FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 07:55:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 41
 
Kirjoittaja Aihe: Marko Rajamäki - Sylkykuppi vai sankari?  (Luettu 193885 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tallywagon

Poissa Poissa


Vastaus #675 : 25.11.2016 klo 15:57:28

Rapa ei ole koskaan kelvannut Stefulle, joten en usko ensi kesän olevan poikkeus.

Siitäkin huolimatta, että pyyhki Tepsin kanssa Jobilla lattia kerta toisensa jälkeen ;)

Mjoo, mutta eiköhän Rapa tosiaan odottele tuonne keväälle kun ensimmäinen jengi painaa paniikkinappulaa.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #676 : 25.11.2016 klo 17:27:56

Jos Shefki kelpaa Stefulle, niin eiköhän Rapa tehne ihmeitä Interin kanssa juhannusviikon jälkeen.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #677 : 25.11.2016 klo 17:41:10

Jos Shefki kelpaa Stefulle, niin eiköhän Rapa tehne ihmeitä Interin kanssa juhannusviikon jälkeen.
Ongelma ei ole valmennusosaaminen tai osaamattomuus. Edelleen, Stefan Håkans on hyvin erilailla ajatteleva miljonääri. Rapan pitäisi ensin onnistua vakuuttamaan Pate, ja sen jälkeen vielä Stefu. Yritti sitä nytkin, eikä päässyt edes lähelle päävalmentajan pestiä.

Ja ei, mulla ei ole mitään Rapaa vastaan. Ottaisin sen ihan koska vaan Sheriffin tilalle.
Niistaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kusitauko!


Vastaus #678 : 16.12.2016 klo 16:12:45

Eilen ku tulin satamaan, ni poliisi oli vastas ja huusi nimeltä. Kuulema olin huutanu jalkapallokatsomossa, vastasin että kyllä ja monasti. Sitten veivät kuulusteltavaksi ja sanovat et mua epäillään laittomasta uhkauksesta, joka on peräisin siältä 2015 Inter-KuPS cupin pelistä. Olin kuulema huutanut jotain et "tiedän missä sun perhe asuu ja vedän sut ponnarista vittuun" jne. Kerroin kuten täälläkin, et en muista mitä huusin, koska tilanne oli täysin spontaani ja matsi oli mahtava tunnetapahtuma, mut epäilen et tässä iässä enää käyttäisin tommosta kieltä vaikka tilanteessa oli pilkut käynnis ja hän huus Mankul ja pelattiin kahen vajaal ja kävin siin koko pelin ja edellisen pelin töppäilyn läpi et miks olin suljetussa katsomossa jne.

Tämän jälkeen lähti sit homma kunnolla lapikkaasta ja sain kuulla, et seuraisin häntä ja yrittäisin selvittää missä hänen perhe asioi ja jotain täydellistä puppua vielä. Saan sit ne paperit kotiin kun mut on todettu syyttömäks, ni julkasen ne mielelläni, koska Rajamäki on keksinyt vakavia valhesyytöksiä mua koskien.

Kirjoitin tästä, koska eilinen oli jäätävä tilanne ja asia vaivaa jo muutenkin ja nyt vielä kunnon valheita pöydässä.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #679 : 16.12.2016 klo 19:44:19

:D
Scholesin uima-allas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY


Vastaus #680 : 16.12.2016 klo 19:51:43

Ei saatana :D
Kaikkitietäväkö?

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Vertebrata, 90+3' Furuholm


Vastaus #681 : 17.12.2016 klo 01:23:20

Tosiaan. Ensin mietitään kaverin kanssa satamaan saapuessa, että tarviikohan skrapata auton ikkunat ja sen jälkeen kaveri meneekin jo lämpimän auton kyytiin.

Rapa hei. Relaisit vähän. Kyl sä viel pääset valmentamaan.

Piti muuten skrapata, perskuta sentään.
Belo Horizonte

Poissa Poissa


Vastaus #682 : 17.12.2016 klo 23:52:35

Teidän tiettyjen interistien turinat ovat aina samaa puolipsykedeelistä tajunnanvirtaa ja muuta epämääräistä taideproosaa. Miten näihin juttuihin nyt pitäisi arvo- ja täysvaltaisen kansalaisen ja forumistin suhtautua? Jaa'a...

Eiköhän nimim. Niistaja ole saanut poliisilta etukäteen puhelimitse tai kirjeitse kutsun saapua esitutkintatoimenpiteenä uhkausepäilyssä toimitettavaan kuulusteluun asiassa ao. rikoksesta epäiltynä.

Jos tällä tarinalla nyt on totuuspohjaa ja suoraa yhteyttä ns. Todellisuuteen muutamaa sivuseikkaa enempää. 

Nimim. Niistaja muilutettiin kuitenkin maijaan "satamasa"?! Turussa kaikki on kai sitten toisin.

Tai ehkä nimim. Niistaja ei noudattanut kutsua saapua ao. kuulusteluun laittomasta uhkauksesta epäiltynä. Kuka tietää?

Ja tämä kaikki lainkaan kantaa ottamatta nimim. Niistajan  tosiasialliseen toimintaan, jonka ns. "pohjalta" Marko Rajamäki väitetysti on katsonut tarpeelliseksi tehdä rikosilmoituksen ao. nimim. Niistajan toiminnasta.
Niistaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kusitauko!


Vastaus #683 : 18.12.2016 klo 00:19:07

Teidän tiettyjen interistien turinat ovat aina samaa puolipsykedeelistä tajunnanvirtaa ja muuta epämääräistä taideproosaa. Miten näihin juttuihin nyt pitäisi arvo- ja täysvaltaisen kansalaisen ja forumistin suhtautua? Jaa'a...

Eiköhän nimim. Niistaja ole saanut poliisilta etukäteen puhelimitse tai kirjeitse kutsun saapua esitutkintatoimenpiteenä uhkausepäilyssä toimitettavaan kuulusteluun asiassa ao. rikoksesta epäiltynä.

Jos tällä tarinalla nyt on totuuspohjaa ja suoraa yhteyttä ns. Todellisuuteen muutamaa sivuseikkaa enempää.  

Nimim. Niistaja muilutettiin kuitenkin maijaan "satamasa"?! Turussa kaikki on kai sitten toisin.

Tai ehkä nimim. Niistaja ei noudattanut kutsua saapua ao. kuulusteluun laittomasta uhkauksesta epäiltynä. Kuka tietää?

Ja tämä kaikki lainkaan kantaa ottamatta nimim. Niistajan  tosiasialliseen toimintaan, jonka ns. "pohjalta" Marko Rajamäki väitetysti on katsonut tarpeelliseksi tehdä rikosilmoituksen ao. nimim. Niistajan toiminnasta.

Totta on, valitettavasti. Oli mua haettu kuulusteluihin ja yritetty tavottaa asian tiimoilta, ei ollut onnistunut. Ei muilutettu mitenkään, olivat erittäin hilpeitä pollareita, ja kysyessäni ovatko kaikki nämä paperit tästä asiasta (niitä oli aika pinkka) sain vastauksen kyllä, ja siinä taisi päästä pienehkö naurahdus myös kuulustelevalta virkamieheltä.

Rajamäki esittää vakavia asioita, jotka ovat täyttä soopaa, en käsitä. Julkaisen mielelläni asiakirjat, jahka ne joskus saan.

Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #684 : 18.12.2016 klo 12:54:52

Julkaisen mielelläni asiakirjat, jahka ne joskus saan.

En tiedä, kannattaako tota tehdä, mutta pidä ainakin ff2 tietoisena siitä, miten homma etenee Ylos
oman_elämänsä_sankari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lundgrens SK


Vastaus #685 : 17.02.2017 klo 13:04:44

Rapanaattori seuraavaksi pikakomennuksella Nottajoelle?
shots

Poissa Poissa


Vastaus #686 : 17.02.2017 klo 13:09:07

Rapanaattori seuraavaksi pikakomennuksella Nottajoelle?

Nej, http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/201702170122814_vg.shtml?ref=juurinyt_desktop
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #687 : 03.03.2017 klo 18:48:50

Onkos Rajamäellä mitään virityksiä tällä hetkellä? Mortonin Jim Duffy on yksi esillä oleva nimi avoinna olevaan Motherwellin managerin virkaan. Ei kuitenkaan ihan kärkiehdokas. Jos silti Mortonissa hyvää työtä tehnyt Duffy viedään lähiaikoina muualle, niin noinkohan Rapa lähestyy seuraa, kuten Simo Motherwelliä? Mortonin toimitusjohtaja Warren Hawke tuntee Rapan yhteisiltä pelaajavuosilta hyvin, ja arvostaa tätä lähes yhtenä seuralegendoista.
Zlatanic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.


Vastaus #688 : 28.03.2017 klo 17:57:09

28.4
Niistaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kusitauko!


Vastaus #689 : 28.03.2017 klo 20:20:33

Tänään tuli haettuu käräjäoikeudesta paperit ja ylläolevana päivämääränä on oikeudenkäynti, mua syytetään laittomasta uhkauksesta ja haetaan Markolle ja hänen ilmeisesti vaimolleen 1000€ ja kahdelle lapselle 500€ kärsimyskorvauksia ja Rapa hakee viäl erikseen yli tonnii matkakorvauksii, kun on joutunu Kuopiosta ajamaan mm. lapsensa kouluun ja harjotuksiin katsoo et kaikki on hyvin ja vielä kerran poliisikuulusteluihin. Olen kuulema huutanut näin "mä tiedän missä sun perhe asuu pitää varmaan mennä käymään kun sä olet siellä Kuopiossa" ja joku Salmivirta on hänen todistajana.

Ei mulla muuta, näkyy reeneis!
Kaikkitietäväkö?

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Vertebrata, 90+3' Furuholm


Vastaus #690 : 28.03.2017 klo 20:45:32

Mitkähän mahtaa olla Rapan tsäänsit päästä vielä valmentamaan?
KuPSsince1979

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaupion Palloseura Oy(KuPS)


Vastaus #691 : 28.03.2017 klo 21:14:14

Tänään tuli haettuu käräjäoikeudesta paperit ja ylläolevana päivämääränä on oikeudenkäynti, mua syytetään laittomasta uhkauksesta ja haetaan Markolle ja hänen ilmeisesti vaimolleen 1000€ ja kahdelle lapselle 500€ kärsimyskorvauksia ja Rapa hakee viäl erikseen yli tonnii matkakorvauksii, kun on joutunu Kuopiosta ajamaan mm. lapsensa kouluun ja harjotuksiin katsoo et kaikki on hyvin ja vielä kerran poliisikuulusteluihin. Olen kuulema huutanut näin "mä tiedän missä sun perhe asuu pitää varmaan mennä käymään kun sä olet siellä Kuopiossa" ja joku Salmivirta on hänen todistajana.

Ei mulla muuta, näkyy reeneis!

Eli et huutanut näin?
Jats

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #692 : 28.03.2017 klo 22:05:21

Oisit vaan pysynyt siinä homovitussa.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #693 : 28.03.2017 klo 22:09:06

Hyvä, että pidät ajan tasalla. Jotenkin vois ajatella, että Rajamäelle olis riittäny anteeksipyyntö, kun ei tuossa nyt oikeaa uhkatilannetta ole ollut, mutta jostain kai ne tulot on hankittava, että saa ruokittua perheen.

Sinänsä hyvä varoittava esimerkki, että kannattaa miettiä, mitä kaikkea huutaa :)
Vässykkä

Poissa Poissa


Vastaus #694 : 28.03.2017 klo 22:28:32

Mitkähän mahtaa olla Rapan tsäänsit päästä vielä valmentamaan?
Vähän arveluttaa tuo pään kestävyys. Jos plöröt menee housuun joka huutelusta niin aika monet pökät joutuis vaihtamaan per peli.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #695 : 29.03.2017 klo 09:56:37

Vähän arveluttaa tuo pään kestävyys. Jos plöröt menee housuun joka huutelusta niin aika monet pökät joutuis vaihtamaan per peli.

Se on ollu aina samanlainen vellihousuitkijä ja silti saanu ennenkin töitä. Lähinnä kai tulokset on se, minkä takia ei niin kiinnosta enää.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #696 : 29.03.2017 klo 10:48:06

Uskoisin että jokainen, joka on joskus kuullut Niistäjän suusta kentän laidalla tulevaa tekstiä, ymmärtää Rapaa ainakin jossakin määrin.
Matthias Sindelar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jamo, Tuco, Jorma


Vastaus #697 : 29.03.2017 klo 10:55:10

Kendossa tollainen "läppä" kuuluisi ihan koodistoon.
Vässykkä

Poissa Poissa


Vastaus #698 : 29.03.2017 klo 11:03:44

Uskoisin että jokainen, joka on joskus kuullut Niistäjän suusta kentän laidalla tulevaa tekstiä, ymmärtää Rapaa ainakin jossakin määrin.
If u can't handle it, stay out of it

Valmentaja, jonka pää ei kestä on "varmasti" haluttua tavaraa markkinoilla. Nooh, alan vaihto on nykyään aika yleistä. Eiköhän Rapalle löydy jotain uusia hommia esim. pitsinnyplääjänä. Voihan sielläkin kyllä plöröt mennä housuun, jos vaikka joku mummo aivastaa kesken kiihkeimmän nypläysinnon.

Tsemppiä Rapalle uusiin haasteisiin.
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #699 : 29.03.2017 klo 12:36:04

Tavallaan ymmärrän Rapaa tässä keississä sillä ei näistä asioista koskaan tiedä mutta hieman kyllä ihmetyttää sillä pelaajat ja dumarit saisi olla joka matsin jälkeen käräjillä katsojien kanssa jos mainitunlaisista teksteistä alettaisiin juttuja tekemään.

Sympatiat siis Niistajalle 51/49 Ylos

 
Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 41
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa