FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 02:40:29 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21 ... 23

Kirjoittaja Aihe: HH:n suusta kuultua kisojen aikana  (Luettu 105991 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Pikka

Poissa Poissa

Vastaus #475 : 29.06.2014 klo 01:56:46

Pari päivän sutkautusta:

- Brasilia - Chile ottelusta "Onko tuomari brasilialainen?" (koska kisat Brasiliassa) jne.
- "Onko Messi hollantilainen?"
rangaistuspotku

Poissa Poissa

Vastaus #476 : 29.06.2014 klo 15:34:12

"miksi on tärkeää katsoa joka peli?"
 ""miksi ei ikinä tule maaleja kun minä katson" (peliä katsonut 5 minuuttia )
 "tuo jalkapallo hallitsee jo koko elämää" kun kolistelen hänet hereille tullessani aamuyöllä nukkumaan
"ei kyllä kukaan töissä käyvä mies katso peliä yöhön asti" (mm-kisojen avausottelu, johon vastaan että pelillä oli noin miljardi katsojaa
"jotenkin on tuntunut niin stressaavalta viime aikoine kun koko ajan tulee pelejä"
Mir Fudi

Poissa Poissa

Vastaus #477 : 29.06.2014 klo 19:10:31

Muutama sivu selattua ja tuli pähkäiltyä että tässä topikissa näkyy yksi suomalaisen jalkapalloilun suurimmista ongelmista. Jalkapallo ei tule meiltä suoraan äidinmaidosta lähtien. Emme varmasti ole ainut kansa, jossa naissukupuoli on näin pihalla kuningaslajin saloista, mutta kyllä täällä ollaan siinäkin mielessä aika retuperällä. Tästä kuvakulmasta katsoen naisfudiksen suosion nousu voi olla erittäin tervetullut juttu. Kyllä rehellisesti sanottuna lapselle ja nuorelle varmasti parempi oppimisympäristö jalkapalloilullisessa mielessä olisi sellainen, jossa koko perheen keskiössä olisi futis ja jossa intohimoa lajia kohtaan löytyisi äidiltä ja asiantuntemusta isältä - tai toisepäin. Tunnetta ja intohimoa kun joku jokapäivä heikentää letkautuksillaan keittiössä, niin ei se varmasti edistä superjuniorin kehittymistä.
bjorn

Poissa Poissa

Vastaus #478 : 29.06.2014 klo 19:35:10

Ongelmana on myös varmaankin suomalainen perhekoko. Kaikki tuntemani naiset, joilla on isoveljiä ymmärtävät kyllä jalkapallon hienouksista paljonkin. Valitettavasti kaikilla ei tällaista onnea elämässään, kun keskiarvot ovat niin pienet.

...toisaalta isoveljien kanssa kasvaneet osaavat myöskin esim. potkia munille suutuspäissään huomattavasti tehokkaammin... :) Alas
Tähtiportteri

Poissa Poissa

Vastaus #479 : 30.06.2014 klo 05:45:06

Ei sanasta sanaan, mutta jotenkin näin:

"Haluaisin katsoa näitä kisoja jonkun kanssa, mutta kun sua ne ei kiinnosta."

Sanomattakin selvää, että kisat alkoi kiinnostaa myös foorumistia, ennen kuin HH etsii iltamatsien kisakatsomoon seuraa naapurin kendojanarista. :(
Jii

Poissa Poissa

Vastaus #480 : 30.06.2014 klo 10:46:53

Bannia näistä.
Koipsin kasvatti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: punamustat, KoiPS

Vastaus #481 : 30.06.2014 klo 10:48:21

Sama.
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit

Vastaus #482 : 30.06.2014 klo 10:50:05

Tuli tuossa pari viikkoa sitten kaveriporukalla grillatessa käytyä aika avartava keskustelu oman HH:n kanssa siitä miten kiehuvan veden heittäminen nurtsille/pusikkoon EI saa aikaan maastopaloa.

Kisojen ajan saanut olla aika lailla ilman myötähäpeää koska slutilla on kuitenkin kohta neljän vuoden forumistitason koulutus futisasioihin mutta ääneen sekin ihmetteli sitä että eihän Witsel (kuvissa siis Willian) voi pelata Brasilian maajoukkueessa.
« Viimeksi muokattu: 30.06.2014 klo 10:53:41 kirjoittanut Kim Suomisen ponnari »
outdraw

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sempre Xavi

Vastaus #483 : 30.06.2014 klo 10:58:18

"Saat kattoa iPadilta."
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #484 : 30.06.2014 klo 12:21:08

Tuli tuossa pari viikkoa sitten kaveriporukalla grillatessa käytyä aika avartava keskustelu oman HH:n kanssa siitä miten kiehuvan veden heittäminen nurtsille/pusikkoon EI saa aikaan maastopaloa.
:D :D Ylos
bjorn

Poissa Poissa

Vastaus #485 : 30.06.2014 klo 12:27:50

HH ei taida uskaltaa paljoa perunoita keitellä ettei syty potut liekkeihin :D Ylos
ohimo

Poissa Poissa

Vastaus #486 : 30.06.2014 klo 13:19:31

- Saattaa tulla kundeja kattoo pelejä tiistaina meille
- Mä tiedän, sun kaveris soitti mulle eilen. :o
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)

Vastaus #487 : 30.06.2014 klo 14:10:32

Lainaus
"When supercritical water is mixed with organic material, a chemical reaction takes place—oxidation.” Says Hicks.  "It's a form of burning without flames."
Lainaus
"When we push a wet waste stream above the critical point, supercritical water breaks the bonds of the hydrocarbons. Then, they can react with oxygen." In other words, the slurry ignites. Sometimes, hotspots in the slurry produce visible flame, but usually not.  "This is a relatively clean form of burning that produces pure water and carbon dioxide, but none of the toxic products of ordinary fire."
On syytä varoa, ettei ole liian kuumaa vettä.
http://science.nasa.gov/science-news/science-at-nasa/2014/10jan_firewater/
Lenko

Poissa Poissa

Vastaus #488 : 30.06.2014 klo 14:29:27

- Musta Brassien pitäis voittaa, kun siellä pelaa se tyttö.
- Ai kuka?
- No se, joka nyt loukkaantu, se Mari.
Lisbie

Poissa Poissa

Vastaus #489 : 30.06.2014 klo 15:35:04

- Musta Brassien pitäis voittaa, kun siellä pelaa se tyttö.
- Ai kuka?
- No se, joka nyt loukkaantu, se Mari.

Seurustelet 7-vuotiaan kanssa?
Tjowi

Poissa Poissa

Vastaus #490 : 30.06.2014 klo 17:08:01

"Ai tänäänki matsi?
Mä taidan mennä stadiin ja pitää hauskaa sillä välillä"
Lenko

Poissa Poissa

Vastaus #491 : 30.06.2014 klo 19:54:09

Seurustelet 7-vuotiaan kanssa?

En toki, mutta kommentoija on lähellä tuota ikää.
pepsi-antti

Poissa Poissa

Vastaus #492 : 01.07.2014 klo 14:20:30

Jossain alkaa turnauskestävyys loppumaan:

Lainaus
Kauanko nuo ällöttävät pallopelit jatkuu ?

Ukko katsoo jalkkista illat ja yöt, viikko tolkulla.
Koska nuo MM-potkupallot oikein loppuu ?
Vai kestääkö koko kesän ?
Lainaus
Minä niin toivoisin, että nuo MM-kisat loppuisivat jo kohta. Miehen kanssa asutaan eri osoitteissa, ollaan nähty hyvin vähän nyt kisojen aikaan ja kun nähdään (töiden vuoksi aina iltapainotteista), hän katsoo kisoja.

Minkäänlaista mielenkiintoa minua kohtaan ei ole ollut viimeisten viikkojen aikana, toistuvasti olen saanut pakit jos olen yrittänyt miestä jotenkin vokotella, koska on pitänyt katsoa peliä. Ostin jopa uudet kauniit alusvaatteet ja luulin että mieheni syttyisi niistä, mutta mitä vielä, jalkapallo oli tärkeämpi.

Tänään tein monta tuntia ruokia ennen kuin mies tuli töidensä jälkeen luokseni, söi viidessä minuutissa, juoksi sohvalle ja siellä istuu edelleen.

En kohta enää edes muista miltä tuntuu mennä yhdessä nukkumaan...tai miltä tuntuu olla tärkeä ja ennen kaikkea haluttava. Jonkun mielestä voi tuntua pikkujutulta mutta minusta ei tunnu.
Lainaus
En ymmärrä jalkkista, koska pallo ei osu maaliin näillä ammattilaisilla millään.
Ei osu millään, vaikka ketään ei olisi tiellä ja läheltä koettavat osua.

Ja maali kumminkin aika paljon isompi kuin jääkiekossa..

Ärsyttävän hidas laji ja saamaton.
Lainaus
Mitähän miehet itse tykkäisivät, jos telkkarista tulisi yli kuukausi kouluratsastuskilpailuja.
Ja emäntä niitä tuijottaisi illat ja yöt, mitään kuulematta ja näkemättä.

Minä veikkaan että miehet lähtisivät joko pysyvästi tai sitten ainakin pitäisivät oikeutenaan
pettää sellaista vaimoa.

Mutta me naiset olemmekin paljon kärsivällisempiä kuin miehet noin yleensä ottaen.
Jäämme aina vaan.
Lainaus
Normaalisti meillä jutellaan ja katsotaan yhdessä telkkaa iltaisin, nyt jalkapalloaikaan
sellaista ei ole.
Jos mies puhuu, keskustelu koskee vain pallopeliä, jota haluaa selostaa
minulle.

En sano että joo joo ei kiinnosta , koska se pilaisi miehen pallonautinnon.
Antaa hänen nyt eläytyä.

Mutta ihmettelen mielessäni, miten tuo voi olla muka jännittävää,
kun ukot hölkkää nurmella veltosti ees taas , eivätkä osu maaliin, vaikka maalivahti olisi
välillä kahvilla.

Pelaajat ovat myös kovin herkkiä, jos joku hipaisee ohi mennessä heitä esim
käteen, niin "osuman " saanut pelaaja kouristelee jo kohta kentällä ja pitelee
jalkaa.. Tai päätä.
Johon ei siis kukaan edes koskenut..

Vaikea jalkapalloa on ymmärtää.
Lainaus
Ehdin käydä silloin aikoinaan kavereiden kanssa baarissa useamman kerran ja kun kotiin yöllä palasin, niin mies katsoi sitä samaa hiihtämällä kuluvaa matsia.
Kokoajan, kuukauden. Eikä juurikaan muusta puhunut.
Kuolettavaa!
No, sainpahan nukkua rauhassa ja bilettää kavereiden kanssa.
Tuskin se edes huomasi, että lähdin illalla ja palasin aamulla.
Lainaus
Isot miehet juoksee hulluna pallon perässä ja sitten kaikki missit ja mallit juoksee näiden ukkojen perässä.
Vaikea sanoa kummat on älyttömämpiä ukot vai akat...
Lainaus
Tuo on yksi käsittämätön tekijä, että kun joku vähän hipaisee toista, niin maataan ruohikossa vaikertaen ja pyörien, niin kuin olisi kovastikin sattunut.
Sitten joku juoksee jääpalapussien kanssa tai jopa paarien kanssa ja peli on poikki yleisön mylviessä niin kuin joku sonnilauma.
Hetken päästä tulee jotakin värillistä korttia, uhri nousee ylös ja juoksee femmat joukkueen pelaajien kanssa.
Mitä järkeä tuossa mahtaa olla???!
Jos niin älypeli muka on?
Lainaus
Jääkiekko on nopeatempoista, siinä kenttä on pieni ja luistimilla pääsee.. Olisipa jalkapallossa vaikka rullaluistimet, minäkin jaksaisin sitä seurata.
Lainaus
Juu, tosi tunnelmaa ja huumaahan tuollainen mylvintä, ihme ruohikossa kieriskely, edestakaisin juoksentelu vailla mitään päämäärää kun sitä palloakaan ei aina edes näy ja vielä se, ettei yhtään maalia tehdä mihinkään verkkoon, tekee tuosta lajista lähinnä älyttömän.
Sitten tapellaan pelien jälkeen verissä päin, nämä fanit siis keskenään.
Tapetaankin.
On tuo nyt älystä aika kaukana!!!
Lainaus
Ja täytyy olla jo herkkä nahka, jos hipaisu saa miehen vaikeroimaan ja konttaamaan pitkin nurmikoita.
En ottaisi noin herkkää miestä ikinä!!!
Eli en kuulu siihen joukkoon, jota pallonpotkijat kiinnostaa.
Pitää miehessä sentään olla turnauskestävyyttä!!
Lainaus
Meillä on tosiaan vain yks telkkari ja tällä hetkellä ei ole tietokonettakaan kotona niin itse en ole päässyt katsomaan telkkaria, en sitten yhtään, puhumattakaan siitä, että oltas yhdessä. Tai voitaishan me olla yhdessä jos mäkin katsoisin noita matseja, mutta kun en voi sietää koko lajia! Kaupassakaan ei voida käydä ilman että miehelle tulee kauhea kiire telkkarin eteen ja syödäkin pitää olohuoneessa jos just ruokailuaikaan tulee joku matsi. Kyllä oikeesti ketuttaa se, että toinen on tyystin unohtanut mun olemassaolon. Eikä osaa sanoa edes hyvää yötä, tuntuu tulleen kuuroksi kaikelle muulle paitsi futisselostukselle. Seksiäkään ei ole ollut kisojen aikaan kun kerran ja sekin taisi olla just se kisojen välipäivä. ARGH!!!!
Lainaus
Ja joo, jääkiekosta kohkataan keväisin, mutta kyllä sitä futistakin pelataan ja siitä kohkataan ympäri vuoden.

Futaajat ovat sitä paitsi ällöjä ruikkuja, jääkiekkoilijoilla on sentään leveä selkä ja pyöreä ahteri. Vaikka naurettavaahan se on verrata kahta eri lajia keskenään.
Lainaus
Sitä ei tosiaan voi käsittää, miten sellaiseen hehtaariverkkoon ei sitä palloa saada.
Joku peli päättyi 0 - 0. Sitä mies hehkutti, kun oli niin kertakaikkisen hyvä matsi että piti vielä uusintana katsoa...silloin mietin, että kyllä kait se on järkensä menettänyt.
Lainaus
Sen verran joskus olen vilkaissut, ettei välttämättä kukaan potkaise ja silti kieriskellään heinikossa.
Kai ne sitten kompuroivat omiin jalkoihinsa.
On älyttömin joukkuepeli kaikista peleistä mielestäni.
Veloso

Poissa Poissa

Vastaus #493 : 01.07.2014 klo 14:25:16

"Et sä voi haukkuu noita ku Suomi ei oo ees mukana!"

P.s. En seurustele Arman Alizadin kanssa.
Kapteeni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian

Vastaus #494 : 01.07.2014 klo 14:40:54

Jossain alkaa turnauskestävyys loppumaan:

Mistä ihmeestä oot nuo kaivanut :D

"Jääkiekkoilijoilla on sentään leveä selkeä ja pyöreä ahteri" ei saatana :D
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)

Vastaus #495 : 01.07.2014 klo 15:48:18

Ompas noilla pelaajilla aikamoiset pakarat.
pepsi-antti

Poissa Poissa

Vastaus #496 : 01.07.2014 klo 16:42:32

Mistä ihmeestä oot nuo kaivanut :D

"Jääkiekkoilijoilla on sentään leveä selkeä ja pyöreä ahteri" ei saatana :D

Kulttuurikeskustelijana olen selvillä myös naisvaltaisen palstan asiakeskustelusta.

edit: Tarkkasilmäinen yksityisviestittäjä on oikeassa. Positiivisten ja punnittujen näkemysten karsiminen oli turha provo, joten lisätään nekin:

Lainaus
Mä meen miehen kainaloon katsomaan jalkapalloa. Sitä on ihan hauska katsoa, kunhan on jonkin aikaa katsonut, niin että pääsee juttuun sisälle. Miesystäväni ei tosin ole mikään urpo. Joka matsia ei ole pakko katsoa, siinä jalkapalloa katsoessa voi hyvin puhua ihan muistakin asioista, ja välillä rakastellaan vaikka matsi on kesken.
Lainaus
ne jotka ihmettelevät maalinteon vaikeutta, voisivat itse kokeilla lajia. Ei se ole niin helppoa, miltä ammattilaiset saavat sen näyttämään. Ja kun nappisten napit uppoavat jalkaan, se ihan oikeasti sattuu. Voitte vaikka urheilukaupassa käydä sen itse kokeilemassa.
Lainaus
Minäkin ilmoitin topakasti, että minähän en yhtäkään peliä katso, yhtäkään keskustelua koko lajista käy miehen kanssa! Lopputulos on se, että jokunen peli on tullut katsottua itsekin, kyselen lajista ja yritän edes ymmärtää tätä touhua :) tosin itse taas tykkään katsella urheilua (lätkä, säbä noin niinkuin kärkipäässä)!
Lainaus
En mäkään sitä lajia oikein ymmärrä, mutten ymmärrä muutenkaan miten kukaan viitsii elää yhden tai useamman ihmisen kanssa ilman kahta telkkaria...
Lainaus
Yleensä joukkueen kannalta hyödyllisempää on kalastaa vapari ja peli poikki draamailulla kuin nousta ylös ja juosta sen nyt jo kaukana olevan pallon perään. Noista hyppyväistöistä tulee sukellustuomioita joskus. Ja sitten tietysti on sitä ihan aitoa filmaamistakin, josta pitäisi voida jakaa jälkikäteen tuomioita.
siideripissis

Poissa Poissa

Vastaus #497 : 01.07.2014 klo 17:31:35

ja välillä rakastellaan vaikka matsi on kesken

En usko.
Lihaani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Glen

Vastaus #498 : 01.07.2014 klo 17:44:12

En usko.
Mitä se on? Voiko sen syödä?
simonige

Poissa Poissa

Vastaus #499 : 01.07.2014 klo 17:44:46

Kulttuurikeskustelijana olen selvillä myös naisvaltaisen palstan asiakeskustelusta.

Kuvitteellinen HH pakottaa lukemaan vauvapalstoja? Laatuajalle Ylos

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21 ... 23

Siirry: