FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 08:16:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Onko matseja jäänyt väliin?
Olen katsonut kisojen kaikki pelit alusta loppuun - 19 (3.2%)
Olen katsonut kisojen kaikki matsit, mutta päällekkäisistä peleistä tyydyin koosteisiin - 64 (10.8%)
Pelejä on jäänyt väliin jokunen, mutta maalit olen nähnyt kaikki - 183 (30.9%)
Skippasin vain aamuneljältä alkaneen matsin - 34 (5.7%)
Muuten intensiivistä seurantaa, mutta juhannus pääsi häiritsemään - 36 (6.1%)
Pelejä on jäänyt näkemättä 5-10 - 167 (28.2%)
Pelejä on jäänyt näkemättä 10-24 - 54 (9.1%)
Olen katsonut matseista alle puolet - 17 (2.9%)
Olen seurannut lähinnä vain suosikkijoukkueeni pelejä - 1 (0.2%)
Olen katsonut matsin sieltä, toisen täältä - 14 (2.4%)
Seuraan kisoja lähinnä radiosta - 2 (0.3%)
Teksti-tv-seurannalla ja forkan varassa mennään - 1 (0.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 589

Sivuja: 1 [2] 3
 
Kirjoittaja Aihe: Kuinka kattavasti olet seurannut MM-kisoja?  (Luettu 10826 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yaya Tourette

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 28.06.2014 klo 12:16:45

Kaikki ei päällekkäiset seitsemän ja yhdentoista pelit lukuunottamatta juhannusta. Joskus olen saattanut tulla töistä vähän seitsemän jälkeen. Yhden peleistä olen katsonut vain Englanti-Italian. Mutta olen katsonut noita koosteita päällekkäisistä ja yöpeleistä jos en ole ollut töissä. Maalit livetulokset.comista. Uru-Ita pelistä katsoin vain viimeiset 10min kun olin syömässä.
span

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 28.06.2014 klo 12:25:14

Positiivista ettei yhdenkään katsotun matsin aikana ole tullut kesken nukahdettua, oli se sitten yöllä tai alkuillasta.
Jype

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 28.06.2014 klo 12:34:42

Jos nyt oikein laskin niin olen 20 ottelua kokonaan katsonut, jonka lisäksi 5-10 peliä sivusilmällä seurattu / puolikas matsi kunnolla katsottuna. 48 peliä kun on tähän mennessä tullut, niin sellaiset puolet on tullut katsottua. Joitakin pelejä meni ohi töiden takia ja muutama päivä meni reissatessa, mutta pudotuspelivaiheesta olisi tarkoitus katsoa kaikki ottelut.
Stemu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, LS9


Vastaus #28 : 28.06.2014 klo 12:40:11

Ekan viikon aikana katsoin kaikki pelit. Tokalla viikolla jääny vähän kun on ollut muuta menoa koska lomat.
kuohuviinilasi

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 28.06.2014 klo 13:06:52

Melkein kaikki on tullu katsottua, mutta muutama jäi vain vilauksen varaan koska juhannus.
Väliinpudottaja

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 28.06.2014 klo 13:40:46

Hollanti - Chile & Australia - Espanja jäivät loppuminuutteja lukuunottamatta väliin, koska Veikkausliiga.
ssdx

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 28.06.2014 klo 13:54:44

Ehkä jotain 33 tähän mennessä
Erochichi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, IFK Norrköping


Vastaus #32 : 28.06.2014 klo 15:16:55

Olen katsonut kisojen kaikki pelit alusta loppuun. Poislukien se, mitä on jäänyt väliin seuratessa kahta samanaikaista ottelua. En ole välittänyt pimentää toista peliä "jännityksen" säästämiseksi.
Täällä meilläpäin on näytetty kaikki ottelut oikeilla TV-kanavilla suorana.
Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #33 : 28.06.2014 klo 15:35:52

Tarkoituksena oli katsoa kaikki pelit, minkä olen myös tehnyt. Englanti-Costa Rica on tosin vielä boxilla katsomatta, mutta sen ajattelin vilkuilla nyt ennen ehtoon otteluita. Nämä karkelot pidetään niin harvoin, että niistä on otettava kaikki irti.

Ainoa poikkeus oli tuo Iran-Bosnia ja Hertsegovina, josta näin vain koosteen. Areenastakaan ei näytä tuota löytyvän kokonaisuudessaan, joten en jaksa alkaa enempää kikkailemaan.
Finnish Kebab

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, AC Oulu


Vastaus #34 : 28.06.2014 klo 15:51:39

Kahden ensimmäisen kierroksen pelit tuli kaikki katsottua, paitsi Japani-Norsunluurannikko, jossa uni vei voiton ensimmäisen puoliajan jälkeen (E: Lisäksi Ecuador-Sveitsistä näin vain viimeiset 20min). Tosin jotkut pelit, kuten Honduras-Ecuador, tuli katsottua koneella spämmimisen ohessa, eli ei niin intensiivisesti. Viimeisellä kierroksella sitten yksi peli tv:stä ja toinen sivusilmällä Areenasta, eli kyllähän tässä viime päivät ovat menneet futiksen parissa.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2014 klo 15:54:49 kirjoittanut Finnish Kebab »
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #35 : 28.06.2014 klo 16:18:55

Katsomatta on jäännyt se Japani - Norsut, mikä alkoi 4:00 ja sitten näitä kolmannen alkulohkokierroksen klo 23 ja 1:00 alkavia pelejä.
Tosin klo 23 peleistä oon yleensä kattonut ekan puoliajan. Juhannusaattona tais jäädä jotain pelejä myös välistä.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2014 klo 16:24:12 kirjoittanut Seeteufel »
Isä on työmatkalla

Poissa Poissa


Vastaus #36 : 28.06.2014 klo 16:21:31

73% otteluista katsottu. Kaksi työtä tekee näiden kisojen seuraamisesta hieman haastavaa.
Andreas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC


Vastaus #37 : 28.06.2014 klo 16:50:58

Juhannuksen ottelut jäivät väliin, plus Australia - Hollanti kun Veikkausliiga vei mielenkiinnon. Pari kertaa olen nukahtanut myös ja siinä ja siinä jos pystyy laskea ottelua katsotuksi.. Loput ottelut toki tarkoitus katsoa. Ylos 31 ottelua katsottuna.
Telê Santana

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 28.06.2014 klo 17:09:25

Japani-Norsunluurannikko ja Honduras-Ecuador ovat ainoat ottelut, joita ei ole tullut katsottua. Ja nekin olisin varmasti katsonut, jos olisin vain muistanut laittaa nauhalle. Muut on nähty joko suorana tai sitten boksilta jälkeenpäin.
Jääskraba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kaikki jotka pärjää


Vastaus #39 : 28.06.2014 klo 17:18:48

Valitettavasti olen missannut jokaisen Kolumbian pelin muiden (työ)kiireiden vuoksi. Se syö miestä, mutta onneksi nyt pääsee edes kerran nauttimaan. Aiempien kisojen aikana on tullut opittua, että kannattaa käydä etukäteen tarkasti läpi otteluohjelma ja raakata suoraan pois etukäteen tylsät (lähinnä puolustustaistomatsit tyyliin Kreikka-x) matsit ja pitää välipäiviä. Ei tämän nyt sentään mitään työtä tarvitse olla, ja itse en kyllä joka päivä jaksa 5 tuntia fudista katsella. Varmaan väliin on jäänyt n. 15 matsia.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #40 : 28.06.2014 klo 17:23:42

Juhannuksena jäi jokunen matsi juopottelujen takia katsomatta, ja ne matsit mitä katsoin niin vaffassa juovuksessa. Muuten tullut kaikki katsottua ihan omalta kotisoffalta. Tai no itseasiassa englanti-italia meni vähän ohi kun oli samaan aikaan käynnissä intensiivinen pokeriturnaus kaverin luona.
-elaias

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 28.06.2014 klo 17:33:52

Pari puoliaikaa on jäänyt katsomatta. Ja vahvassa humalassa ehkä kokonainen peli, näennäisesti katsoin kyllä!
suomifutiksen Janne Tähkä

Poissa Poissa


Vastaus #42 : 28.06.2014 klo 17:44:41

Kolmesta ratkenneesta pelistä jätin toisen jakson katsomatta ja preferoin töitä, plus päällekkäisten takia jäi 8 peliä näkemättä, eli 37 olen katsonut kokonaan. Jatkopelejä en tietenkään aio missata.
Jack the Ripper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC


Vastaus #43 : 28.06.2014 klo 17:49:52

Itse yritin katsella noista klo 1 alkaneista peleistä edes puolet ja onnistuin. Ainoastaan Etelä-Korea - Venäjä-pelistä en ole nähnyt sekuntiakaan. Kokonaisia pelejä on jäänyt välistä siis 3, koska torstaina en alkuillan pelejä nähnyt Gnistanin pelin päällekkäisyyden vuoksi.

Alkoi olla jo snadi futisähky, mutta yksi välipäivä normalisoi tilanteen - nyt tuntuu kuin kisat olisivat vasta alkaneet! Kovalla kiimalla odottelen kaikkia puolivälieriä, yhtään peliä ei tule väliin jäämään.
torso

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, FC Inter


Vastaus #44 : 28.06.2014 klo 18:59:57

Kaikki pelit yhtä ekan viikon peliä lukuunottamatta.

E. ja eileen oli outoa kun ei pelejä tullut, kahden viikon päästä on jo varmaan vierotusoireita :D
Thomas Hobbes

Poissa Poissa


Vastaus #45 : 28.06.2014 klo 19:02:17

Belgia-Algeria jäi väliin töistä johtuen.  Päällekäisistä katsoin vain koosteet.
Tveni Trii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!


Vastaus #46 : 28.06.2014 klo 19:13:04

Katsomatta on jäännyt se Japani - Norsut, mikä alkoi 4:00 ja sitten näitä kolmannen alkulohkokierroksen klo 23 ja 1:00 alkavia pelejä.
Tosin klo 23 peleistä oon yleensä kattonut ekan puoliajan. Juhannusaattona tais jäädä jotain pelejä myös välistä.

Tässä on aika pitkälti oma tilanne.

Sairasloma osui niin kivasti tähän väliin, että onhan tässä ollut pakko valvoa. Japani norsut ainoa mitä en edes aloittanut katsomaan. Ja sitten näitä päällekkäisiä pelejä on tullut katsottua jälkilähetyksenä.

Paljon upeita matseja tullut nähtyä ja toivottavasti tilanne jatkuu samana. Ylos
Zinedane

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: ACO, Spurs, Engerland all the way


Vastaus #47 : 28.06.2014 klo 19:38:32

Yötyön takia on jäänyt jonkin verran alkulohkojen otteluja näkemättä suorana, koosteet toki katselin päivemmällä. Pudotuspelien aikataulut onneksi sallii kaikkien matsien katsomisen Ylos
Acos

Poissa Poissa


Vastaus #48 : 29.06.2014 klo 09:04:00

Aikalailla puolet jäänyt näkemättä töiden takia, puolivälierien viikonloppuna voisi olla vaikka ripulissa, välierät ja finaalin sentään näen.
OVO

Poissa Poissa


Vastaus #49 : 15.07.2014 klo 01:56:44

Summa summarum: 61/64 matsista tuli katsottua, alkulohkojen päätöskierroksella tietysti toinen matsi tv:stä ja toinen koneelta. Väliin jääneet kolme matsia olivat Venäjä - Etelä-Korea, Australia - Hollanti ja Nigeria - Bosnia-Hertsegovina.

En pidä Teroa juuri minään ;)

 
Sivuja: 1 [2] 3
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa