FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.01.2025 klo 13:51:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Åland United Mestarien Liigassa  (Luettu 5032 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Andreas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC

: 29.06.2014 klo 03:31:05

Lohkot arvottiin ja Åland United joutui seuraavanlaiseen lohkoon..

WFC SFK 2000 Sarajevo (BIH)
Åland United (FIN)
KKPK Medyk Konin (POL)
ŽFK Kochani (MKD)

Joukkueet eivät toki sano yhtään mitään, mutta pitäähän ne mennä jatkoon tuosta. Ottelut pelataan Sarajevossa.
Frank Banaani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Euroboonus -96

Vastaus #1 : 19.07.2014 klo 19:21:04

koska pelataan?
Andreas

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 19.07.2014 klo 23:15:33

koska pelataan?
UEFA:n sivut kertoo että 9, 11 ja 14 elokuuta. Ottelut pelataan Stadion Otokalla Sarajevossa.
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy

Vastaus #3 : 20.07.2014 klo 08:37:39

Neljä ÅU:n pelaajaa on MM-kisoissa tuolloin. Pari vahvistusta toki on tulossa näihin peleihin, mutta kokolailla ohut on ryhmä.
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #4 : 23.07.2014 klo 19:18:26

Neljä ÅU:n pelaajaa on MM-kisoissa tuolloin. Pari vahvistusta toki on tulossa näihin peleihin, mutta kokolailla ohut on ryhmä.

Sit ihmetellään että miksei naisten futista oteta tosissaan... hmmm....
Andreas

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 09.08.2014 klo 18:39:21

Kochani kaatui 4-0. Robbins, Saario, Dolinsky ja Uwak maalintekijöinä.
Stürmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.

Vastaus #6 : 10.08.2014 klo 11:43:11

Sit ihmetellään että miksei naisten futista oteta tosissaan... hmmm....

Urpoushan on tunnetusti ehtymätön luonnonvara.  Meinaatko, että pelaajien olisi pitänyt kieltäytyä U20 MM-lopputurnauksesta vai mitäs helvettiä?  Åland United hoiteli muuten ensimmäisen WUCL-karsintapelinsä näytöstyyliin 4-0 ja on uskoakseni vahvasti menossa pudotuspeleihin.

Tästä linkistä vielä näytteeksi highlightsit U20-naisten ottelusta Kanada vs. Suomi.  Hassun hauskaa potkupallottelua, josta urheilullisuus on kaukana, eikö totta?  Eihän tätä kukaan ota tosissaan, kaikkein vähiten pelaajat tai katsomoon ilmaislipuilla vaivautuneet yli 16000 perheenjäsentä ja lähisukulaista.

törömömmö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.

Vastaus #7 : 10.08.2014 klo 19:41:34

Hmm, itse ymmärsin alkuperäisen kommentin viittaavan siihen että nämä tapahtumat ovat päällekkäin mikä tuntuisi vähän kansainvälisten toimijoiden puuhastelulta. Jos olen oikeassa niin ränttisi tuli väärään paikkaan. Jos olen väärässä niin olen samaa mieltä.
Stürmer

Poissa Poissa

Vastaus #8 : 11.08.2014 klo 08:30:34

Hmm, itse ymmärsin alkuperäisen kommentin viittaavan siihen että nämä tapahtumat ovat päällekkäin mikä tuntuisi vähän kansainvälisten toimijoiden puuhastelulta. Jos olen oikeassa niin ränttisi tuli väärään paikkaan. Jos olen väärässä niin olen samaa mieltä.

Jos olet oikeassa, ymmärsin väärin.  Tosin mielestäni aika kaukaa haettua, että FIFA:n järjestämä (periaatteessa) junioriturnaus pitäisi jotenkin huomioida UEFA:n järjestämän aikuisten seurajoukkuekilpailun aikataulutuksessa.  "Periaatteessa" siksi, että kyllähän U20-kisojen pelaajisto on jo naisten pääsarjatason ainesta joka maassa.  Ålandin 4-0 -voitto avausottelussa on tietysti sitä hienompi saavutus, kun useita MM-tason pelureita on jouduttu korvaamaan lainapelaajilla.  Ei varmasti ole ideaalitilanne millekään joukkueelle tuolla tasolla ja tietenkin melkoinen sopeutumishaaste myös lainassa oleville.

Meteli

Poissa Poissa

Vastaus #9 : 11.08.2014 klo 18:22:14

Medyk Konin-Åland United 7-0.

:(

e. Livetulosten tilastojen perusteella kotijoukkueella 9 laukausta kohti maalia. Tehokasta.
Stürmer

Poissa Poissa

Vastaus #10 : 11.08.2014 klo 19:27:01

Åland pelasi lähes puolet ottelusta yhden vajaalla, kun Sundlöv otti punaisen.  Tilanne taisi tosin olla jo 4-0 siinä vaiheessa, melkoinen ylläri kuitenkin - eikä positiivisessa merkityksessä.

e. 35 asteen helteessä pelattu ja Medyk Koninin Ewa Pajor ollut aivan pitelemätön.  Käytännössä ÅU:n tie WUCL:ssa katkesi tähän, tosin pienen pieni mahdollisuus olisi kahden parhaan lohkokakkosen joukkoon, vaikkakaan rökäletappio ei varsinaisesti edesauta asiaa.  Tää on niin tätä.

« Viimeksi muokattu: 11.08.2014 klo 21:15:46 kirjoittanut Stürmer »
Andreas

Poissa Poissa

Vastaus #11 : 14.08.2014 klo 21:25:28

Sarajevolle 1-0 tappio. Aika heikkoa kyllä Alas Maalintekoyritykset livetulokset.fi:n mukaan 22-5 Unitedille.
Stürmer

Poissa Poissa

Vastaus #12 : 15.08.2014 klo 08:46:48

Sarajevolle 1-0 tappio. Aika heikkoa kyllä Alas Maalintekoyritykset livetulokset.fi:n mukaan 22-5 Unitedille.

Tuo on kyllä tehottomuuden multihuipentuma, mutta joskus futiksessa käy näin.  Sarajevo on luultavasti parkkeerannut bussin maalinsa eteen, eikä Ålandilta ole löytynyt riittävää osaamista ja/tai taitoa mennä tuosta läpi.  Sehän se on yleensä suomalaisille joukkueille pahinta myrkkyä, kun niin kovin monen joukkueen hyökkäyspelaaminen perustuu palkästään nopeisiin vastaiskuihin tai pallon pelaamiseen linjan taakse tyhjään tilaan.  Siinä on sitten juoksuvoimaan nojaavat joukkueet ihmeissään, kun pitäisi osata 1v1 -haastamista tai nopeaa seinäsyöttelyä ahtaassa tilassa. 

Sivuja: [1]

Siirry: