

Poissa Poissa

Vastaus #80 : 17.06.2014 klo 12:23:23

Luulen että Belgian avauskokoonpano tulee olemaan tämä:

Lukaku         

Mertens      Hazard      De Bruyne   

Fellaini      
                                        Witsel      

Vertonghen      Kompany        Van Buyten      Alderweireld

Courtois      

En jaksa uskoa Fellainin avauspaikkaan, ainakaan jos Flaamien TV:seen on luottamista. Dembele tai Defour siella pelannee.
Hyokkaavista kk:n pelaajista sitten ylitarjontaa, kun penkillekin jaisi Mirallas, Januzaj...

Januzaj ja Vanden Borre voisivat avaukseenkin tunkeutua, mutta aika taisi tulla vastaan. Ensi karsinnoissa sitten.

Isoin kysymys itselleni on tuo Kompanyn topparipari. Itse olin jo melko varma etta Vermaelen avaa, mutta nyt se nayttaa vahan epatodennakoiselta.
waccoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä nettikiusaan

Vastaus #81 : 17.06.2014 klo 12:27:57

Algeria on luultavasti Ghanan ohella kovin Afrikan maa. Pieni kysymysmerkki sielläkin on penkin päässä: Lamouchi ei ainakaan minua vielä ole vakuuttanut, jonkun Queirozin komennuksessa Algeria olisi todella vittumainen vastustaja kenelle tahansa. Pidän silti Les Fennecsin jatkopaikkaa alkulohkosta hyvinkin mahdollisena. Ristiinpelaamista tullaan näkemään.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #82 : 17.06.2014 klo 12:34:52

Pidän silti Les Fennecsin jatkopaikkaa alkulohkosta hyvinkin mahdollisena. Ristiinpelaamista tullaan näkemään.
Olen periaatteessa samaa mieltä, mutta jostain syystä uskon Venäjän voittavan tämän lohkon. Toisen jatkopaikan suhteen Belgia on tietenkin suosikki, mutta tänään Algerialla olisi heti hyvä paikka yllättää. Joukkuetta on ehkä hieman aliarvioitu ennakoissa, mutta siihenkin on syynsä. Viime MM-kisoissa joukkue jäi maaleitta ja myös viime vuoden Afrikan mestaruuskisat menivät pahasti penkin alle Algerian jäätyä lohkojumboksi (ainoa piste 2-2-tasapelistä Norsunluurannikkoa vastaan). 2012 Algeria ei selviytynyt maanosansa mestaruusturnaukseen lainkaan. MM-karsinnat joukkue on siis selvittänyt jo kahdesti peräkkäin tyylillä, mutta muuten otteet ovat olleet melkoisen epätasaisia.
Mogitus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #83 : 17.06.2014 klo 12:44:20

Algeria on luultavasti Ghanan ohella kovin Afrikan maa. Pieni kysymysmerkki sielläkin on penkin päässä: Lamouchi ei ainakaan minua vielä ole vakuuttanut, jonkun Queirozin komennuksessa Algeria olisi todella vittumainen vastustaja kenelle tahansa. Pidän silti Les Fennecsin jatkopaikkaa alkulohkosta hyvinkin mahdollisena. Ristiinpelaamista tullaan näkemään.

Lamouchihan on Norsunluurannikon päävalmentaja.
waccoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä nettikiusaan

Vastaus #84 : 17.06.2014 klo 13:02:25

Lamouchihan on Norsunluurannikon päävalmentaja.
Ei helvetti ei ollut eka kerta kun sotken nämä :D

Halilhodzic tosiaan Algerian penkin päässä ja on sen verran kokenut kettu, että hänestä tuskin jatkopaikka jää kiinni.
ÉlGordo

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 17.06.2014 klo 16:19:44

Onko Belgia julkistanut avauskokoonpanoaan vielä illan otteluunsa Algeriaa vastaan? Lähinnä kiinnostaa, aloittaako De Bruyne vai ei.
Jyyd

Poissa Poissa

Vastaus #86 : 17.06.2014 klo 16:31:26

Onko Belgia julkistanut avauskokoonpanoaan vielä illan otteluunsa Algeriaa vastaan? Lähinnä kiinnostaa, aloittaako De Bruyne vai ei.

tänne nuo kokoonpanot tulevat n. tunti ennen matsin alkua: https://twitter.com/FIFAWorldCup
SH67

Poissa Poissa

Vastaus #87 : 17.06.2014 klo 16:32:36

Googlen octo-pussy vetää rohkeasti jos algeerit valitsee.
Lesotho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal , Inter

Vastaus #88 : 17.06.2014 klo 19:46:59

HYVÄ BELGIA!
De Caje

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 17.06.2014 klo 21:17:22

En jaksa uskoa Fellainin avauspaikkaan, ainakaan jos Flaamien TV:seen on luottamista. Dembele tai Defour siella pelannee.
Hyokkaavista kk:n pelaajista sitten ylitarjontaa, kun penkillekin jaisi Mirallas, Januzaj...

Januzaj ja Vanden Borre voisivat avaukseenkin tunkeutua, mutta aika taisi tulla vastaan. Ensi karsinnoissa sitten.

Isoin kysymys itselleni on tuo Kompanyn topparipari. Itse olin jo melko varma etta Vermaelen avaa, mutta nyt se nayttaa vahan epatodennakoiselta.
Fellaini käänsi ottelun ja johdatti Mertensin kanssa Belgiaa voittoon, ehkä ois sittenkin kannattanut aloittaa nämä jannut kokoonpanossa ;)
D. Harms

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Puistofutis

Vastaus #90 : 17.06.2014 klo 21:58:21

Venäjän taso on kiinnostava taas nähdä. Vuoden 2008 EM-kisoissa olivat tulessa ja pelasivat ihan kivasti edellisissäkin euroturnauksessa. Mukavan tasainen lohko.
De Caje

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 18.06.2014 klo 09:27:04

Kaikista huolimatta päivä oli Belgialle hyvä. Voitto tuli, ei loukkaantumisia ja pelaajat saivat hyvää kokemusta siitä miltä tuntuu seistä mm-kentällä. Toivottavasti ei jännitä enää niin paljon Venäjää vastaan ja saadaan nähdä niitä huikeita yksilösuorituksia mitä ollaan odotettu. Niillä pitäisi saada seuraava bussi romuttamolle.

Venäjän ja EKn tasurin vuoksi lohkovoittaja saattaa selvitä jo sunnuntaina.
jatsihousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, AA Gent, FC St. Pauli, Huuhkajat

Vastaus #92 : 21.06.2014 klo 13:50:58

Kompany'lla pientä nivusvammaa, todennäköistä ettei pelaa Venäjää vastaan. Algeria-pelin viimeisen viiden minuutin aikana ollut hieman kipua, joka ei ollut yön aikana hävinnyt. Treenailee yksikseen, en tiedä onko tänään ollu joukkueen mukana. Wilmots kommentoi että tilanne on hyvä, voitto alla, ei kannata tässä vaiheessa riskeerata turhaan mitään.

https://twitter.com/BelRedDevils/statuses/480055430623019008
http://sporza.be/cm/sporza/FIFAWK/Rode_Duivels/140621_Wilmots_pc
Savon keisari

Poissa Poissa

Vastaus #93 : 22.06.2014 klo 19:57:08

Nyt pitää vain toivoa Algerian voittoa Etelä-Koreasta, niin saavat venäläiset lohkon viimeisessä ottelussa hakata päätään bussiin. Hieno ottelu luvassa päätöskierrokselle.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #94 : 22.06.2014 klo 20:07:35

Onkohan täällä vedetty hieman liian suuria johtopäätöksiä Algerian avauspelistä? Halilhodzicin alaisuudessa joukkue oli tainnut ennen kisoja tehdä 22 ottelussa 43 maalia, mikä ei suoranaisesti viittaa pelkkään bussipuolustuksen varassa roikkumiseen. Toki omiinkin meni palloja enemmänkin kuin aiempina vuosina. Muutenkin Halilhodzic tunnetaan enemmän hyökkäävän jalkapallon ystävänä, jonka joukkueet ajoittain myös prässäävät aika ylhäältä. Belgiaa vastaan Halilhodzic ilmeisesti koki tuon valitun pelitavan olevan paras vaihtoehto, mutta tänä iltana nähdään todennäköisesti paljon aktiivisempi Algeria.
Ryan Joseph Wilson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TKT

Vastaus #95 : 22.06.2014 klo 21:37:50

Onkohan täällä vedetty hieman liian suuria johtopäätöksiä Algerian avauspelistä?

Niin, mitenköhän on.
El Pajaro

Poissa Poissa

Vastaus #96 : 22.06.2014 klo 22:54:02

Algerian voitto Koreasta tarkoittaa nyt sitä, että kaikki on Venäjälle edelleen mahdollista. Sille riittäisi voitto Algeriasta, ellei Korea sitten vastoin kaikkia todennäköisyyksiä voita Belgiaa selkein numeroin. Tasurilla Algeria menee jatkoon.

Venäjällä siis maaliero -1, Korealla -2.

Aika kiharaiseksihan tämäkin lohko meni.
1x2

Poissa Poissa

Vastaus #97 : 22.06.2014 klo 23:07:30

YLEn Studiossakin mietitty pitkään ja päädytty siihen että jos Venäjä voittaa niin Etelä-Korealla ei ole mahdollisuuksia.
No, kai tämä sitten vaan on niin vaikeaa.

Malinen kyllä sen verran oikeassa että Korean mahdollisuudet aika pienet. Paras Korealle kuitenkin olisi Venäjän  yhden maalin voitto Algeriasta jolloin Korea tarvitsee kahden maalin voiton.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2014 klo 23:09:40 kirjoittanut 1x2 »
Savon keisari

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 22.06.2014 klo 23:21:20

Enpä nyt ymmärrä tuota logiikkaa, että Etelä-Korean voitto olisi ollut Venäjän kannalta jotenkin parempi. Lohkovoitosta pelattaessa tuolla mikkiiirilaumalla ei ainakaan olisi ollut mitään mahdollisuuksia Belgian jykeviä kaksimetrisiä jässiköitä vastaan siinä missä Venäjällä toivonsa menettänyttä Algeriaa vastaan. Nyt tulee todella jännittävä viimeisen kierroksen peli toisesta jatkopaikasta.
joe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: .

Vastaus #99 : 22.06.2014 klo 23:23:52

Eipä tämä Algerian voitto minään kummoisena yllätyksenä pitäisi kenellekään eurooppalaista futista seuraavalle tulla. Tämä jengi on kuitenkin täynnä eurooppalaisissa huippusarjoissa ja -seuroissa pelaavia kavereita. Etenkin Feghouli ja Brahimi kyllä vakuuttivat ja yhteispeli näyttäisi sujuvan erinomaisesti. Kahdesta omiin päästetystä huolimatta Halliche ja erityisesti Bougherra myös näyttivät varsin hyvältä puolustuksessa. Ennakkokaavailussa itse ainakin syyllistyin Capellon Venäjän yliarviointiin, näin kahden kierroksen jälkeen en kyllä näe mitään syytä miksi tämä Algerian joukkue ei Venäjää kykenisi kaatamaan. M'Bolhin koomailut Etelä-Afrikan kisoissa olivat ennen kisoja hyvin muistissa, mutta niinpä vain tällä hetkellä taitaa Akinfejev Venäjän maalilla olla suurempi kysymysmerkki.

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5

Siirry: