Ei ole käynyt ilmi tässä keskustelussa, tai en ole päältä katsoen huomannut, onko syytetyllä aiempaa historiaa tämän tyylisistä tapauksista ja riskitoteutumisesta, sekä onko näillä kahdella osapuolella aiempaa keskinäistä historiaa riita-asioissa.
Voinko kirjoittaa tähän topiciin, vai onko parempi että vaan luen?
Huusin Diogon faijaa juopoks, ku se oli KuPSis, olin turhautunu ku piti olla pää kii jonkun helvetin mielenilmauksen takii, vaik aattelin et kunnon fiilis ois herättäny paremmin, järjestysmies talutti poijes, en kuulema tienny kuka hän oli. Sovittii asiat PaiHan tukikeikalla vuos myöhemmin. Paananen ei reagoinu asiaan.
Hongan järkkärien kaa paljon painii menneisyydes, 2008 ku Osku torjus Herkun täplän oisin tahtonu mennä halaa sitä pelin jälkee, mut eivät päästäneet ja viskasin roskiksen kumoon, pääsin talutukses bussii. Seuraavaks ku hävitti ja soi se Mamban typerä rallatus, suutahdin ja rupesin hankalaks, muistelen et talutin itte itteni kuulema pois ja stewarit kommas, et jos kosken tv -kameraan ne katkasee mun käden. Seuraavaks mul oli oma järkkäri siäl, joka seuras bajamajan porteilki.
Allianssin olles liigas uhkasin sanallisesti tyyppien turvallisuutta, niitten repies meijän isoo lippuu alakatsomost. Lindelöf oli kattoo pelii Bahnen autol ja Ilo pelas meil.
Kottilal sanoin kerran ku se oli Lahes et haista vittu, mut pyysin heti anteeks.
Keke meni joskus koutsina vittuilee kentäl Alvarezil, ei sil ollu sinne mitää asiaa huoltajana, mä solvasin sitä puheellani sen jälkee, hän hymyili takas.
Sain noin edelliskaudel pariki kieltoo, ekaks Ipaa vastaa Lada pääs tekee Matoukoun edest helpost lopus, potkasin roskiksen kumoon, mut nostin sen heti ylös ja lähin pois kiltisti, silti tuli muutama peli poisoloo. Huusin parkkiksel täysil ku tasotettii, Kaskentien Nesteen kohal katoin et ei saatana, Lada teki toisen.
Viime kausi oli typerin ikinä, sain jossain kohtii loppukauden pelikiellon, mut se kumottii muutaman matsin jälkee, jäin sillon laulaa lipputolpil Hurmerintaa ja huutelee tepsin vastasii iskulausei, sen jälkee ku oli haettu bissee Cittarist. Se ei välttis ollu fiksuu. Sit Vaasapelis ku oltii nii saamattomii, et ekan puokin jälkee oli 0-2 taulul, heilautin jonkun kattokyltin pois paikaltaa ja huusin kovaa vessas, jouduin jättää stadikan, mut sain pestä kummiski kädet ennen rauhas. Siit tuli varmaa neljä matsii Internetkatseluu.
Kerran sammuin Talin hallil, mun mielest Karnio oli meil sillon ja Furu teki maalin?
Kaikenmoist täs matkan varrel sattunu, mut ei mitää tämmösii oikeusjuttui, tai ees henk.koht. sakkoi enne ollu.