Juhana
Poissa
|
|
Vastaus #25 : 12.06.2014 klo 10:58:31 |
|
Veikkaan, että näistäkin kaikista ainakin 70% on keksittyjä.
|
|
|
|
Seitan
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
|
Vastaus #26 : 12.06.2014 klo 11:00:04 |
|
"Mä sit leikin sängyssä sauvan kanssa sillä aikaa kun sä katsot pelejä"
|
|
|
|
Ivan Drago
Poissa
|
|
Vastaus #27 : 12.06.2014 klo 11:01:56 |
|
Englannin maajoukkue vieraili brasialaisessa orpokodissa: "Oli sydäntä särkevää nähdä heitä, heillä ei ole mitään toivoa" sanoi José, 6 vuotta.
|
|
|
|
Pie-O-My
Poissa
Suosikkijoukkue: Dirty Qwerty
|
|
Vastaus #28 : 12.06.2014 klo 11:06:35 |
|
José, 6 vuotta.
Nettivinkattu Fobballe.
|
|
|
|
ilpo
Poissa
|
|
Vastaus #29 : 12.06.2014 klo 11:09:48 |
|
"En voi osallistua työpaikan MM-kisaveikkaukseen kun en tiedä mitä tarkoittaa ne 1x2-merkit"
|
|
|
|
röhnäreino
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, Spurs, Suomi ja Hrvatska
|
|
Vastaus #30 : 12.06.2014 klo 11:19:25 |
|
Eikö topikin otsikko pitäisi olla siskon suusta kuultua?
|
|
|
|
Chingón
Poissa
|
|
Vastaus #31 : 12.06.2014 klo 11:21:54 |
|
Veikkaan, että näistäkin kaikista ainakin 70% on keksittyjä.
Niin no, mielikuvitus-HH:n suusta kuultua tän nimi pitäis olla.
|
|
|
|
Vlad Kepes
Poissa
Suosikkijoukkue: kulttuurikeynesianismi
|
|
Vastaus #32 : 12.06.2014 klo 11:32:16 |
|
Niin no, mielikuvitus-HH:n suusta kuultua tän nimi pitäis olla.
FUPpeja ja nauruhymiöitä tässä kai haetaankin.
|
|
|
|
pikkelssi
Poissa
Suosikkijoukkue: LFC, Juve, kaakon kovimmat
|
|
Vastaus #33 : 12.06.2014 klo 11:34:33 |
|
"Mitä? Taas MM-kisat? Eikös ne pelattu tossa toukokuussa ja eikös se Venäjä voittanu?"....... -___- "Miun fantasyjoukkue koostuu lähestulkoon pelkistä kakkos- ja kolmossarjan pelaajista"......... <3 "Jalkapallohan on homoseksuaalien laji, siksi harmittaakin ettei Ronaldo pelaa jääkiekkoa"....... ,,|,,
|
|
|
|
Bogo
Poissa
Suosikkijoukkue: Fiorentina, Rapidin Vartti
|
|
Vastaus #34 : 12.06.2014 klo 11:36:16 |
|
"Sä et kyl saatana kaikkii matseja kato"
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
|
Vastaus #35 : 12.06.2014 klo 11:36:43 |
|
"Onko sillonkin pelejä ja meinaatteko muka kattoo niitä? Ja pelaattekin futista siellä? Hyvä saunailta teillä."
|
|
|
|
Reisi-Denis
Poissa
Suosikkijoukkue: suomalaisessa divarissa
|
|
Vastaus #36 : 12.06.2014 klo 11:42:22 |
|
"Miten muka jaksat valvoa?" Eihän valvomisessa ole ongelmaa, vaan aamuherätyksissähän se jaksaminen mitataan.
|
|
|
|
Julio Salinas
Poissa
|
|
Vastaus #37 : 12.06.2014 klo 11:46:02 |
|
"Ei tarvi enää mua vahdata kaiken yötä"
|
|
|
|
Julio Salinas
Poissa
|
|
Vastaus #38 : 12.06.2014 klo 11:49:05 |
|
"Harmi, et tänään on se naistenilta. Ei ne ymmärrä sielä mistään mitään."
|
|
|
|
Juhana
Poissa
|
|
Vastaus #39 : 12.06.2014 klo 13:08:43 |
|
"No saako edes ottaa suihin matsin aikana, jossei ole television edessä?"
|
|
|
|
Vlad Kepes
Poissa
Suosikkijoukkue: kulttuurikeynesianismi
|
|
Vastaus #40 : 12.06.2014 klo 13:11:50 |
|
"Valtavimmat johnsonit muuten olivat parilla italialaispelaajalla joita (ulkoministeriön kehy-osaston piikkiin luonnollisesti) olin aikanaan sekasaunottamassa Villingissä. En malttanut olla mainitsematta asiasta, jolloin he nauraen totesivat ettei italailainen gasellinainen pohjoiseurooppalaisten nysäkullien kanssa ole kuin rahasta.
Liekö väite nyt sitten totta vai ei. Itse kyllä levitin lettuani."
|
|
|
|
Sancty
Poissa
|
|
Vastaus #41 : 12.06.2014 klo 14:06:56 |
|
"Mä en vaan ymmärrä et mitä kivaa siinä on kun kattoo toisten pelaamista. Kyllä mä sen ymmärrän et ite tykkää pelata."
|
|
|
|
Fenley Stastus
Poissa
Suosikkijoukkue: -
|
|
Vastaus #42 : 12.06.2014 klo 14:29:07 |
|
"Kun aika vaikeudet tiellemme tuo, onnesta me teemme suojaavan muurin. Voimaa tää rakkaus suo, onnemme kestää, minkään emme anna estää. Paljosta luovun, jos saan luonain pitää sun. En vapauttas tahdo riistää, tahdo en itsenäisyyttäsi kiistää."
|
|
|
|
Devalvoitunut Delvecchio
Poissa
Suosikkijoukkue: Emmi Alanen & Petra Manner
|
|
Vastaus #43 : 12.06.2014 klo 14:31:46 |
|
"kesäkuu vuonna -86 meidän sierra oli melkein uus faija tankkas mutsi pakkasi eväitä mä istuin jo takapenkillä hymy korvissa vöihin köytettynä Dingo lauloi nahkatakkista tyttöä
Ukki kertoi jatkosodasta siitä alikersantti Rokasta emmä tuolloin mistään tajunnut nautin vain lomasta
Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien muistan kivet ja kannot tän soratien mielessäni olin Henri Toivonen ralli idoli pienten poikien faija nauroi, mutsi pelkäsi katsoa
Kesä loppui ja mulle kerrottiin ei tule enään reissuja Evitskogiin vanhemmat eros ja mökki myytiin kävin eilen ajamassa mökkitien muistin että kauemmin se vie tutut reitit vaihtuneet pintoihin mustiin
Ei ukkikaan kerro enään sodasta se kasvaa heinää Honkanummella nyt paremmin ymmärrän tarinan ja hänen tekojan arvostan
Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien muistan kivet ja kannot tän soratien mielessäni olin Henri Toivonen ralli idoli pienten poikien faija nauroi, mutsi pelkäsi katsoa"
|
|
|
|
Haksis
Paikalla
Suosikkijoukkue: Beşiktaş,Huuhkajat, MilliTakim
|
|
Vastaus #44 : 12.06.2014 klo 14:34:55 |
|
"kesäkuu vuonna -86 meidän sierra oli melkein uus faija tankkas mutsi pakkasi eväitä mä istuin jo takapenkillä hymy korvissa vöihin köytettynä Dingo lauloi nahkatakkista tyttöä
Ukki kertoi jatkosodasta siitä alikersantti Rokasta emmä tuolloin mistään tajunnut nautin vain lomasta
Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien muistan kivet ja kannot tän soratien mielessäni olin Henri Toivonen ralli idoli pienten poikien faija nauroi, mutsi pelkäsi katsoa
Kesä loppui ja mulle kerrottiin ei tule enään reissuja Evitskogiin vanhemmat eros ja mökki myytiin kävin eilen ajamassa mökkitien muistin että kauemmin se vie tutut reitit vaihtuneet pintoihin mustiin
Ei ukkikaan kerro enään sodasta se kasvaa heinää Honkanummella nyt paremmin ymmärrän tarinan ja hänen tekojan arvostan
Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien muistan kivet ja kannot tän soratien mielessäni olin Henri Toivonen ralli idoli pienten poikien faija nauroi, mutsi pelkäsi katsoa"
nimimerkille erikseen
|
|
|
|
morcenardo
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuwait
|
|
Vastaus #45 : 12.06.2014 klo 16:21:02 |
|
"Kukaa idiootti kannusta Saksaa! Ei.."
|
|
|
|
Lisbie
Poissa
|
|
Vastaus #46 : 12.06.2014 klo 16:41:10 |
|
Tämä oli viime kisojen aikaan hyvä topikki . Katkerat hassuttelijat voisivat mennä pois. e. Ja eheheh noi ei ollut siis HH:n suusta.
|
|
|
|
Hudehuu
Poissa
|
|
Vastaus #47 : 12.06.2014 klo 17:30:51 |
|
"Luin yöllä MM-kisaliitettä, ku en saanu unta, mut en tiedä vielä mitä maata rupeen kannattaan."
|
|
|
|
Siirappi
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Bayern, HJK
|
|
Vastaus #48 : 12.06.2014 klo 17:35:05 |
|
"Rohkeesti vaan kaapista ulos", sama ämmä kyttäs hirveessä kiimassa jää kiekkoa kuukausitakaperin...
|
|
|
|
Janiho
Poissa
|
|
Vastaus #49 : 12.06.2014 klo 18:33:10 |
|
"miksei Suomi pelaa jalkapalloa"
"Aiotko oikeesti katsoa yöllä klo 4 peliä?"