kuppi-istuin
Poissa
Suosikkijoukkue: Benfica
|
|
Vastaus #150 : 04.09.2014 klo 09:27:39 |
|
Toimivaa linkki privana kiitos!
|
|
|
|
Utiny
Poissa
|
|
Vastaus #151 : 04.09.2014 klo 09:29:59 |
|
Liput poistettu
|
|
|
|
pep-pe
Poissa
Suosikkijoukkue: Joku töölöläinen
|
|
Vastaus #152 : 04.09.2014 klo 09:30:39 |
|
Ongelmien kanssa painivat, ensin sulkien selan ja yrittäen uudestaan. Jos ei auta, sitten sulkien kone ja yrittäen uudestaa. Toki näppärimmät voivat yrittää tyhjentää selaimen välimuistin ja kokeilla sitten uudestaa.
|
|
|
|
Vince
Paikalla
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #153 : 04.09.2014 klo 09:33:58 |
|
Ongelmien kanssa painivat, ensin sulkien selan ja yrittäen uudestaan. Jos ei auta, sitten sulkien kone ja yrittäen uudestaa. Toki näppärimmät voivat yrittää tyhjentää selaimen välimuistin ja kokeilla sitten uudestaa.
Ei toiminut noin mulla, mutta ystäväsmielisen foorumistin avulla toimi. Kiitos myös muille auttaneille.
|
|
|
|
Thouni
Paikalla
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
|
Vastaus #154 : 04.09.2014 klo 09:43:17 |
|
Kanssafoorumistien apu toimi Heti lähti linkit skulaamaan ja nyt on liput hoidettu. Kiitokset vaan.
|
|
|
|
jjose
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, KP-75
|
|
Vastaus #155 : 04.09.2014 klo 09:45:28 |
|
Saako noita ennakkolippuja varattua jotenki että sais haettua lippupisteestä tai muualta? Vituttaa noi A4-kokoset liput ja haluisin pahviset perinteiset. Lippupalvelun sivuilla ei anna muutaku pdf tai kännykkä mahollisuuden.
|
|
|
|
Vince
Paikalla
|
|
Vastaus #156 : 04.09.2014 klo 09:47:57 |
|
Saako noita ennakkolippuja varattua jotenki että sais haettua lippupisteestä tai muualta? Vituttaa noi A4-kokoset liput ja haluisin pahviset perinteiset. Lippupalvelun sivuilla ei anna muutaku pdf tai kännykkä mahollisuuden.
Toi on kyllä aika hauska, että sama lippu toimii kaikkiin peleihin
|
|
|
|
Axl Rose
Poissa
Suosikkijoukkue: salkkari-topic sallittava
|
|
Vastaus #157 : 04.09.2014 klo 09:50:02 |
|
Toi on kyllä aika hauska, että sama lippu toimii kaikkiin peleihin Ei parane hävittää, vaikka tietäähän se, että huutohan tästä tulee.
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
|
Vastaus #158 : 04.09.2014 klo 09:51:22 |
|
Toi on kyllä aika hauska, että sama lippu toimii kaikkiin peleihin No eihän se ole hankalaa tulostaa joka matsiin uutta, kunhan muistaa olla heittämättä vanhaa lippua sellaiseen paikkaa , josta se voi joutua vääriin käsiin.
|
|
|
|
Hadji
Poissa
|
|
Vastaus #159 : 04.09.2014 klo 10:38:38 |
|
meillä 2 kausaria mutta antoi ostaa vain 2 pakettia etelään. itään kun yrittää toista kahta pakettia niin herjaa välittömästi: " Henkilökohtainen lippurajoitus on: 1 Olet jo ostanut lippuja tähän tilaisuuten. Vähennä lippumäärää niin että määrä vastaa tilaisuudessa olevaa rajoitusta. "
|
|
|
|
Basler
Poissa
|
|
Vastaus #160 : 04.09.2014 klo 10:40:34 |
|
Lippujen hinnat ovat ihan ok. Olisin itse toki sorvannut tuota niin, että itäkatsomo olisi ollut halvempi. Jos ja kun eteläkatsomo on selkeästi halvempi kuin muut, se profiloituu vähemmän fanikatsomoksi, kun sinne tulee katsojia myös hinnan takia. Vastaavasti ravintolakatsomo (pl. ne ihan päätylohkot) olisi voinut olla selkeästi kalliimpikin, koska mielestäni ravintolakatsomon pitäisi profiloitua yritysvieraiden katsomoksi. Firman piikkiin kalliimmalla kuin omalla rahalla.
Suurin virhe HJK:lla tapahtui kuitenkin tuossa, ettei lippupakettia saa ostaa kuin kausikorttilaiset. On monia syitä, miksi jollain pitkän linjan klubikannattajalla ei juuri tällä kaudella ole mahdollisesti kausikorttia ja kun tuo ei ole ollut ennalta tiedossa, että pitää olla kausikortti, jotta saa lippupaketin hankkia, on se käymieni keskustelujen perusteella aiheuttanut aika paljon harmistusta. Osa on kannattanut joku 50 vuotta ja kiroaa nyt, että seura petti heidät. Toinen näkökulma on sekin, minkä joku jo aiemmin mainitsi: jollain kausikorttilaisella voi olla kavereita, joilla ei ole kausikorttia, mutta jotka voisivat nyt innostua ja hankkia ensin tämän lippupaketin ja ensi kaudeksi kausikortin. Se tarjoaisi mahdollisuuden Klubille myydä selvästi enemmän kausikortteja kuin tälle kaudelle. Nyt toimittiin niin, että Eurooppaliigasta tuli nykyisten kausikorttilaisten sisäpiirijuttu ja muut kannattajat suljettiin ulkopuolelle jakaen kätevästi fanit kahtia. Toiset tuulettavat ja toiset kiroavat, etteivät enää ikinä astu jalallakaan Sonskille. Vähän ikävästi siinä mielessä tämä nyt meni.
|
|
|
|
Basler
Poissa
|
|
Vastaus #161 : 04.09.2014 klo 10:41:15 |
|
meillä 2 kausaria mutta antoi ostaa vain 2 pakettia etelään. itään kun yrittää toista kahta pakettia niin herjaa välittömästi: " Henkilökohtainen lippurajoitus on: 1 Olet jo ostanut lippuja tähän tilaisuuten. Vähennä lippumäärää niin että määrä vastaa tilaisuudessa olevaa rajoitusta. " joku mainitsi jo yllä, että pitää jokaisella kausarilla kirjautua sinne Lippupalvelun sivuille eri tunnareilla.
|
|
|
|
Rehellinen mustalainen
Poissa
Suosikkijoukkue: M.O.P.E.
|
|
Vastaus #162 : 04.09.2014 klo 10:46:02 |
|
Mä ja HH menossa kloorihunttamaan.
Ostakaa joku Aachille liput. Facen mukaan on vaihtamassa koko omaisuutensa kolmeen lippuun.
|
|
|
|
Seniili seilimaakari
Poissa
Suosikkijoukkue: koko Suomen HJK
|
|
Vastaus #163 : 04.09.2014 klo 10:47:47 |
|
Vielä ehtii lisätä lippupaketin myös yleiseen myyntiin maanantaista alkaen. Toivottavasti näin myös tehdään.
|
|
|
|
DE3
Poissa
|
|
Vastaus #164 : 04.09.2014 klo 10:51:17 |
|
Köpis-awayn lipunmyynti avattu vierasfaneille. 500 paikkaa D-päätykatsomon kulmasta varattu HJK-kannattajille. www.hjk.fi/uutiset/Miehet-2256
|
|
|
|
cleanshirt
Poissa
|
|
Vastaus #165 : 04.09.2014 klo 10:53:17 |
|
Suurin virhe HJK:lla tapahtui kuitenkin tuossa, ettei lippupakettia saa ostaa kuin kausikorttilaiset. On monia syitä, miksi jollain pitkän linjan klubikannattajalla ei juuri tällä kaudella ole mahdollisesti kausikorttia ja kun tuo ei ole ollut ennalta tiedossa, että pitää olla kausikortti, jotta saa lippupaketin hankkia, on se käymieni keskustelujen perusteella aiheuttanut aika paljon harmistusta. Osa on kannattanut joku 50 vuotta ja kiroaa nyt, että seura petti heidät. Toinen näkökulma on sekin, minkä joku jo aiemmin mainitsi: jollain kausikorttilaisella voi olla kavereita, joilla ei ole kausikorttia, mutta jotka voisivat nyt innostua ja hankkia ensin tämän lippupaketin ja ensi kaudeksi kausikortin. Se tarjoaisi mahdollisuuden Klubille myydä selvästi enemmän kausikortteja kuin tälle kaudelle. Nyt toimittiin niin, että Eurooppaliigasta tuli nykyisten kausikorttilaisten sisäpiirijuttu ja muut kannattajat suljettiin ulkopuolelle jakaen kätevästi fanit kahtia. Toiset tuulettavat ja toiset kiroavat, etteivät enää ikinä astu jalallakaan Sonskille. Vähän ikävästi siinä mielessä tämä nyt meni.
Olen itse toki samaa mieltä, että lippupaketit olisivat saaneet tulla yleiseen myyntiin myös, mutta on se nyt ihme jos marginaalisesti enemmän maksavat ja vaivaa aiheuttavat yksittäisliput ovat katsojien pettämistä ja aiheuttavat boikotin Miksiköhän noita lippuja on vain 500 tarjolla, saa nähdä riittääkö.. Ja ottelupäivänä ei siis saa lippuja ostettua Klubin katsomoon tuon linkin mukaan
|
|
|
|
Basler
Poissa
|
|
Vastaus #166 : 04.09.2014 klo 10:58:50 |
|
Olen itse toki samaa mieltä, että lippupaketit olisivat saaneet tulla yleiseen myyntiin myös, mutta on se nyt ihme jos marginaalisesti enemmän maksavat ja vaivaa aiheuttavat yksittäisliput ovat katsojien pettämistä ja aiheuttavat boikotin Ei se hinta ole se kynnyskysymys, vaan se, että niiden ostaminen on hankalaa. Joka matsiin pitää kytätä erikseen lippupalvelun sivuilla. Sitä paitsi kun tarpeeksi kauan vittuilee, niin joutuu boikottiin. Kyse on siitä, kuinka kannattajia kohdellaan, eikä hinnasta. Ei tämä ole kuin Neuvostoliitto, jossa on ok, että joutuu joka aamu jonottamaan. Tänään saattaa tulla kumisaappaita, huomenna ehkä saippuaa ja lauantaina jotain, mistä emme ole saaneet vielä tietoa. edit. itse ostin kuitenkin lipun HJK-KuPS matsiin. Syy miksi en ole hankkinut kausaria esim. tälle kaudelle, vaan mennyt irtolipuilla on se, että ei niissä matseissa yksin viitsi joka kerta käydä. Eriasia jos joku lähtisi messiin. Varsinkin kun peliohjelma on sellainen, että välillä pelataan liian usein ja palvelut Sonskilla ovat luokkaa ala-arvoiset. Silti boikotti ei ole tässä nyt millään tavalla henkilökohtainen, vaan puhun, mitä ihmiset ovat minulle kertoneet. Itse '73 syntyneenä olen käynyt matseissa vasta jostain 80 luvun alusta alkaen, mutta olen jutellut vanhojen gubbejenkin kanssa, joilla on paljon pidempi seurahistoria ja he vaikuttavat olevan kaikista tuohtuneimpia. Ihmettelevät, että mikä pakko olla kausikortti
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.09.2014 klo 11:03:27 kirjoittanut Basler »
|
|
|
|
|
Seniili seilimaakari
Poissa
Suosikkijoukkue: koko Suomen HJK
|
|
Vastaus #167 : 04.09.2014 klo 11:05:29 |
|
Maanantainahan se selviää kuink paljon lippu yleiseen myyntiin edes tulee. Ei olisi mikään ihme, että kausikorttilaisille ja yhteistyökumppaneille menisi yli puolet stadionin kapasiteetistä. Jos lippupaketteja kaupiteltaisiin kaikille niin tuskin yli 2.000 lippua per peli edes jäisi myyntiin.
|
|
|
|
espresso
Poissa
|
|
Vastaus #168 : 04.09.2014 klo 11:13:56 |
|
Toimiiko tämä teillä oikein? Mulla ei maksu Visalla mene läpi...
|
|
|
|
Ricochet
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #169 : 04.09.2014 klo 11:22:24 |
|
Toimiiko tämä teillä oikein? Mulla ei maksu Visalla mene läpi...
Sama täällä. Onko joku onnistunut ostamaan?
|
|
|
|
cleanshirt
Poissa
|
|
Vastaus #170 : 04.09.2014 klo 11:24:18 |
|
Ei se hinta ole se kynnyskysymys, vaan se, että niiden ostaminen on hankalaa. Joka matsiin pitää kytätä erikseen lippupalvelun sivuilla. Sitä paitsi kun tarpeeksi kauan vittuilee, niin joutuu boikottiin. Kyse on siitä, kuinka kannattajia kohdellaan, eikä hinnasta. Ei tämä ole kuin Neuvostoliitto, jossa on ok, että joutuu joka aamu jonottamaan. Tänään saattaa tulla kumisaappaita, huomenna ehkä saippuaa ja lauantaina jotain, mistä emme ole saaneet vielä tietoa.
En tiedä mihin viittaat pitkäkestoisella vittuilulla, mutta tuosta vaivasta tosiaan sanoinkin jo. Joka tapauksessa joutuisi kyttäämään lippupakettia, joten nyt kyttäyksiä tulee kaksi "ylimääräistä" kertaa. Joitain ihmisiä tämä voi hiukan harmistuttaa (kuten varmasti itseänikin jos minulla ei olisi kausikorttia), jotkut sitten jättäytyvät peleistä ikuisiksi ajoiksi. Maanantainahan se selviää kuink paljon lippu yleiseen myyntiin edes tulee. Ei olisi mikään ihme, että kausikorttilaisille ja yhteistyökumppaneille menisi yli puolet stadionin kapasiteetistä. Jos lippupaketteja kaupiteltaisiin kaikille niin tuskin yli 2.000 lippua per peli edes jäisi myyntiin.
Tämä on myös hyvä pointti, ja sitten voivoteltaisiin kuinka niiden silmään kustaan, jotka eivät muista kiireistä johtuen pääse kaikkiin peleihin. Toimiiko tämä teillä oikein? Mulla ei maksu Visalla mene läpi...
Itselläni onnistui Mastercardilla maksu ongelmitta, Visan suhteen en osaa auttaa
|
|
|
|
Bacchus
Poissa
Suosikkijoukkue: Tuomo Saarnio Loyals
|
|
Vastaus #171 : 04.09.2014 klo 11:39:27 |
|
Electron skulasi ainakin täysin moitteetta äsken.
|
|
|
|
pep-pe
Poissa
Suosikkijoukkue: Joku töölöläinen
|
|
Vastaus #172 : 04.09.2014 klo 11:41:02 |
|
Masteri skulasi.
|
|
|
|
Ricochet
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #173 : 04.09.2014 klo 11:47:35 |
|
Electron skulasi ainakin täysin moitteetta äsken.
Joo, Electron toimii kun valitsee maksutavaksi VISA:n VISA Elctronin sijasta.
|
|
|
|
Bacchus
Poissa
Suosikkijoukkue: Tuomo Saarnio Loyals
|
|
Vastaus #174 : 04.09.2014 klo 11:51:58 |
|
Joo, Electron toimii kun valitsee maksutavaksi VISA:n VISA Elctronin sijasta.
Kyllä mä ihan Electronin olin nappaavinani niistä vaihtoehdoista. Ja silti toimi hyvin. Hassua, että Tanskan kaltaisessa sivistyneessä maassa on ongelmia näin yksinkertaisten asioiden kanssa.
|
|
|
|
|
|