ex-adriano
Poissa
Suosikkijoukkue: JIPPO, Karnevalistinen kannattajatyyli
|
|
Vastaus #450 : 25.06.2014 klo 20:49:33 |
|
Rohkeasti vaan ykkösellä nämä Kisat pyörinyt melkein kaksi viikkoa ja vasta tänään tuli ensimmäinen "Onko ne kaikki pakko katsoa?!?!" Toki itse ollut viikon poissa kotoa mutta kuitenkin.
|
|
|
|
harhasyöttö
Poissa
|
|
Vastaus #451 : 25.06.2014 klo 21:56:40 |
|
Tuomari asettelee pelaajia muuriin: "Jes! Siellä on taas se paskahousurivi!"
|
|
|
|
Sweeperkeeper
Poissa
Suosikkijoukkue: AS Roma
|
|
Vastaus #452 : 25.06.2014 klo 22:09:53 |
|
"Sais tehdä Benzema nyt maalin että saadaan pallo"
"Kuka se o?" - Vaimo
"Toi kypä"
"Jaa toi äsköne hippi vai?" - Vaimo
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.06.2014 klo 22:12:03 kirjoittanut Sweeperkeeper »
|
|
|
|
|
oezil
Poissa
|
|
Vastaus #453 : 25.06.2014 klo 22:52:58 |
|
Tunnen suurta melankoliaa forumväestön kyntövakovalintoja kohtaan. Suurimman osan siis.
Muiden ihmisten kumppaneiden, tai ihan yleensäkin naisten, kutsuminen kyntövakovalinnoiksi on kyllä aina merkki hienosta miehestä.
|
|
|
|
Hemmoo
Poissa
|
|
Vastaus #454 : 25.06.2014 klo 23:46:18 |
|
Töissä alkuviikosta:
"Mikä on pilkku?" ja toinen heti perään "Mistä voi saada pilkun?"
Tosin eipä tiennyt siskokaan pilkkua, eikä näemmä hattutemppuakaan. Mitä tytöt oikein tekee peruskoulun liikunnassa?
|
|
|
|
DB
Poissa
|
|
Vastaus #455 : 26.06.2014 klo 00:09:34 |
|
HH: Mä en tienny, että Australia on kova futismaa. Minä: On niillä muutama hyvä pelaaja, mutta ne vaihtoi Aasian karsintalohkoon, että pääsis helpommin kisoihin. HH: Hmm... Eiks Suomen kannattais tehdä samanlailla?
|
|
|
|
Lisbie
Poissa
|
|
Vastaus #456 : 26.06.2014 klo 00:14:01 |
|
HH: Mä en tienny, että Australia on kova futismaa. Minä: On niillä muutama hyvä pelaaja, mutta ne vaihtoi Aasian karsintalohkoon, että pääsis helpommin kisoihin. HH: Hmm... Eiks Suomen kannattais tehdä samanlailla?
Meillä tuli kanssa tuosta Australiasta joku päivä kanssa puhetta, ja HH kysyi ajatusleikin muodossa, että "Pääsisikö Suomi helposti kisoihin Aasian karsinnoista". Oli muuten yllättävän vaikea kysymys.
|
|
|
|
Theibiz
Poissa
Suosikkijoukkue: Lahi, EPS, Caroline Seger
|
|
Vastaus #457 : 26.06.2014 klo 09:49:15 |
|
"Laita äänet päälle, siellä on Aki. Mä haluun kuulla Akia"
Aikasemmin oli pakko heittää mutelle Kunnaksen terrorisoitua lähetystä.
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Ukraina
|
|
Vastaus #458 : 26.06.2014 klo 13:03:41 |
|
Tunnen suurta melankoliaa forumväestön kyntövakovalintoja kohtaan. Suurimman osan siis.
Oletko joku forumistien naisten luottogynekologi vai missä näitä, junttimaista termiäsi käyttäen, "kyntövakoja" olet tutkinut?
|
|
|
|
Karsten Jankker
Poissa
|
|
Vastaus #459 : 26.06.2014 klo 13:28:40 |
|
HH: "Mitäs luet?" Minä:"Foorumin ketjua naisten kommenteista MM-kisojen aikana" HH:"Ai jaa, onko siellä mitään hauskoja juttuja, vaan onko se taas täynnä nilitystä siitä miten tyhmiä hoitoja toisilla on ja miten kaikki jutut ovat muka keksittyjä ja koko ketju muutenkin ihan turha?"
|
|
|
|
Lilywhite
Poissa
Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.
|
|
Vastaus #460 : 26.06.2014 klo 13:30:54 |
|
Meillä tuli kanssa tuosta Australiasta joku päivä kanssa puhetta, ja HH kysyi ajatusleikin muodossa, että "Pääsisikö Suomi helposti kisoihin Aasian karsinnoista". Oli muuten yllättävän vaikea kysymys. Kyllähän nuo osaavat välillä näillä kysymyksillä yllättää. Joskus käynyt samalla tavalla, eli ensimmäinen kysymys on niin sanottu "hölmö kysymys" ja siihen kun vastaa, niin jatkokysymys onkin jokin ovela sivallus, mutta kertoo toki siitä, että alkuperäinen kysymys on osoittanut vilpitöntä kiinnostusta. Itse on tullut saatua täysin rauhassa katsella kisoja, kun oma Lucky Lady tsekkaillee iPadin kautta, napit korvissaan, haluamansa ohjelmat. Steve Jobsille kyllä tällä saralla " "
|
|
|
|
bjorn
Poissa
|
|
Vastaus #461 : 26.06.2014 klo 13:32:59 |
|
Niinköhän tuollaisia ovelia sivalluksia tulee jos ei ole toinen mies kierrossa antamassa vaikutteita ajatusmalleihin
|
|
|
|
Lilywhite
Poissa
Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.
|
|
Vastaus #462 : 26.06.2014 klo 13:39:43 |
|
Niinköhän tuollaisia ovelia sivalluksia tulee jos ei ole toinen mies kierrossa antamassa vaikutteita ajatusmalleihin No sanotaan nyt näin, että siinä tapauksessa on kyllä se toinenkin mies melko kusessa noiden sivallusten kanssa...
|
|
|
|
Röllipeikko
Poissa
Suosikkijoukkue: I support Tapsa
|
|
Vastaus #463 : 26.06.2014 klo 13:48:46 |
|
HH: "Mitäs luet?" Minä:"Foorumin ketjua naisten kommenteista MM-kisojen aikana" HH:"Ai jaa, onko siellä mitään hauskoja juttuja, vaan onko se taas täynnä nilitystä siitä miten tyhmiä hoitoja toisilla on ja miten kaikki jutut ovat muka keksittyjä ja koko ketju muutenkin ihan turha?"
Hups Jatkot ketjussa "En tiennyt, että HH on forumisti"
|
|
|
|
HuonoKunto
Poissa
|
|
Vastaus #464 : 26.06.2014 klo 18:29:26 |
|
Älkää nyt saatana opettako niitä naisia lukeen foorumia vaikka kuinka itteenne kikatuttaa. "Miehet" on pilanneet maailman
|
|
|
|
Tonton Drozdowski
Poissa
|
|
Vastaus #465 : 26.06.2014 klo 20:09:30 |
|
HH: "Kuinka kauan tää kisa vielä kestää?" TD: "Loppuu 13. heinäkuuta" HH: "Vasta" [huokauksella]
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja
|
|
Vastaus #466 : 27.06.2014 klo 06:35:44 |
|
Töissä alkuviikosta:
"Mikä on pilkku?" ja toinen heti perään "Mistä voi saada pilkun?"
Tosin eipä tiennyt siskokaan pilkkua, eikä näemmä hattutemppuakaan. Mitä tytöt oikein tekee peruskoulun liikunnassa?
Yksi kaveri väitti lapsena kivenkovaa että pilkku ja rankkari eivät todellakaan ole sama asia ja muistaakseni samalla, että tulee pilkku, jos malivahti pelaa käsillään 16a alueen ulkopuolella.
|
|
|
|
stendec
Poissa
|
|
Vastaus #467 : 28.06.2014 klo 12:29:42 |
|
http://yle.fi/uutiset/kisastudion_sivupenkki_nakee_takapuolet_muttei_jalkapalloa/7322990"Onko jalkapallossa tehty koskaan päällä maalia? Kysymyksellä saa tehokkaasti pubipöydällisen riehakkaita futisasiantuntijoita hiljaiseksi. Kokemusta on. Klassikkomöläytystä muistellaan vielä vuosikymmenten jälkeen. Tyhmiä kysymyksiä on sittenkin. Onko jalkapallossa tehty koskaan päällä maalia? – Soila Ojanen On ihanaa olla kiihkeässä kisastudiossa. Jalkapalloa ymmärtämättömän on pakko pohdiskella kenttää tuijotellessaan jotain muuta kuin pelistrategiaa. Joku näkee kentällä joulukuusen. Itse en ole nähnyt. Hassusti koristellun maskotin toki olen joskus bongannut kentän laidalta. Tv-pelissä silmä arvioi pallon liikettä helpommin futareiden peliasujen väriä, shortsinlahkeen pituutta, paidan tiukkuutta, kampausten kiehkuroita tai housunkauluksesta vilahtavaa kalsaria. Kaveri myöntää, että katse kiinnittyy ensimmäiseksi pelaajien takapuoliin. Kun futari pelaa sikaa ja liipaisee vastustajan koipeen napit edellä, on sekin helpompi hoksata kuin se kuuluisa paitsio. Huomaan kuitenkin olleeni aikaani edellä väijyessäni tietämättömyyttäni jalkapallon sivuilmiöitä. Ottelujen lopputuloksia enemmän huomiota tuntuvat saavan juuri kalsarin vilahdukset, liian isot tai pienet shortsihousut, tatuoinnit ja parturikäynnit. Oikeat asiat ovat alkaneet vihdoinkin kiinnostaa. Huomaan olleeni aikaani edellä väijyessäni tietämättömyyttäni jalkapallon sivuilmiöitä. – Soila Ojanen Kun uruguaylainen Luis Suarez puraisee kentällä kolmannen kerran, aiheuttaa se suorastaan mediajuhlan. Puremisesta oli voinut jopa lyödä vetoa. Näennäisen hupikohteen kerroinkin oli komea, 175. Pureminenkin on tuttua futista ymmärtämättömälle. Se ällistyttää ja herättää erilaisia ajatusleikkejä. Kotikatsomon sivupenkiltä futistajuton voi keksaista vaikkapa tuoreella teemalla kirjallisuusklassikoille uusia nimiä, kuten Puremisen sietämätön keveys, Teurastamo 9 tai Taru hammasten herrasta. Oivalluksille ei virallisesta futiskatsomosta välttämättä hymyä heru."
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Ukraina
|
|
Vastaus #468 : 28.06.2014 klo 14:36:42 |
|
Vai että "kaveri" niitä takapuolia katselee.
|
|
|
|
lucashenko
Poissa
|
|
Vastaus #469 : 28.06.2014 klo 14:40:27 |
|
"Jos hankkiudun raskaaksi niin jätätkö sitten noiden MM-kisojen seuraamisen vähemmälle?" " "
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja
|
|
Vastaus #470 : 28.06.2014 klo 20:07:26 |
|
"Jos hankkiudun raskaaksi niin jätätkö sitten noiden MM-kisojen seuraamisen vähemmälle?" " " "Riippuu siitä, kuka olisi isä"
|
|
|
|
Captain_Bringdown
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United
|
|
Vastaus #471 : 28.06.2014 klo 21:50:16 |
|
"Onpa ruma jätkä!", Erkan tullessa kuviin.
|
|
|
|
the beer rules
Poissa
Suosikkijoukkue: #31 ja Super-Honsu
|
|
Vastaus #472 : 28.06.2014 klo 23:06:27 |
|
"No eikö ne nyt voi pitää enempää välipäiviä?"
-hiljaa saatana (tune: kummeli - kyläkauppa)
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.06.2014 klo 00:43:39 kirjoittanut Hynyrules »
|
|
|
|
|
Phil Neal
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomalainen futis
|
|
Vastaus #473 : 29.06.2014 klo 01:14:21 |
|
BRA-CHI pelattu 88min.
- "Kauan tää vielä kestää?" - "No nyt jos vaan jompikumpi tekee maalin, niin max viis minuuttia. Jos ei tee, niin siltikin max kolme varttia." - "Ai onks nyt jo jatkoaika?"
|
|
|
|
mauro kekkonen
|
|
mauro kekkonen
Vastaus #474 : 29.06.2014 klo 01:30:37 |
|
"Eikös se Fred mennyt jo vaihtoon?"
|