FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 00:17:08 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 28 [29]
 
Kirjoittaja Aihe: Nicholas Hämäläinen, QPR (lainalla Molenbeekissä)  (Luettu 336941 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sabah Al Khair

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Allahu Snackbar


Vastaus #700 : 30.06.2023 klo 06:42:14

QPR:n somessa fanit riemuitsevat täysin rinnoin sopparin päättymisestä: "One of the worst players we've ever had", "The curse is over!", "About time, been stealing a living for years.". Veikkausliigassa varmaan pärjäisi mutta eiköhän todennäköisempi kohde ole joku jenkkidivari. Harmi tosiaan, odotin Nikosta Urosen kirittäjää.
Zewe25

Poissa Poissa


Vastaus #701 : 30.06.2023 klo 11:43:41

Ihmetellytkin että mihin hän oikein on kadonnut. Onko tuon EM-kisakauden jälkeen ollut loukkia vai olisiko tässä enemmän kyse psyyke-puolen asioista?
Pasi Nyrkki

Poissa Poissa


Vastaus #702 : 30.06.2023 klo 12:01:33

Rotenberg-vibat. Eikös tuo ollut majussakin ihan hupiukko? Muistan ainakin, että tiukkaa teki puolustussuuntaan ja hyökkäykseen anti oli lähinnä alibisyöttelyä.
JoenDoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Honka


Vastaus #703 : 30.06.2023 klo 12:04:35

Rotenberg-vibat. Eikös tuo ollut majussakin ihan hupiukko? Muistan ainakin, että tiukkaa teki puolustussuuntaan ja hyökkäykseen anti oli lähinnä alibisyöttelyä.

Ontuva vertaus. Rotenberg kuitenkin teki pitkän uran kovemmassa seurassa kuin missä Hämäläinen on koskaan pelannut.
Rikkiviisas

Poissa Poissa


Vastaus #704 : 30.06.2023 klo 12:05:56

Ontuva vertaus. Rotenberg kuitenkin teki pitkän uran kovemmassa seurassa kuin missä Hämäläinen on koskaan pelannut.

Tosin vertaus ontuu siksi, että Hämäläinen on tehnyt uransa ihan itse, kun taas Rotenberg teki uransa perheensä omistamassa seurassa.
JoenDoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Honka


Vastaus #705 : 30.06.2023 klo 12:11:38

Tosin vertaus ontuu siksi, että Hämäläinen on tehnyt uransa ihan itse, kun taas Rotenberg teki uransa perheensä omistamassa seurassa.

Kateellista kaakatusta. Se, että pääsee eurolohkoissa kentälle vaatii valtavan määrän taitoa ja lajille omistautumista.
« Viimeksi muokattu: 30.06.2023 klo 12:14:40 kirjoittanut JoenDoe »
Hurten

Poissa Poissa


Vastaus #706 : 30.06.2023 klo 12:15:58

LA Galaxyssa ja Kilmarnockissa oli lainoillaan jatkuvasti avauksessa. MLS tai Skotlannin Valioliigaan hakemaan uutta nostetta uralle?
Villahousu

Poissa Poissa


Vastaus #707 : 30.06.2023 klo 17:26:49

Rotenberg-vibat. Eikös tuo ollut majussakin ihan hupiukko?

Oli tosiaan ihan hupiukko esimerkiksi pelatessaan täydet minuutit, kun voitettiin tärkeässä MM-karsintaottelussa kymmenellä miehellä Bosnia Zenican hornankattilassa 1-3 (edellinen ottelu siellä 4-1 tappio yhdellätoista). Rotenbergin CV täynnä vastaavia otteluita.
Åke Wahlgren

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rive ulos!


Vastaus #708 : 30.06.2023 klo 18:17:38

Kateellista kaakatusta. Se, että pääsee eurolohkoissa kentälle vaatii valtavan määrän ruplia.
Korjasin.

Hämäläisen kehitys on kyllä erikoinen, kun vielä pari vuotta sitten homma toimi hyvin ja sen jälkeen nauretaan ulos QPR:sta.
Sabah Al Khair

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Allahu Snackbar


Vastaus #709 : 30.06.2023 klo 18:54:56

LA Galaxyssa ja Kilmarnockissa oli lainoillaan jatkuvasti avauksessa. MLS tai Skotlannin Valioliigaan hakemaan uutta nostetta uralle?
Veikkaisin ettei pääse kummassakaan penkkiä pidemmälle. Niko kun on jenkki, niin sinne olettaisi suuntaavan. Kakkostasolla olisi koti-/syntymäosavaltiossa kaksi seuraa, Miami ja Tampa. Majupelit voi kyllä tuolla tasolla unohtaa.
Pasi Nyrkki

Poissa Poissa


Vastaus #710 : 30.06.2023 klo 19:04:34

Tosin vertaus ontuu siksi, että Hämäläinen on tehnyt uransa ihan itse, kun taas Rotenberg teki uransa perheensä omistamassa seurassa.

Mistäs sinä sen tiedät kuinka iso osa Hämäläisen ansioluettelosta on "itse tehtyä" ja kuinka iso osa kentän ulkopuolisia asioita? Esim. Hyvät suhteet ja/tai hyvä agentti + pohja junnuna suhteellisen arvostetussa jengissä + hyvä tuuri voivat olla syy siihen, että CV on noin kova verrattuna maajoukkue-esityksiin.

Toki ei sitten mitään jos ymmärsit Rotenberg-vibojen tarkoittavan, että uskon Nikon sukulaisten omistavan Galaxyn, Kilmarnockin tai Botafogon kaltaisia seuroja.
insignificance

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, lähikentät ja luomufutis


Vastaus #711 : 01.07.2023 klo 21:45:22

Toki ei sitten mitään jos ymmärsit Rotenberg-vibojen tarkoittavan, että uskon Nikon sukulaisten omistavan Galaxyn, Kilmarnockin tai Botafogon kaltaisia seuroja.

Botafogossa luottoa tuli yhteensä 14 minuuttia, Molenbeekissä yhteensä 49 minuuttia. Yhdistävä tekijä noissa näyttäisi olevan tuo jo aiemmin ketjussa mainittu omistaja John Textor, joka Nicholasin tavoin on kotoisin West Palm Beachista, Floridasta. Redditissä joku tokaisi Botafogo-siirron aikoihin että "John Textor has bought a few Floridians over to us [Crystal Palace] and is doing the same with Botafogo now".

Textorilla on rahaa kuin roskaa, ja omistaa siis myös Olympique Lyonnais'n ja Crystal Palacen, mutta noihin Nikolla ei taida ihan riittää. :) Muuten joukkueiden välillä on ollut paljon siirtoja.

Lisättäköön, että uskon Hämäläisen olevan hyvä palloilija ja menestyneen ihan omilla ansoillaan. Toivottavasti sopiva paikka/taso löytyy, pelivuosia olisi vielä reilusti.
Gusty Spence

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Linfield


Vastaus #712 : 01.07.2023 klo 21:54:12

Oli tosiaan ihan hupiukko esimerkiksi pelatessaan täydet minuutit, kun voitettiin tärkeässä MM-karsintaottelussa kymmenellä miehellä Bosnia Zenican hornankattilassa 1-3 (edellinen ottelu siellä 4-1 tappio yhdellätoista). Rotenbergin CV täynnä vastaavia otteluita.

Rotenberg oli avauksen pelaaja Venäjän mestaruudesta kamppailleessa seurassa. 8)
YpäjänRomario

Poissa Poissa


Vastaus #713 : 24.07.2023 klo 15:05:42

HJK on uus osoite, joten topikki lukkoon.
Tuhoaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH


Vastaus #714 : 24.07.2023 klo 15:27:23

HJK on uus osoite, joten topikki lukkoon.

Tässä vaihteessa vasta huhu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hjk-nappasi-kiintoisan-vahvistuksen-huuhkajista-tuttu-nimi-tuo-vauhtia-takalinjoille/8744256#gs.2yq2bd
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #715 : 24.07.2023 klo 15:30:48

Toivottavasti saa uran uuteen nousuun. Ainakin maajoukkueeseen pääsy varmistuu, kun nimi on sopparissa.
Osmonkääliö

Poissa Poissa


Vastaus #716 : 24.07.2023 klo 16:43:15

Olin unohtanu koko jätkän! Nyt on hyvä siirto molempien kannalta.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #717 : 24.07.2023 klo 17:10:28

Uutinen
Floridassa Hämäläisellä oli apunaan paljon entisiä ammattilaisjalkapalloilijoita. Hän tajusi vasta myöhemmin, miten häntä oli autettu.

”Olen kristitty. Uskon, että Jumalan tielleni laittavat testit ja koettelemukset tapahtuvat syystä ja hyväkseni. Ajattelen, että kaikissa ylä- ja alamäissä on suunnitelma takana. Jos minulla ei olisi ollut apunani entisiä ammattilaisia, en olisi päässyt tähän pisteeseen.”

”Uskon herraan Jeesukseen. Minulla on ollut omat kokemukseni, jolloin hän on todellakin ollut apunani. Hän on aina läsnä, kun haluan puhua hänelle. On aika epätavallista puhua tästä, mutta samaan aikaan tiedän muitakin kristittyjä, joiden kanssa olen esimerkiksi pelannut.”

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008015229.html

Ei ollutkaan klubin ansiota tämä tuleva sooimus vaan jumalan ansiota Ylos

Jäbähän on sekasin ku seinäkello :D
Turkey

Poissa Poissa


Vastaus #718 : 24.07.2023 klo 17:58:06

Ketju lukkoon ja avaajalle bänniä.
mosse401

Poissa Poissa


Vastaus #719 : 24.07.2023 klo 18:00:57

Uutinen
Floridassa Hämäläisellä oli apunaan paljon entisiä ammattilaisjalkapalloilijoita. Hän tajusi vasta myöhemmin, miten häntä oli autettu.

”Olen kristitty. Uskon, että Jumalan tielleni laittavat testit ja koettelemukset tapahtuvat syystä ja hyväkseni. Ajattelen, että kaikissa ylä- ja alamäissä on suunnitelma takana. Jos minulla ei olisi ollut apunani entisiä ammattilaisia, en olisi päässyt tähän pisteeseen.”

”Uskon herraan Jeesukseen. Minulla on ollut omat kokemukseni, jolloin hän on todellakin ollut apunani. Hän on aina läsnä, kun haluan puhua hänelle. On aika epätavallista puhua tästä, mutta samaan aikaan tiedän muitakin kristittyjä, joiden kanssa olen esimerkiksi pelannut.”

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008015229.html

Ei ollutkaan klubin ansiota tämä tuleva sooimus vaan jumalan ansiota Ylos

Jäbähän on sekasin ku seinäkello :D

Sun ajattelutavalla yli puolet maailman populaatiosta on sekasin ku seinäkello, mikäs siinä
Kuujalkapallo

Poissa Poissa


Vastaus #720 : 24.07.2023 klo 23:26:34

Siirto varmistui eli topikin voi laittaa jeesuksen pyhällä voimalla lukkoon: https://twitter.com/hjkhelsinki/status/1683541849401638938

 
Sivuja: 1 ... 28 [29]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa