FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.11.2017 klo 18:13:06 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: UPA846-koodilla $10 alennus iHerbiin!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Aulis Virtasen urasta asiaa  (Luettu 4963 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 07.11.2017 klo 17:15:56

Soitin useita kertoja Aulis Virtaselle Tohloppiin 1970-luvun lopulla juuri ennen liigaottelua ja kyselin monenlaista tietoa.

Kalevi Pollari on Ipswich-fani, josta hän minulle on useita kertoja sanonut.

Tammikuussa 1977 talvisää teki tepposet ottelun televisioinnille. Ensin ei tullut minkäänlaista kuvaa ja kun kuva vihdoin saatiin Ruotsin kautta, niin jonkin aikaa ihmeteltiin joukkueita. Ottelu tuli Selhurst Parkilta Kolmosdivarista, jota nykyisin vastaa Ykkösliiga. Vastakkain oli Crystal Palace - Grimsby. Grimsbyn vierasasut oli jääneet kotiin ja Grimsby sai otteluun Palacen vierasasut. Itsekin sain postissa muutama kuukausi aikaisemmin Palacen vieraspaidan Selhurst Parkilta, joten itse tunnistin Grimsbyn käyttämän paidan helposti. Katsoin tätä ottelua eräässä naapurissa, jossa olin saunassa juuri ennen ottelua.

Muiden otteluiden tilanteet tuli Ruotsin TVn Tipstudion kautta erittäin hyvin TV-ruudulle. Tuli ensin Ruotsin äänimerkki ja välittömästi teksti ruudulle muuttuneesta tilanteesta.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2017 klo 17:18:20 kirjoittanut Tapsa »
Sinettäj kaakkoissyvänne

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 07.11.2017 klo 20:23:04

Itse muistan vielä erään ottelun jossa Aulis ei tiennyt joukkueita ja sekoili siinä sitten

No tämä on justiinsa tuo Tapsan lainaama ottelu - aika varmasti sama. Viime perjantain Urheiluruudussa oli myös puhetta tapauksesta.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 07.11.2017 klo 20:56:19

No tämä on justiinsa tuo Tapsan lainaama ottelu - aika varmasti sama. Viime perjantain Urheiluruudussa oli myös puhetta tapauksesta.
Katsoin tuon Urheiluruudun perjantaina ja tämän jälkeen lähetin asiaa koskevan viestin Nahka_Tapsalle.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: