FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 22:44:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Onko matseja jäänyt väliin?
Olen katsonut kisojen kaikki pelit alusta loppuun - 19 (3.2%)
Olen katsonut kisojen kaikki matsit, mutta päällekkäisistä peleistä tyydyin koosteisiin - 64 (10.8%)
Pelejä on jäänyt väliin jokunen, mutta maalit olen nähnyt kaikki - 183 (30.9%)
Skippasin vain aamuneljältä alkaneen matsin - 34 (5.7%)
Muuten intensiivistä seurantaa, mutta juhannus pääsi häiritsemään - 36 (6.1%)
Pelejä on jäänyt näkemättä 5-10 - 167 (28.2%)
Pelejä on jäänyt näkemättä 10-24 - 54 (9.1%)
Olen katsonut matseista alle puolet - 17 (2.9%)
Olen seurannut lähinnä vain suosikkijoukkueeni pelejä - 1 (0.2%)
Olen katsonut matsin sieltä, toisen täältä - 14 (2.4%)
Seuraan kisoja lähinnä radiosta - 2 (0.3%)
Teksti-tv-seurannalla ja forkan varassa mennään - 1 (0.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 589

Sivuja: [1] 2 3
 
Kirjoittaja Aihe: Kuinka kattavasti olet seurannut MM-kisoja?  (Luettu 10825 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Laitalinkki

Paikalla Paikalla


: 27.06.2014 klo 23:44:43

Kyselläänpä välipäivän kunniaksi, millaisella intensiteetillä foorumistit ovat MM-matseja seuranneet. Äänestysvaihtoehtoihin saattoi jäädä joitain päällekkäisyyksiä, mutta ehkei tuo ole niin nuukaa. Asia tullee jo noistakin selville.

Itselläni on jäänyt kokonaan välistä kolme peliä. Aamuneljän Norsunluurannikko-Japani tuli skipattua ja juhannusördäilyjen takia jäi välistä Honduras-Ecuador ja Nigeria-Bosnia-kokonaan. Sosiaalisten velvotteiden takia missasin myös toisen puoliajan Costa Rica-Uruguaysta ja ensimmäisen jakson Sveitsi-Ecuadorista. Juhannustaikojenkännien alle jäi myös Italia-Costa Rican ja Argentiina-Iranin avausjakso sekä Saksa-Ghanan ekat n. 70 minuuttia. Noita varmaan tulee jossain vaiheessa vielä Areenasta katsastettua.

Hieman olen näin ollen pettynyt omaan suoritukseeni, mutta maalit olen sen sijaan katsonut kaikki. Ja Ylen koostelähetyksillekin on ollut käyttöä. Välillä on jotain joutunut katsomaan vähän puolella silmällä joko työnteon tai törpöttelyn takia, mutta mitään olennaista en muista matseista tunnusta missanneeni.

Päällekkäisistä matseista tyydyin koosteisiin (plus striimi oli aina auki päämatsin pyöriessä telkkarissa), enkä niitä jälkikäteen kokonaan katsonut enkä aio enää katsoa.

Ja sen voin jo itselleni hyvillä mielin luvata, että jatkopeleistä ei väliin jää ainuttakaan. :)

Edit. Jos päällekkäisistä peleistä striimiltä puolella silmällä katsotut pelit (+ Ylen kooste päälle) laskee katsotuksi, laskin katsoneeni 38 peliä kokonaan. Seitsemästä lohkovaiheen pelistä meni ohi osa ja kolme meni kokonaan ohi.

Kuka tunnustaa katsoneensa kaikki pelit alusta loppuun?
« Viimeksi muokattu: 28.06.2014 klo 00:03:09 kirjoittanut Laitalinkki »
Pumba

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Therese Johaug


Vastaus #1 : 27.06.2014 klo 23:48:00

Travis bicklen liveseurannan olen käynyt pelien jälkeen läpi. Muuta ei ole tarvinnut Tuoppi
Asilum

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & maajoukkue +Italialainen fudis.


Vastaus #2 : 27.06.2014 klo 23:48:41

Omien laskelmien mukaan 29 ottelua katsottuna. Tuli kuluneella viikolla jo pienimuotoiset överit ja piti siinä ottaa päivän breikki :). Pudotuspelit tulee varmasti katsottua kaikki.
bunga bunga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maakuntien Suomi, tekonurmet


Vastaus #3 : 27.06.2014 klo 23:49:22

01-pelit jääneet väliin ja 23-peleistä arkena toinen puoliaika. Huomenna jää väliin Uruguay-Kolumbia, mutta sen jälkeen en tule missaamaan sekuntiakaan.
bjorn

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 27.06.2014 klo 23:49:56

Skippasin aamuneljältä alkaneen matsin (kännin takia) ja parin yömatsin olen kuuden-seitsemänkympin kohdilla jättänyt unen takia pyörimään yksikseen. Päällekkäisiä matseja en aio katsoa nauhalta - kooste riittää. Loput kaikki tietenkin.
Incrível

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pablo Páez Gavira


Vastaus #5 : 27.06.2014 klo 23:50:30

Pitkälti sama kuin Laitalinkillä. Töiden takia muutama matsi mennyt sivusilmällä katsellessa ja muutamat maalitkin jääneet sen takia näkemättä livenä. Norsut - Japani oli alun perin tarkoitus katsoa, mutta uni vei voiton puoli neljältä. Tunti ilman tekemistä kolmen ja neljän välillä oli yksinkertaisesti liikaa. Nyt kun alkulohkon päätöskierroksella mentiin kahdella ottelupaikkakunnalla samanaikaisesti niin joutui kahtena ekana päivänä mökkireissun takia valita ja pitää samalla livetuloksista tilannetta silmällä, jotta saattoi vaihtaa pikaisesti kanavaa jos toisessa matsissa tuli maali.

Loppumatseista ainoastaan Brasilia - Chile menee töiden kanssa päällekäin ja sekin on tarkoitus katsoa nyt ainakin sivusilmällä. Täysi arvoitus tässä kohtaa, miten k.o. operaatio onnistuu työn luonteen vuoksi. Työvuorolistassa oli aluksi finaalipäivälle iltavuoro (22 asti). :D Vaihdoin toki tuon vuoron aiempaan saman tien, jotta pääsee alusta asti mukaan. Tuoppi

33 matsia taitaa olla tällä hetkellä katsottuna suunnilleen alusta loppuun.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2014 klo 23:54:07 kirjoittanut Incrível »
tojo

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 27.06.2014 klo 23:58:01

Suurin osa tullut katsottua ja tarkoitus oli katsoa enemmänkin, mutta osittain töistä ja normaalia reippaammasta keputtelusta johtuen tullut ihan väkisin uni silmään muutaman kerran harmittavan aikaisin. 04 alkanut/alkaneet jäi kyllä näkemättä. Jatkossa harmittaa lähinnä että on vielä muutamat synttärit/sukujuhlat joita ei pysty jättämään väliin ja häirinnee muutamaa peliä. Parina tulevana viikonloppuna ajattelin myös tehdä muutakin kuin olla kotona tv:n ääressä, joten saa nähdä miten häiritsee.
Kaiken kaikkiaan kuitenkin aika kattavasti tullut seurattua ja tuskinpa noi muutamat katsomatta jääneet jäävät jälkeenpäin vaivaamaan.
aquel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Barcelona


Vastaus #7 : 28.06.2014 klo 00:04:52

Kokonaan näkemättä ovat jääneet Kreikka-Japani, Honduras-Ecuador sekä osittain Sveitsi-Honduras.

Japani-Norsunluurannikkoa tuli katsottua boksilta tulospimennossa aamulla.

Jatkopelit onkin sitten helppo katsoa jokainen alusta loppuun, kun päällekkäisyyksiä ei ole eivätkä ottelut kestä aamunyön tunteihin...
PeeAa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tupakoivat jalkapalloilijat


Vastaus #8 : 28.06.2014 klo 00:27:10

Tavalla tai toisella kaikki pelit on tullu katottua/kuunneltua livenä.
Telkkarista ehkä 60%, areenasta 30% ja radiosta 10%
kirjava

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 28.06.2014 klo 00:52:35

Aloitin alkuhurmoksessa katsomaan myös tuota Japani-Norsut -peliä tabletilla sängyssä, mutta nukahdin kesken matsin (hieman ekan maalin jälkeen) ja heräsin 11 aikaan siihen, että tabletti lojui akku täysin tyhjänä lattialla. Sen jälkeen on tullut missattua vain muutama päällekkäinen ja pari kello yhden vääntöä.

Tästä eteenpäin ei ole tarkoitus missata enää montaa minuuttia.
mikelinmaalit

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 28.06.2014 klo 08:26:38

Hävettävän vähän olen katsonut, vain 14 ottelua.
Matti-92

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Huuhkajat


Vastaus #11 : 28.06.2014 klo 08:40:29

Osa peleistä on jäänyt median varaan. Olen yleensä katsonut pari peliä päivässä, mutta työt ym. on häirinnyt välillä ja sitten olen katsonut vain tuloksen ja jälkipuinnit.

Nyt olisi tarkoitus katsoa tietysti kaikki, mutta sekään ei aivan onnistu, kun tiistaina alkava ripari estää katsomasta kello 19 alkavia matseja, ainakaan aina ja kokonaan.
bunga bunga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maakuntien Suomi, tekonurmet


Vastaus #12 : 28.06.2014 klo 09:26:59

Nyt olisi tarkoitus katsoa tietysti kaikki, mutta sekään ei aivan onnistu, kun tiistaina alkava ripari estää katsomasta kello 19 alkavia matseja, ainakaan aina ja kokonaan.

Oli muuten seurakunnan järjestämä leiri, jossa koin ensirakkauteni jalkapalloon kesällä 1998 kisoja katsellessa ja potkiskellessa palloa Ylos :)
Ben

Poissa Poissa


Vastaus #13 : 28.06.2014 klo 09:29:49

Kaikki pelit katsonut kokonaan, paitsi Bosnia-Iran-pelistä pelkän koosteen, koska sitä ei YLEn tv-kanavilla kokonaisuudessaan näytetty. Lisäksi Espanja-Hollanti-peliä häiritsi joukkueen saunailta, jossa saunomisen lomassa ensimmäinen jakso jäi miltei kokonaan näkemättä. Suurimman osan peleistä olen katsellut boksilta, yöottelut aamupäivästä ja muut ottelut illalla/alkuyöstä.

Päällekkäiset ottelut olen katsonut siten, että avauspuoliajat vuorotellen ja sitten aina 10 minuutin välein vaihdellen otteluita.
John Fire

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brahen kenttä


Vastaus #14 : 28.06.2014 klo 10:07:53

Kymmenisen ottelua kokonaan ja koosteita. Työt verottaneet jonkun verran mutta ihan hyvä näin.
Ormu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliiga anthem


Vastaus #15 : 28.06.2014 klo 10:39:15

Kaikki paitsi päällekäiset katsottuna. Valitettavasti ainakin yksi puolivälierämatsi taitaa jäädä väliin kaverin levyjulkkarien takia :(
Matti-92

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Huuhkajat


Vastaus #16 : 28.06.2014 klo 10:39:44

Oli muuten seurakunnan järjestämä leiri, jossa koin ensirakkauteni jalkapalloon kesällä 1998 kisoja katsellessa ja potkiskellessa palloa Ylos :)
Mulle oli iso juttu Kuortaneella järjestetty Eppu-leiri, jossa muiden mennessä diskoon kuuntelin radiosta em-finaalia 2000. Seuraavana kesänä olinkin vaihtanut yleisurheilusta futisryhmään, mutta siitä taas seuraavana loikkasin Koposen Tommyn sählyryhmään, kun olin aloittanut sählyjengissä talvella. Höntsättiin kyllä jengillä kesällä futista.

Ot/rf.
Chamagol

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK, Tigres, Meksiko, sympTiPS, Cruz Azul, AS Roma


Vastaus #17 : 28.06.2014 klo 10:44:56

Vähän reilu puolet on vain tullut katsottua, mutta cup-vaiheesta on tarkoitus katsoa kaikki. Työt haitanneet sen verran pahasti, että kaikki yöpelit jääneet väliin pl. Englanti-Italia ja senkin katsoin hätäisesti tallennuksesta ennen duuniin lähtöä. Osin mukana kyllä taktiikkaa, sillä kokemus on osoittanut, että itselläni iskee pieni kisaväsymys, jos satsaa liikaa alkulohkoihin. Ja sama juttu ollut havaittavissa olympialaisissakin.
Guarin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portugal, CONMEBOL, Atletico, Boca, Sporting CP


Vastaus #18 : 28.06.2014 klo 11:03:26

Kaikki matsit katsottu suorana, poislukien kooste tuosta aamuneljän matsista ja päällekkäismatseissa toinen peli sitten koosteena.
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #19 : 28.06.2014 klo 11:17:33

Liian kattavasti Alas
KIPEE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #meilläonunelma


Vastaus #20 : 28.06.2014 klo 11:21:28

Töiden takia auttamatta liian vähän, tuntuu ettei ole kovin montaa matsia ehtinyt rauhassa istumaan ja katselemaan kun pitäny pohtia ja vähän suunnitella miten ehtii tehdä kaiken mitä pitää. Tuntuu ettei ole päässyt kunnolla kisahälinään mukaan, kun jäänyt oikeastaan kokonaan oheishärpäkkeet pois eli ottelurapsojen ja koosteiden jne katsomiset , ei vaan riitä aika millään.

Josko loppupelit ehtisi katsoa lähes kaikki ilman mitää suurempia taukoja, vähän kyllä harmittaa kun edellisetkin kisat jäivät aika pitkälti näkemättä intin takia.
marcelo vieira da silva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Morbo


Vastaus #21 : 28.06.2014 klo 11:23:44

Vajaa 10 matsia jäänyt näkemättä suorana ja noista m.
elkein kaikista pitkät koosteet katsottu. Kaikki maalit olen nähnyt
tre guru

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Metsäkansan Kanto, Nakhon Sawan FC


Vastaus #22 : 28.06.2014 klo 11:31:20

Kaikki, mitä ny pari kertaa nukahtanut kesken pelin. Ja lähetysajathan on täällä ULKOMAILLA vielä enemmän perseestä kun Suomessa, +4tuntia prkl.
Los Mou

Poissa Poissa


Vastaus #23 : 28.06.2014 klo 11:34:09

Kaikki maalit nähty, mutta 8 ei-päällekkäistä ottelua missattu. Tarkoitus katsoa kaikki pudotuspeliottelut.
Kooname

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ponnistus


Vastaus #24 : 28.06.2014 klo 11:59:32

Yhdessä vaiheessa itseasiassa alkoi tuntua jo "pakkopullalta" etenkin kun oli jokaiseen matsiin jotain pientä vetoa. "Onneksi" on nyt pelikassa kotiutettu ennenkuin kaikki meni, ja välipäivä teki hyvää. Nyt jatkopeleissä kun on pelkästään kerrasta poikki pelejä, niin jännitys ja dramatiikka kasvaa ja kisat senkun paranee eikä tarvitse enää vetojakaan laittaa sisään lisäjännityksen toivossa. Tuskin missaan matsiakaan enää Ylos

 
Sivuja: [1] 2 3
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa