FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 15:18:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Kirjoittaja Aihe: Watford FC - kolmas kerta toden sanoi.  (Luettu 22677 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #100 : 01.05.2016 klo 08:50:31

Taisi Troy Deeney pelastaa Quique Sanchez Floresin jatkon Vicarage Roadilla?

Deeneyn kahdella lisäaikamaalilla Watford käänsi jo tappiolta näyttävän matsin Villaa vastaan 3-2 voitoksi. Samalla ratkesi säilyminen myös teoreettisesti. Peli ei edelleenkään ollut hääviä ja raporttien mukaan AV:n voittokaan ei olisi ollut vääryys. Mutta muutaman viimesekuntien tappion tällä kaudella kokeneelle Hornets-miehistölle kivaa balsamia haavoihin.

Näin mentiin tänään:

Gomes (GK)

Paredes (Berghuis, 57), Cathcart, Britos, Anya

Abdi, Suarez, Watson, Jurado (Amrabat, 71)

Deeney, Ighalo.

Chelseaan todennäköisesti palaava Nathan Aké putosi avauksesta kun tärkeimmät matsit pelattu. Mieluusti olisin miehen jengissä vielä pitänyt, vahva kausi takana. Vähälle peliajalle jäänyt hollantilainen Steven Berghuis vakuutti, ja mies syötti täydellisen keskityksen Deeneyn päähän 2-2 tasoituksessa.

Seura otti virallisesti kantaa QSF:n asemaan liittyen. Kuulemma ollaan tyytyväisiä ja jatkoa katsotaan rauhallisesti vasta kesän aikana.

Jos ja kun Watford sijoittuu liigassa 15 joukkoon, en näe mitään realistista mahdollisuutta siihen, että mies kenkää saisi. Mikäli eilenkin olisi tullut pataan (ja loputkin matsit hävitty), olisi tilanne toinen. Vielä 1-3 pinnaa kasaan, niin loputkin spekuloinnit voi unohtaa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #101 : 03.05.2016 klo 08:04:17

http://www.telegraph.co.uk/football/2016/05/01/quigue-sanchez-flores-increasingly-resigned-to-losing-his-job-at/

Telegraphin jutun mukaan QSF saamassa lähtöpassit huolimatta loppukauden (tai Villa-voitosta) matseista huolimatta.

Vai kävisikö tässä ns Leicesterit? ;)
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #102 : 11.05.2016 klo 22:53:04

Italialaismedioiden mukaan Watfordin seuraava päävalmentaja olisi italialainen Walter Mazzarri.

Mies on omistajaperheelle tuttu mies ja he olisivat aikoinaan halunneet hänet Udineseen. Tällä kertaa siis käymässä täkyyn.

Mazzarri on vapailla markkinoilla saatuaan potkut Interistä 2014. Aikaisemmin mm Napolin, Sampdorian ja Regginan koutsina hyvillä tuloksilla.

Odotellaan mielenkiinnolla.. Tällä hetkellä Watford 3-1 tappiolla Norwichin vieraana..
Binääripyhimys

Poissa Poissa


Vastaus #103 : 11.05.2016 klo 23:12:58

Onko Watfordia enemmän seuraavilla tietoa miksi Floresia oikeastaan ollaan laittamassa pihalle? Toki formi on ollut laskeva mutta sen tärkeimmän eli sarjapaikan joukkue varmisti suhteellisen tyylikkäästi joutumatta varsinaiseen putoamiskamppailuun. Tuntuu vähän tylyltä jos tästä palkitaan potkuilla.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #104 : 13.05.2016 klo 14:03:35

http://m.bbc.com/sport/football/36284162

Ja Sanchez Floresin lähtö varmistui..

QSF:n sopparissa oli alunperinkin pykälä, jossa kauden jälkeen istutaan alas ja katsotaan tuleeko toinen kausi sopimuksesta voimaan. Nyt edellytyksiä jatkaa ei ollut, joten Vicarage Roadilla nähdään taas uusi mies puikoissa..


Julkisuudessa ei ole ollut esillä mitään konkreettisia syitä, miksi QSF yleensäkin saa lähteä. Itse pidin itsestään selvänä, että Valioliigassa säilyminen riittää. Bonarinahan oli vielä hyvin mennyt FA cup.

Syynä on kuitenkin heikosti sujunut kauden jälkimmäinen puolikas. Joulukuussa kovimmassa kiimassa puhuttiin jopa paikasta Eurokentille. Eittämättä kauden loppu on ollut mollivoittoinen, mutta tavoite kuitenkin saavutettiin kirkkaasti. Ja mun mielestä vakuuttavinta oli ennenkaikkea se, että QSF sai kesällä kasatun muukalaislegioonan pelaamaan onnistuneesti joukkueena.

No, luotto Pozzoihin on kova ja kunnianhimoa selkeästi riittää. Onko uusi mies sitten Mazzarri vai Urheilusanomienkin povaama Di Matteo selvinnee lähiviikkoina.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #105 : 15.05.2016 klo 08:27:54

https://www.theguardian.com/football/blog/2016/may/14/quique-sanchez-flores-watford-departure-explained?CMP=twt_gu

Tässä Guardianin hyvää analyysiä miksi Sanchez Flores sai lähteä. Hyvää puintia managerivaihdoksista muutenkin.

Tänään kauden päätös Vicarage Roadilla. Jäähyväisiksi 3 pinnaa olisi kiva, ja samalla seurahistorian kolmanneksi paras pääsarjasijoitus plakkariin.

Huhujen mukaan Troy Deeney Leicesterin kiinnostuksen kohteena.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #106 : 21.05.2016 klo 23:23:12

Italialaismedioiden mukaan Watfordin seuraava päävalmentaja olisi italialainen Walter Mazzarri.

seura julkisti tämän tänään, Mazzarrille kolmen vuoden sopimus Watfordiin.

Erittäin hyvä, että uusi mies pääsee ruoriin jo tässä vaiheessa. Suurella mielenkiinnolla odotellaan, minkälaista trafiikkia rupeaa olemaan Vicarage Roadille tai sieltä pois. Uskon, että isojakin muutoksia saatetaan nähdä.

Hyvän kauden pelannut Ben Watson tehnyt samalla jatkosopparin 2018 asti.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #107 : 24.05.2016 klo 06:47:34

Ja pelaajarintamallakin tapahtuu:

Liverpoolin 19v hyökkääjä Jerome
Sinclair allekirjoittanut sopimuksen Hornetsin kanssa. Miehen sopimus raukeaa kesällä.

Seurat neuvottelevat vielä kasvattajarahasta.

Erittäin jees. Vaihtoehtoja hyökkäykseen, plussaa englantilaisuudesta.
Ylos
Lord Bendtner

Poissa Poissa


Vastaus #108 : 24.05.2016 klo 10:40:51

Jos en nyt ihan väärin muista niin Jerome Sinclair pitää mielestäni hallussaan titteliä Liverpoolin kautta aikojen nuorimpana maalintekijänä. Tuo on kuitenkin ihan kova saavutus seurassa, josta maailmalle ovat nousseet sellaiset pelaajat kuin Robbie Fowler, Michael Owen ja Raheem Sterling. Sinclarista on tosin sanottava, ettei yllä lahjakkuutena ihan edellisten tasolle. Ongelmana nuorukaisella on ehkä se, ettei hänellä ole oikein mitään huippuominaisuutta. Sinclair on kyllä nopea ja löytää itsensä maalipaikkoihin, mutta hän ei ole mitenkään ylivoimaisen nopea, eikä hänen liikkumisessaan ole samanlaista oikea-aikaisuutta kuin vaikkapa samanikäisellä Sturridgella. Teknisesti Sinclair ei ole heikko, mutta ei ole erityisen taitavakaan. No toivotaan joka tapauksessa Sinclairille hyvää jatkoa, vaikka homma ei Poolissa alkanutkaan pelittää. Ylos

Watfordiin on muuten kovasti huhuiltu myös Jordon Ibea ensi kaudeksi lainalle. Näin Poolin fanina näkisin tuon hyvänä diilinä. Itse olen moneen kertaan ilmaissut tyytymättömyyteni Iben suorituksiin, mutta ehkä jossain muussa ympäristössä tuo pelillinen lukko voisi aueta. Ibehän on fyysisesti jo täysin valmis Valioliigafutikseen, joten siinä mielessä tuo laina voisi olla Hornetsien kannalta fiksu veto. Nuoren lädin palkkakin taitaa olla luokkaa 10k, joten sen maksaminen ei tuottaisi ongelmia Watfordille.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #109 : 10.06.2016 klo 05:25:56

Watford on hylännyt Leicesterin 20 miljoonan punnan tarjouksen Troy Deeneystä.

Deeney teki viime kesänä 4 vuoden jatkosopparin ja on tämän hetkisen joukkueen ylivoimaisesti tärkein yksittäinen pelaaja. Täysin oikea päätös olla myymättä.

Deeney ilmeisesti kiinnostunut mahdollisuudesta päästä pelaamaan CL:aa, toista mahdollisuutta ei 27 vuotiaalle ei välttämättä enää koskaan tule.

Odotellaan. 30 milliä ja Deeney eteenpäin?
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #110 : 21.06.2016 klo 06:32:50


Odotellaan. 30 milliä ja Deeney eteenpäin?
ja lähellä ollaan. Leicester teki uuden, 25 miljoonan tarjouksen, joka hylättiin teemalla"Deeney ei ole myynnissä".

Mutta, mies on itse halukas keskustelemaan lähdöstä, ja Leicester haluaa miehen todella. Ketut valmistelee jo 30 millin tarjousta, ja tällä hinnalla mies uutisraporttien mukaan lähtee.

Hurjan kova hinta ja kyllähän tuolla rahalla kannattaa myydä. Vaikka kyseessä seuralegenda, niin miehelle soisi mahdollisuuden päästä vielä CL:n makuun.

Walsall muuten kuittaa 25% siirtosummasta, joten sielläkin kyttäillään diilin onnistumista vesi kielellä
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #111 : 23.06.2016 klo 06:58:50

Watfordissa todella halutaan pitää Deeneystä kiinni, sillä miehelle on eilen tarjottu uutta sopimusta. Deeneyhän kirjoitti vasta viime kesänä uuden, monivuotisen sopparin, joten aika muhkea päivitys lienee tässä ehdotuksessa luvassa.

Eli Deeney lähtee vai jos itse haluaa, Watford ei näköjään aio myydä mistään hinnasta.
Edmundo

Paikalla Paikalla


Vastaus #112 : 23.06.2016 klo 13:08:55

Watfordissa todella halutaan pitää Deeneystä kiinni, sillä miehelle on eilen tarjottu uutta sopimusta. Deeneyhän kirjoitti vasta viime kesänä uuden, monivuotisen sopparin, joten aika muhkea päivitys lienee tässä ehdotuksessa luvassa.

Eli Deeney lähtee vai jos itse haluaa, Watford ei näköjään aio myydä mistään hinnasta.

Taitaa olla kaikki ihan vaan spekulaatiota, mikäli miestä itseään on uskominen.

Uutinen
Funny how a couple of days ago I had left for 30 million and today I'm signing a new contract if you don't know nothing keep quiet thanks


Uutinen
It's just more made up stories mate it just becomes funny when other people know more about my life than me
bunga bunga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maakuntien Suomi, tekonurmet


Vastaus #113 : 01.07.2016 klo 20:23:27

Uutinen
Watford FC is pleased to confirm that the result of these conversations is that Troy Deeney has signed a new five-year contract at Vicarage Road.
Read more at http://www.watfordfc.com/news/article/2016-17/troy-deeney-watford-fc-premier-league-vicarage-road-3164317.aspx#1RaYRcy3eYP7u0lG.99
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #114 : 09.07.2016 klo 08:52:37

^ hirvittävän tärkeä jatkosopimus, joka todistaa seurajohdon kunnianhimosta kasvattaa seuraa sille kuuluisalle seuraavalle pykälälle.

Valioliigaseuraksi vakiintumista tukee myöskin uudet hankinnat:

- jo aikaisemmin topikissa huhuttu Jerome Sinclairin siirto on toteutunut. Sinclair allekirjoitti 5v sopimuksen

- belgialaispuolustaja Christian Kabasele on hankittu Genkistä. 25v maajoukkuepakki allekirjoitti perinteisen 5v pahvin

- ja rahalla on mällätty: tyylikkäällä ja lupaavalla nimellä varustettu nigerialaishyökkääjä Isaac Succes saapuu Vicarage Roadille seuran ennätyssiirtosummalla. 20-vuotias paukutti viime kaudella Granadan paidassa La Ligassa 6 maalia.

Samalla on uutisoitu Jose Manuel Juradon siirtyminen luottokoutsi Quique Sanchez Floresin perässä Espanyoliin. Watfordissa miehen rooli jäi hiukan oudoksi, vaikka muutamia hyviä matseja vyölle tulikin.

Erittäin Watford-maisia hankintoja. Hyökkäykseen rupeaa nyt löytymään variaatioita viime kautisen Ighalon ja Deeneyn taisteluparin lisäksi. Puolustus ja pelinrakentelu ainakin vielä huutaa apua, jos meinataan kuuluisa ja vaikea toinen kausi selvitä kuivin jaloin.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #115 : 31.07.2016 klo 14:05:58

Eilen 2-0 pataan QPR:n vieraana. Champpari alkaa jo viikon päästä, joten toivotaan tappion johtuvan pelkästään siitä. Hyvä herätys kuitenkin hyvin menneiden treenimatsien sekaan.

Yllättävää pelaajaliikennettä poiskin päin Vicarage Roadilta. Neljä vuotta seurassa pelannut ja kannattajien suursuosioon noussut sveitsiläinen Almen Abdi siirtyy Sheffield Wednesdayhyn. Ilmeisesti sällille ei löytynyt sopivaa roolia Mazzarrin papereissa. Vähiin käyvät soturit, jotka Watfordin Valioliigaan nostivat..

Ja pari uutta hankintaa. Ihan viime kesän tahdissa ei olla, mutta aika vahvasti näkyy jo uuden managerin kädenjälki:

Marseillesta oikeana pakkina viihtyvä norsunluurannikkolainen Brice Dja Djedjé ja Napolista vasen laituri Camilo Zúñiga.


Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #116 : 19.08.2016 klo 21:47:01

Keskuspuolustukseen lisää vaihtoehtoja ja vankkaa kokemusta:

30v ranskalainen, Younes Kaboul siirtyy Watfordiin Sunderlandista.

Mielenkiintoinen hankinta. Osaako joku sanoa, miksi päästettiin Sunderlandista? Pelasi kuitenkin avauskierroksen ottelussa täydet 90min?
Chingón

Poissa Poissa


Vastaus #117 : 19.08.2016 klo 21:51:12

Keskuspuolustukseen lisää vaihtoehtoja ja vankkaa kokemusta:

30v ranskalainen, Younes Kaboul siirtyy Watfordiin Sunderlandista.

Mielenkiintoinen hankinta. Osaako joku sanoa, miksi päästettiin Sunderlandista? Pelasi kuitenkin avauskierroksen ottelussa täydet 90min?
Kovasti puheli henkilökohtaisista syistä. Jotain mikä ei pohjoisessa onnistunut?
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #118 : 20.08.2016 klo 10:11:37

ja siirtoikkuna levällään:

Argentiinalainen keskikenttäpelaaja Roberto Pereyra siirtyy Vicarage Roadille Juventuksesta viiden vuoden sopparilla.

Näin niitä teeveerahoja mällätään ja kansallisuuksien kirjo joukkueessa senkuin kasvaa.

Mazzarrin kädenjälki rupeaa näkymään jo selkesti, ensi kierroksella miehen parhaimmisto ekaa kertaa käytössä?
outonaapuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Watford


Vastaus #119 : 07.05.2017 klo 23:24:34

Jaahas. Ompa täällä hiljaista. Näin semiuutena Watford-kannattajana (ylipäänsä jalkapalloa on tullut on/off seurattua pari vuosikymmentä, varsinaisesti fani en ole ollut yhdellekkään joukkueelle mutta jostain syystä kemi ja watford sytyttää) olisi mukava lueskella viisaampien ajatuksia joukkueesta ja peleistä. Täällä siis kun on hiljaista, niin mistäs ihmiset lueskelee? Englanti taipuu kyllä.
Gillespie Road

Poissa Poissa


Vastaus #120 : 26.09.2017 klo 11:44:45

Löytyykö täältä ketään kuka voisi auttaa ostamaan 19.11.2017 pelattavaan Watford - West Ham otteluun yhden lipun? Ottelu ei tule yleiseen myyntiin, vaan vaatii aiempaa ostohistoriaa. Korvaukseksi voin tarjota vaikka forumin perinteisen jallun tai jotain vastaavaa.
ViasatOfficial

Poissa Poissa


Vastaus #121 : 28.11.2017 klo 15:09:18

Tiedoksi: Viafree -palvelu näyttää illan Watford - Manchester United -ottelun ilmaiseksi osoitteessa https://www.viafree.fi/ohjelmat/urheilu/premier-league/kausi-2017/896216. Ottelu on luonnollisesti katsottavissa myös Viasat Jalkapallo -kanavalla sekä Viaplay -palvelussa. Viafree tulee olemaan myös Huuhkajien koti ensi syksystä alkaen kun EM-karsinnat, MM-karsinnat ja uusi Nations League siirtyvät MTG:lle (Modern Times Group). Huuhkajien ottelut tulevat näkymään ilmaiseksi Viafree -palvelussa. Tiedote: https://www.epressi.com/tiedotteet/urheilu/illan-valioliigan-huippuottelu-ilmaiseksi-viafree-palvelussa.html

- Hemmo
shots

Poissa Poissa


Vastaus #122 : 04.07.2018 klo 11:29:21

Östersundista ollaan tuomassa laituri Ken Semaa. Siirron pitäisi varmistua tämän viikon aikana.

 
Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa