FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 18:09:22 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Kirjoittaja Aihe: Osmo's Cosmos - Pohjoiskaarre ( Huuhkajien kannustusbiisi )  (Luettu 13202 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kuusysi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma


Vastaus #125 : 01.06.2014 klo 22:55:36

Ihme nillitystä ja ainaista valitusta. Kaikki tuntuvat olevan totaalisen negatiivisia ja niin itsekeskeisiä, että oma mielipide on joku ihmeen absoluuttinen totuus ja se pitää tuoda ilmi hirveän valituksen kanssa. Kaikkia ei vain pysty miellyttämään joka asiassa, ja siksi joskus pitää joustaa, ja voisi vaikka jättää sen ruikutuksen väliin. Tai sitten tehdä itse paremman biisin. Pointtihan ei ole edes niinkään se, onko biisi hyvä, vaan se että jotkut ovat nähneet valtavan määrän vaivaa tehdäkseen Huuhkajille kannatusbiisin! Rahaa tuosta ei tekijöille kerry, trust me, hyvä jos saavat omansa pois, vaan se on tehty halusta tukea suomifutista.

Ja nyt syyllistyin tietysti itse siihen valitukseen. ;)
Dial Square FC

Poissa Poissa


Vastaus #126 : 02.06.2014 klo 20:57:20

Ihme nillitystä ja ainaista valitusta. Kaikki tuntuvat olevan totaalisen negatiivisia ja niin itsekeskeisiä, että oma mielipide on joku ihmeen absoluuttinen totuus ja se pitää tuoda ilmi hirveän valituksen kanssa. Kaikkia ei vain pysty miellyttämään joka asiassa, ja siksi joskus pitää joustaa, ja voisi vaikka jättää sen ruikutuksen väliin. Tai sitten tehdä itse paremman biisin. Pointtihan ei ole edes niinkään se, onko biisi hyvä, vaan se että jotkut ovat nähneet valtavan määrän vaivaa tehdäkseen Huuhkajille kannatusbiisin! Rahaa tuosta ei tekijöille kerry, trust me, hyvä jos saavat omansa pois, vaan se on tehty halusta tukea suomifutista.

Ja nyt syyllistyin tietysti itse siihen valitukseen. ;)

Ei hyvä tarkoitus muuta huonoa musiikkia hyväksi. Oletko koskaan esimerkiksi kuullut hyvää hyväntekeväisyyskappaletta?

 
Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa