Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #875 : 12.05.2017 klo 11:35:26 |
|
Ei Niistaja missään pöytäkirjassa tai oikeudessa ole myöntänyt huutaneensa sitä mistä syyte on nostettu. Nyt taas puurot ja vellit.
Sulla on varmaan pöytäkirjat tuosta oikeudenkäynnistä? Mä olen toki vain tuon Turkkarin uutisen varassa, jossa sanotaan että: Jalkapallofani myönsi huutelun, mutta kiisti uhkailun.
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
|
Vastaus #876 : 12.05.2017 klo 11:36:30 |
|
Sulla on varmaan pöytäkirjat tuosta oikeudenkäynnistä? Mä olen toki vain tuon Turkkarin uutisen varassa, jossa sanotaan että: Jalkapallofani myönsi huutelun, mutta kiisti uhkailun. Oikeudenkäynti oli julkinen. Uutistoimittaja teki jutun päätöksen ja kahden haastattelun perusteella, ei ollut salissa.
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
|
|
Vastaus #877 : 12.05.2017 klo 11:41:11 |
|
Oikeudenkäynti oli julkinen. Uutistoimittaja teki jutun päätöksen ja kahden haastattelun perusteella, ei ollut salissa.
Niin, eli onko sulla pöytäkirjat siitä päätöksestä, niin että nähtäisiin millä perusteella se tuomio on annettu? Niin ettei tämä olisi pelkkää mutuilua - kuiten ilmeisesti siis Turkkarin toimittajaltakin. Tuon TS:n jutun mukaan Niistäjä on myöntänyt huutaneensa "Mä tiedän, missä sun perhe asuu, pitää varmaan mennä käymään, kun sä olet siellä Kuopiossa" mutta kiistää, että se olisi ollut uhkaus.
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
|
Vastaus #878 : 12.05.2017 klo 12:36:57 |
|
Niin, eli onko sulla pöytäkirjat siitä päätöksestä, niin että nähtäisiin millä perusteella se tuomio on annettu? Niin ettei tämä olisi pelkkää mutuilua - kuiten ilmeisesti siis Turkkarin toimittajaltakin.
Tuon TS:n jutun mukaan Niistäjä on myöntänyt huutaneensa "Mä tiedän, missä sun perhe asuu, pitää varmaan mennä käymään, kun sä olet siellä Kuopiossa" mutta kiistää, että se olisi ollut uhkaus.
Voinen vastata, että en perusta tietoani mutuun vaan omin silmin nähtyihin faktoihin.
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
|
|
Vastaus #879 : 12.05.2017 klo 12:40:27 |
|
Voinen vastata, että en perusta tietoani mutuun vaan omin silmin nähtyihin faktoihin.
Niin, eli oliko sinulla nyt sitä oikeuden päätöstä vai pelkästään tulkintaa siitä mitä itse näit ja koit salissa (=mutua)?
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
|
Vastaus #880 : 12.05.2017 klo 12:44:09 |
|
Niin, eli oliko sinulla nyt sitä oikeuden päätöstä vai pelkästään tulkintaa siitä mitä itse näit ja koit salissa (=mutua)?
Olen lukenut kaiken esitutkintamateriaalin ja pöytäkirjat jutun ympäriltä. Kuten varmaan aika moni muukin Turussa futiksen sisällä olevista henkilöistä.
|
|
|
|
Sepi Häpy-Kumpulainen
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilisiltainen himo kuunnella Mambaa
|
|
Vastaus #881 : 12.05.2017 klo 12:45:19 |
|
Tietenkin Monska Niistajan bestiksenä on puolueeton. Mitä sä oikein piinaat toista?
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
|
Vastaus #882 : 12.05.2017 klo 12:49:11 |
|
Tietenkin Monska Niistajan bestiksenä on puolueeton. Mitä sä oikein piinaat toista?
Olen viettänyt elämässäni huomattavasti enemmän aikaa Rapan kanssa ja arvostan hänen futistietouttaan paljon. Olen tässä keississä eri mieltä, mutta en niinkään Rapan vuoksi vaan kahden "todistajalausunnon" vuoksi.
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
|
|
Vastaus #883 : 12.05.2017 klo 12:57:20 |
|
Olen lukenut kaiken esitutkintamateriaalin ja pöytäkirjat jutun ympäriltä. Kuten varmaan aika moni muukin Turussa futiksen sisällä olevista henkilöistä.
Jos sulla on se pöytäkirja päätöksestä, niin voisitko laittaa nettiin? Minua lähinnä kiinnostaa se ristiriita mitä täällä puhutaan päätöksestä todistajalausuntojen perusteella ja Turkkarissa päätöksestä sillä perusteella, että Niistäjä myönsi huutonsa. (Ihan niin paljoa ei tämä juttu minua kiinnosta, että viitsisin tilata siitä päätöksestä maksullisen sähköisen kopion. Omalta osaltani jätän jankkauksen tähän.)
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
|
Vastaus #884 : 12.05.2017 klo 13:12:41 |
|
Minua lähinnä kiinnostaa se ristiriita mitä täällä puhutaan päätöksestä todistajalausuntojen perusteella ja Turkkarissa päätöksestä sillä perusteella, että Niistäjä myönsi huutonsa. Eiks TS:ssä sanota, että "Jalkapallofani myönsi huutelun, mutta kiisti uhkailun". Siinä lausessa ei sanota, mitä myönsi huutaneensa.
|
|
|
|
L-Val.
Poissa
|
|
Vastaus #885 : 12.05.2017 klo 13:20:06 |
|
Mitä enemmän tätä casea pyöritellään vahvistaa se mun omaa fiilistä siitä että tässä on vaan kyse kahden henkilön keskinäisestä historiasta joka löysi kliimaksin, ja sen tapahtumapaikaksi nyt osui futispeli joten kovin pitkälle en lähtisi tästä mitään yleistä linjaa suomifutiksesta vetämään, aivan hyvin tämä olisi voinut tapahtua siellä baarissa pelin jälkeenkin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.05.2017 klo 13:22:11 kirjoittanut L-Val. »
|
|
|
|
|
Kader
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB
|
|
Vastaus #886 : 12.05.2017 klo 13:21:59 |
|
Onko nauha sittenkin raskauttava todiste ja Rapalla sitä ei ole käytössä? Puolustus luotti, ettei näistä lähtökohdista voi tuomita?
Ite uskoisin että olisi raskauttava ja ihmettelen kovasti kun Rapa tai syyttäjäpuoli ei sitä käytä. Ite olin kuulevani epämääräisen mölyn seasta "tapan sut" tjsp Yle Areenan nauhalta. Puolustus tuskin haluaa sitä nauhaa tuoda hoviin.
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
|
Vastaus #887 : 12.05.2017 klo 13:27:51 |
|
Ite uskoisin että olisi raskauttava ja ihmettelen kovasti kun Rapa tai syyttäjäpuoli ei sitä käytä. Ite olin kuulevani epämääräisen mölyn seasta "tapan sut" tjsp Yle Areenan nauhalta. Puolustus tuskin haluaa sitä nauhaa tuoda hoviin.
Hyvää mutua. Rapan kuulemisessa hän tuo esille, ettei osaa nauhaa restauroida tarpeeksi, jotta siitä saisi selvää. Näin ne forum-legendat syntyy. Eihän tässä ole muusta kyse, kuin itse aina "laustelaisuuden" perään pyytelevällä herralla meni vakkelaisen kanssa sukset ristiin ottelussa, joka käytännössä sinetöi työsopimuksen päättymisen. Futis-Rapalle aina Kabinetti-Rapalle epäuskoista ihmettelyä. Kaderin niistaja-vihalle ja keksityille huudoille (mä tapan sut huutoa ei ollut kukaan stadionilla kuullut ja siitä ei edes Rapa niistajaa syytä).
|
|
|
|
Kader
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB
|
|
Vastaus #888 : 12.05.2017 klo 13:38:55 |
|
Kaderin niistaja-vihalle ja keksityille huudoille (mä tapan sut huutoa ei ollut kukaan stadionilla kuullut ja siitä ei edes Rapa niistajaa syytä). No en tietenkään vihaa niistajaa enkä ketään muutakaan Interistä tai muitakaan vastustajien joukkueista ja haluan että oikeudessa tulee oikeudenmukainen ratkaisu ja siksi ihmetytti että kaikkia aihetodisteita ei käytetä. Mutta tuon edellä mainitsemani olin vain kuulevani nauhalta en nyt ihan sata varma ole. Toki silloin kaksi vuotta sitten ärsytti kun meidän valmentaja oli kohteena mutta nyt sekin seikka melkeinpä samantekevä. Tosi ikäviä tämmöiset riidat ja se että niitä pitää puida oikeudessa asti. Kaikkein parasta olisi ollu jos osapuolet olisi pystyneet sopimaan ilman oikeudenkäyntiä.
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
|
Vastaus #889 : 12.05.2017 klo 13:41:34 |
|
Hyvää mutua. Rapan kuulemisessa hän tuo esille, ettei osaa nauhaa restauroida tarpeeksi, jotta siitä saisi selvää.
Näin ne forum-legendat syntyy.
Forum-legendat syntynee siitä, että täällä paljon puhutaan olemassaolevasta nauhasta, jota ei kuitenkaan ole käytetty todisteena kummankaan osapuolen taholta. Jos nauhalta ei tosiaan kuulu yhtään mitään tunnistettavaa, niin tämän mainitseminen (aiemmin) olisi auttanut ainakin keissiä vähemmän seuranneita. Nyt nauhat on tuotu epämääräisesti keskusteluun vähän väliä ja se ainakin itseä on mietityttänyt. edit: ymmärrän toki, että jos osaavissa käsissä nauhalta saa kuulumaan jotain varsin alatyylistä vittuilua tjsp. mutta ei kuitenkaan tätä maagista lausetta, ei se silti erityisesti puolustuksen asiaa aja. Rapahan voi aina väittää, ettei tuo nimenomainen huuto nauhalta kuulu, kun laatu ei varmasti mikään kovin hyvä ole.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.05.2017 klo 13:45:13 kirjoittanut copa de kybä »
|
|
|
|
|
sammunut tahti
Poissa
Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK
|
|
Vastaus #890 : 12.05.2017 klo 13:45:08 |
|
Kaiken huippua tässä jutussa että molemmat ovat intohimoisia futisukkoja joita kuitenkin tarvitaan. Itse ainakin kuulin Kupsin valmentajan ja Interin maalivahdin huutelun. Sitä mitä pojat siellä keskenään huusi ei kuulut Veritakselle, koska Rapa oli selkäpäin pääkatsomoon. Loppujen lopuksi eikös näitä lauantaimakkara valmentajia, pelaajia ja katsojia ole jo ihan riittämiin. ps. olen pyytänyt yleltä ottelun loppua...
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
|
Vastaus #891 : 12.05.2017 klo 14:06:23 |
|
Forum-legendat syntynee siitä, että täällä paljon puhutaan olemassaolevasta nauhasta, jota ei kuitenkaan ole käytetty todisteena kummankaan osapuolen taholta. Jos nauhalta ei tosiaan kuulu yhtään mitään tunnistettavaa, niin tämän mainitseminen (aiemmin) olisi auttanut ainakin keissiä vähemmän seuranneita. Nyt nauhat on tuotu epämääräisesti keskusteluun vähän väliä ja se ainakin itseä on mietityttänyt.
edit: ymmärrän toki, että jos osaavissa käsissä nauhalta saa kuulumaan jotain varsin alatyylistä vittuilua tjsp. mutta ei kuitenkaan tätä maagista lausetta, ei se silti erityisesti puolustuksen asiaa aja. Rapahan voi aina väittää, ettei tuo nimenomainen huuto nauhalta kuulu, kun laatu ei varmasti mikään kovin hyvä ole.
Tämä seuraava on mutua: Rapa ei ehkä halua nauhaa siksi käytettävän, kun siitä kuulee myös hänen alatyyliset huudot toiselle stadionilla olleelle henkilölle. Tällöin todiste kaatuu itseään vastaan, kun itse saa huudella alatyylisesti, mutta itselle ei saa huudella alatyylisesti. Toistaiseksi nauha on työn alla hovin käsittelyä varten. Kunhan työkiireiltäni ehdin niin voin sen sitten julkaista. Miksi en tehnyt sitä aiemmin on muuttuneet työkuviot ja sitä kautta kasvanut kiire oikeissa töissä.
|
|
|
|
Niistaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Kusitauko!
|
|
Vastaus #892 : 12.05.2017 klo 14:31:19 |
|
En tunne Rapaa.
Tosa Iltasanomien jutus ei oltu mult kysytty mitää. Jestas mitä paskaa!
Hänt vaa ketuttaa et hävis eikä saanu suuvuoroo, tää juttu on karannu käsist.
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
|
Vastaus #893 : 12.05.2017 klo 15:21:45 |
|
Parastahan tossa on se, ettei Rapan mielestä katsomossa JA kentällä saa huutaa mitä sattuu. Koskee varmaan eleitäkin. Eli tästä kun hovi napsauttaa tuomion, niin eiköhän viime kaudelta aika moni pysty tekemään Rapasta oikeuskeissin siitä kurkunleikkauksesta ja voittamaan sen.
"Itsehän Rapa sanoit ettei kentällä tarvi kestää mitä vaan."
Siitä on jopa videomateriaalia ihan olemassa kaikkien saatavilla.
|
|
|
|
L-Val.
Poissa
|
|
Vastaus #894 : 12.05.2017 klo 15:23:31 |
|
Niistaja kiistää huutaneensa sitä mitä hänen on väitetty huutaneen.
Vaikka jo 2015 sanoi ettei muista mitä huusi " " Toistaiseksi nauha on työn alla hovin käsittelyä varten.
Miksi ei tehty aiemmin jos siinä sitten olisi vapauttavaa sisältöä? Tuo selitys työkiireistä kuulostaa tekaistulta kun kuitenkin kyseessä oikeusjuttu johon varmasti olisi löytynyt aikaa jos oikeasti nauhalla on faktaa millä tulee vapauttava tuomio.
|
|
|
|
gv39
Poissa
Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups
|
|
Vastaus #895 : 12.05.2017 klo 15:31:15 |
|
Ei Niistaja missään pöytäkirjassa tai oikeudessa ole myöntänyt huutaneensa sitä mistä syyte on nostettu. Nyt taas puurot ja vellit.
Rapa syyttää yhdestä huudosta. Niistaja kiistää huutaneensa sitä mitä hänen on väitetty huutaneen.
Missään kohtaan niistajaa ei syytetty äänenkäytöatä stadionilla, saati hän sitä olisi kiistänyt.
Tähtitodistajana toiminut KuPSn toimihenkilö totetaa, ettei penkille kuulunut huutoja (koska välissä on pelaajakopin seinä) mutta saattoi kuulla sanan vaimo. Itse lähinnä mietin, että miten uskottava on todistus, jossa kerrotaan ettei penkille huudot kuulu, mutta silti kuulin yksittäisen sanan. Oisko se sana mietitty autossa, kun ajelivat paljon edes takaisin Turku - Kuopio väliä kantajan kanssa?
Tuomiosta on valitettu hoviin, joten seuraavaksi asian päättää poliittisten lautamiesten sijaan oikeusoppineet.
Eikös lautamiehet ole vain kovimmissa jutuissa, joten veikkaus, että ammattituomari/t päätöksen tehneet. Mutta yleisellä tasolla voi todeta, että aika limainen ketju, kun aikuisten oikeasti yksi nikki käy julkisuuspeliä omassa asiassaan. Mutta kun ylläpito sallii niin ...
|
|
|
|
Alfons X
Poissa
Suosikkijoukkue: Barça, TPS, CE Europa, Huuhkajat
|
|
Vastaus #896 : 12.05.2017 klo 15:32:16 |
|
Eli siis hinaaja ei muista mitä huusi mutta muistaa ettei huutanut mitään pahaa " "
|
|
|
|
la dolce vita
Poissa
|
|
Vastaus #897 : 12.05.2017 klo 15:37:27 |
|
Parastahan tossa on se, ettei Rapan mielestä katsomossa JA kentällä saa huutaa mitä sattuu. Koskee varmaan eleitäkin. Eli tästä kun hovi napsauttaa tuomion, niin eiköhän viime kaudelta aika moni pysty tekemään Rapasta oikeuskeissin siitä kurkunleikkauksesta ja voittamaan sen.
"Itsehän Rapa sanoit ettei kentällä tarvi kestää mitä vaan."
Siitä on jopa videomateriaalia ihan olemassa kaikkien saatavilla.
Mikä juttu tämä kurkunleikkaus oikein on?
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
|
Vastaus #898 : 12.05.2017 klo 20:11:12 |
|
Mikä juttu tämä kurkunleikkaus oikein on?
Viime kaudella teki tappion jälkeen kurkunleikkaus liikkeen erotuomareille.
|
|
|
|
la dolce vita
Poissa
|
|
Vastaus #899 : 12.05.2017 klo 20:20:01 |
|
Viime kaudella teki tappion jälkeen kurkunleikkaus liikkeen erotuomareille.
Jos pitää paikkaansa, niin ei jumalauta mitä touhua Rapalta Kuinka se kehtaa nillittää oikeudessa asti jostain epämääräisestä huutelusta jos itse näyttää moisia eleitä tuomareille?
|
|
|
|
|
|