FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 04:59:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 51 [52] 53 ... 61
 
Kirjoittaja Aihe: Koti- ja vieraspelien pääsylippu, matkustus ym. paskanjauhanta  (Luettu 288870 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
zoover23

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Jazz, Suomi, Real Madrid Club de Fútbol


Vastaus #1275 : 29.07.2016 klo 19:04:30

Juu eiköhän tämä jo selvinnyt :D Kiitoksia vaan. Itse stadionilla taitaa näkyvyys olla kaikilta paikoilta ihan hyvä?
Schmeichel
Vastaus #1276 : 29.07.2016 klo 19:12:27

Niin taitaa ollakin. Olikohan se sitten niin, että Ärrällä se ongelma tuli siinä, että paikkaa ei voi valita itse -> jos haluat valita paikan katsomosta ja maksaa tuolla kortilla, niin sitten pitää mennä esim. Tapiolan Stockmannille (jossa siis tänään kävin).

Festarilipuissa (olen muistaakseni kerran ylipäätään käynyt) mitään paikkoja ei kai olekaan, niin sinällään se on eri asia.

Tämän todistan vääräksi sillä, että itse varasin lipun ja kävin lunastamassa varauksen ärrältä kyseisellä kortilla. Helppoa.
KipeKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja


Vastaus #1277 : 29.07.2016 klo 19:18:19

Tämän todistan vääräksi sillä, että itse varasin lipun ja kävin lunastamassa varauksen ärrältä kyseisellä kortilla. Helppoa.

Minä taisin yrittää tuota myös ensin, mutta en nähnyt sitä "maksa noutaessa" tms. tapaa missään, siis joko maksoin heti netissä tai sitten en ollenkaan.

No, jos sitä seuraavan lipun yrittäisi hakea Ärrältä, katsotaan miten käy.
iisakki

Poissa Poissa


Vastaus #1278 : 29.07.2016 klo 19:39:40

Kävin poistamassa lipun yläkatsomoon. Ostin lippuni Tampereen Stockmannilta. Lipputäti kummasteli, kun moni on käynyt myös ostamassa Tampereella lipun ko. peliin.
Toldo

Poissa Poissa


Vastaus #1279 : 29.07.2016 klo 20:03:21

Onko mahdollista että itäkatsomoon (hyville paikoille) vapautuu vielä iso määrä lippuja, ja milloin tämä tapahtuu? Nyt varattavissa lipuissa varausaika päättyy näköjään keskiviikkona klo 21:00, onko sama aika eilen varatuille itäkatsomon lipuille?
Vahva johtaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #1280 : 29.07.2016 klo 21:12:58

Onko mahdollista että itäkatsomoon (hyville paikoille) vapautuu vielä iso määrä lippuja, ja milloin tämä tapahtuu?
En ainakaan laskisi täysin sen varaan. Kannattaa ehkä hommata yläkatsomoon liput vielä kun niitä on jäljellä.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #1281 : 29.07.2016 klo 21:28:20

Osittain sivuaa Toldon kysymystä, mutta onkohan torstaina vielä mahdollista saada hankittua lippua? Paikalla ei väliä. Oma aikataulu selviää vasta torstai-aamupäivän aikana.. Vai onko järkevämpää poistaa lippu jo nyt ja myydä torstaina eteenpäin, ei pitäisi ainakaan käteen jäädä?
Liimaletti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #1282 : 29.07.2016 klo 21:28:53

Tuleekohan pohjospääty myyntiin ja millon? Aattelin tulla peliin muttei kiinnosta maksaa maltaita eikä istua luppenistien lähettyvillä. Ruottalaiset ei niin haittaa.
KipeKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja


Vastaus #1283 : 29.07.2016 klo 21:41:38

Osittain sivuaa Toldon kysymystä, mutta onkohan torstaina vielä mahdollista saada hankittua lippua? Paikalla ei väliä. Oma aikataulu selviää vasta torstai-aamupäivän aikana.. Vai onko järkevämpää poistaa lippu jo nyt ja myydä torstaina eteenpäin, ei pitäisi ainakaan käteen jäädä?

Jos olet varma, että osaat sen lipun myydä (minulle jäisi ihan laiskuuttani käteen), niin osta ihmeessä jo nyt.
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #1284 : 29.07.2016 klo 22:06:06

Juu eiköhän tämä jo selvinnyt :D Kiitoksia vaan. Itse stadionilla taitaa näkyvyys olla kaikilta paikoilta ihan hyvä?

Näköesteitä en ainakaan muista että olisi. Yläkatsomosta ei ehkä kaikilta paikoilta lähin sivurajaviiva ja vaihtopenkit näy, mutta varsin pieni haitta. Monen mielestä se paras katsomo seurata peliä, ja sinne on omakin lippu hankittuna tällä kertaa.
KipeKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja


Vastaus #1285 : 29.07.2016 klo 22:09:07

Näköesteitä en ainakaan muista että olisi. Yläkatsomosta ei ehkä kaikilta paikoilta lähin sivurajaviiva ja vaihtopenkit näy, mutta varsin pieni haitta. Monen mielestä se paras katsomo seurata peliä, ja sinne on omakin lippu hankittuna tällä kertaa.


Samaa mieltä. Muutenkin jalkapalloa pelataan niin isolla kentällä, että ylhäältä on paljon parempi seurata pelitapahtumia. Joo, alhaalla on varmaan parempi tunnelma ja joo, maalin takaa näkee varmaan maalit parhaiten, mutta minä ainakin arvostan sen pelin kokonaisuuden näkemisen todella korkealle ja siksi olen aina ylhäällä jos vain mitenkään mahdollista.
Paul Smith

Poissa Poissa


Vastaus #1286 : 01.08.2016 klo 10:53:25

Reilut 8 000 lippua jo mennyt torstain matsiin Ylos
Objectif Lune

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #1287 : 01.08.2016 klo 15:12:31

Reilut 8 000 lippua jo mennyt torstain matsiin Ylos

Itäkatsomoon enää muutama yksittäinen hajapaikka reunalta, Klubipääty tietenkin loppuunmyyty, katkiksessakin paikkoja jäljellä enää reunalla ja yläkatsomo puolillaan.

Kyllähän tää siltä näyttää, että loppuunmyyty peli on tulossa ja vaikka jokunen paikka jäisikin myymättä, päästään yli kyppitonniin ja huikeaan tunnelmaan.

Tuli mieleen, että olisko eka kerta, kun Klubi varmistaa jatkopaikan ennakkoon kovempaa vastustajaa vastaan kotikentällä?
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #1288 : 01.08.2016 klo 17:26:58

Lienee itsestäänselvyys, mutta varmistetaan nyt vielä. Eli pääseehän peliin vilauttamalla lippua puhelimen näytöllä, eikä ole pakko sitä tulostaa?
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)


Vastaus #1289 : 01.08.2016 klo 17:44:52

Lienee itsestäänselvyys, mutta varmistetaan nyt vielä. Eli pääseehän peliin vilauttamalla lippua puhelimen näytöllä, eikä ole pakko sitä tulostaa?
Joo itse olen ottanut kuvankaappauksen yleensä - kerran pari vuotta sitten joutui jättäytymään jonossa kun mobiiliverkko päätti olla täysin tukkeessa. Lopulta se sähköposti avautui.
malminmanne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MPS, HJK, Maajoukkueet


Vastaus #1290 : 01.08.2016 klo 17:45:56

Lienee itsestäänselvyys, mutta varmistetaan nyt vielä. Eli pääseehän peliin vilauttamalla lippua puhelimen näytöllä, eikä ole pakko sitä tulostaa?

Kyllä pääsee.
dasede

Poissa Poissa


Vastaus #1291 : 01.08.2016 klo 18:09:16

Itselläni ei kyllä ole kertaakaan toiminut puhelimen näytöltä se lipun viivakoodin lukeminen, mutta sisään olen toki aina päässyt.
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #1292 : 01.08.2016 klo 18:50:01

Jonkin verran pitää zoomailla ja joskus säätää näytön kirkkautta.
crnobeli

Poissa Poissa


Vastaus #1293 : 01.08.2016 klo 20:34:29

Tuli mieleen, että olisko eka kerta, kun Klubi varmistaa jatkopaikan ennakkoon kovempaa vastustajaa vastaan kotikentällä?

Parikymmentä vuotta taaksepäin tuli muisteltua, ja ainakin tällä ajanjaksolla käytännssä olisi. Toki Ekranas oli vuonna 2010 chämppärissä sijoitettu joukkue, mutta käytännössä Klubi lienee ollut se "ennakkoon kovempi". Vastaavastihan tässä otteluparissa Klubi sijoitettu, mutta IFK "ennakkoon kovempi".

Lipunmyynnille pekku, eiköhän tuo täyteen tule.
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus


Vastaus #1294 : 01.08.2016 klo 20:46:14

Kävin poistamassa lipun yläkatsomoon. Ostin lippuni Tampereen Stockmannilta. Lipputäti kummasteli, kun moni on käynyt myös ostamassa Tampereella lipun ko. peliin.
Kaskuumaa kun Helsingissä ei kukaan ihmettele kun käy ostamassa lipun Tampereella pelattavaan MM Karsinta otteluun.

Eikun koko suomen HJK Ylos Varmasti porukkaa tulee ivalosta asti katsomaan tätä kiimaista spektaakkelia
letsgo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FK Torpedo Moskova


Vastaus #1295 : 01.08.2016 klo 21:57:30

Kaskuumaa kun Helsingissä ei kukaan ihmettele kun käy ostamassa lipun Tampereella pelattavaan MM Karsinta otteluun.

Eikun koko suomen HJK Ylos Varmasti porukkaa tulee ivalosta asti katsomaan tätä kiimaista spektaakkelia

Yeah! Ja matka tottakai yölinkulla tai -junalla sinne etelään, lutuuria parhaimmillaan! Yeah!!1!

Ja ekat huurteiset korkataan jo ennen Saariselkää Ylos
keketsu

Poissa Poissa


Vastaus #1296 : 02.08.2016 klo 09:36:00

Eiköhän yli 9000 lippua ole jo myyty peliin. Meinaakohan HJK aukaista Göteborgin päädystä paikkoja auki myyntiin? Onko penkkejä asennettu seisomakatsomoon?
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #1297 : 02.08.2016 klo 09:38:52

Onko penkkejä asennettu seisomakatsomoon?

HIFK:in seisomakatsomossa oli penkit jo viime viikonloppuna.
O'Flynn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass


Vastaus #1298 : 02.08.2016 klo 11:42:36

Poistettu pari lippua. Alkaa olla yläkatsomokin jo hyvää vauhtia täynnä tai ainakin loppuunvarattu.
Ecca

Poissa Poissa


Vastaus #1299 : 02.08.2016 klo 12:41:36

Kai jokaisen vieraskannattajan pääsylipussa torstaina lukee Glenn?

 
Sivuja: 1 ... 51 [52] 53 ... 61
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa