rr
Poissa
|
|
Vastaus #400 : 21.06.2014 klo 19:36:47 |
|
Iranin pelaaja keräilee kamojaan nurmen pinnassa. HH:n kommentti: "Onks toi pitkätukkainen se, josta on tehty se kirja?"...
Edit: Ja homma jatkuu... "Mitä järkee vaihtaa joku kun 2min jäljellä. Eihän tossa oo mitään järkee?" Kaverin daami:"Nii just, mä oon miettiny ihan samaa...".
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.06.2014 klo 19:47:58 kirjoittanut rr »
|
|
|
|
|
Roger Kuitti
Poissa
Suosikkijoukkue: Pateniemen Vesa & Åshöjdens BK
|
|
Vastaus #401 : 21.06.2014 klo 19:55:56 |
|
(kuvissa Iranin maalivahti) – Onko tuo persialainen? Onpa komee!
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja
|
|
Vastaus #402 : 21.06.2014 klo 21:33:53 |
|
Kummankin pitäisi pystyä vastaamaan "niin mäkin" imo.
Jos minä sanon jostain naisesta "panisin" ja vaimo vastaisi "niin mäkin", niin pikkuisen alkaisi huolestuttamaan. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sellainen tuli mieleen, että siitä ikuisesta paitsiosäännöstä on kyllä aika saatanan hankala ottaa selvää tämän nykyisen "se osallistu vaan ihan pikkusen peliin, ei ehkä lasketa paitsi jos jne."-säännön vuoksi + siihen nämä maalivahdin olemiset ylempänä kuin puolustajat + omat kenttäpuoliskot yms. niin en ihmettele yhtään jos on hankala käsittää.
|
|
|
|
Edmundo
Paikalla
|
|
Vastaus #403 : 21.06.2014 klo 21:40:28 |
|
Jos minä sanon jostain naisesta "panisin" ja vaimo vastaisi "niin mäkin", niin pikkuisen alkaisi huolestuttamaan.
Miksi? Tuossahan on mahdollisuudet vaikka millaiseen huikeuteen.
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
|
Vastaus #404 : 21.06.2014 klo 21:45:04 |
|
Miksi? Tuossahan on mahdollisuudet vaikka millaiseen huikeuteen.
Hyvä pointti. Täytyypä ottaa puheeksi.
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
|
Vastaus #405 : 21.06.2014 klo 21:50:11 |
|
"Onko tuolla välipäiviä? Tarttis mennä ostamaan (tulevalle superjunnulle) hoitopöytä ja vaatekaappi." On oppinut, että mennään välipäivinä. Huikeaa kehitystä omalla emännällä futiksen suhteen
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
|
Vastaus #406 : 21.06.2014 klo 22:11:39 |
|
"Onko tuolla välipäiviä? Tarttis mennä ostamaan (tulevalle superjunnulle) hoitopöytä ja vaatekaappi." On oppinut, että mennään välipäivinä. Huikeaa kehitystä omalla emännällä futiksen suhteen Onnittelut tulevalle isälle!
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
|
Vastaus #407 : 21.06.2014 klo 22:15:13 |
|
Onko Monskalle tulossa jo kolmas? Pari vanhempaa termiittiä oli ainakin JJK-TPS striimin selostuksessa mukana.
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
|
Vastaus #408 : 21.06.2014 klo 22:56:49 |
|
Onnittelut tulevalle isälle!
Thänks. Onko Monskalle tulossa jo kolmas? Pari vanhempaa termiittiä oli ainakin JJK-TPS striimin selostuksessa mukana. Joo, kolmatta pukkaa. Vaimo sano, et niin kauan tehään lapsia, että tulee eka tyttö.
|
|
|
|
franklamps
Poissa
Suosikkijoukkue: Ei väliä, kunhan kukaan muu ei kannata samaa
|
|
Vastaus #409 : 21.06.2014 klo 22:58:53 |
|
Thänks. Joo, kolmatta pukkaa. Vaimo sano, et niin kauan tehään lapsia, että tulee eka tyttö. Tee niin monta lasta, että joka liigapaikkakunnalle riittää oma jalomielinen puuhamies striimailemaan sitten aikanaan.
|
|
|
|
Hender
Poissa
Suosikkijoukkue: Jari ja maajoukkue, El Puki -fanclub, www.noula.fi
|
|
Vastaus #410 : 21.06.2014 klo 23:01:01 |
|
Eli kannattaa toivoa poikaa niin pääset panemaan neljännenkin kerran
|
|
|
|
Guarin
Poissa
Suosikkijoukkue: Portugal, CONMEBOL, Atletico, Boca, Sporting CP
|
|
Vastaus #411 : 21.06.2014 klo 23:18:26 |
|
"Miks noita saksalaisia aina kehutaan vaikka ei ne ikinä voita. Meen nukkumaan"
|
|
|
|
Kapteeni
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian
|
|
Vastaus #412 : 21.06.2014 klo 23:22:44 |
|
siitä ikuisesta paitsiosäännöstä on kyllä aika saatanan hankala ottaa selvää tämän nykyisen "se osallistu vaan ihan pikkusen peliin, ei ehkä lasketa paitsi jos jne."-säännön vuoksi
Tästä aiheesta on ihan klassisen kiteytyksen esittänyt 1998 kisastudiossa Keke. Ulkomuistista jotenkuten näin: "midä helveddiä se sellanen kaweri siellä tekee jokei peliin osallisdu?"
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
|
Vastaus #413 : 22.06.2014 klo 00:14:39 |
|
Tästä aiheesta on ihan klassisen kiteytyksen esittänyt 1998 kisastudiossa Keke. Ulkomuistista jotenkuten näin: "midä helveddiä se sellanen kaweri siellä tekee jokei peliin osallisdu?" Nimenomaan näin. Vielä enemmän minua kummastuttaa se, ettei tuota "hyötynäkökohtaa" anneta puolustajalle - reilun pelin merkeissä vain aktiivinen puolustaminen pitäisi laskea. Mutta siis tosiaan ei tarvitse ihmetellä jos jokainen maallikko, oli se nainen, mies tai joku muu, ei ymmärrä paitsiosääntöä. edit. Ja tuossa BIH-NGA pelissä linjatuomarikin näytti, ettei ole harmainta aavistusta siitä mikä paitsio on.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.06.2014 klo 00:23:01 kirjoittanut KipeKemi »
|
|
|
|
|
Matthias Sindelar
Poissa
Suosikkijoukkue: Jamo, Tuco, Jorma
|
|
Vastaus #414 : 22.06.2014 klo 00:22:13 |
|
|
|
|
|
Kapteeni
Poissa
|
|
Vastaus #415 : 22.06.2014 klo 00:26:08 |
|
Enpä ollut tuohon Bertin tilanteeseen ennen törmännyt. Ei hyvää päivää...EOM
|
|
|
|
Kapteeni
Poissa
|
|
Vastaus #416 : 22.06.2014 klo 00:36:05 |
|
En kaljoissani nyt oikein ymmärrä tuon artikkelin pointtia paitsioansasta. Onko sen käyttö nyt vaikeutunut sääntömuutoksen takia vai pikemminkin siksi, että linjurit eivät ole niin sysipaskoja kuin ennen?
Edelleenkin "hän ei vaikuttanut peliin"-sääntö on mielestäni erikoinen joskin aiheuttaa kuitenkin yllättävänkin vähän varsinaisia oikeusmurhia.
|
|
|
|
Matthias Sindelar
Poissa
Suosikkijoukkue: Jamo, Tuco, Jorma
|
|
Vastaus #417 : 22.06.2014 klo 00:41:28 |
|
Sekä että. Mutta kannatta tutustua tekstiin myös selvinpäin, harvinaisen laadukas artikkeli. Väärässä topikissa ollaan toki.
|
|
|
|
Saerki
Poissa
Suosikkijoukkue: Borussia Mönchengladbach
|
|
Vastaus #418 : 22.06.2014 klo 02:04:18 |
|
Vähän myöhässä mutta eilen katsoessaan Forsellia studiossa: "Tekee mieli grillimakkaraa kun katon ton naamaa."
|
|
|
|
laitinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Altavastaajien Palloseura
|
|
Vastaus #419 : 22.06.2014 klo 02:48:56 |
|
"Mä en kehtais kouria kyl tolleen naisia julkisesti. hmm... En kyllä miehiäkään".
Erään naisen suusta kulmatilannetta katsellessa.
|
|
|
|
Grohl
Poissa
|
|
Vastaus #420 : 22.06.2014 klo 05:55:29 |
|
"Tuleekos sieltä mikä matsi illalla?" ennen Saksa-Ghanaa.
|
|
|
|
Juoksentelija
Poissa
|
|
Vastaus #421 : 22.06.2014 klo 06:22:25 |
|
Itse olen kovasti yrittänyt vakuuttaa vaimoa siitä, että Giroud on helvetin komea mies, mutta tämä mielipide on saanut osakseen lähinnä naureskelua. C. Ronaldot sun muut nätit pojat saavatkin sitten jo täyslaidallisen niskaansa Tuttu ilmiö. Mun yksi kaveri näyttää ihan Paolo Maldinilta. Jotkut naiset (selkeä vähemmistö) moittivat hänen ulkonäköään käyttäen esim. laatusanaa "limainen". Aapisesta kun etsii kohdan "kettu ja pihlajanmarjat", haukkujen syy on selvillä. Sellainen tuli mieleen, että siitä ikuisesta paitsiosäännöstä on kyllä aika saatanan hankala ottaa selvää tämän nykyisen "se osallistu vaan ihan pikkusen peliin, ei ehkä lasketa paitsi jos jne."-säännön vuoksi + siihen nämä maalivahdin olemiset ylempänä kuin puolustajat + omat kenttäpuoliskot yms. niin en ihmettele yhtään jos on hankala käsittää.
Missä kohtaa jalkapallon paitsiosääntöä puhutaan puolustajia ylempänä olevasta maalivahdista? Mun käsittääkseni maalivahtia ja puolustajia ei ko. säännössä erotella toisistaan millään tavalla. Eli joku veskari vs. puolustajat -jaottelu ei kyllä sääntöä monimutkaistuta millään tavalla. edit. Ja tuossa BIH-NGA pelissä linjatuomarikin näytti, ettei ole harmainta aavistusta siitä mikä paitsio on.
No niin justiin. Mikseiköhän se tajunnut katsella ennen päätöstään niitä hidastuksia, joiden perusteella sinä huutelet.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.06.2014 klo 06:38:12 kirjoittanut Juoksentelija »
|
|
|
|
|
Lisbie
Poissa
|
|
Vastaus #422 : 22.06.2014 klo 13:42:29 |
|
Radiossa sanottiin, että Messi on syntynyt -87 ja on 26-vuotias.
HH: Mitä? Onks Messi 26 vuotta, mä luulin, että se on meitä vanhempi. Voi voi. Mä luulin, että me ollaan nuoria vielä. Minä: Rooney ja Cristiano Ronaldo on meidän ikäisiä. HH: Ja ne näyttää joltain nelikymppisiltä. Minä: Ai Cristiano Ronaldo näyttää nelikymppiseltä? HH: No ei se, mutta Shrekki ainakin näyttää.
|
|
|
|
Kanuuna-Keen
Poissa
|
|
Vastaus #423 : 22.06.2014 klo 13:51:00 |
|
Täällä on ollut HH:n koulutusjakso käynnissä futiksen suhteen. Käytiin yhdessä KTP:n pelissä ja heti sen jälkeen alkoikin MM-kisojen eka peli. Hyvin on jaksanut seurata päivittäin futista. Ennen ei ole ollut yhtään kiinnostunut urheilusta, mutta nyt haluaa ehdottomasti uusiksi katsomaan paikallista futista.
|
|
|
|
siimoo
Poissa
|
|
Vastaus #424 : 22.06.2014 klo 14:32:05 |
|
"Niin oliks se Chilen eka maali oikea maali vai rankkarimaali?"
|