FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 15:47:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 18 [19]
 
Kirjoittaja Aihe: Lohko D: Uruguay - Englanti 19.6 klo 22.00 @ Sao Paulo  (Luettu 17080 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ryan Joseph Wilson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TKT


Vastaus #450 : 20.06.2014 klo 15:01:09

Englannin peli oli kuitenkin Italiaa vastaan yllättävän hyvää. Sturridge ja Sterling toivat peliin jotain uutta, mutta onhan Englannin suurin ongelma edelleen luovien pelaajien puute. Ollaan kovia vääntään ja kuljettaan ja joku Rooney väläyttelee välillä luovuutta, mutta että jonkun pitäisi oikeasti rakentaa peliä? Ensimmäinen tällainen pelaaja joukkueessa on Adam Lallana, joka on Valioliigan keskikastin pelaaja. Cityssä tuo on Silva (ja Yaya & Aguero), Liverpoolissa Suarez ja Coutinho, Chelseassa Hazard ja Oscar, Arsenalissa Özil ja Cazorla, Evertonissa ei ihan puhdasta pelintekijää ole, mutta avainasemassa esim. Mirallas, Tottenhamissa Eriksen, ManU:ssa Mata, Kagawa ja Januzaj... Sitten päästään Southamptonin ja Stoken kaltaisiin jengeihin, joista Englannin pelinpyörittäjät tulevat. Okei, keksin edelleen vain sen Lallanan. Tuolla materiaalilla voi siis pelata vastahyökkäyspeliä tehokkaastikin, mutta mitään luovuutta tuossa jengissä ei ole ja vastustajien puolustaessa on hankalaa.

Steven Gerrardille on muodikasta naureskella, mutta kyllähän rehtilädi tuollaisessa keskikentän pohjan pelinrakentajan roolissa oli erittäin hyvä läpi seurajoukkuekauden. Englannin paidassa ei sitten ole ihan yhtä näkyvästi osallisena, ehkä siksi että Englanti hyökkää suoraviivaisemmin ja vahvemmin laitoja painottaen kuin Rodgersin Liverpool.
kili

Poissa Poissa


Vastaus #451 : 20.06.2014 klo 15:17:54

Ennakkoasetelmien mukaan Italia voittaa Uruguayn...

Yllättävän useat tahot ovat tätä mieltä. Varmaan tälle löytyy ihan hyvät perustelutkin. En vain itse keksi, mitkä ne olisivat.
Kossi Agassa

Poissa Poissa


Vastaus #452 : 20.06.2014 klo 15:55:29

Yllättävän useat tahot ovat tätä mieltä. Varmaan tälle löytyy ihan hyvät perustelutkin. En vain itse keksi, mitkä ne olisivat.
Perustele toki itse, miksi Uruguay olisi jotenkin suosikki tässä pelissä? ???

Italia on paperilla monta numeroa laadukkaampi porukka. Eikä Uruguay eilenkään mitään loistokasta esittänyt ja joukkueen hyökkäyspeli on täysin kahden tähtipelaajan pistohyökkäysten varassa. Toki heillä mahdollisuudet tuossa pelissä on, mutta se vaatii jopa ripauksen onnea puolustuspäässä ja tähtipelaajian satumaista onnistumista.
Wanha futaaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #453 : 20.06.2014 klo 16:43:36

Perustele toki itse, miksi Uruguay olisi jotenkin suosikki tässä pelissä? ???

Italia on paperilla monta numeroa laadukkaampi porukka. Eikä Uruguay eilenkään mitään loistokasta esittänyt ja joukkueen hyökkäyspeli on täysin kahden tähtipelaajan pistohyökkäysten varassa. Toki heillä mahdollisuudet tuossa pelissä on, mutta se vaatii jopa ripauksen onnea puolustuspäässä ja tähtipelaajian satumaista onnistumista.

My thoughts exactly.

Toki Uruguayllakin on mahdollisuudet etukäteen ajateltuna, mutta mies mieheltä Italia on kovempi joukkue, huomattavasti tasaisempi ja kokeneempikin näissä karkeloissa. Italiaa on siis pidettävä hienokseltaan ennakkosuosikkina.

Tämä ei tietenkään tarkoita, että italia silti voittaisi matsin. Se vain on useimpien mielestä todennäköisempää kuin Uruguayn voitto.

Itse veikkaan tasuria.   
kili

Poissa Poissa


Vastaus #454 : 20.06.2014 klo 19:33:57

Perustele toki itse, miksi Uruguay olisi jotenkin suosikki tässä pelissä? ???

Italia on paperilla monta numeroa laadukkaampi porukka. Eikä Uruguay eilenkään mitään loistokasta esittänyt ja joukkueen hyökkäyspeli on täysin kahden tähtipelaajan pistohyökkäysten varassa. Toki heillä mahdollisuudet tuossa pelissä on, mutta se vaatii jopa ripauksen onnea puolustuspäässä ja tähtipelaajian satumaista onnistumista.

Tässähän ei ollut mitään henkilökohtaista, joten sori, jos tuli sellainen vaikutelma. Uruguay on hallitseva E-Amerikan mestari ja Italia 8 vuoden takainen maailmanmestari. Uruguay pelaa kotimantereellaan. Suarez on mielestäni tehokkaampi kuin Balotelli. Ja niin edelleen. Mutta näkemyksensä kullakin. Itse en näe Italiaa suosikkina tässä otteluparissa, saati sitten selkeänä sellaisena.

 
Sivuja: 1 ... 18 [19]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa