FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 19:06:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 5
 
Kirjoittaja Aihe: Watford FC - kolmas kerta toden sanoi.  (Luettu 22671 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


: 05.08.2014 klo 16:40:03

Niinkuin tuolla Champparitopikissa kirjoitin, ajattelin hiukan elvytellä vanhaa ihastustani Hertfordshiren ylpeyttä, Watfordia kohtaan. Jo isäni jne.

Edellisen kerran on tullut seurattua Hornetsien otteita tiiviimmin muutamia kausia sitten, joten oma tämän hetkinen tietämys seurasta/pelaajista on vielä kohtuullisen ohuella pohjalla, mutta eiköhän se talven mittaan tämän topikin myötä hiukan aukene.

Seuran tilanne on tällä hetkellä kohtuullisen stabiili, omistus on italialaisissa käsissä. Pozzon perhe on seuran taustalla, saman omistajan hallussa myöskin Italian Udinese ja Espanjan Granada. Tämä omistuskuvio on näkynyt myös viime kausien pelaajaliikenteessä, sillä monella pelaajalla löytyy jonkin sortin side jompaan kumpaan "sisarseuraan". Myös tällä kaudella pelaajakatraassa moni on joko lainalla tai siirtynyt pysyvällä siirrolla Italiasta tai Espanjasta.

Myös koko valmentajakaarti on italialaista. Managerina Beppe Sannino, joka aloittaa nyt ensimmäisen täyden kautensa seuran peräsimessä. Sannino korvasi viime joulukuussa potkut saaneen Gianfranco Zolan.
Harjoitusotteluita Watford on pelannut seuraavasti:

vs. SK Austria Klagenfurt 0 - 1 W          
vs. SV Feldkirchen 0 - 7 W       
vs. Rubin Kazan 0 - 0 D       
vs. FC Chemnitzer 0 - 0 D
vs. Shrewsbury Town 2 - 2 D       
vs. Boreham Wood 0 - 1 W       
vs. St Albans 0 - 5 W   
vs. Udinese 2 - 2   D   

Neljä ensimmäistä pelattiin harjoitusleirillä Itävallassa, loput sitten kotimaan kamaralla. Tuloksellisesti ihan ok, vaikka osa vastustajista toki reilusti alemmalla tasolla pelaavia. Viimeinen matsi Udinesea vastaan etenkin lämmittää kuitenkin mieltä.

Treenimatseissa on pelattu pääosin kahdella taktiikalla, 4-3-3 ja 3-5-2. Rosteri on kohtuullisen leveä, joten miehiä kyllä pitäisi löytyä molempiin variaatioihin. Manageri Sanninon mukaan molempia tullaan käyttämään, vastustajasta riippuen.

Muutama päähankinta:

Gianni Munari - Parmasta vuoden laina
Odion Ighalo - Granada/Udinese, vuoden laina
Keith Andrews - Boltonista vuoden laina
Juan Carlos Paredes - Granadasta viiden vuoden sopimuksella

Kaikki neljä kokeneita, kovissa sopissa keitettyjä pelaajia. Huomattavaa myös, että näihin ei ole käytetty penniäkään rahaa siirtomarkkinoilla, joka kuvastaa seuran tämä hetkistä, terveellä pohjalla olevaa talouspolitiikkaa.

Avauskokoonpano muodostunee seuraavasti:

4-3-3

Heurelho Gomes

Gabrielle Angella, Joel Ekstrand, Gabriel Tamas, Juan Carlos Paderes (penkiltä Lloyd Doyley ja Tommie Hoban)

Gianni Munari, Keith Andrews, Almen Abdi (Ikechi Anya, Cristian Battocchio)

Troy Deeney, Matej Vydra, Odion Ighalo (Mathias Ranegie, Lloyd Dyer)


Isoja hankintoja ei ole enää odotettavissa ja tällä miehistöllä seurassa uskotaan nousuun. Nousukarsinnat minimitavoitteena, ja en ainakaan itse näe mitään syytä, miksei sinne Watford itseään kampeaisi. Viimeisten vuosien aikana seura on kuitenkin kerennyt nousta pariin kertaan Valioon ja hävitä kerran nousukarsintafinaalin. Hankinnat ainakin johdonmukaisia, nousu selkeästi mielessä.

Puinti jatkukoon, Boltonia vastaan alkaa sitten tosipelit.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2016 klo 13:06:26 kirjoittanut Kuqqen »
Dimes

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 05.08.2014 klo 19:17:13

Jos Matej Vydra pääsee taas samanlaiseen lentoon kuin toissa kaudella ja yhteispeli Troy Deeneyn kanssa alkaa toimimaan, niin Watfordilla on aika hyvät saumat tapella vaikka kuinka korkeista sijoituksista. Lloyd Dyerin suoritukset kiinnostaa varsinkin, sillä mies oli viime kaudella varmasti yksi Championshipin parhaista pelipaikallaan keskikentän vasemmassa laidassa - ja tämän sanoisin vaikka ottaisinkin nämä värilasit pois päästä ;). Watfordissa tosin Dyerin peliaika voi ollakin vähän pienempi, kun samalle paikalle on enemmän tunkua kuin Leicesterissä.

Vaikken itse olekaan mikään Watfordin suurin ystävä, niin pakko sanoa, että Hornets on kiinnostavimpia porukoita Maailman Kovimmassa. Topic siis luonnollisesti seurantaan Ylos
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #2 : 06.08.2014 klo 09:45:36

Troy Deeney saattaa hyvinkin olla lähdössä vielä lähipäivinä. Watfordin viine kauden maalikuningasta ollaan huhuissa vkemässä mm Swanseaan, Evertoniin, Queens Park Rangersiin ja Norwichiin. Leicester on tehnyt kakdi tarjousta, 6,5 ja 7,5 miljionaa, jotka on kuitenkin hylätty.

Positiivinen tilanne, kun myydä ei ole pakko. Ehkä lähemmäs kympillä jo liikahtaa?
2nick

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 06.08.2014 klo 12:01:52

Ei kai nyt #10 Lewis McGugan avauksesta lähde yhtään mihinkään, etenkään jonkun kuluneen divarijyrä Andrewsin paikalta? Vai olenko nyt missannut jonkun siirron tai kännissä jne. Suunnilleen ensimmäinen pelaaja jonka sementoisin avaukseen. Kovaa jälkeä luvassa jos Vydra lunastaa potentiaalinsa jota todellakin riittää; vähän luulen että Vydra tekee tyyliin 3 tai 23 maalia eli täydellinen floppi ja penkille tai sitten yksi sarjan parhaista hyökkääjistä. Muutenkin Watfordilla ihan hyvä paketti kasassa, luulen että pääosin tuolla 3-5-2.lla mennään ja siihen on aika hyvät topparit myös tarjolla.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2014 klo 12:03:55 kirjoittanut 2nick »
Chingón

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 06.08.2014 klo 19:17:38

Otetaan seurantaan. Vaikea uskoa Gabriel Tamasin avauspaikkaan topparina? Gabriele Angella lyödään ensimmäisenä takalinjan nelikkoon (tai kolmikkoon) kun avaria kirjoitetaan fläppitaululle.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2014 klo 20:44:21 kirjoittanut Chingón »
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #5 : 06.08.2014 klo 19:45:10

juu, niinkuin tuumailin, viime vuosina jäänyt Hornetsin otteiden syvempi seuraaminen vähemmälle, siksi tuohon hahmottelemaani avariin kannattaa suhtautua varauksella.

Mutta lauantaina ollaan viisaampia.
Chingón

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 06.08.2014 klo 20:46:26

juu, niinkuin tuumailin, viime vuosina jäänyt Hornetsin otteiden syvempi seuraaminen vähemmälle, siksi tuohon hahmottelemaani avariin kannattaa suhtautua varauksella.

Mutta lauantaina ollaan viisaampia.
Niinpä. Sen verran kova ja leveä tuo Watfordin rosteri tosiaan on, että vaikea tuosta on veikata oikeaa XI:tä. Hienoa että kausi alkaa! Ylos
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #7 : 09.08.2014 klo 22:45:13

Kausi alkoi upealla 3-0 kotivoitolla Boltonia vastaan. Raporttien mukaan Hornets oli juuri niin hyvä kuin loppunumerot antavat ymmärtää, ja etenkin ensimmäinen puoliaika oli total dominationia.

Maalinteossa onnistuivat Troy Deeney, Matej Vydra sekä vaihdosta kentälle tullut Fernando Forestieri. Erittäin tärkeää, että sarjan kovimmaksikin väitetty kärkikaksikko Deeney/Vydra onnistuivat heti kauden ensimmäisessä matsissa.

3-5-2
Gomes; Tamas, Ekstrand, Angella; Paredes, Abdi, Tozser, McGugan (Munari 70), Pudil (Dyer 83); Vydra (Forestieri 79), Deeney.

Tiistaina sitten liigacupia Stevenagen vieraana.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #8 : 01.09.2014 klo 06:39:41

Manageri Bebbe Sannino on irtisanoutunut!

Aikamoista WTF-kamaa. Huhujen mukaan osa pelaajista on täysin kyrsiintynyt Sanninon johtamis/valmennustyyliin. Kentällä tämä ei kuitenkaan ole näkynyt, vaan kausi on käynnistynyt (LC-putoamista lukuunottamatta) erinomaisesti.

Ilmeisesti taustalla on kuohunut jo jonkin aikaa, sillä Hornets-johto on kerennyt kartoittaa Sanninolle jo mahdollisia seuraajiakin. Ykkösvaihtoehtona paikallislehti Watford Observerin mukaan entinen Brighton-manageri Oscar Garcia.

Maaottelutauko tulee aika hyvään aikaan. Ehkä uusi heppu saadaan nimettyä ja muutamat treenitkin alle.

Judas

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 01.09.2014 klo 07:48:50

Leedsissä olisi italiaanon hyvä olla...
Budha-B

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 26.04.2015 klo 12:12:54

Hieno reaktio pelaajilla nousun varmistuttua.

https://twitter.com/Miguel_layun/status/591997106845569024
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #11 : 19.05.2015 klo 21:00:18

vaisuksi jäi allekirjoittaneen panos tähän topikkiin, nousu tuli joka tapauksessa.

Kolme manageria kauden aikana ei ole lähtökohtaisesti paras mahdollinen tilanne, ja pelaajaliikennekin oli vauhdikasta. Mutta niin vain serbikoutsi Slavisa Jokanovic sai Horbetsin pelin kulkemaan.

Jokanovicin soppari loppuu, seura on tarjonnut miehelle jatkoa. Ilmeisesti Pozzon perheen rahakukkaron nyörit pysyvät edelleenkin tiukalla, sillä toistaiseksi miehen nimeä ei ole paperiin saatu. Ainakin Newcastle ja Leeds saattaisivat olla huhujen mukaan olla kiinnostineista herran palveluksista.

Veskari Heurelho Gomesin ja seuralegenda Lloyd Doyleyn sopparit myös katkolla, heidän kanssaan on istuttu neuvottelupöytään.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #12 : 20.05.2015 klo 19:41:36

Veskari Heurelho Gomesin ja seuralegenda Lloyd Doyleyn sopparit myös katkolla, heidän kanssaan on istuttu neuvottelupöytään.


ja tänään julkistettu Gomesin kolmen vuoden diili. Erinomainen uutinen, sillä kokenut brassi veti huippukauden Hornetsin maalilla.

Kokemusta tarvitaan Valiokiigassakin, sitä löytyy. Ylos
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #13 : 22.05.2015 klo 20:11:26

Ja uudet kotipaidat on julkistettu...



nää on niitä, mille naureskellaan sitten 15 vuoden päästä, vähän kuin ysärin veskarinpaidoille..

Ei koveta yhtään.
Edmundo

Paikalla Paikalla


Vastaus #14 : 22.05.2015 klo 20:14:31

Kokokeltainen olisi ollut paljon hienompi. Haetaanko tuolla sitten Hornets-ulkonäköä?

On kyllä hienoa nähdä mihin etenkin Troy Deeneyn kyvyt riittävät Valioliiga-tasolla. Sinnehän hän olisi luultavasti joka tapauksessa lähtenyt, jos nousua ei olisi tullut, sillä aika alkaa olla sarjanvaihdolle jo kypsä.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #15 : 26.05.2015 klo 19:54:21

vahvasti näyttää nyt siltä, että manageri Slavisa Jokanovicin ja Watfordin tiet eroavat. Ikävää, mutta miehen palkkapyyntö ja seuran intressit eivät ilmeisesti ole lähelläkään toisiaan.

Uusi mies on jo kiikarissa, Hornets neuvottelee entisen Getafen ja Atletico de Madridin koutsin, Quique Sanchez Floresin kanssa.

Pelaajarintamallakin tapahtuu kohta. Blackburnissa viime kaudella 20 maalia tykittänyt Rudi Gestede on Watfordin kiikarissa. Rahaakin on epä-watfordmaisesti liikkumassa, 5 miljoonaa puntaa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #16 : 01.06.2015 klo 19:19:54

Vaikka ensi kauden managerista ei ole vielä tietoa, ensimmäinen sainaus on tehty:

Itävallan maajoukkueen Sebastian Prodl saapuu Vicarage Roadille Werder Bremenistä. Mies allekirjoitti Hornetsin kanssa viiden vuoden sopimuksen.

Benoit

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 02.06.2015 klo 08:37:57

Uusien tietojen mukaan sopimusneuvottelut Jokanovicin kanssa ovat päättyneet. Seura tarjonnut £1m+£1m (bonus) diiliä ja Jokanovic vaatinut suoraan £2,5m:aa. Quique Sanchez Floresin kanssa ilmeisesti neuvottelut loppusuoralla ja sopimus suunnilleen ilmoitusta vaille valmis.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #18 : 04.06.2015 klo 21:22:18

Liettuan maajoukkueen veskari Giedrius Arlauskis siirtyy Watfordiin ilmaisella siirrolla Steua Bucharestista.

Heurelho Gomesille hyvä kirittäjä, penkkiä lämmitellessä Enckelmanmaisesti mennee tuleva kausi.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #19 : 06.06.2015 klo 21:59:09

Uusien tietojen mukaan sopimusneuvottelut Jokanovicin kanssa ovat päättyneet. Seura tarjonnut £1m+£1m (bonus) diiliä ja Jokanovic vaatinut suoraan £2,5m:aa. Quique Sanchez Floresin kanssa ilmeisesti neuvottelut loppusuoralla ja sopimus suunnilleen ilmoitusta vaille valmis.
näin siinä sitten kävi. Quique Sanchez Flores on siis Watfordin uusi manageri. Espanjalainen allekirjoitti kahden vuoden sopimuksen.

Suurella mielenkiinnolla odotellaan, miten miehen kädenjälki rupeaa näkymään pelaajapolitiikassa. Vielä on kesää jäljellä..
Edmundo

Paikalla Paikalla


Vastaus #20 : 06.06.2015 klo 23:08:30

Ainakin Sanchez Flores on tunnettu suht viihdyttävästä pelityylistään. Watfordin viime kausihan oli melkoista maalijuhlaa. Viime kauden nousijoita tarkasteltaessa nimenomaan se viihdyttävimmin pelannut Leicester oli se, joka säilyi ja ihan täysin ansaitusti, joten samanlaisella agendalla olisi uuden valmentajan ihan hyvä lähteä liikkeelle.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #21 : 10.06.2015 klo 21:41:19

pelaajarintamalla hiljaista, mutta pari treenimatsia on sentään saatu sovittua.

Joukkue matkustaa heinäkuussa harjoitusleirille Saksaan, jossa kohdataan ainakin kakkosbundeksen Eintracht Braunschweig ja SC Paderborn 07.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #22 : 03.07.2015 klo 10:23:25

Kreikkalainen puolustaja, Jose Holebas siirtyy Hornetsiin AS Romasta 3v sopparilla. Kokenut sälli tuo taattua Valioliogalaatua puolustuslinjaan.

Samalla seura on sitouttanut muutaman tärkeän jätkän pitkillä sopimuksilla:

Matej Vydra 5v, Craig Catchhart 4v ja Gabriele Angella 5v. Hienoa, ja kertoo omistajien halusta kehittää seuraa eteenpäin pitkällä tähtäimellä.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #23 : 03.07.2015 klo 17:10:54

ja tänään vielä ehkä se tärkein: kolmella edellisellä kaudella yli 20 maalia tehnyt Troy Deeney allekirjoitti myös peräti viisivuotisen jatkopahvin.

Kovia juttuja!
Chingón

Poissa Poissa


Vastaus #24 : 03.07.2015 klo 20:28:25

Holebas ei vaan kuuleman mukaan tiedä sopparista mitään.

http://football-italia.net/68626/holebas-%E2%80%98roma-never-asked-me%E2%80%99

 
Sivuja: [1] 2 ... 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa