Joukkueen alkuvuoden esitykset ovat kyllä olleet suoraan sanoen melkoista paskaa niin tilastollisesti kuin pelillisestikin. Toki hyökkäyspäästä on ollut useampi runkopelaaja sivussa, joten saapa nähdä, mihin keltaisten peli tästä kehittyy, kun lumet alkavat sulaa ja ukot tervehtyä.
Rapalla ja koko joukkueella on vielä helvetisti tehtävää, mutta onhan tässä tosipelien alkuunkin vielä parisen kuukautta aikaa. Jospa se siitä...
Voisikin laittaa pelkän preseasonin ja kokeilujen ja yhteispelin hiomisen ja poissaolojen piikkiin tuon paskan pelaamisen, mutta valitettavasti se oli paljolti tuota samaa paskaa viime kauden lopullakin.
Tähän asti tämä taktiikka, jossa laiturit pelaavat keskemmällä ja palloa pyritään pelaamaan ylös nousseille pakeille, ei ole kokonaisvaltaisesti toiminut. Liian usein siinä keskikentän keskellä on tyhjä tila, jossa ei ole ketään jolle pelata palloa eikä laidastakaan päästä etenemään, kun syötöt lähtevät hitaasti ja ennalta arvattavasti, eikä kukaan tee taustajuoksuja. Enkä myöskään näe Ilon peluuttamisessa oikealla tai Savolaisen peluuttamisessa vasemmalla mitään todellista hyötyä tai järkeä, kun kumpikin on pelannut parhaiten "omalla" laidallaan.
Mutta minä olen jauhanut tästä aiheesta ihan tarpeeksi, joten saa tällä erää riittää. Hiokoon joukkue Rapan johdolla taktiikoitaan, minä odotan kauden alkua toivoen parasta ja peläten pahinta.