FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.02.2025 klo 22:34:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 3

Kirjoittaja Aihe: MM-kisojen mättötopic  (Luettu 6681 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
edelmann

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Laulajapoika

: 04.07.2014 klo 10:15:43

Koska täällä on jo kaikelle muullekin kisoihin hyvin löyhästi liittyvälle asialle avattu topic, niin mites muilla näiden kisojen mätöt? Itsellä iso kasa hot chicken wingsejä, pari ämpäriä coca-colaa, burger kingin whoppereita ja jokunen pellillinen mokkapaloja valmiina illan kisastudiota varten.
Jyyd

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 04.07.2014 klo 10:59:16

Lainaus
Nonii täällä mä oon eli Tomi Björck ja täs vähä kokkailen Teme Pukille ja Bursasborin paxulle kunnon äijämättöö. Tää alkupalaa eli äijähenkee tämmöne rapee krispimättö leipä eli mä leipasin tuos joutessani parapähkinä pesto bröödin ja siihe viipaleen päälle me puristetaa puolikkaan limen mehu ni saadaa tujautettuu sitä mukavaa itämaist twistii.

Ai kato äijät saapu menkää te äijät tonne partsin puolelle nappaa pari bischee ni meikä mandoliini hyökkii suoraa ton dinnerin pääruuan kimppuu.

Eli täs mä teen aika perinteikäst mättöö eli blinei pikku blini pannul. Tähä blini taikinaa tulee pikku suolat ja sit tätä silputtuu tashimoto heinää jonka mä poimasin käsin tuolt shiribetsu joen mutkast ku olin reilaa japanis. Mut sä siel telkkarin äärel voit kyl hoitaa nää rehut iha sivast ei vaa siis läppä läppä.

No nii äijät mite maistu alkupala mätöt? Nyt onki sit tulos nää mun spesiaali äijädinnerit eli voitte alkaa mättää meikä menee takas köökin puolelle dunasee viel nää desertit hei.

Täs lopuks kruunataa tää ilta eli tehää äijäjäätelöt eli mulla on täs luomukyytön äijäkermasta ite tekemä jäätelö pallo. Mä saan tän jaettuu mun parhaille frendseille ja sit tähä viel huikeet jengat mustapippurii ni joha on äijil syömistä.

No mitä äijät meniks mätöt jo äijä suihin? Iha mahtavaa hei! Ota Pukki vähä lisää. Meikä mansikat jatkaa tääl läpsykän heittoo ni jää sä sinne telkkarin ääree. Mä oon Tomi Björck ja nää on mun äijäfrendit. Moi!

Mutta joo, varmaan voisi pizzan käydä ostamassa puolivälieräpäivän kunniaksi tänään. Ylos
myrskynratsastaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Tapuli

Vastaus #2 : 04.07.2014 klo 11:18:23

Koska täällä on jo kaikelle muullekin kisoihin hyvin löyhästi liittyvälle asialle avattu topic, niin mites muilla näiden kisojen mätöt? Itsellä iso kasa hot chicken wingsejä, pari ämpäriä coca-colaa, burger kingin whoppereita ja jokunen pellillinen mokkapaloja valmiina illan kisastudiota varten.

Pikkunen nälkä sulla ilmeisesti, kai tossa ehtii peliäkin katsoa sivussa. Itse ajattelin valmistaa mikrossa Saarioisten jauhelihapizzan.
Meteli

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 04.07.2014 klo 11:54:09

Lähinnä avaajan tarinassa jäi kiehtomaan, onko whopperit jo ostettu ja odottaako ne jääkaapissa iltaa, vai käytkö hakemassa ne juuri ennen peliä ja vetäiset tuoreeltaan naamariin?
A-P Nikkonen

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 04.07.2014 klo 12:01:36

100 wingsiä ja kuuminta texaspetekastiketta tarkoitus hakea ennen matsia.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3

Vastaus #5 : 04.07.2014 klo 12:17:05

Lähinnä avaajan tarinassa jäi kiehtomaan, onko whopperit jo ostettu ja odottaako ne jääkaapissa iltaa, vai käytkö hakemassa ne juuri ennen peliä ja vetäiset tuoreeltaan naamariin?

Tämä.
apinaihansikana

Paikalla Paikalla

Vastaus #6 : 04.07.2014 klo 12:24:15

Itsehän suosin aika kevyttä ruokaa pelien ohella. Näin ei pääse rasvaväsymys yllättämään ja ummetusta ei synny sohvalla makoillessa. Tänään suunnitelmissa lohiburgerit piparjuurikastikkeella. Ehkä myös pullo viinaa ja jälkiruuaksi 18.kesäistä.
Ylävitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Trolling is way of living

Vastaus #7 : 04.07.2014 klo 13:19:27

Kaljaa ja sipsiä sohvalla löhöillen Tuoppi
Rhintintin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, Huuhkajat, San Lorenzo

Vastaus #8 : 04.07.2014 klo 13:25:09

Wingsit ja ribsit jatkoon Ylos En ole tosin kertaakaan vielä kyseisiä om nom-herkkuja nauttinut pelien aikaan. Olutta sen sijaan täböl eli täysill' hei.
IlDiavolo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Claudio Ranieri

Vastaus #9 : 04.07.2014 klo 13:25:41

Kaljaa ja sipsiä sohvalla löhöillen Tuoppi

Näillähän sitä pitkälti mennään. Pakasteessa odottaa myös pannupizza. Ja kaikki nämä toki MPK:sta Ylos
Lance Romance

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampereen kaunein ja George Gently

Vastaus #10 : 04.07.2014 klo 13:31:09

Illan ensimmäiseen peliin ajattelin hakea Pancho Villasta jättituplajuustoburgeraterian isommilla pihveillä ja jälkiruuaksi benjerryn fishfood -jäätelöpönttö ja pari maitorahkaa. En ole varma katsonko jälkimmäistä peliä ja mitä mahdollisesti syön sen aikana.
Laitalinkki

Poissa Poissa

Vastaus #11 : 04.07.2014 klo 13:59:06

Itseäni jäi avaajan tarinassa askarruttamaan lähinnä nuo pari ämpäriä Coca-Colaa. Itsehän en kokista juuri ostele, joten en tiedä, missä formaateissa tuota nykyään myydään. Googlen kuvahaku tarjoaa jotain tällaista: ???

tojo

Poissa Poissa

Vastaus #12 : 04.07.2014 klo 14:03:35

Aika raskaalla linjalla on tähän asti menty, pulled porkkia ja coleslawta ruohesämpylöiden väliin, hamppareita, nugetteja ja olutta, sitä se on ollut. Tänään otin pullon punkkua ja erilaisia juustoja ja hilloja suolakeksien päälle. Olutta, lonkeroa ja koskenkorva valhallaa löytyy toki myös.
edelmann

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Laulajapoika

Vastaus #13 : 04.07.2014 klo 14:05:01

Tarkoituksena on lähinnä ostaa tuota mustaa nektaria litratolkulla, ja sitten kaataa ne kahteen Halpa-Hallista ja Tokmannilta jonottamaani ilmaisämpäriin (ovat muuten Saksan väreissä eli punainen ja musta).
Arkon

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Wengerin Arsenal, AC Oulu

Vastaus #14 : 04.07.2014 klo 14:11:45

Joskus saattaa mennä kalja iltapeliä seuratessa, yleensä hörpin lähinnä vettä. Jos jotain syömistä pitää olla, niin voileipägrillissä voi kätevästi pyöräyttää muutamat kinkku-juustoleivät.
Olsen

Poissa Poissa

Vastaus #15 : 04.07.2014 klo 14:14:33

Loistava topic.

Kohta torilta pari litraa mansikoita, Punnitse & Säästä -putiikista pussilinen erilaisia 1.50e/100g maksamia juttuja (pähkinöitä, lakuja yms. joita on kuorrutettu suklaalla) ja toinen pussilinen 1e/100g maksavia lakujuttuja.

Kai sit isompikin herkkuruoka pitää tehdä jos vain keksis mitä.
Lilywhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.

Vastaus #16 : 04.07.2014 klo 14:17:05

Tarkoituksena on lähinnä ostaa tuota mustaa nektaria litratolkulla, ja sitten kaataa ne kahteen Halpa-Hallista ja Tokmannilta jonottamaani ilmaisämpäriin (ovat muuten Saksan väreissä eli punainen ja musta).
Kannattaa kokeilla muutamaa mentosta lisämausteena noihin ämpäreihin...

Tänään on ihan selvät sävelet, punkkua, juustoja ja patonkia ensimmäisen pelin ensimmäiseen erään ja toiseen sitten weissbieriä, bratwurstia sekä brezel. Jatkoajan tullen sitten vain karjahdellaan saksalaisia huutoja ja heti perään paheksutaan niitä, kun ne eivät ole ranskaksi.
Bunuel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #17 : 04.07.2014 klo 14:25:22

Arkonilla vankilaeväät, vettä ja leipää :(

Topikin avaaja tuli kyllä puuntakaa, hienoa edelmann että heittäydyit mukaan kisahassutteluun Ylos
Triangelikostaja

Paikalla Paikalla

Vastaus #18 : 04.07.2014 klo 14:30:27

Olen niin mielikuvitukseton, että limu + sipsi se on melkein aina. :(
kapa82

Poissa Poissa

Vastaus #19 : 04.07.2014 klo 14:39:38

Saksa pelaa joten bratwurstia, hapankaalia ja juomaksi vehnäolut tai kaksi.
calciopoli

Poissa Poissa

Vastaus #20 : 04.07.2014 klo 14:51:04

Olutta.
Olsen

Poissa Poissa

Vastaus #21 : 04.07.2014 klo 16:00:02

Loistava topic.

Kohta torilta pari litraa mansikoita, Punnitse & Säästä -putiikista pussilinen erilaisia 1.50e/100g maksamia juttuja (pähkinöitä, lakuja yms. joita on kuorrutettu suklaalla) ja toinen pussilinen 1e/100g maksavia lakujuttuja.

Kai sit isompikin herkkuruoka pitää tehdä jos vain keksis mitä.

Mielikuvituksen puutteessa haettiin lisäksi vain Pirkan raakamakkaroita, uusia perunoita ja kylmäsavustettua lohta & tuorejuustoa.
Bunuel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #22 : 04.07.2014 klo 16:16:35

HH poisti eilen MPK:sta (menikö oikein?) suklaajalkapallosetin, voi sitten itse neppailla jos peleissä ei tapahdu mitään.
Karita Alasmaa

Poissa Poissa

Vastaus #23 : 04.07.2014 klo 16:58:55

Tänään ruokalistalla, jatkoonmenijöiden kunniaksi, bratwurstia ja kokkelia.
Pizza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bayern München & Die Mannschaft

Vastaus #24 : 04.07.2014 klo 17:01:04

Pizzaa ja toki juotavaa. Tuoppi

Sivuja: [1] 2 3

Siirry: