Toisessa erässä TsSKA:n on huomattavasti helpompi hyökätä. Rostov murtui henkisesti (pilkun asti se taisteli tasavertaisesti), johtuen EL-häviöstä ja Gatskanin loukkaantumisesta, mitkä loivat pohjaa psykoloogiselle vajoamalle. TsSKA sai helposti mennä keskikentän läpi, toimittaa palloa rangaistusalueelle, ja järjestää sitä miten haluaa. TsSKA:lle riitti puoli toista erää jopa neljään maaliin.
52-minuutin kohdalla Eremenko otti pallon keskekentällä, joka lensi Wernbloomista, lähetti Musaa eteenpäin, joka Tosicin kanssa teki armeijalaisten toista maalia. Kolmas maaliin johtanut hyökkäys alkoi siten, että Musa riisti pallon oikealla laidalla ja antoi sen Eremenkolle. Siirto Wernbloomille. Pitkä Milanoville - ja Eremenko jo rangaistusalueella.
- Kun teimme kolmannen maalin, Natholla oli parempi asema kuin minulla, siksi syötin hänelle. - selitti sitten Roman. - Jos hän ei olisi siirtymässä parempaan paikkaan, niin potkaisisin itse.
Neljännessä maalissa Eremenko itse ei ollut rakentamassa sitä, vaan kevyesti juoksi rangaistusalueella, vieden Troshechkinin huomion, mutta kahden minuutin kuluttua otti kiinni Milicin keskiympyrässä, joka lähti yllättäen seikkailemaan hyökkäykseen, riisti häneltä pallon ja aloitti uuden hyökkäyksen.
Neljän minuutin kuluttua Eremenko pistä peukalonsa suuhun, mustuttaen toisen tyttärensä syntymää, ja otti vastaan TsSKA:n pelaajien onnittelut. Natho teki maaliin johtanutta syöttöä, ja itse sitten teki hattutempun.
- Se on kai minun paras tulokaspeli uudessa seurassa. En muista, että tekisin maalin eka pelissä muissa seuroissa. - kertoi Eremenko, kun tuli pukukopista, jutellen agentinsa kanssa.
Natho ja Eremenko osoittivat joka askeleessa, joka kosketuksessa palloon sitä ikävää, mikä oli heille kerinyt kun olivat poissa jalkapallosta.
- Toisen maalin jälkeen sanoin Natholle, että nyt teet hattutempun, kun on mahdollisuus. - tunnusti Eremenko.
Natho oli vielä Kazanissa ahkerin syöttäjä. Nytkin syötti eniten - 82. Eremenko jäi vähän jälkeen - 72, mutta hän pelasikin korkeammalla hyökkäyksessä, missä ei niin paljon syötetä.
- Hänen isäänsä työskentelee Suomen korkeimman sarjan seurassa. - Sanoi Eremenkosta Slutski. - Ja verrattuna Nathoon, harjoitteli itsenäisesti, sopimuksen allekirjoittamiseen asti. Roman työskenteli ryhmässä. Ei ole valittamista hänen fyysisestä kondiksesta. Teki jopa 90-minuutilla kiihdytyksiä. Harjoituksissa jouksi muita paremmin ja palautui nopeasti.
Roman Eremenko sopeutui liigaan (tietysti ystävänsä Nathon kanssa) niin nopeasti, kun sopii 27-vuotiaan johtajan karisman omaavan pelaajan pitääkin, joka pelasi kolme vuotta liigassa ja oli kolme kuukautta poissa. Pitäisi vain keksiä miten häntä käytetään Roomaa vastaan. Jos niin korkealla, kun tässä pelissä, sitten on epäselvä kuka jää Nathon kanssa, kun Dzagoevillakin on pelirangaistus, ja Elm on sairastuvalla vielä kuukauden. Jos jätetään keskeen, niin sitä voi tulla liian uhkarohkea (niin kuin Natho-Milanov ja Eremenko ylempänäkin). Ehkä pitäisi Arsenalia vastaan kokeilla pelata ilman Wernbloomia?